Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mercedes Benz SLK 350 / C Class C280
Last Updated: Mar 28 2020 10:52, Started by
i860
, Oct 19 2015 12:37
·
0
#1
Posted 19 October 2015 - 12:37
Salut!
Nu de mult am vandut slk 200 si am optat pentru o masina mai puternica. Am decis sa iau un slk 350, dupa multe luni de cautari a aparut un slk 350 cu ce vroiam eu. Are cam toate pe el in afara de paddle shift... 3.5 L (3498 cc) 200 kW (272 PS; 268 hp) double overhead cam V6 engine, 0–100 km/h (62 mph) 5.4 seconds, top speed 155 mph ou 250 km/h(electronically limited), 350 N·m (260 lb·ft)@2400-5000. Culoare argintie, jante pe 17", senzori parcare, scaune electrice,piele, incalzite si airscarf, dual climate, harman kardon, navigare. http://imgur.com/a/XoIt3 http://imgur.com/a/hqCpT Pornire dimineata [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DFdGjlPEtJY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am schimbat garnitura de la MAF, era rupta, am comandat cauciucuri pe fata, placute de frana pe spate si o scula de cracanat pistonasele. http://www.eurocarpa...gn=Sub Networks http://imgur.com/8kJyxMo Am prins o oferta buna la ulei si am cumparat si 10l de Shell ultra plus un filtru de ulei. Edited by calinkgb, 21 August 2017 - 15:17. |
#4
Posted 19 October 2015 - 13:25
Bordura aia maraie frumos.
Cat platesti asigurare in Uk sau unde esti? Cauciucurile noi se pun pe spate ca au aderenta mai buna fata de alea de pe spate deja existente care sunt mai tocite si la o frana mai puternica risti sa te duci in sant. Edited by Friskey, 19 October 2015 - 13:25. |
#5
Posted 19 October 2015 - 13:29
Cauciucurile pe fata sunt crapate(motorul este greu), nu vreau sa imi faca o explozie de aia le schimb pe fata imediat, cele de pe spate mai duc 300 km, sper... Si da stiu cum este cu cele de pe spate cu slk 200 in 40k km am schimbat 3 seturi de cauciucuri.
http://imgur.com/0tPfIxn Edited by i860, 19 October 2015 - 13:33. |
#6
Posted 19 October 2015 - 15:20
Io cand aveam slk nu ma durea capul de scula de cracanat pistonasele.
Daca vrei sa-i faci jurnal de bord, urca pozele pe softpedia, nu pe alte site-uri. |
#7
Posted 19 October 2015 - 15:28
Sunt sigur ca pe spate nu sunt probleme la impis cilindri insa pe fata cred ca o sa intimpin probleme. Oricum nu strica sa ai ce iti trebuie cand desfaci masina.
De acum am sa urc pozele direct aici, multumesc! |
#8
Posted 19 October 2015 - 21:06
Azi am avut timp/curaj si am facut testul la balance shaft, a iesit bine.
Asta este testul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XXQArmxXsnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa arata cand nu mai sunt dinti... Attached Files |
#9
Posted 20 October 2015 - 19:03
Azi am schimbat uleiul si filtrul de ulei.
Attached Files |
#10
Posted 21 October 2015 - 14:37
December, on 19 octombrie 2015 - 15:20, said:
Io cand aveam slk nu ma durea capul de scula de cracanat pistonasele. Daca vrei sa-i faci jurnal de bord, urca pozele pe softpedia, nu pe alte site-uri. Ce inspirat am fost ca am cumparat scula aia... de abia am desfacut prezoanele.... Azi am schimbat placutele pe spare, cum era de asteptat, operatiunea in loc sa dureze 30 minute a durat aproape 2 h. Nu am putut desface prezoanle, a trebuit sa gasesc o teaza, apoi janta a fost "sudata" de butuc, cuiul ce tine placutele ruginit in etrier. Sunt sigur ca erau placutele cu ce a venit masina din fabrica. M-am distrat... Attached Files |
|
#11
Posted 22 October 2015 - 15:46
Azi m-am jucat cu masina , am resetat o gramada de chesti pe la ea. Ce bine raspunde acum dupa ce i-am bagat mintile in cap =)
Attached Files |
#12
Posted 23 October 2015 - 18:19
Azi am schimbat cauciucurile pe fata... Au reusit si au rupt un prezon, trebuie sa ma duc cand am timp sa il scoata.
Am comandat 5 prezoane de pe ebay sa schimb si antifurtul. Attached Files |
#13
Posted 24 October 2015 - 21:40
foarte fain ca te pricepi sa faci chestii de genu singur,toate ca toate dar baga si poze cu jucaria !
|
#14
Posted 24 October 2015 - 21:54
Multumesc, am pus poze in primul post cu jucaria mea, cea din spate neagra este a nevestei.
Attached FilesEdited by i860, 24 October 2015 - 21:57. |
#15
Posted 25 October 2015 - 19:04
Azi m-am intalnit cu un prieten la un suc si am adus si jucariile.
Attached Files |
|
#16
Posted 26 October 2015 - 22:15
Faina rău , e pentru pasionați , in mod evident e pentru tine mai ales ca te si pricepi la mecanica ei !
Mare grija cu viteza ca îmi imaginez cum Zboară jucăria ! Ce înseamnă balance shaft si ce anume concluzionezi din acest test ? |
#17
Posted 26 October 2015 - 22:35
The Mercedes-Benz M272 engine is a V6 automobile piston engine family used in the 2000s (decade). Introduced in 2004, it is based on the M112 V6 introduced in 1998.
All M272 engines have aluminum engine blocks with a 90° vee angle with silicon/aluminum lined cylinders. The aluminum DOHC cylinder heads have 4 valves per cylinder. Direct injection is used in a limited fashion on the 3.5 L V6, whereas others use conventional port fuel injection. All have forged steel connecting rods, one-piece cast crankshaft, iron-coated aluminum pistons and a magnesium intake manifold. Like the M112, a balance shaft is installed in the engine block between the cylinder banks to deal with vibrations in the 90 degree V6 design. This essentially eliminates first and second order moments. A dual-length Variable Length Intake Manifold is fitted to optimize engine flexibility. Continuous VVT was adopted for the first time. Featured on both the intake and exhaust camshafts, each can be varied through a range of 40 degrees. The twin spark plug system was replaced by a regular single spark plug per cylinder. New electronic coolant flow control has replaced the mechanical thermostat for improved engine warm-up and optimum control of engine temperature. Also tumble flaps are used to improve output at low engine speeds. Intre 2004 si 2007 la sfarsit s-a folosit material moale la corona, cu timpul se manaca dintii iar lantul de distributie incepe sa sara de pe punct. Ca sa repari trebuie sa dai motorul jos si costa enorm de mult. Cad deja ai joc la lant se aprinde si becul pe bord iar aici in UK daca ai ceva aprins in bord nu treci inspecta tehnica periodica. Senzorii aia sunt instalati pe ambele bancuri si citesc pozitia "The relationship between the intake and exhaust camshafts on the same cylinder head" Iara dupa cum vezi sus au niste flapsuri care inchid deschid debitul de aer din admisie, alea sunt controlate de o bucata de plastic care se rupe, prietenul meu de sus a avut nacazul asta insa l-am ajutat si i-am reparat masina, este tutorialul: http://www.slkworld....-slk-350-a.html Edited by i860, 26 October 2015 - 22:36. |
#18
Posted 27 October 2015 - 21:11
Nu ma așteptam ca la un V6 sa ai vibrații ce ar trebui contracarate , apoi nu știam ca termostatul clasic poate fi înlocuit de electronica ! Pe de alta parte termostatul e clasic, mereu cand am avut de aface cu electronica pentru caldura sau răcire am avut doar aer cald vara si ac On iarna ! 😎 ca deh , un geam electric mereu se strica vineri seara iar o baterie auto pică de sărbători ( zicala de printre vecini ) !
Nah , fain , i-ai facut un test le dyno ? Cat mai poate motorul ? M-ar interesa in special cuplul mai mult decât măgarii putere ! 0-100 ? Câte secunde ? Spor |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users