Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

putin ajutor

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
cheloo emil

cheloo emil

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 08.11.2005
sal baieti , sunt incepator in problemele legate de SEO si nu stiu ce anume s-a intamplat, poate ma lamuriti voi. Treaba sta asa: "am dat drumu' " pe net de curand la un site . L-am optimizat atat cat m-am priceput eu la partea de meta , l-am inscris in principalele directoare de linkuri , si acum 2 zile i-am facut si sitemap pt google. A doua zi dupa ce am facut site map( nu stiu stiu daca a fost coincidenta sau nu) site-ul a fost indexat de google si chiar statea bine in la cautarea unor anumite cuvinte . Probema a fost ca nu-mi indexase toate paginile(pt ca am avut meniu flash, fara navigatie html) si m-am gandit sa modific eu sitemap-ul ( initial a fost generat automat cu un program si nu-m gasite toate paginile) si am adaugat si restul paginilor care nu erau in sitemap pana atunci. In rest am mai facut unele mici modicari prin site, dar fara sa mai deranjez meta tagurile .
Si beleaua e ca in vreo 5 ore situl nu mai era pe google...si nici nu mai gasesc absolul nimic despre el :( .

Poate ma ajutati voi cu ceva , trebuie neaparat sa reapara in motoare ca altfel ma joaca clientul pe cap :worthy:

#2
Ciprian Sorlea

Ciprian Sorlea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 19.12.2005

View Postcheloo emil, on Jan 22 2006, 09:50, said: