Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aflare data la care a fost facut un root unui telefon
Last Updated: Nov 17 2017 14:48, Started by
JeRo
, Feb 21 2015 11:46
·
0
#19
Posted 24 November 2016 - 13:19
Nu am ajuns asa avansat Ciubex incat sa deblochez bootloader-ul si sincer nici nu am nevoie. Eu vreau doar un 'amarat' de root. Costom rom e pentru avansati. Eu sunt inca mic. Nu ma bag unde nu ma pricep.
|
#20
Posted 24 November 2016 - 13:26
Sa stii ca pasii prin care se deblocheaza un bootloader nu sunt cine stie ce, vreo 3 comenzi pentru Sony.
Un neavizat, poate sa nu-i dea importanta, ma rog, deblocarea se face dupa IMEI, asa ca poate sa fie un semnal de alarma pentru utilizatorul de rand. Dar daca iei pasii automat, plus codul obtinut pe baza IMEI-ului, nu e cine stie ce naveta spatiala, la finalul comenzilor ai bootloader-ul deblocat. Iar pentru modelele noi, cele care au un mai nou de Android 5.1 de cele mai multe ori pentru un amarat de root, e necesara deblocarea bootloader-ului, pentru ca nu sunt inca gasite bresele de securitate prin care sa se injecteze fisierele necesare root-arii. Raspunsul meu insa este unul in completarea celui lui gumball3000, este unul cumva generic, pentru a fi luat in considerare de cei ce vor citi in viitor acest topic. Edited by Ciubex, 24 November 2016 - 13:27. |
#21
Posted 16 November 2017 - 16:53
Vad ca postul initial este de doi ani jumatate dar am si eu aceeasi problema ca initiatorul. Am cumparat de la Orange Romania pe 21 noiembrie 2015 un Huawei p8 pe care mi-au aparut pe display mici pete albe vizibile pe fundal alb. L-am trimis la garantie la Orange Shop din Iasi pe data de 11 noiembrie 2017 iar dupa 4 zile am primit raspuns de la service ca garantia nu mai este valabila pentru ca am facut interventii software neautorizate (root). Precizez ca nu am facut nimic de genul asta deoarece nici nu ma pricep la asa ceva. Daca initiatorul postului poate sa-mi dea un raspuns cum a rezolvat problema sa si daca a mai apelat la OPC. Multumesc.
|
#22
Posted 17 November 2017 - 05:28
Nu stiu daca initiatorul a mai rezolvat ceva, dupa cum ai observat de atunci nu a mai revenit si ma indoiesc ca va reveni cu vreun update.
Quote Last Active Jun 12 2016 15:18 Eu le-as cere sa-mi dea in scris cum a fost diagnosticata situatia de a fi fost root-at si ca vei folosi raspunsul lor pentru o plangere la protectia consumatorului, totodata nu cred ca ar strica sa mentionezi ca cel mai probabil root-area a fost efectuata intentionat dr cei din service pentru anularea garantiei. Cu cei de la Huawei Romania ai luat legatura in legatura cu aceasta situatie? Tu ai verificat, acum la revenirea din service, daca telefonul este root-at? |
#23
Posted 17 November 2017 - 14:19
Am verificat cu Root Checker Basic si spune ca nu este instalat pe telefon:
"Sorry! Root access is not properly installed on this device". In procesul verbal de constatare la defecte sunt trecute "Probleme software/menu, Nu afiseaza corect/probleme contrast/iluminare" si la constatare "Interventie software neautorizata(Root)". Din start au trecut gresit petele pe display nu sunt probleme software sunt clar probleme hardware am si la televizorul Samsung la fel. Cred ca am facut root si la televizor. Edited by catalinusyou, 17 November 2017 - 14:24. |
#24
Posted 17 November 2017 - 14:48
Revin cu o informatie de ultima ora am sunat la call center Huawei Romania unde i-am prezentat problema mea iar luni trimite curierul sa ridice telefonul pentru garantie. Sunt tare curios ce o sa se intample.
Edited by catalinusyou, 17 November 2017 - 14:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users