Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA

- - - - -
  • Please log in to reply
3694 replies to this topic

#37
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

View Postloock, on 18 septembrie 2015 - 23:15, said:

Nu intelegi cum sta treaba.
VAG este detinut de Porsche Automobil Holding SE, care la randul ei reprezinta o fuziune dintre Porsche si VAG, dar CEO/CEB este seful VAG.

Daca pana acum cateva luni, aprilie 2015, CEO VAG si Porsche era Ferdinand Piech, care facea parte din familia Porsche ( Ferdinand Piech este nepotul lui Ferdinand Porsche, Ferry Porsche era unchiul lui, si era var cu Wolfgang Porsche si Ferdinand III Porsche... ), acum este Martin Winterkorn CEB/CEO...

Chestia asta nu poate satisface familia Porsche....
Ce zici tu e partial adevarat. Sau e doar o parte din tot adevarul. Sau cel putin adevarul prezentat de Wikipedia.

VAG este detinut de Porsche Automobil Holding SE.
Dar la randul sau reprezinta:

Quote

Volkswagen AG
Porsche Engineering
Porsche Design Group
Fara Porsche AG (adica cei care fac automobilele Porsche).
Sursa aici: https://en.wikipedia...obil_Holding_SE


Iar Porsche AG (adica cei care fac automobile), sunt detinuti de VAG, in proportie de 100%.
Sursa aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche

Sa revenim la ce zici tu.
Ce am pus eu sunt luate de pe wikipedia, care intr-adevar nu este o sursa 100% veridica.
Dar sa presupunem pentru un moment ca Wikipedia abereaza si tot ce spui tu, este adevarat.
Raman urmatoarele intrebari:
Daca Porsche Holding este rezultatul fuziunii dintre Porsche AG si Volkswagen AG, da-mi te rog un link sa contrazica pe cei de la wiki.
Care Porsche va incerca sa cumpere VAG: e vorba de Porsche AG care acum este detinut in proportie de 100% de VAG sau Porsche Holding care dupa cum zici tu este o fuziune intre Porsche AG si VAG?

Edited by sandel_u, 18 September 2015 - 23:31.


#38
Hitmaker

Hitmaker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,876
  • Înscris: 05.10.2014
Haoleu, ce facura nemtii bre? Uitara ca e nemti?

Am impresia ca niste senzori din astia a avut si iohannis de ne-a prostit sa-l votam. Acum asteptam sa-si ia si el amenda...

#39
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postdon_dannielo, on 18 septembrie 2015 - 23:13, said:

When confronted with the EPA and Carb’s evidence, VW admitted that its cars were fitted with the “defeat device”.
http://www.theguardi...-air-violations
Adica pe 18.09 apare stirea senzationala ca au fost prinsi, si tot pe 18.09 apare si raspunsul VW prin care recunosc ca au fost prinsi?

Altfel spus, VW s-a grabit sa nu cumva sa treaca ziua si sa nu apuce sa confirme ca i-au inselat pe aia, nu-i asa?
Incepe sa para o gluma...

#40
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,557
  • Înscris: 05.11.2009

View Postvalitudor, on 18 septembrie 2015 - 23:45, said:

Adica pe 18.09 apare stirea senzationala ca au fost prinsi, si tot pe 18.09 apare si raspunsul VW prin care recunosc ca au fost prinsi?

Altfel spus, VW s-a grabit sa nu cumva sa treaca ziua si sa nu apuce sa confirme ca i-au inselat pe aia, nu-i asa?
Incepe sa para o gluma...

da da.. ca aia de la fauve abia pe 18.09.2015, o aflat ca un spiridus de la Toyota le monta pe masini software facut sa pacaleasca testele de poluare, din 2009 incoace Posted Image

Edited by vanitty, 18 September 2015 - 23:49.


#41
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Care e legatura intre acuzatiile astea la adresa VW si aiureala cu spiridusul Toyota?
Tu vrei sa spui ca, dupa mintea ta, daca azi apare in presa o acuzatie grava la adresa VW (sau oricare alta companie), VW (sau oricare alta companie) SE GRABESTE SA CONFIRME ACUZATIA IN ACEEASI ZI? LOL

#42
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,557
  • Înscris: 05.11.2009

View Postvalitudor, on 18 septembrie 2015 - 23:51, said:

Care e legatura intre acuzatiile astea la adresa VW si aiureala cu spiridusul Toyota?
Tu vrei sa spui ca, dupa mintea ta, daca azi apare in presa o acuzatie grava la adresa VW (sau oricare alta companie), VW (sau oricare alta companie) SE GRABESTE SA CONFIRME ACUZATIA IN ACEEASI ZI? LOL

da,daca stii ca tu ca firma ai facut atatia ani magaria respectiva si ai fost prins, mai bine recunosti si ceri clementa pentru ca ai colaborat cu acuzatorul, decat sa faci pe nebunul si sa se puna aia cu tunul si mai abitir pe tine. Tu acuma ce vrei sa sugerezi? Ca aia de la fauve is tonti si au recunoscut fapta, desi nu au facut-o?

#43
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Pe 18 a facut EPA treaba asta publica. Conform procedurilor, intai au fost anuntati cei de la VW de nereguli, nu au aflat din presa. Foarte probabil cu ceva vreme inainte sa se faca treaba publica; cei de la VW au dat un raspuns catre EPA (cel mentionat in articol), iar catre presa inca nu trimit nimic pana nu afla mai multe detalii si pun la cale un plan de actiune si damage control.
Been there, done that. Trimiti un raspuns celor care te acuza, prin care ii asiguri de toata disponibilitatea pt cooperare, pastrezi tacerea fata de presa sau dai un comunicat laconic si trimiti un mail angajatilor in care ii instruiesti ca in cazul in care presa, furnizori, clienti, etc intreaba ceva de subiect sa raspunda cu un text standard de tipul "nu cunosc detaliile, nu as vrea sa ofer informatii eronate, va rog sa va adresati departamentului de comunicare".
Am un feeling ca si colegul valitudor stie cum merg lucrurile, dar face pe nestiutorul cand e vb de VW, febletea lui. Ciudat, pt ca in cazul Toyota si Honda se pare ca e f informat, chiar si in conditiile in care Honda doar e suspecta de manareli si nu se stie daca in cele din urma ancheta se va lasa cu amenzi record sau se vor retrage acuzatiile (LE: cred ca se va lasa cu ceva amenzi, dar cuantumul lor va depinde mult de modul in care Honda a ales sa colaboreze cu anchetatorii si de planurile propuse pt remedierea problemelor sesizate).

Edited by Lowrider, 19 September 2015 - 00:06.


#44
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,690
  • Înscris: 23.04.2007

View PostLowrider, on 18 septembrie 2015 - 23:28, said:

cred ca niste instructiuni de tipul "if - then - else" si "while - do" rezolva problema rapid Posted Image
Mai ramine sa ne spui ce semnifica liniutele alea dintre "if" si "then" respectiv dintre "while" si "do" ... si treaba e lamurita Posted Image

Edited by adrian_r5, 19 September 2015 - 00:11.


#45
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Stii ce e un blackbox? Daca raspunsul e da, tocmai ai primit raspunsul cautat :D

#46
gigifenomen

gigifenomen

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,725
  • Înscris: 02.07.2015

View Posttsunnami, on 18 septembrie 2015 - 22:05, said:

Nu-s de ce, dar nu cred stirea, adica stiu de ce, pentru ca stirea e incredibila
Nu prea se poate asa ceva

Daca citeai articolul, ai fi vazut ca VW au recunoscut cacanaria.

Agency officials said the car company had admitted to the use of the defeat device. A spokeswoman for Volkswagen confirmed that the company had received the notice of violation and said the automaker was cooperating with the investigation. She declined to comment further on the case

E multe cuvinte si la tatz ni-i greu.

Edited by gigifenomen, 19 September 2015 - 00:48.


#47
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostLowrider, on 19 septembrie 2015 - 00:02, said:

Am un feeling ca si colegul valitudor stie cum merg lucrurile, dar face pe nestiutorul cand e vb de VW, febletea lui.
De ce vorbesti la persoana a 3-a?
Feelingul tau este absolut gresit... printre multe altele. Sunt colegi aici care ma cunosc personal, stii tu, familie, catel, purcel, etc. Nu am si nu am avut vreodata vreo legatura, alta decat cea de cumparator-vanzator, cu VW sau oricare alta marca de masini. Pur si simplu incerc sa-mi folosesc mai mult partea superioara a corpului. Cam atat despre mine...

View PostLowrider, on 19 septembrie 2015 - 00:02, said:

Ciudat, pt ca in cazul Toyota si Honda se pare ca e f informat, chiar si in conditiile in care Honda doar e suspecta de manareli si nu se stie daca in cele din urma ancheta se va lasa cu amenzi record sau se vor retrage acuzatiile (LE: cred ca se va lasa cu ceva amenzi, dar cuantumul lor va depinde mult de modul in care Honda a ales sa colaboreze cu anchetatorii si de planurile propuse pt remedierea problemelor sesizate).
1. Eu am spus de la inceput ca orice constructor auto, asadar inclusiv VW, ar minti si insela fara scrpule atat timp cat au certitudinea ca nu sunt prinsi. In antiteza, tu, (si altii asemenea tie) ati marsat pe ideea conspiratiei americane impotriva neprihanirii nipone (Toyota sau Honda). Adica cat de rea e America cu minunile nipone.
Eu sunt absolut convins ca VW e in stare de asa ceva, nu stiu insa daca EPA are dovezi foarte clare si neatacabile impotriva lor. Vom vedea...

2. Cazul VW este la stadiul "EPA acuza VW". Urmeaza, probabil, instanta, apel, etc. Cazul Honda a trecut de faza asta, e gata in instanta de ceva timp... Sau Honda e "e doar suspecta", iar VW a "clar vinovata" Posted Image

#48
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postvanitty, on 18 septembrie 2015 - 22:55, said:

daca la americani exista echivalentului itp-ului, probabil vor pica itp-ul si nu vor mai putea sa circule legal

De fapt o să le dea un Logan roșu, un CD cu manele și un bilet la tren spre Iași. :D

Ultimul tău topic pe anteriorul cont a fost tot pe un VW recall cu așa de mari implicații că nu i-a păsat nimănui, mai ții minte? Parcă am un deja-vu...

Apropo, prin chestia asta mi-au devenit mai simpatici fauveul, ca grup. F the system.

#49
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postndor, on 18 septembrie 2015 - 23:14, said:

Poate ne lamureste careva , de unde dracu' stie masina aia , singura, cand e testata pentru noxe, ca ,taman atunci sa ruleze ea de nebuna softul ala
Ce dracu e asta ?
Terminator seria 18 !!!?  Razboiul robotilor , Transmorphers !!!!
Cum isi da ea seama ca ii baga tehnicianul sonda in teava de esapament sa-i masoare noxele ? Sa nu credeti ca in SUA testarea noxelor e diferita fata de ce e la noi .
Singurul care poate face asta ar fi propietarul masinii . Sa apese pe un buton ascuns ,ceva ...o telecomanda ...sau sa o pregateasca inainte de a intra cu ea la noxe .
Ceea ce inseamna ca cineva i-a spus propietarului ,atunci cand a cumparat masina,ca exista o asemenea posibilitate , ceea ce iarasi inseamna ca masina la vanzare este prevazuta cu asemenea facilitate ,legala, si publica , de altfel ! Ca altfel nu se complica nimeni acolo sa-si piarda libertatea pentru asemenea rahaturi  de 2 centi .
Vorbesc de dealerii de masini .

Din amintiri.

Testul de poluare la vehicule echipate cu motoare diesel se face in 3 etape
1. poluare statica la relanti unde i se pune sonda si i se masoara in genera nivelul de CO, HC si NOx, in procente
Asta e singurul test care i se face la verificarea poluarii chimice, ca-i in Europa sau America, tot dracul ala e.
Aici pot face o smecherie ca sa "traga aer fals" si deci sa dilueze gazele
2. Testul de particule
Pe vremea mea se masura opcaitatea gazelor de ardere, adcia fumul ala de la evacuare contine particule. Se masoara dilutia luminii.
Daca-mi mai aduc mainte se ducea pedala la fund in gol
3. Testul serios de gaze, asta e cel mai important
Aici pui masina pe stand si urmaresti un ciclu, pornesti de la v=0km/h si mergi in treapta 1 pana la turatia de, apoi treapta 2, treapta 3, treapta 4 si o tii acolo cat e pe grafic care se deruleaza in fata soferului
Tot in acelasi timp cu 3 se poate face si proba de consum urban si stra urban

Testul 1 se face la ITP,
Testul 2 si 3 NUMAI la omologarea de tip, si nu prea ai cum se le manaresti in special 3-ul
Indiferent cat il diluezi acolo masori cantitatea de gaz IN GRAME, nu proportia din aer.

D-asta nu-mi vine sa cred, ori e vreo jmekerie Toyota, ori VW-ul a organizat vreun flagrant sa para ca au probleme sa atraga atentia pe ei si la sfarsit sa se demonstreze ca n-a fost nimic.
Oamenii vorbesc tot mai mult despre ei, se umplu stirile pentru ca apoi...
Si n-ai ce le face, nu au incalcat nici o regula de marketing. La bun simt nu ma bag..

#50
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,901
  • Înscris: 31.03.2003

View Postf300, on 18 septembrie 2015 - 23:22, said:


Din cite am inteles citeste din niste senzori ce face soferul ... nu ca se scobeste in nas ci mai ales volanul (si evident acceleratia, etc). De aia zic ca e posibil sa fie o chestie diferita, vede ca totul e lasat lin, nu mai trage nimeni de volan, etc - se calmeaza si intra intr-un mod mai "green". Vede ca userul e mai nervos si trage de volan mai mult face si masina sa fie mai nervoasa.

un fel de sport mode inteligent? foarte tare!

#51
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Ar trebui sa sa depisteze si celalalt soft care face sa se defecteze des masina ca apoi service-urile VW sa faca bani.

Edited by Benderbut, 19 September 2015 - 06:17.


#52
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,557
  • Înscris: 05.11.2009

View PostAlexIP, on 19 septembrie 2015 - 02:42, said:


De fapt o să le dea un Logan roșu, un CD cu manele și un bilet la tren spre Iași. Posted Image

Ultimul tău topic pe anteriorul cont a fost tot pe un VW recall cu așa de mari implicații că nu i-a păsat nimănui, mai ții minte? Parcă am un deja-vu...

Apropo, prin chestia asta mi-au devenit mai simpatici fauveul, ca grup. F the system.

ce dragut. Un fan fauve care nu poate sa admita ca firma favorita face tampenii.

#53
BARUluMARIA

BARUluMARIA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 563
  • Înscris: 03.08.2015
asa le trebe ! ... sa-u pricopsit destul ! ... VW a fost decenii "masina" neamtului de rand ! ...
VW Golf 2 costa mai putin de 10.000 DM !... adica fo' 5.000 EUR  ! ...
acu' un Golf avand "creierul atins" costa fo' 23.000 EUR ! ...
cu o gramada de componente facute in Turcia, Spania, Romania, etc ! ...
Made in Germany ? ...

Edited by BARUluMARIA, 19 September 2015 - 07:40.


#54
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,557
  • Înscris: 05.11.2009

View Posttsunnami, on 19 septembrie 2015 - 05:18, said:

Din amintiri.

Testul de poluare la vehicule echipate cu motoare diesel se face in 3 etape
1. poluare statica la relanti unde i se pune sonda si i se masoara in genera nivelul de CO, HC si NOx, in procente
Asta e singurul test care i se face la verificarea poluarii chimice, ca-i in Europa sau America, tot dracul ala e.
Aici pot face o smecherie ca sa "traga aer fals" si deci sa dilueze gazele
2. Testul de particule
Pe vremea mea se masura opcaitatea gazelor de ardere, adcia fumul ala de la evacuare contine particule. Se masoara dilutia luminii.
Daca-mi mai aduc mainte se ducea pedala la fund in gol
3. Testul serios de gaze, asta e cel mai important
Aici pui masina pe stand si urmaresti un ciclu, pornesti de la v=0km/h si mergi in treapta 1 pana la turatia de, apoi treapta 2, treapta 3, treapta 4 si o tii acolo cat e pe grafic care se deruleaza in fata soferului
Tot in acelasi timp cu 3 se poate face si proba de consum urban si stra urban

Testul 1 se face la ITP,
Testul 2 si 3 NUMAI la omologarea de tip, si nu prea ai cum se le manaresti in special 3-ul
Indiferent cat il diluezi acolo masori cantitatea de gaz IN GRAME, nu proportia din aer.

D-asta nu-mi vine sa cred, ori e vreo jmekerie Toyota, ori VW-ul a organizat vreun flagrant sa para ca au probleme sa atraga atentia pe ei si la sfarsit sa se demonstreze ca n-a fost nimic.
Oamenii vorbesc tot mai mult despre ei, se umplu stirile pentru ca apoi...
Si n-ai ce le face, nu au incalcat nici o regula de marketing. La bun simt nu ma bag..

pai daca e o manarie sau o miscare de marketing a fauveului, de ce si-au recunoscut vina? ce miscare e asta cand esti cu vanzarile in buda (si VW in sua sta prost la vanzari) sa atragi atentia asupra ta cu chestii negative, cu suspendari de vanzari , cu plimbari prin tribunale?

Edited by vanitty, 19 September 2015 - 07:43.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate