Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

ora de religie,asa zisa religie

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#19
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,439
  • Înscris: 15.07.2008

View Postiuli09, on 05 martie 2015 - 17:00, said:

...da , unii sunt studenti la Seminar . Aspiranti la titlul de popa .

...afirmi niste lucruri de care habar nu ai. Student la Facultatea de Teologie, nu Seminar. Cei de la Seminarul Teologic sunt elevi (sau se numesc seminaristi). Iar aspiratul  e una si sa devii e alta.

View PostTrestiana, on 05 martie 2015 - 17:17, said:

Este preot si era imbracat in vesminte preotesti ortodoxe,cu barba s.a.Nu este profesor de teologie asa cum prevede legea. Ora de religie trebuie predata de un profesor de teologie (nu ortodox) universala. In scoli trebuie sa se predea religia ca si istoria. Cum se preda istoria universala asa trebuie sa fie si cu religia. Fara monopol prozelit ortodox.
De ce din cei 3 mil de elevi doar 1,5 mil s-au inscris la ora de religie si nu doar la cea ortodoxa? Restul care nu s-au inscris au scazut bilantul ortodocsiei. Cati din cei care sunt inscrisi ca fiind ortodocsi sunt cu adevarat ortodocsi? Pe mine si familia mea nu m-a sters din registru deoarece nu suntem ortodocsi,dar la numar figuram. Na,catastiful conteaza!