Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 

Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA

- - - - -
  • Please log in to reply
3694 replies to this topic

#19
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009

 Kroghy, on 18 septembrie 2015 - 22:35, said:

Ţara arde şi baba se piaptănă.
autobuzele de transport in comun fac nor de fum cand pleaca din statie, asta in Iasi, ca avem autobuze de pe vremea lui Stefan cel Mare
ma doare in pix de poluarea masinilor mici, e absolut neglijabila cand o compari cu poluarea unui autobuz care acopera tot trotuarul cu fum gros de zici ca e razboi chimc
iar masina mica merge un drum dimineata si un drum la amiaza in timp ce marea poluare vine de autobuzele care circula non-stop si nu poti respira dupa ele, multumim primarului din Iasi pentru rablele respective

amice, linisteste-te ca treaba asta se intampla in state nu in dulshele targ al ieshilor..

#20
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 t-balt, on 18 septembrie 2015 - 22:23, said:

Recall sa faca ce?

Ca sa ti-o faca sa mearga tot timpul asa cum merge pe tester (adica mai nepoluant dar si mai prost ca performanta).

Nu m-ar mira sa fie adevarat, desi intr-o companie mare conspiratiile de genul asta nu sint prea plauzibile. Din cite inteleg comportamentul se schimba in functie de cum tragi de volan, etc. Se poate sa fie pur si simplu o schimbare dinamica a comportamentului motorului in functie de cum "te simte" masina.

#21
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Se rezolva usor - se pune acciza pe carburant 400 % peste pretul de rafinarie, plus VAT.

Tesla S P85D tocmai a primit upgrade la 90 KWh, autonomie marita putin si ea, si acceleratie crescuta de la 3,2s la 2,8 s pana la 100 km/h.

#22
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Nu au sa resimta nimic, softul ala se activa doar la testul special pentru noxe. Dupa nimeni nu verifica sa iasa 98g ca asa scrie in cartea tehnica. Au niste valori minime si maxime im care sa se incadreze specific normelor de poluare, e6, d6 si cam gata. Altfel nush cate masini ar mai trece testul dupa jumatate de an de la fabricare. Ce sa mai zic dupa 2...

Masinile vor circula ca si pana acuma, va fi scos softul care limita motorul in situația data.
Ba mai mult sunt sanse sa aiba putere mai mare in anumite cazuri cand masina putea sa se activeze aiurea.

Edited by t-balt, 18 September 2015 - 22:43.


#23
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
problema e de fapt ca pentru a putea trece testele respective (deci pentru a putea circula si pentru a putea fi vandute) testele erau masluite cu ajutorul softului ascuns. Probabil pentru ca era prea scump/dificil ca sa o faca prin mijloace tehnice reale. Dupa ce va fi eliminat softul respectiv, masina va trebui deci sa poata sa treaca testele. Nu vreau sa-mi inchipui ce inseamna asta ca si costuri per masinasi cat de fericiti vor fi proprietarii ca trebuiesc facute lucrari serioase la motor..

#24
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

 loock, on 18 septembrie 2015 - 22:34, said:

Ce ai vrut sa spui cu interventia ta ?

Porsche a vrut sa cumpere tot concernul VAG inainte sa inceapa criza, a facut un imprumut astronomic pt. asta, si apoi a venit criza, motiv pt. care leu' a fost mancat de hiene...
Daca VAG ajunge acum dator 18 miliarde USD, ar fi amuzant sa vedem ca iar incearca Porsche sa puna stapanire pe tot concernul...
Ce anume nu iti este clar din "interventia" mea?
Tu comentezi ca "Porsche va incerca sa puna stapanie pe VAG", iar eu iti explicam ca VAG deja detine 100% din Porsche Automobile.
Ti-am spus inclusiv pretul platit de VAG.

#25
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Ce se intampla daca proprietarii nu vor sa-si duca masina la resoftat+ umblat la motor?

#26
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 vanitty, on 18 septembrie 2015 - 22:46, said:

Nu vreau sa-mi inchipui ce inseamna asta ca si costuri per masinasi cat de fericiti vor fi proprietarii ca trebuiesc facute lucrari serioase la motor..
Aiurea, daca acuzatiile vor fi dovedite (mai e foarte mult pana atunci) iar o instanta ii obliga sa faca modificarile respective (si mai mult pana atunci), actualii clienti din State nu o sa cheltuie niciun leu (pardon, $) pentru ca masinile lor sa fie conforme. Ori le face VW pe socoteala lor, ii ii despagubeste

Edited by valitudor, 18 September 2015 - 22:56.


#27
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009

 Serafim606, on 18 septembrie 2015 - 22:53, said:

Ce se intampla daca proprietarii nu vor sa-si duca masina la resoftat+ umblat la motor?
daca la americani exista echivalentului itp-ului, probabil vor pica itp-ul si nu vor mai putea sa circule legal

#28
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014

 vanitty, on 18 septembrie 2015 - 22:55, said:

daca la americani exista echivalentului itp-ului, probabil vor pica itp-ul si nu vor mai putea sa circule legal

Chiar asa de rau? Nu le pot scoate din euro 5, euro 4? Ce ar fi rau in asta? Cum au circulat pana acum, pot circula si in continuare.

#29
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007
Deci in loc de euro 5, sunt euro 4...

#30
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009

 valitudor, on 18 septembrie 2015 - 22:55, said:

Aiurea, daca acuzatiile vor fi dovedite (mai e foarte mult pana atunci) iar o instanta ii obliga sa faca modificarile respective (si mai mult pana atunci), actualii clienti din State nu o sa cheltuie niciun leu (pardon, $) pentru ca masinile lor sa fie conforme. Ori le face VW pe socoteala lor, ii ii despagubeste

pai depinde.. daca vw contesta recall-ul sau nu. Pentru ca el a fost ordonat de epa.

 tfmercedez, on 18 septembrie 2015 - 22:57, said:

Deci in loc de euro 5, sunt euro 4...

daca nu ma insel in europa asta inseamna ca masina nu mai respecta normele de poluare de fabricatie, deci itp respins ==> ca daca circuli cu masina asa, incalci legea..

#31
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

Quote

When confronted with the EPA and Carb’s evidence, VW admitted that its cars were fitted with the “defeat device”.

http://www.theguardi...-air-violations

#32
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,354
  • Înscris: 21.04.2005

 vanitty, on 18 septembrie 2015 - 21:53, said:

Din cate am inteles EPA a ordonat un recall masiv la VW si audi-urile pe motorina vandute in state, care au un cod ascuns in software-ul masinii, care detecteaza cand masina e testata pentru emisii si atunci ruleaza un cod ce nu ruleaza in mod obisnuit , menit sa pacaleasca testerele, facand masina sa scoata mai putine noxe decat scoate in mod obisnuit.

Poate ne lamureste careva , de unde dracu' stie masina aia , singura, cand e testata pentru noxe, ca ,taman atunci sa ruleze ea de nebuna softul ala
Ce dracu e asta ?
Terminator seria 18 !!!?  Razboiul robotilor , Transmorphers !!!!
Cum isi da ea seama ca ii baga tehnicianul sonda in teava de esapament sa-i masoare noxele ? Sa nu credeti ca in SUA testarea noxelor e diferita fata de ce e la noi .
Singurul care poate face asta ar fi propietarul masinii . Sa apese pe un buton ascuns ,ceva ...o telecomanda ...sau sa o pregateasca inainte de a intra cu ea la noxe .
Ceea ce inseamna ca cineva i-a spus propietarului ,atunci cand a cumparat masina,ca exista o asemenea posibilitate , ceea ce iarasi inseamna ca masina la vanzare este prevazuta cu asemenea facilitate ,legala, si publica , de altfel ! Ca altfel nu se complica nimeni acolo sa-si piarda libertatea pentru asemenea rahaturi  de 2 centi .
Vorbesc de dealerii de masini .

Edited by ndor, 18 September 2015 - 23:21.


#33
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

 sandel_u, on 18 septembrie 2015 - 22:53, said:

Ce anume nu iti este clar din "interventia" mea?
Tu comentezi ca "Porsche va incerca sa puna stapanie pe VAG", iar eu iti explicam ca VAG deja detine 100% din Porsche Automobile.
Ti-am spus inclusiv pretul platit de VAG.

Nu intelegi cum sta treaba.
VAG este detinut de Porsche Automobil Holding SE, care la randul ei reprezinta o fuziune dintre Porsche si VAG, dar CEO/CEB este seful VAG.

Daca pana acum cateva luni, aprilie 2015, CEO VAG si Porsche era Ferdinand Piech, care facea parte din familia Porsche ( Ferdinand Piech este nepotul lui Ferdinand Porsche, Ferry Porsche era unchiul lui, si era var cu Wolfgang Porsche si Ferdinand III Porsche... ), acum este Martin Winterkorn CEB/CEO...

Chestia asta nu poate satisface familia Porsche....
Nu erau deloc incantati ca-i conduce seful VAG, nici macar cand acesta era Piech, de sange cu ei, dar acum...

Edited by loock, 18 September 2015 - 23:22.


#34
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 ndor, on 18 septembrie 2015 - 23:14, said:

Poate ne lamureste careva , de unde dracu' stie masina aia , singura, cand e testata pentru noxe, ca ,taman atunci sa ruleze ea de nebuna softul ala
Ce dracu e asta ?
Terminator seria 18 !!!?  Razboiul robotilor , Transmorphers !!!!

Din cite am inteles citeste din niste senzori ce face soferul ... nu ca se scobeste in nas ci mai ales volanul (si evident acceleratia, etc). De aia zic ca e posibil sa fie o chestie diferita, vede ca totul e lasat lin, nu mai trage nimeni de volan, etc - se calmeaza si intra intr-un mod mai "green". Vede ca userul e mai nervos si trage de volan mai mult face si masina sa fie mai nervoasa.

#35
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 ndor, on 18 septembrie 2015 - 23:14, said:


Poate ne lamureste careva , de unde dracu' stie masina aia , singura, cand e testata pentru noxe, ca ,taman atunci sa ruleze ea de nebuna softul ala

Una e mersul normal cu un sofer la volan, alta e invartitul rotilor pe loc intr-o hala.
Si un soft de Logan ar putea sa faca diferenta.

Edited by don_dannielo, 18 September 2015 - 23:29.


#36
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005

 ndor, on 18 septembrie 2015 - 23:14, said:

Poate ne lamureste careva , de unde dracu' stie masina aia , singura, cand e testata pentru noxe, ca ,taman atunci sa ruleze ea de nebuna softul ala
Ce dracu e asta ?
Terminator seria 18 !!!?  Razboiul robotilor , Transmorphers !!!!
Cum isi da ea seama ca ii baga tehnicianul sonda in teava de esapament sa-i masoare noxele ? Sa nu credeti ca in SUA testarea noxelor e diferita fata de ce e la noi .

In functie de input-urile primite de la senzori si de cum e programat, ECU-ul "reactioneaza". Fara sa fiu programator, cred ca niste instructiuni de tipul "if - then - else" si "while - do" rezolva problema rapid Posted Image

Edited by Lowrider, 18 September 2015 - 23:29.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate