garantie all inclusive flanco
Last Updated: Mar 28 2015 13:45, Started by
autogen94
, Mar 28 2015 09:05
·
0
#19
Posted 28 March 2015 - 11:01
tzaq93, on 28 martie 2015 - 10:58, said:
Vorbitii prostii. Garantia all-inclusive acopera exact ceea ce acopera garantia data de producator. Daca ti se fura sau il strici tu, nu primesti nimic. Ai dat bani degeaba pe allinclusivu lor fara sa stii ce inseamna. http://www.flanco.ro...a-all-inclusive Deci nu iti vor repara telefonul. Cei de la orange ofereau acum ceva timp asigurare pt telefon. Daca aveai o astfel de asigurare iti inlocuiau telefonul gratuit. http://www.flanco.ro...a-all-inclusive de cateva luni, flanco ofera ULTRA ALL INCLUSIVE, adica clasica lor all inclusive + ASIGURAREEEE!!! http://www.flanco.ro...a-all-inclusive |
#20
Posted 28 March 2015 - 11:05
#21
Posted 28 March 2015 - 11:07
terminologia folosita mi se pare (cel putin) ambigua daca nu chiar mincinoasa ; poate n-ar strica niste sesizari la OPC ...
|
#22
Posted 28 March 2015 - 11:45
slai, on 28 martie 2015 - 11:01, said:
vorbesti prostii. de cateva luni, flanco ofera ULTRA ALL INCLUSIVE, adica clasica lor all inclusive + ASIGURAREEEE!!! http://www.flanco.ro...a-all-inclusive |
#23
Posted 28 March 2015 - 12:12
Aici scrie tot ce este acoperit in acest tip de garantie: http://www.flanco.ro...a-all-inclusive
Imi place cum suna acest paragraf: "Secțiunea 7 – Inducere în eroare, fraudă şi utilizare ilegală Această asigurare va înceta cu efect imediat, la alegerea noastră, prin intermediul unei simple notificări transmise către dumneavoastră fără a fi necesară respectarea altor formalităţi, în cazul în care, dumneavoastră, în mod intenționat, nu ați spus adevărul în momentul achiziționării produsului asigurat. În cazul în care orice cerere de despăgubire se dovedește a fi frauduloasă, sau dacă dumneavoastră dați informații care induc în eroare sau care sunt incomplete sau false atunci când faceți o cerere de despăgubire, cererea de despăgubire va fi refuzată şi veți pierde toate drepturile şi beneficiile în temeiul acestei asigurări şi acoperirea va înceta în mod automat prin intermediul unei simple notificări transmise către dumneavoastră, fără a fi necesar să fie îndeplinită/trimisă nicio altă formalitate sau notificare. În aceste circumstanțe nu va fi datorată nicio restituire de primă şi noi avem dreptul de a informa poliţia sau alte organisme de reglementare. De asemenea, această asigurare va înceta automat, la alegerea noastră, prin intermediul unei simple notificări transmise către dumneavoastră, fără a fi necesară nicio altă formalitate sau notificare, în cazul în care un produs asigurat, care altfel ar fi asigurat în termenii acestei asigurări, este utilizat în întregime sau parțial în cursul activității infracționale sau pentru a facilita sau a permite desfășurarea oricărei activităţi infracționale." Edited by xmanyacs77, 28 March 2015 - 12:16. |
#24
Posted 28 March 2015 - 12:15
Nu am rezolvat nimic,nu le mergea soft-ul ca sa imi primeasca telefonul...au zis sa sun la service...
|
#25
Posted 28 March 2015 - 12:17
#26
Posted 28 March 2015 - 12:41
#27
Posted 28 March 2015 - 12:42
Daca tot te-ai intors zi-ne daca ai "all inclusive" sau "ultra all-inclusive"
|
#28
Posted 28 March 2015 - 13:45
All inclusive 2 ani si asigurare GSM intre 551 si 1000 Ron pe 1 an...
Le-am povestit ce s-a intamplat dar nu ii prea interesa "nu apartine de noi,cei de la depanero vor hotari"... |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users