Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Modificare contract Telekom Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012
Salut,in decursul zilei de ieri m'am gandit sa achizitionez un nou telefon,bun pana aici. Problema sta in schema urmatoare:

- Am contract la ei de internet cu telefonie fixa Internet L & Voce L

- Contractul este de 3 ani.(anul trecut s'a facut reinoirea automat)

- Acum eu vreau sa scad din abonamentul asta pana la Internet L & Voce S si sa mai adaug un abonament Nelimitat XL la care voi achizitiona si un telefon

Intrebarea este, se poate?

#2
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Daca reinnoirea nu a fost facuta contractual..se poate. Chiar daca reinnoirea s-a facut cu contract, daca valoarea totala depaseste contractul curent se poate modifica..modificandu-se si perioada contractuala

Edited by micutu82, 18 August 2015 - 11:30.


#3
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012

 micutu82, on 18 august 2015 - 11:29, said:

Daca reinnoirea nu a fost facuta contractual..se poate
Reinoirea s'a facut prin telefon

#4
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Daca ti-a venit contractul acasa...atunci poti modifica doar in plus.

Mai e pe aici pe forum userul @dic_star79, iti poate da raspunsuri mai corecte si mai sigure..si te poate ajuta si la oferta

Edited by micutu82, 18 August 2015 - 11:34.


#5
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012
Multumesc de informatii!

#6
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008
-

Edited by stlk, 18 August 2015 - 12:42.


#7
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
mai sunt unele contracte care au trecut in ele ceva gen "contractul se prelungeste automat cu perioade egale cu cea initiala la expirarea acestei perioade".

o porcarie, cam ilegala...

ontopic: daca e facut "la distanta", ai drept de refuz 14 zile.

#8
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Am contract la romtelecom..cu internet, tv si fix de prin 2006 si niciodata nu am avut asa ceva. Contractul se prelungeste cu cate 30 de zile. Rezilierea dureaza 30 de zile.

Edited by micutu82, 18 August 2015 - 12:51.


#9
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

 dygey, on 18 august 2015 - 12:42, said:

mai sunt unele contracte care au trecut in ele ceva gen "contractul se prelungeste automat cu perioade egale cu cea initiala la expirarea acestei perioade".
o porcarie, cam ilegala...
ontopic: daca e facut "la distanta", ai drept de refuz 14 zile.
dygey are dreptate cu cele 14 zile. Normal ar trebui sa-ti trimita un document in care sa  scrie

Quote

"Stimate Client,
Îţi mulţumim că ai acceptat oferta noastră! In urma acceptului tau telefonic din data de <<data acceptarii>>, ne face plăcere să îţi confirmăm că, începând cu data<< data finalizare>>, beneficiezi de oferta noastra. La data acceptarii ai fost informat despre prevederi precum planul tarifar ales, contravaloarea acestuia, conditiile suspendarii Pachetului de Servicii si ale incetarii Contractului, conditiile de obtinere si utilizare a Pachetului de Servicii, conditiile de obtinere si utilizare a optiunilor/serviciilor sau/si pachetului/pachetelor suplimentare achizitionat(e), cat si dreptul tau de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii prezentului document, fara plata unor despagubiri sau penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In cazul in care optezi sa iti exerciti acest drept, vei fi tinut la plata contravalorii serviciilor de care ai beneficiat pana la data incetarii efective a Contractului."
SURSA
Dar chiar daca nu ai primit documentul (am vazut ca o data trimit, alteori nu trimit , eu cand am reinnoit contractul telefonic ultima oara nu am primit un asftfel de document, nici macar contract ci doar un SMS prin care se arata ca pe data X am activat un pachet de servicii la pretul X ), cred ca ai acelasi drept cu sa fara acest document.

Edited by stlk, 18 August 2015 - 13:04.


#10
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

 dygey, on 18 august 2015 - 12:42, said:

mai sunt unele contracte care au trecut in ele ceva gen "contractul se prelungeste automat cu perioade egale cu cea initiala la expirarea acestei perioade".

o porcarie, cam ilegala...

ontopic: daca e facut "la distanta", ai drept de refuz 14 zile.
nu exista asa ceva, cand expira poti sa stai cu el asa cat vrei tu....merge din inertie, nu te forteaza nimeni sa accepti prelungire si oferte, eu personal am stat cu el un an fara sa ma frece nimeni la cap sa prelungesc

#11
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,337
  • Înscris: 24.05.2010
daca ai beneficiat de o oferta (1 luna reducere.... -5% factura, etc) la reinnoirea contractului in formula tacita nu poti renunta.

#12
Mugurel_V

Mugurel_V

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 11.11.2010
Salut!Vreau sa scap de ei!Am vrut sa trec telefonul fix al maica-mii de la Telekom la RCS-RDS unde tariful e de 6-7 ori mai mic decat la astia.Problema e ca vechiul contract nu era pe numele maica-mii ci pe al lui taica-miu care a decedat acum cativa ani.Asa ca am trimis-o sa schimbe numele de pe contract cei de la RCS-RDS nu il puteau porta altfel.A fost la sediul lor(Telekom,pe la intersectia Dimitrov) din cate am inteles au fost f aroganti,a stat pe acolo 45-50 min si surpriza,cand m-am uitat ce hartie i-au dat sa semneze:era un contract nou pe numele ei de 7,33 Euro/luna cu 100 de min incluse si clauza de reziliere prematura de 50% din abonament pe periada ramasa(maica-mea are aproape 82 de ani,,nici nu a vazut ce a semnat pt ca abia vede,eu nu am avut cum sa merg cu ea).Le-am scris o sesizare si pe site-ul lor ,le-am trimis si fax,nici un raspuns,la tel nu ai cum sa-i contactezi!Daca are cineva vreo idee cum scap de astia in situatia data,il rog frumos sa ma ajute!Mult noroc,sanatate!

#13
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

 Mugurel_V, on 18 august 2015 - 22:22, said:

Salut!Vreau sa scap de ei!Am vrut sa trec telefonul fix al maica-mii de la Telekom la RCS-RDS unde tariful e de 6-7 ori mai mic decat la astia.Problema e ca vechiul contract nu era pe numele maica-mii ci pe al lui taica-miu care a decedat acum cativa ani.Asa ca am trimis-o sa schimbe numele de pe contract cei de la RCS-RDS nu il puteau porta altfel.A fost la sediul lor(Telekom,pe la intersectia Dimitrov) din cate am inteles au fost f aroganti,a stat pe acolo 45-50 min si surpriza,cand m-am uitat ce hartie i-au dat sa semneze:era un contract nou pe numele ei de 7,33 Euro/luna cu 100 de min incluse si clauza de reziliere prematura de 50% din abonament pe periada ramasa(maica-mea are aproape 82 de ani,,nici nu a vazut ce a semnat pt ca abia vede,eu nu am avut cum sa merg cu ea).Le-am scris o sesizare si pe site-ul lor ,le-am trimis si fax,nici un raspuns,la tel nu ai cum sa-i contactezi!Daca are cineva vreo idee cum scap de astia in situatia data,il rog frumos sa ma ajute!Mult noroc,sanatate!

Inregistreaza o reclamatie online pe site-ul ANCOM in care sa explici exact situatia, si sa ceri rezilierea fara plata de despagubiri. Cei de la ANCOM te vor ajuta.

#14
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Încearcă la alt punct de lucru

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate