Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Oferte de portare in reteaua Orange

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
4104 replies to this topic

#2881
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Marketingul face minuni...

#2882
tomaciprian

tomaciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 04.05.2018

View PostTheAgent, on 26 iunie 2020 - 17:38, said:

Pentru cel care citește prima oară acest topic:
poți ignora complet aberațiile angajaților/fanilor Vodafone de pe un topic Orange :)

Tu, dragă client sau viitor client Orange poți face și singur diferența la fel cum portocaliu ca și culoare Ă®nseamnă creativitate & fericire (angelic) iar roșu Ă®nseamnă sânge & foc (evil).

Orange Ă®n momentul de față sunt singurii din RO care Ă®ntradevăr inovează și gândesc pe termen lung, singurii care se străduiesc REAL să-și asculte clienții/feedback prin toate canalele (softpedia, comunitate online, twitter etc.) pe când Vodafone arată exact contrariul (lipsă cont oficial softpedia, lipsă forum online VDF, lipsă activitate twitter etc.)

Orange = more human, deschisă & inovativă
Vodafone = more marketing, sell & sell agresiv

Orange Ă®i văd prin ofertele actuale/renunțare la taxe reziliere exact ca o companie demnă de EU & principii comunitare ce ne uneac pe toți iar Vodafone prin acțiunile sale de marketing fals/taxe reziliere se arată ca companie demnă de Brexit & principii imperialiste gen “we’re the best, you don’t really matter” :)

Cred că s-a Ă®nțeles ideea, cine o ține Ă®n continuare cu aceleași prostii marketing bullshit “VDF the best” se Ă®ncadrează perfect la rețeaua rețelelor RED :)

Apropo, contracte la Orange se fac și pe 1 lună și explicația e simplă: suntem Ă®n 2020 iar asta Ă®nseamnă normalitate Ă®ntr-o țară din EU!
Cine dorește telefon Ă®l poate lua la liber de la N magazine Ă®n rate fixe :)
Sunt de acord cu tine în tot ce ai spus!

#2883
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
Si imi dai tu aia 90 de euro pe care ii am in puncte TY? De aia vroiam de la Orange si nu ceream fidelizare ci un abonament nou, deci un pas inainte pentruu ei

La Emag nu am ce face cu ei
Se straduiesc sa asculte clientii?
Sesizare cu termen de rezolvare 48 ore primesc raspuns dupa 3 saptamani si ala nedocumentat (ma intrebau ce doresc, parca nu scria in sesizare)

Am o alta deschisa acum si am interpelat aseara pe OH cu rpivire la respectarea termenului macar pentru aceasta, nici un raspuns...
Daca asta e companie europeana,  vezi cazurile cu noul abonament de 20 fara 5G activat, vezi ca cei de aici habar nu aveau ca nu mai exista early upgrade..

#2884
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005

View PostTheAgent, on 26 iunie 2020 - 17:38, said:

Apropo, contracte la Orange se fac și pe 1 lună și explicația e simplă: suntem in 2020 iar asta Inseamna normalitate Intr-o țară din EU!

Am mers in magazinul din Baneasa, unde mi s-a spus ca perioda minima este de 6 luni... cineva minte aici?

#2885
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005
LE. Scrie pe site ca se poate face pe 1 luna.
M-a mintit fatuca din Baneasa... deh, mai invatam din mers.
Inca nu i-am dat feedback, dar urmeaza. Guess what?

#2886
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Depinde. In Orange de la Europe House (sediul lor), acum un an, ofereau abonamente pe 12 luni, iar cel din Romana (de langa ASE) oferea si pe 6 luni. N-am inteles de ce sunt diferente, dar ma gandesc ca unul e magazin prorpiu si celalalt e partener si au politici diferite.

PS: legat de normalitate, pentru contracte de o luna exista cartelele (prepaid). Abonamentele sunt, in principal, pentru aparatura, iar cartelele (prepaid) pentru resurse (in ultimi ani sunt, de fapt, pentru internet).

#2887
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,230
  • Înscris: 22.01.2004

View PostTheAgent, on 26 iunie 2020 - 17:38, said:

Pentru cel care citește prima oară acest topic:
poți ignora complet aberațiile angajaților/fanilor Vodafone de pe un topic Orange Posted Image

Tu, dragă client sau viitor client Orange poți face și singur diferența la fel cum portocaliu ca și culoare înseamnă creativitate & fericire (angelic) iar roșu înseamnă sânge & foc (evil).

Ca tot ziceai de aberatii. in viata mea nu am citit mai multe aberatii puse la gramada asa cum am avut ocazia in postarea ta. In primul rand conotatiile religioase (angelic vs evil) care sunt copie 1 la 1 din site-urile de genul ortodoxinfo si saccsiv. In al doilea rand, daca discutam de psihologia culorilor, albul este culoarea puritatii si a divinului, nu orange. Orange este culoarea comunicarii si a optimismului, iar conotatia negativa este cea de delasare si superficialitate. Rosu este culoarea ce denota energie, putere, pasiune, ambitie si determinare, avand si conotatia negativa de manie (sub nici o forma nu e culoarea demonizarii, nu stiu de unde ai scos-o).  

Quote

Orange în momentul de față sunt singurii din RO care întradevăr inovează și gândesc pe termen lung, singurii care se străduiesc REAL să-și asculte clienții/feedback prin toate canalele (softpedia, comunitate online, twitter etc.) pe când Vodafone arată exact contrariul (lipsă cont oficial softpedia, lipsă forum online VDF, lipsă activitate twitter etc.)

Orange, ca si Vodafone, Telekom si Digi, inoveaza si gandesc pe termen lung cu un singur scop: sa aiba un profit cat mai mare, astfel incat investitorii sa fie multumiti. Nu sunt organizatii de binefacere, nu dau nimic gratis, nu fac absolut nici un pas "pentru clienti" daca asta inseamna ca nu le intra un ban in plus in cont. Fiecare companie isi construieste o strategie de comunicare cu clientii: Orange si Digi sunt pe Softpedia, Vodafone si Telekom nu. Nici ING nu are prezenta pe Softpedia si cu toate astea este una din bancile gigant din Romania. Nici emag nu are cont pe Softpedia si cu toate astea au peste 50% din comertul online. Iar Orange, ca si Vodafone, Telekom si Digi, nu asculta de la clienti decat ce le convine, vezi modul in care au gestionat outage-urile masive la nivel de tara pe care toti providerii le-au avut (mai putin Digi). La fel vezi cum au marit fortat abonamentele existente fara nici o baza reala, doar fiindca au putut.

Quote

Orange = more human, deschisă & inovativă
Vodafone = more marketing, sell & sell agresiv

Orange = Vodafone = Telekom = Digi = companii interesate sa faca profit, nu sa sufle in zona posterioara la fiecare client.

Quote

Orange îi văd prin ofertele actuale/renunțare la taxe reziliere exact ca o companie demnă de EU & principii comunitare ce ne uneac pe toți iar Vodafone prin acțiunile sale de marketing fals/taxe reziliere se arată ca companie demnă de Brexit & principii imperialiste gen “we’re the best, you don’t really matter” Posted Image

Poate mai citesti si tu termenii si conditiile: Orange nu a renuntat la taxele de reziliere, ci le-a transformat copiind modelul Digi: nu ai de plata o taxa de reziliere dar va trebui sa platesti toate beneficiile si bonusurile care ti-au fost oferite promotional si "gratuit" pe toata perioada cat ai stat la ei. Au mai mult de castigat in felul asta de la oricine vrea sa isi rezilieze abonamentul. Nu are nici o legatura cu principiile comunitare si nici cu UE, are legatura cu necesitatea cresterii profitului.

Quote

Cred că s-a înțeles ideea, cine o ține în continuare cu aceleași prostii marketing bullshit “VDF the best” se încadrează perfect la rețeaua rețelelor RED Posted Image

Din pacate s-a inteles ideea ca esti un fel de wannabee pe zona de marketing, dar o faci atat de artificial si de jenant incat mai bine ti-ai gasi o alta ocupatie. Indraznesc sa sper ca in alt domeniu te pricepi mai bine. Daca voiai sa ne dam seama la ce nu esti bun sub nici o forma, ai reusit sa ne convingi. Nici acum 100 de ani nu se foloseau constructii de comunicare atat de penibile ca astea pe care le-ai folosit tu. Ai vrut sa creezi o imagine divinizata a Orange-ului dar ai facut-o atat de prost incat se vede extrem de usor cat de fortata si cat de departe de realitate este.

Quote

Apropo, contracte la Orange se fac și pe 1 lună și explicația e simplă: suntem în 2020 iar asta înseamnă normalitate într-o țară din EU!

Daca te referi la toate abonamentele, contracte pe o luna la Orange se fac doar in cazul in care ai deja un abonament, te afli in perioada minima obligatorie si vrei sa iti modifici abonamentul in sens crescator. Se pastreaza perioada minima obligatorie initiala la care se adauga o luna in plus. Imi pare rau ca prin ceea ce scrii aici dai dovada de extrem de proasta informare.

Exista un singur abonament cu perioada de o luna, provenit dintr-o oferta pentru tineri upgradata, pe care il poti contracta doar daca deja esti client Orange prepay sau abonament, doar online. Mai multe stelute decat la Vodafone. Este un abonament de 50 ron care sa asigure nivelul de ARPU dorit. Se vede ca Orange a inovat copiind o oferta a Telekom-ului lansata de magenta in urma cu vreun an.

Quote

Cine dorește telefon îl poate lua la liber de la N magazine în rate fixe Posted Image

La creditele pentru cumparaturi nu au fost niciodata rate variabile. Ce voiai probabil sa spui era "rate fara dobanda" dar na... daca tii neaparat sa dovedesti ca esti praf la comunicare, asta a fost ocazia pe care nu ai ratat-o.

Te rog frumos, inainte sa mai postezi aici ia si citeste tot ce se poate citi despre serviciile pe care le lauzi atat de mult. Macar sa nu mai induci si alte persoane in eroare.

Edited by Alexis, 06 July 2020 - 18:36.


#2888
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003

View PostAlexis, on 06 iulie 2020 - 18:24, said:

Ca tot ziceai de aberatii. in viata mea nu am citit mai multe aberatii puse la gramada asa cum am avut ocazia in postarea ta. In primul rand conotatiile religioase (angelic vs evil) care sunt copie 1 la 1 din site-urile de genul ortodoxinfo si saccsiv. In al doilea rand, daca discutam de psihologia culorilor, albul este culoarea puritatii si a divinului, nu orange. Orange este culoarea comunicarii si a optimismului, iar conotatia negativa este cea de delasare si superficialitate. Rosu este culoarea ce denota energie, putere, pasiune, ambitie si determinare, avand si conotatia negativa de manie (sub nici o forma nu e culoarea demonizarii, nu stiu de unde ai scos-o).  



Orange, ca si Vodafone, Telekom si Digi, inoveaza si gandesc pe termen lung cu un singur scop: sa aiba un profit cat mai mare, astfel incat investitorii sa fie multumiti. Nu sunt organizatii de binefacere, nu dau nimic gratis, nu fac absolut nici un pas "pentru clienti" daca asta inseamna ca nu le intra un ban in plus in cont. Fiecare companie isi construieste o strategie de comunicare cu clientii: Orange si Digi sunt pe Softpedia, Vodafone si Telekom nu. Nici ING nu are prezenta pe Softpedia si cu toate astea este una din bancile gigant din Romania. Nici emag nu are cont pe Softpedia si cu toate astea au peste 50% din comertul online. Iar Orange, ca si Vodafone, Telekom si Digi, nu asculta de la clienti decat ce le convine, vezi modul in care au gestionat outage-urile masive la nivel de tara pe care toti providerii le-au avut (mai putin Digi). La fel vezi cum au marit fortat abonamentele existente fara nici o baza reala, doar fiindca au putut.



Orange = Vodafone = Telekom = Digi = companii interesate sa faca profit, nu sa sufle in zona posterioara la fiecare client.



Poate mai citesti si tu termenii si conditiile: Orange nu a renuntat la taxele de reziliere, ci le-a transformat copiind modelul Digi: nu ai de plata o taxa de reziliere dar va trebui sa platesti toate beneficiile si bonusurile care ti-au fost oferite promotional si "gratuit" pe toata perioada cat ai stat la ei. Au mai mult de castigat in felul asta de la oricine vrea sa isi rezilieze abonamentul. Nu are nici o legatura cu principiile comunitare si nici cu UE, are legatura cu necesitatea cresterii profitului.



Din pacate s-a inteles ideea ca esti un fel de wannabee pe zona de marketing, dar o faci atat de artificial si de jenant incat mai bine ti-ai gasi o alta ocupatie. Indraznesc sa sper ca in alt domeniu te pricepi mai bine. Daca voiai sa ne dam seama la ce nu esti bun sub nici o forma, ai reusit sa ne convingi. Nici acum 100 de ani nu se foloseau constructii de comunicare atat de penibile ca astea pe care le-ai folosit tu. Ai vrut sa creezi o imagine divinizata a Orange-ului dar ai facut-o atat de prost incat se vede extrem de usor cat de fortata si cat de departe de realitate este.



Daca te referi la toate abonamentele, contracte pe o luna la Orange se fac doar in cazul in care ai deja un abonament, te afli in perioada minima obligatorie si vrei sa iti modifici abonamentul in sens crescator. Se pastreaza perioada minima obligatorie initiala la care se adauga o luna in plus. Imi pare rau ca prin ceea ce scrii aici dai dovada de extrem de proasta informare.

Exista un singur abonament cu perioada de o luna, provenit dintr-o oferta pentru tineri upgradata, pe care il poti contracta doar daca deja esti client Orange prepay sau abonament, doar online. Mai multe stelute decat la Vodafone. Este un abonament de 50 ron care sa asigure nivelul de ARPU dorit. Se vede ca Orange a inovat copiind o oferta a Telekom-ului lansata de magenta in urma cu vreun an.



La creditele pentru cumparaturi nu au fost niciodata rate variabile. Ce voiai probabil sa spui era "rate fara dobanda" dar na... daca tii neaparat sa dovedesti ca esti praf la comunicare, asta a fost ocazia pe care nu ai ratat-o.

Te rog frumos, inainte sa mai postezi aici ia si citeste tot ce se poate citi despre serviciile pe care le lauzi atat de mult. Macar sa nu mai induci si alte persoane in eroare.


Chapeu bas



O paranteza, Orange a pierdut si epelul cu ANPC in legatura cu beneficiile acordata (orange tv , cloud,, abntivirus) si pe care le baga pe gat la reziliere

sursa
https://www.profit.r...entul-19297404


eu vreau sa imi reziliez tot contul, am solicitat de pe 02.07 sa imi dea costurile aferente pe fiecare numar, aveam termen 24 ore, nici acum nu au facut-o

Oricum indiferent de ce imi scriu reziliez pentru modificare contractuala (vor vedea ei, tocmai ca nu mai poti face early upgrade, ca nu poti folosi punctele OTY. la achizitie de abonament nou   .....)

#2889
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,641
  • Înscris: 14.10.2004
Alexis jos palaria.
Acum sa vedem cine si ce a inteles. :)

Scuze de ot

#2890
chichirichi

chichirichi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 07.06.2009
Bună ziua,dacă vreau să portez 4 abonamente  spre Orange,ce ofertă aș primi?

#2891
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
20 % reducere la abonament

#2892
chichirichi

chichirichi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 07.06.2009
Ofertă  de portare pentru 4 numere primită prin telefon :

-          1 abonament Fun 8  (nelimitat min/sms national, 200 min international, 15GB net national, trafic nelimitat retele de socializare(Facebook, Instagram, Facebook Messenger, Pinterest, Snapchat, Tik Tok, Twitter, Optiunea Cost Control gratuita)

-          3 abonamente Fun12 (nelimitat min/sms national, 400 min international, 40GB net national, trafic nelimitat retele de socializare: Facebook, Instagram, Facebook Messenger, Pinterest, Snapchat, Tik Tok, Twitter, nelimitat min/sms roaming+ 5.76 GB net roaming, Optiunea Cost Control gratuita): cu cate 1 euro discount pentru fiacare numar+ 30 % discount pe toata perioada contractuala-24L.

-          Astfel, costul total ar fi de 31.1 euro pentru cele 4 abonamente.

Edited by chichirichi, 09 July 2020 - 09:02.


#2893
DoDo_unu

DoDo_unu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,211
  • Înscris: 27.10.2019
Pai de asta exista o afacere, pt profit, si mi se pare normal.Ce prostii pot debita unii cand avem printre cele mai mari viteze din europa la sume modice.

#2894
chichirichi

chichirichi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 07.06.2009
Asta e ofertă  personalizată? Ceea ce ei o numesc ofertă, e de pe site!

#2895
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Intrebare pentru cunoscatori, cei de la orange care se ocupa de facebook functioneaza ca o registratura a unei institutii a statului? Posted Image cer 100 de informatii si apoi se "dau la fund"? Posted Image.
Anul trecut am cerut o oferta de portare pe facebook. Mi-au cerut nr de telefon, adresa de mail si mi-au spus ca voi primi un telefon in 3 zile lucratoare Posted Image au trecut vreo 365 si nimic Posted Image Dar am nr. de inregistrare Posted Image)  bine pastrat Posted Image
Anul asta am incercat din nou, mi-au cerut nr de tel, adresa de mail, mi-au dat nr de inreg si mi-au zis ca voi fi contactat in 8 zile lucratoare Posted Image de atunci au trecut "doar"  15 zile Posted Image.
Buna dep de relatii clienti-facebook, face toti banii Posted Image

Edited by micutu82, 13 July 2020 - 14:06.


#2896
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postmicutu82, on 13 iulie 2020 - 14:05, said:

Intrebare pentru cunoscatori, cei de la orange care se ocupa de facebook functioneaza ca o registratura a unei institutii a statului? Posted Image cer 100 de informatii si apoi se "dau la fund"? Posted Image.
Anul trecut am cerut o oferta de portare pe facebook. Mi-au cerut nr de telefon, adresa de mail si mi-au spus ca voi primi un telefon in 3 zile lucratoare Posted Image au trecut vreo 365 si nimic Posted Image Dar am nr. de inregistrare Posted Image)  bine pastrat Posted Image
Anul asta am incercat din nou, mi-au cerut nr de tel, adresa de mail, mi-au dat nr de inreg si mi-au zis ca voi fi contactat in 8 zile lucratoare Posted Image de atunci au trecut "doar"  15 zile Posted Image.
Buna dep de relatii clienti-facebook, face toti banii Posted Image


Salut,
Ne pare rau pentru aceasta situatie!
Vrem sa te ajutam cu o verificare in amanunt, de aceea, te rugam sa ne spui numarul tau si adresa de email, in privat, urmand apoi a reveni cu un raspuns.
O zi buna,
Orange Helper

#2897
dani1005

dani1005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 01.07.2007
Ati lăsat date de contact prin "Djingo" ? Îți spune ca vei fi contactat in 48h maxim. Acum chiar sunt curios dacă se va întâmpla. In seara asta ar fi termenul maxim, acum nu știu dacă se pune sau nu și ziua in care ai făcut solicitarea...
Mi-ar fi plăcut sa pot face portare cu date clare oferite direct din site, cu opțiune de Upload documente cerute, etc....însă nu am găsit asta.


#2898
dani1005

dani1005

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 01.07.2007
Astăzi am intrat din nou pe site-ul orange și de data aceasta am interacționat cu un consultant Orange ce mi-a spus intr-un final ca va transmite solicitarea mea de portare către colegii lui.
Înainte de acest lucru am sunat la 0374300300 și d-ra de la CC mi-a spus ca doar in magazin se poate face sau de pe site se poate face solicitarea de portare și ca ea nu are cum sa transmită aceasta solicitare mai departe....dubios....
Dacs nici după aceste insistente ale mele nu Ma contactează nimeni, înseamnă ca nu își doresc clienti noi și nici eu nu mai insist.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate