Check engine ramane aprins
Last Updated: May 07 2019 11:14, Started by
georgegigel
, Jun 01 2015 19:51
·
0
#20
Posted 01 June 2015 - 21:29
Eu cred ca e senzorul de la relantiu,caci relantiul e cazut in baie.
|
#21
Posted 01 June 2015 - 21:34
Zau ca nu inteleg ce tot atatea discutii.
Te-ai dus cu el functional la service? Da. Ai platit tot ce trebuia la service? Da. Ai luat acte pe ceea ce ai platit? Da. Ai ales serviceul cu capul si nu cu buzunarul? Da. Si-au facut treaba pentru care i-ai platit? Nu. Deci inapoi la service. Edited by dexterash, 01 June 2015 - 21:34. |
#22
Posted 01 June 2015 - 23:00
Multumesc pentru sfaturi, o sa povestesc maine cum a fost
|
#23
Posted 01 June 2015 - 23:28
Ce suturi de la senzorul de turatie?....senzorul de turatie in cel mai rau caz daca e defect sau legatura intrerupta, nu porneste masina, nu provoaca ''mersul in suturi''.Bafta cu rezolvarea in service
|
#24
Posted 01 June 2015 - 23:30
Lacoste, am schimbat pe al meu acum ceva ani, 120 ron, si astea au fost simptomele.
Dar nu e cazul aici, clientul nu s-a plans de mers anormal. Edited by TazCelRau, 01 June 2015 - 23:31. |
#25
Posted 01 June 2015 - 23:34
TazcCel Rau, nu am avut probleme cu senzorul inainte. Eu am mers la service strict pentru ce am scris in topic.
|
#26
Posted 01 June 2015 - 23:40
Nu trebuia sa ai inainte. Daca era scoasa mufa, ca parca despre asta discutam ieri, se aprindea becul si ar fi accelerat ciudat tare. Dar daca nu are simptomele astea, buba e in alta parte. Ne lamuresti sper diseara.
|
#27
Posted 02 June 2015 - 00:01
E posibil sa nu-ti fi aliniat la semn distributia. Un dinte de pe curea mai sus sau mai jos creaza aceste simptome. din cauza aceasta senzorul de la axul cu came nu primeste semnal corespunzator.
vezi ce eroare da pe computer si daca e aceasta (poate inregistra si altceva) sa-ti verifice si sa-ti alinieze distributia. sau sa-ti verifice acel senzor, poate l-au atins si defectat. Edited by gabriel_gavrila, 02 June 2015 - 00:04. |
#28
Posted 07 May 2019 - 11:14
Este bine să conduci cu martorul Check Engine aprins? Acest lucru depinde de defecţiune. Iată care ar putea fi acestea.
un voltaj scăzut la baterie; senzorul de oxigen (sonda lambda) trebuie schimbat; capacul de la combustibil este stricat sau nu este strâns bine; defectarea unui senzor MAP; defectarea unui senzor MAF; bujii uzate; fişe întrerupte; supapa EGR este înfundată; convertorul catalitic trebuie schimbat; dacă se aprinde intermitent, asta înseamnă că motorul dă rateuri, respectiv unul dintre cilindri nu funcţionează corespunzător. Există şi cazuri în care acest martor să se aprindă după ce maşina nu a fost pornită o lungă perioadă de timp. În acest caz el se va stinge după câteva ore de la pornire. Dacă nu se stinge vă recomandăm să duceţi maşina la o diagnoza cât mai repede. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users