Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina sh
Last Updated: May 11 2015 21:57, Started by
Andrein1
, Apr 22 2015 21:29
·
0
#19
Posted 05 May 2015 - 22:06
#20
Posted 06 May 2015 - 08:03
Ai mai deschis un topic pe aceasta tema in 22 aprilie
http://forum.softped.../#entry17078779 Crezi ca acum o sa primesti alte raspunsuri? In 23 aprilie ti-am dat un PM... l-ai citit? |
#21
Posted 06 May 2015 - 19:05
#22
Posted 07 May 2015 - 14:56
#23
Posted 08 May 2015 - 21:46
Kazmer, on 07 mai 2015 - 14:56, said:
De ce? SH diesel sigur sunt mai uzate , reparatiile mai costisitoare, motorul se incalzeste greu, mai predispuse sa se strice. Daca stii de ce de ce nu zici? Stiu, pentru ca si eu si sotia mergem cu dieseluri de vreo 10 ani si nu am avut nici o problema "de oras". Astea-s legende urbane cu turbina, EGRul, DPFul.....n-am avut de-a face cu ele, ce-i drept si masinile au fost bune (VAGuri ) nu cine stie ce cazane antice. De ce mai uzate ? Motoarele diesel sunt mai fiabile decat benzinarele. Reparatiile mai costisitoare ? Poate, dar daca ai nevoie. Incalzirea motorului...alta legenda urbana daca compari motoare cu aceeasi cilindree. Mai predispuse sa se strice ? N-am avut ocazia. In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare....ca motoare adevarate pe benzina nu-si permit decat americanii. |
#24
Posted 11 May 2015 - 10:55
mufasa, on 08 mai 2015 - 21:46, said:
Stiu, pentru ca si eu si sotia mergem cu dieseluri de vreo 10 ani si nu am avut nici o problema "de oras". Astea-s legende urbane cu turbina, EGRul, DPFul.....n-am avut de-a face cu ele, ce-i drept si masinile au fost bune (VAGuri ) nu cine stie ce cazane antice. De ce mai uzate ? Motoarele diesel sunt mai fiabile decat benzinarele. Reparatiile mai costisitoare ? Poate, dar daca ai nevoie. Incalzirea motorului...alta legenda urbana daca compari motoare cu aceeasi cilindree. Mai predispuse sa se strice ? N-am avut ocazia. In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare....ca motoare adevarate pe benzina nu-si permit decat americanii. poate tu nu ai avut probleme dar cunosc multi care au avut. Masinile diesel sunt mai uzate pt ca deobicei sunt rulate de 3-4 ori mai mult. Daca cu o benzinara faci 50000km in cinci ani cu un diesel deobicei faci 200.000 deci de 3-4 ori mai uzata. Posesori de 1.9tdi imi spun ce repede se incalzeste masina mea(1.2 benzina). "In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare..." Ce senzatie? Deci acesta este unicul tau argument sa-si ea SH deisel? Ce senzatie poti sai ai la o viteza medie de 13km/h in oras? De ce sa-si ea diesel pt oras? pt ca stii tu? |
#25
Posted 11 May 2015 - 13:02
Kazmer, on 11 mai 2015 - 10:55, said: poate tu nu ai avut probleme dar cunosc multi care au avut. Masinile diesel sunt mai uzate pt ca deobicei sunt rulate de 3-4 ori mai mult. Daca cu o benzinara faci 50000km in cinci ani cu un diesel deobicei faci 200.000 deci de 3-4 ori mai uzata. Posesori de 1.9tdi imi spun ce repede se incalzeste masina mea(1.2 benzina). "In schimb alta senzatie e sa conduci un diesel decat o ascutitoare..." Ce senzatie? Deci acesta este unicul tau argument sa-si ea SH deisel? Ce senzatie poti sai ai la o viteza medie de 13km/h in oras? De ce sa-si ea diesel pt oras? pt ca stii tu? Asa-i ca n-ai avut masina diesel ? |
#26
Posted 11 May 2015 - 13:08
#27
Posted 11 May 2015 - 18:23
Kazmer, on 11 mai 2015 - 13:08, said: Inca nu ai raspuns de ce recomanzi SH diesel pt oras. Am inteles ca stii tu, dar altceva? Ba ti-am raspuns dar printre randuri. Ai alta senzatie la condus. La consum echivalent cu o benzinara iti permiti motoare mult mai mari. Si un motor mare iti da alta senzatie. Pe de alta parte puterea unui motor diesel care are consumul echivalent al unei benzinare, este mult mai mare. Nu in ultimul rand cuplul.....Eu personal prefer dieselul doar din aceste ratiuni, fara sa intru in detalii tehnice. |
#28
Posted 11 May 2015 - 20:41
Pe forumuri toata lumea se pricepe, toata lumea vb din auzite dar cu experienta mai greu. Toata lumea cand aude de diesel se gandeste doar la 1,9tdi euro 3 de acum 15ani, un tractor galagios care nu se incalzea pe timp de iarna nici dupa 5-6km,care scotea fum,avea lag si tragea bine doar in intervalul 2000-3500rpm . Asa cum au evoluat benzinarele,la fel au evoluat si dieselurile,cel putin motoarele de ultima generatie sunt senzationale.Toata lumea a auzit ca la diesel pica turbo,injectia, egr-ul, volantul, dpf-ul la cele noi etc insa sunt f putini cei care au schimbat o turbina in viata lor.
Sunt la al treilea diesel bi-turbo, in ultimii 7-8 ani in familie am avut peste 10 dieseluri, cu niciunul nu am avut probleme, ma rog, la unul singur am schimbat o supapa la turbina. |
|
#29
Posted 11 May 2015 - 21:57
Problema e alta, initiatorul dispune de 4000 de euro. Ce diesel de ultima generatie isi poate cumpara? Nimic, evident, deci ramane la 1.9 TDI, 1.7 CDTI, 1.6 HDi/TDCI etc, motoare vechi de cel putin 10 ani.
E una sa-ti cumperi o masina noua si evident ca cel putin 200k KM nu ai probleme cu turbina, EGR si altele, dar cand o cumperi SH normal ca te astepti sa-ti cada piesele in curand. La 4000 euro sa iei diesel SH sa-l freci in oras e prostie pura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users