Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Redirectionare apeluri - Aveti vreo explicatie logica?
Last Updated: Apr 11 2015 10:22, Started by
liviurosioara
, Mar 26 2015 18:40
·
0
#1
Posted 26 March 2015 - 18:40
Am incercat de mai multe ori sa redirectionez apelurile, fie neconditionat, fie cand reteaua nu este disponibila, catre un numar de telefon international. Nu am reusit, eroarea fiind 'comanda necunoscuta'.
Le-am scris celor de la Digi si am primit urmatorul raspuns: Stimate client, In urma formularului online completat de dumneavoastra pe site-ul nostru, s-a inregistrat sesizarea cu numarul 2430959068. Va informez ca serviciul de redirectionare catre international nu este disponibil momentan in reteaua noastra. Va rugam sa ne contactati ori de cate ori aveti nevoie de suport din partea RCS-RDS pentru a clarifica orice nelamurire sau a va rezolva orice problema legata de serviciul de care beneficiati. Va multumim! Care ar putea fi explicatia logica pentru astfel de interdictie? Contractual, nu exista prevederi pe aceasta tema. Informatii cu privire la aceasta restrictie nu sunt oferite inainte de a contracta serviciile. Niciun alt operator testat de mine nu restrictioneaza redirectionarea apelurilor pentru anumite destinatii. |
#3
Posted 26 March 2015 - 20:23
sper ca stii ca, cursa de la telefonul tau catre celalalt o platesti tu pt fiecare apel la care s-a raspuns
|
#4
Posted 26 March 2015 - 20:28
@liviurosioara La ce iti trebuie redirectionare catre un numar de telefon extern?
De cand au aparut abonamentele nelimitate s-a abuzat de aceasta optiune si probabil asta este cauza pentru care s-a taiat craca. Aceeasi problema a fost si cu minutele internationale nelimitate. Au fost unii care si-au batut joc consumand mii de minute la 5-7 EUR/luna, automat s-au redus la 3000. Daca nu iti convine situatia, reziliaza si mergi la alt operator care iti ofera aceasta optiune. |
#5
Posted 26 March 2015 - 20:34
#6
Posted 26 March 2015 - 21:05
Intai de toate, am realizat ca am postat in aria nepotrivita - trebuia in Digi Mobil, iar din neatentie a ajuns aici.
De ce am nevoie de redirectionarea externa? Pentru ca atunci cand nu sunt in tara, vreau sa primesc apelurile pe telefonul meu din Germania. Mi se pare firesc sa se consume din acele 3000 de minute (oricum, probabil nu mai mult de 50-100 min lunar in mod real), este cat se poate de evident. De cele 3000 de minute incluse pentru apeluri internationale poti "abuza" (dispune) cum vrei tu: apeland sau redirectionand, nu ar trebui sa fie vreo restrictie. Daca depasesti, de asemenea, platesti. |
#7
Posted 26 March 2015 - 21:12
Nu ai nevoie de redirectionare. Iei numarul de Digi cu tine (in roaming), daca te suna cineva dai ocupat si il suni inapoi folosind aplicatia Digi Oriunde.
|
#8
Posted 26 March 2015 - 22:16
Dupa ce platesti la nemti o cartela cu acces internet. Very clever...
|
#9
Posted 26 March 2015 - 22:30
Tu tii cu ursu'!
Cine vrea, gaseste alternative. Cine nu, se plange pe forum... |
#10
Posted 27 March 2015 - 17:04
liviurosioara, on 26 martie 2015 - 18:40, said:
Am incercat de mai multe ori sa redirectionez apelurile, fie neconditionat, fie cand reteaua nu este disponibila, catre un numar de telefon international. Nu am reusit, eroarea fiind 'comanda necunoscuta'. Le-am scris celor de la Digi si am primit urmatorul raspuns: Stimate client, In urma formularului online completat de dumneavoastra pe site-ul nostru, s-a inregistrat sesizarea cu numarul 2430959068. Va informez ca serviciul de redirectionare catre international nu este disponibil momentan in reteaua noastra. Va rugam sa ne contactati ori de cate ori aveti nevoie de suport din partea RCS-RDS pentru a clarifica orice nelamurire sau a va rezolva orice problema legata de serviciul de care beneficiati. Va multumim! Care ar putea fi explicatia logica pentru astfel de interdictie? Contractual, nu exista prevederi pe aceasta tema. Informatii cu privire la aceasta restrictie nu sunt oferite inainte de a contracta serviciile. Niciun alt operator testat de mine nu restrictioneaza redirectionarea apelurilor pentru anumite destinatii. Si nici nu iti poate face redirectionare pe un alt numar din afara fara roming pentru ca nu ar sti cat sa iti ia pe apelul dintre telefonul extern si rds care il ai tu in tara. Firme de telefonie in Romania sunt Telekom,Orange si vodafone ,restul este master card Lesbianu, on 26 martie 2015 - 21:12, said:
Nu ai nevoie de redirectionare. Iei numarul de Digi cu tine (in roaming), daca te suna cineva dai ocupat si il suni inapoi folosind aplicatia Digi Oriunde. |
|
#11
Posted 27 March 2015 - 17:06
„RDS nu are roming.Cand ai iesit din tara la revede.”
Nu ar strica puțină documentare înainte să postezi . |
#12
Posted 27 March 2015 - 17:14
#13
Posted 28 March 2015 - 21:56
liviurosioara, on 26 martie 2015 - 21:05, said:
De ce am nevoie de redirectionarea externa? Pentru ca atunci cand nu sunt in tara, vreau sa primesc apelurile pe telefonul meu din Germania. Mi se pare firesc sa se consume din acele 3000 de minute (oricum, probabil nu mai mult de 50-100 min lunar in mod real), este cat se poate de evident. |
#14
Posted 28 March 2015 - 22:46
SimonaPele, on 27 martie 2015 - 17:04, said:
RDS nu are roming.Cand ai iesit din tara la revede. Si nici nu iti poate face redirectionare pe un alt numar din afara fara roming pentru ca nu ar sti cat sa iti ia pe apelul dintre telefonul extern si rds care il ai tu in tara. Firme de telefonie in Romania sunt Telekom,Orange si vodafone ,restul este master card Digi nu merge afara.Desi ei spun ca merge Ce troll/trolleritza mai e si asta? Alta praf.... Mocangeala nu exista, desi anumiti colegi de forum au activ redirect international, au prins mai la inceput....... Cu zero lei nu cred ca o sa reusesti sa redirectionezi pe mobil Germania. |
#15
Posted 29 March 2015 - 10:47
redirecționarea catre international nu functioneaza de foarte mult timp in reteaua digi inca dinainte de introducerea abonamentelor nelimitat si optim.
|
|
#16
Posted 29 March 2015 - 18:38
SimonaPele, on 27 martie 2015 - 17:04, said:
RDS nu are roming.Cand ai iesit din tara la revede. Digi nu merge afara.Desi ei spun ca merge Duduta, cu tot respectul, vorbesti tampenii. E adevarat, daca ai cartela de acum 2-3 ani, trebuie sa o schmbi si sa suni pentru activearea roaming-ului de voce si/sau date, dar asta nu inseamna ca serviciul nu e functional. L-am folosit in Olanda, Italia si Spania. Mai citeste, mai documenteaza-te, apoi vino si comenteaza la subiect. |
#17
Posted 29 March 2015 - 18:43
Pe jumatate off topic, redirectionarea catre un numar din aceeasi retea merge ? Am un fix RDS la sediu, si mi-ar placea ca dupa orele de program sa il redirectionez catre numarul propriu de mobil, tot din reteaua RDS.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users