Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing
 BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 

Mersul pe bicicleta si afectiunile coloanei vertebrale.

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
MAYL

MAYL

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 14
  • Înscris: 27.04.2015
Bun gasit.Am fost diagnosticat de 20 de ani cu discopatie lombara si de 4 ani cu spondiloza cervicala.
Majoritatea timpului stau intins in pat cu laptopul langa mine si tv ul in fata.Sunt pensionat medical asa
ca doar cand merg in oras cu treaba nu stau culcat.E posibil ca aceasta pozitie sa agraveze boala in loc
sa o amelioreze?Fac plimbari si merg pe jos cam minim o ora pe zi.Acum cateva zile mi-am luat o
bicicleta si deja dupa trei zile de mers pe ea cate o ora sau doua,a inceput sa ma doara groazic de
tare coloana dar nu lombar doar cat in zona centrala.Simt la pipait asa ca niste noduli durerosi.Nu mai
merg pe bicicleta si iau medicamente piafen si voltaren dar nu imi trece de tot durerea,ma dor si muschii
care sustin coloana si nici sa respir complet nu pot.Stie cineva sa imi spuna daca are rost sa mai tin
bicicleta,o fi ceva asa ca pentru inceput,declansat de mersul pe bicicleta si care va ceda si nu va mai
aparea cand mai merg pe bicicleta data viitoare sau e o afectiune pentru care e interzis mersul pe
bicicleta?Multumesc pentru eventualele raspunsuri si lamuriri.

#2
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Șah la bărboși.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,792
  • Înscris: 13.06.2004