Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 

Cu masina spre Grecia prin Bulgaria

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
13691 replies to this topic

#6823
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Ca primă impresie, dacă vrei să mergi pe 3 insule și să stai 3 sau 4 nopți pe drum, o să fie un concediu alergat, și nu apuci să vezi sau să faci mare lucru, mai ales pentru că o să ai multe zile intermediare, adică de drum, în care nu-ți poți programa excursii, croaziere etc. Încerci să împuști cam multe într-un singur sejur.
Io aș zice să mergi într-o singură insulă, maxim 2, ceva de genul 3 - 4 nopți Lefkada, 5 - 6 nopți Kefalonia, restul pe drum. Și faci și o plimbare cu vaporul de o zi din Kefalonia în Zakynthos, te duce la Navaggio, la Blue Caves și cîteva ore pe o plajă, pentru masă/plajă/baie.
Pentru Meteora te cazezi fie la Kalambaka, fie la Kastraki. Ai nevoie teoretic de 2 nopți, ca să ai o zi plină la mijloc, dar se poate face și cu o singură noapte, dacă plecarea spre casă e din Lefkada, ca să nu depinzi de feribot: pleci devreme, ajungi înainte de prînz, pînă seara vezi 3 - 4 mănăstiri, apoi te cazezi și a doua zi o iei spre patrie.
Asta presupunînd că locuiești prin sudul țării. Altfel e posibil să ai nevoie de mai multe nopți pe drum.

#6824
aka_razvan

aka_razvan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 10.12.2008

Vizualizare mesajPSC, pe 13 septembrie 2018 - 12:46, a scris:

Revenind acum: dacã are cineva idee cum mai merge asfaltarea dupã Ruse... ÃŽn august, când am trecut eu, lãsaserã un prag înalt între noul asfalt ºi cel vechi, am crezut cã motorul vrea sã plece singur mai departe spre Bucureºti.

Sambata, 08. sept nu mai erau probleme in dreptul zonelor de îmbinare între asfaltul nou turnat si cel vechi existent.
ÃŽn august am prins si eu "pragurile" de care zici.

Edited by aka_razvan, 14 September 2018 - 11:41.


#6825
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

Vizualizare mesajmarian.bazavan, pe 14 septembrie 2018 - 02:36, a scris:

La anul doresc, mai mult ca sigur, o Grecie. Mai precis spre Kefalonia sau Zakinthos, sau ambele. 12 zile de vacanta. Intrebarea e ... ce traseu sa aleg, cu una sau doua opriri intermediare, dar sa includa si Meteora, La intoarcere cred ca daca merg prin Larissa vad mai mult din  Grecia. Trecerea cu ferry pe unde o recomandati. Un coleg  imi spune sa sa trec din Lefkada in Kefalonia unde sa stau cateva zile, pe urma sa trec in Zakinthos inca cateva zile, si de acolo inapoi in tara folosind portul Kilini.
Anul trecut am fost la Meteora 3 nopti, Lefkada 4 nopti si Kefalonia 7 nopti, totul a fost super si tot traseul cu un singur sofer, fara cazare intermediara
Legat de ferry, la dus prin Lefkada, normal, la intors din Sami spre Astakos
Anul asta am stat 10 zile in Kefalonia si la intoarcere am luat cazare intermediara, cu 2 soferi, si mi s.a parut ca am pierdut timpul degeaba
Ferry l.am ales intodeauna dupa orarul de plecare si diferenta fata de celalalte variante

Edited by cata, 15 September 2018 - 09:03.


#6826
hanks

hanks

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 15.11.2003

Vizualizare mesajaka_razvan, pe 14 septembrie 2018 - 11:40, a scris:

Sambata, 08. sept nu mai erau probleme in dreptul zonelor de ĂŽmbinare ĂŽntre asfaltul nou turnat si cel vechi existent.
ĂŽn august am prins si eu "pragurile" de care zici.
Sambata 8 septembrie a fost sarbatoare, si, ca buni ortodoxi ce sunt si ei, probababil ca din cauza asta nu lucrau. Pe 5 septembrie, cand am trecut eu, erau cozi de aproape 2km pe fiecare sens.

#6827
marian.bazavan

marian.bazavan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 05.09.2007

Vizualizare mesajmannick, pe 14 septembrie 2018 - 08:27, a scris:

Google Maps e prietenul tau.  Daca doresti sa vizitezi Meteorele, tu decizi cat timp le aloci, poti face doua poze si stanga-mprejur, ori poti alege sa stai mai mult pe acolo. Apoi citesti pe diverse forumuri cat mai multe review-uri. E inutil sa ceri sfaturi, oamenii sunt atat de diversi, cu nivel de energie, pasiuni, nevoi si aspiratii diferite.

Daca urmam sfatul tau ... nu mai e nevoie de forum. Aici gasesti impresii, pareri, puncte de vedere, trasee alternative cu puncte de interes pe langa care treci ca vantul. Se poate ca experienta unui coleg de forum sa fie pe placul meu si sa urmez traseul lui. Sau cea negativa sa ma fereasca de necaz. Anul acesta am fost in Turcia si am primit multe, multe sfaturi pro si contra incepand de la traseu si terminand cu obiectivele de vizitat. Asa am putut sa-mi fac o vacanta de vis. Vreau ca si in Grecia la anul sa fie asemanator.

Vizualizare mesajabancor, pe 14 septembrie 2018 - 10:55, a scris:

Io aș zice să mergi într-o singură insulă, maxim 2, ceva de genul 3 - 4 nopți Lefkada, 5 - 6 nopți Kefalonia, restul pe drum. Și faci și o plimbare cu vaporul de o zi din Kefalonia în Zakynthos, te duce la Navaggio, la Blue Caves și cîteva ore pe o plajă, pentru masă/plajă/baie.
Pentru Meteora te cazezi fie la Kalambaka, fie la Kastraki. Ai nevoie teoretic de 2 nopți, ca să ai o zi plină la mijloc, dar se poate face și cu o singură noapte, dacă plecarea spre casă e din Lefkada,

Multumesc! Si eu m-am gandit la maxim 2 insule, dar nu m-am hotarat care. Un sfat primit ar fi: 1 zi Lefkada - sa vad cu ce se mananca, pt un an viitor; si 3-4 nopti in Kefalonia si tot 3-4 nopti in Zakinthos. Meteora  - 2 nopti. Sau cum zici tu : Lefkada cu Kefalonia si Zakinthos pt un alt an dupa o croaziera. Astept pareri.

Vizualizare mesajcata, pe 15 septembrie 2018 - 09:02, a scris:

Anul trecut am fost la Meteora 3 nopti, Lefkada 4 nopti si Kefalonia 7 nopti, totul a fost super si tot traseul cu un singur sofer, fara cazare intermediara
Legat de ferry, la dus prin Lefkada, normal, la intors din Sami spre Astakos
Anul asta am stat 10 zile in Kefalonia si la intoarcere am luat cazare intermediara, cu 2 soferi, si mi s.a parut ca am pierdut timpul degeaba
Ferry l.am ales intodeauna dupa orarul de plecare si diferenta fata de celalalte variante
Multumesc! Nu e cam lung traseul si obositor pana la Meteora? (900km si cam 13-14 ore) O noapte intermediara pe langa Salonic nu mei bine? Poate vreun sat de pescari .... (poate PSC sau foxbat cunosc)

Edited by marian.bazavan, 15 September 2018 - 16:19.


#6828
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005

Vizualizare mesajmarian.bazavan, pe 15 septembrie 2018 - 16:18, a scris:

Daca urmam sfatul tau ... nu mai e nevoie de forum. Aici gasesti impresii, pareri, puncte de vedere, trasee alternative cu puncte de interes pe langa care treci ca vantul. Se poate ca experienta unui coleg de forum sa fie pe placul meu si sa urmez traseul lui. Sau cea negativa sa ma fereasca de necaz. Anul acesta am fost in Turcia si am primit multe, multe sfaturi pro si contra incepand de la traseu si terminand cu obiectivele de vizitat. Asa am putut sa-mi fac o vacanta de vis. Vreau ca si in Grecia la anul sa fie asemanator.



Multumesc! Si eu m-am gandit la maxim 2 insule, dar nu m-am hotarat care. Un sfat primit ar fi: 1 zi Lefkada - sa vad cu ce se mananca, pt un an viitor; si 3-4 nopti in Kefalonia si tot 3-4 nopti in Zakinthos. Meteora  - 2 nopti. Sau cum zici tu : Lefkada cu Kefalonia si Zakinthos pt un alt an dupa o croaziera. Astept pareri.


Multumesc! Nu e cam lung traseul si obositor pana la Meteora? (900km si cam 13-14 ore) O noapte intermediara pe langa Salonic nu mei bine? Poate vreun sat de pescari .... (poate PSC sau foxbat cunosc)

900 kk sunt fix ..0.
nu merita (daca pleci din Bucuresti.)

am venit cu masina "faultata" , 1500 km in 24 de ore cu 2 - 3 pauze de 20 de minute + alimetarile(~ 10 minute). obositor pt ca mergea masina " in 2 cilindrii"
Bucuresti Ledkada -galop de sanatate, Bg pe noapte si dimineata blana pe autostrada in Grecia.

chiar daca mergi legal (dar nu pleci sambata la pranz:)) ) faci 10..11 ore.

#6829
marian.bazavan

marian.bazavan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 05.09.2007
Merg chiar suparator de legal ... gura-casca dupa peisaje. Ascult muzica de pe stick, trag cu ochiul la GPS, si merg calm si relaxat, doar sun in vacanta. Asa ca timpul efectiv e mai mare ...

#6830
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005

Vizualizare mesajmarian.bazavan, pe 15 septembrie 2018 - 18:51, a scris:

Merg chiar suparator de legal ... gura-casca dupa peisaje. Ascult muzica de pe stick, trag cu ochiul la GPS, si merg calm si relaxat, doar sun in vacanta. Asa ca timpul efectiv e mai mare ...
da, daca esti motociclist poate. Altfel nu prea ai (daca vrei sa ai o medie decenta ) ce sa vezi prin Bg , noaptea :) . Iar in GR pe autobahn ce sa mia zic..zici ca esti la muzeu :))

#6831
marian.bazavan

marian.bazavan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 05.09.2007
In Bulgaristan , legal .... nu ai ce face , Grecia , 120-130 pe autostrada, restul ... depinde ...  Posted image , dar incerc sa nu incurc pe cei cu talpa grea. Prefer noaptea in Bg, Drum liber si liniste.

#6832
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Sper să reușesc să postez, conexiunea wi-fi la vila Kleio este sub orice critică.

Azi, pe la 19:35, eram deja cazați în Sarti. Drumul a fost cu peripeții, din fericire toate au putut fi evitate.
Ieșirea din București am făcut-o pe Șos. Mihai Bravu, Cal. Văcărești, Bd. Alex. Obregia, Str. Luică și Șos. Giurgiului. Un traseu mai lung decât cel prin centru, dar s-a mers mai cursiv, mai ales că am plecat la ora 4.
Încă suntem la ani lumină de secolul XXI cu Bucureștiul nostru, din absolut toate punctele de vedere.
Până la Adunații Copăceni drumul este prost, cu capcane din cauza lucrărilor tărăgănate sau abandonate, în funcție de zonă.
În punctul de taxare Giurgiu, unde am ajuns după ora 5, am avut o singură mașină înaintea noastră și una după a noastră. În rest, pustiu.
La intrarea în vama Ruse erau vreo trei sau patru TIR-uri, nu mai mult.
Nu ne-a întrebat nimeni, în vamă, de mâncare sau de alte produse din porc și nu ne-a stropit nimeni mașina contra pestei porcine. Însă a trebuit să cobor din mașină și să prezint actele manual, prin geamul de la ghișeu, unui vameș prea lent pentru nerăbdarea mea. Să aveți și certificatul de înmatriculare atașat CI-urilor, toate datele se trec în PC-ul vămii.
Cu vigneta nu ne-am bătut capul, încă este valabilă cea pentru un an.
În total, de la punctul de taxare Giurgiu și până la Shell Ruse am făcut 10 minute, la finalul celor 10 minute lebăda era în rezervor.

Benzina Shell de 100 a ajuns la 2,76 leva/litru la Ruse și 2,77 leva/litru la Ploski. N-am avut curaj să opresc pe autostradă, după Sandanski.

Încă nu se luminase de ziuă, doar se vedeau 2-3 provocări, când am părăsit benzinăria. Nimeni pe Bd. Bălgaria spre Sofia, în afară de noi și încă o mașină, ce ieșise tot din benzinărie. Ruse dormea, când noi ieșeam din el.
Lucrările de asfaltare sunt, deocamdată, de calitate. Există praguri între noul și vechiul asfalt, dar sunt atât de mici încât se pot neglija. Nu mai sunt porțiuni decopertate. Asfaltul nou trebuie să primească, însă, marcajele - acest lucru face traficul de noapte puțin mai dificil.

Toate echipajele de poliție au fost semnalizate din timp, de această dată, atât în Bulgaria cât și în Grecia.
Primul echipaj de poliție a fost văzut în prima alveolă de pe sensul nostru de mers, după trecerea de ramificația spre Dve Mogili. Căutau client.
Al doilea a fost văzut la intrarea în primul tunel - mergem spre Sofia cu relatarea. Băieții își așteptau norocul.
Al treilea echipaj de poliție a fost văzut înaintea ramificației spre Yana, mai devreme puțin, adică nu sub pod, unde stăteau de obicei. Probabil că acolo se adăposteau de soare.
Al patrulea echipaj stătea la intrarea în primul tunel de pe autostrada Lyulin.
Al cincilea, înainte de ieșirea spre Blagoevgrad.
Al șaselea, sub primul pod de pe noua autostradă spre Kulata, după Sandanski, imediat după ce am trecut de Shell-ul nou.

Pe porțiunea cu tunelurile sunt devieri de pe un sens pe altul, aveți grijă cum circulați ca să nu fiți surprinși. Nu pot să vă spun exact, deoarece în decurs de o lună devierile s-au schimbat. Poate că s-au schimbat mai repede. Una dintre porțiunile pe care trebuia să circulăm noi este în reparație capitală, s-a scos inclusiv terasamentul.

Pe tangenta de nord s-a circulat foarte bine, nu am mai fost deviați deloc de la traseu, nici spre Pernik, nici în zona Draghicevo. Pe sensul de mers înapoi erau muncitori, dar se circula - doar că asta era pe autostrada Lyulin, după tangentă.

Bulgarii au împrumutat obiceiurile proaste ale noastre și acum execută depășiri la limită, punându-i în dificultate pe aceia care circulă normal. Eu am evitat unul, iar cei din fața mea două cazuri din astea, între Ruse și Sofia. Toate cele trei cazuri meritau filmate și puse pe YouTube la "Aproape accident".

Eu am mers regulamentar cam 80% din tot traseul prin Bulgaria. Am profitat doar de două porțiuni drepte spre Zlatna Panega, unde am urcat la 150 și de o porțiune spre Kulata, unde am urcat timp de 20 de secunde la 170, la timp ca să intru în Kulata cu 60, integral cu frână de motor.
Cu excepția porțiunii cu dâmburi de pe autostrada Hemus (așteptăm și acolo lucrări de refacere a asfaltului), în rest drumul a fost bun.

Până la Sofia drumul a fost aproape complet liber. Cea mai aglomerată porțiune a fost defileul Strumei, unde nu s-a putut urca peste 70 km/h și în zona Sandanski; OMV-ul era plin.

Am lămurit și enigma Shell-ului de la Ploski. De fapt, enigmele.
Sunt trei grupuri/grupe de câte două pompe. Doar una livrează Shell de 100, aceea fiind parte din unicul grup destinat autoturismelor. Celelalte două grupe/grupuri sunt pentru traficul greu, iar șoferii respectă această delimitare. A fost prima coadă la benzină la care am stat, de când sunt șofer pe actuala mașină; am avut două mașini în față.
Au existat cazuri în care unii luau mașinile din pompe înainte să plătească, motiv pentru care bulgarul era cu ochii pe noi. Mie mi-a spus în românește: "Plata casă, mașina lași aici."
Totuși, de ce era aglomerată benzinăria?
Deoarece, atenție: sensul de mers de la Kulata la Sofia, pe autostradă, este închis. Sunt lucrări chiar în Kulata, imediat după Shell-ul care acum e inaccesibil. Mă miram eu de ce nu se întoarce nimeni pe autostradă din Grecia, absolut nimeni. Se întorc prin Kulata, pe undeva; sper că nu prin Petrich, ca odinioară. Ca atare, se formau aglomerări în trafic și, nefiind disponibil Shell-ul din Kulata, toți opreau la Ploski; inclusiv un autocar românesc, pentru care a trebuit să așteptăm eliberarea unicei case de marcat în vederea posibilității de a achita benzina alimentată.

Se duce în jos și restaurantul Dobrevski. Nu este nicio alunecare de teren, însă autocarele românești l-au ginit și acum opresc acolo, pentru hrănirea turiștilor. Ca atare, mâncarea trebuie preparată repede. Și iată cum, fripturile altădată delicioase, acum sunt numai pe jumătate fripte pe grătar; pieptul meu de pui a avut multe zone crude, păcat că nu era nicio pisică prin jur, sau vreun câine. Cartofii nu mai sunt prăjiți în ulei, ci în untură, motiv pentru care soția a avut probleme digestive (eu nu, din fericire). Brânza picantă nu mai este atât de picantă, iar brânza dulce nu mai are gustul acela bun. Meniul ne-a costat, însă, tot 26 leva.
Autocarele opresc și la "Steaguri", lângă Dobrevski, însă mulți vin dincoace, inclusiv pentru gratuitatea WC-urilor.
Și, ca să fie treaba completă, conexiunea wi-fi nu funcționa.
Personalul de la Dobrevski este, însă, amabil, știe destul de bine românește, așa încât se poate comanda complet în limba noastră maternă.

La Hellenic Free Shops, singura promoție disponibilă și care merită luată în calcul este la coniacul Metaxa cu miere, 19 euro în loc de 24. Mai există și o ediție de colecție, în sticlă aniversară, alb-albastră, dar costă 48 de euro. Poate mă îndur la întoarcere... sau poate nu...

Pe scurt și despre drumul în Grecia.
Surpriză mare: au început lucrările la porțiunea aia nenorocită de drum, după Sidirokastro. Banda 1 este în lucru, iar banda 2, cu excepția a două zone foarte mici pline de găuri adânci, este practicabilă cu 80 km/h, chiar 90, dacă nu ți-e milă de mașină. Eu am mers cu 80 și am mers bine, pe lângă parapetul din beton de pe axul șoselei. În schimb, mi-e groază de sensul de mers spre Bulgaria, care arată ca după o ploaie cu meteoriți. Sper să nu las pe acolo amortizoarele sau alte repere, la întoarcere.

Poliția rutieră greacă a ieșit la drumul mare, însă nu acolo unde trebuie; se vede treaba că în toată partea asta a Europei poliția este pusă pe vânat și mai puțin pe prevenție. Primele două echipaje, în cascadă, pândeau în Kalyves, iar următorul echipaj undeva până în Elia, n-am reținut exact.
În schimb, de centura Salonicului nu se ating. Acolo este anarhie, credeți-mă pe cuvânt. Odată ce intrați pe șoseaua asta, ochiți unul care se bagă cu tupeu și mergeți după el, dacă puteți. Altfel riscați să pățiți ca mine, adică:
Mergeam regulamentar, în zona cu camere, 90 km/h. Un autocar mă depășește. Eram pe banda 2; evit banda 1 fiindcă din ea și în ea sunt ramificațiile către diversele zone din Salonic și de lângă. Autocarul trece, deci, pe banda 3, mă depășește și se duce. Adică așa cred eu. Însă, ce să vezi: pune semnal dreapta și direct, de pe banda 3 pe banda 1, ca să iasă de pe centură undeva în oraș. Pe banda 1 venea tare un nenorocit, ca să mă exprim academic. Se pomenește cu autocarul în față; trage de volan spre mine și noroc că mă urc pe pedala de frână, scad aproape instant de la 90 la 70 și nenorocitul trece la milimetru și de mine și de autocar. Îl claxonez și mă țin după el, cu flash-uri, vreo 2 km. 160 km/h, dar tot se depărta de mine. Am reușit, însă, să-l fac să creadă că vin după el și mai face încă două manevre similare ca să scape de mine. L-am lăsat, că sunt în vacanță.

Concluzie:
- echipajele de poliție din Bulgaria,
- cele din Grecia,
- nenorocitul
- și câțiva melteni bulgari și greci care vor să se sinucidă,
au fost aspectele negative ale acestui drum.

Iau în serios, tot mai mult, abordarea pe timp de noapte a traseului. Trebuie să conving și copilotul.

Dacă mai am conexiune wi-fi activă (m-am pomenit cu roaming-ul dezactivat, trebuie să rezolv), voi răspunde la întrebări.

Până atunci... vacanțe plăcute și drumuri bune tuturor.

PS. Credeți-mă, în afară de faptul că se întunecă la ora 20, Sarti arată ca și în august, poate ca și în iulie.

PS2. Prin vama Kulata am trecut fără oprire, la Promahonas am stat 8 secunde, cât a durat citirea CI-urilor. Nimic despre porci, nimic despre pestă.
Încă un mit demontat.

#6833
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
bravo colegu'
cred ca imi fac rca pe 1 luna la una din motociclete si ma dau dupa tine ( ma rog, Samotraki)
Doamne ajuta si bine ca le ai cu covrigu' si ai scapat.

#6834
marian.bazavan

marian.bazavan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 05.09.2007
@PSC ... politistii bulgari au ghinion cu tine.... nu primesc nimic! Sa ai o vacanta frumoasa! Eu mi-am luat camera auto, filmeaza non-stop la melteni, mai ales aici in Bucurestiul "nost" drag. Am folosit-o si in afara. La nici-o vama nu mi-au zis nimic. Chiar si turcii.

#6835
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Marian, asta e... Au avut noroc cu mine în 2009, când au primit vreo 30 de euro șpagă. S-au lăcomit...
De regulă, când plec la drum (nu numai spre Grecia), nu-mi propun un anumit timp. Îmi las un supliment pentru a ajunge la destinație la o oră de bun simț. De aceea, nu mă bag la raliuri sau la manevre aiurea. Îi las pe grăbiți să se ducă, dacă asta vor. Însă, dacă se întâmplă ceva pe traseu care să-mi obstrucționeze drumul, fie continui cu maximum de viteză posibilă, fie aleg să mă întorc, depinde de situație. Am trecut prin ambele cazuri.
Ca să se înțeleagă: maximum de viteză posibilă nu înseamnă cea pe care poate mașina s-o atingă, ci aceea pe care o permite drumul. Dacă drumul permite 30 km/h, acela este maximum de viteză posibilă.
Mulțumesc, la fel vă doresc și vouă și sper să nu treceți prin evenimente similare cu ale mele. Din câte observ, e tot mai riscant să mergi regulamentar pe centura Salonicului, de la an la an sunt mai imprudenți.
Cel cu care era să fac accident nu cred, totuși, că era grec; sunt nebuni grecii, dar nici chiar așa. Mai mult ca sigur că nu era la prima lui manevră de genul ăla, după cum s-a dovedit că a mai făcut încă două, în fața mea (din fericire, se depărta tot mai mult). E posibil să fi fost vreun sârb sau bulgar cu mașină închiriată din Grecia, era o mașină albă, mică, probabil un Fiat sau Opel, n-am apucat să-i rețin marca și modelul.
Da, o cameră video ar fi fost excelentă în acea ocazie, dar mereu zic că-mi cumpăr și, deși nu costă o avere, mereu se ivește altceva și amân.

Edited by PSC, 16 September 2018 - 19:02.


#6836
marian.bazavan

marian.bazavan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,168
  • Înscris: 05.09.2007
Per total am lasat la Garcea bulgaresc, 65 euroi in 13 ani de tranzitare.... Ultimii 15 au meritat din plin ( amenda era de 25 eu si ca bonus , carnetul pe 3 luni). Asta e. Prudenta e cea mai sfanta. De aceea plec din Bucuresti in jur de ora 02-03 a.m. din Bucuresti. Parca e mai linistit traficul. Pe orice directie. Camera mea e Xiaomi si e f buna si noaptea, pana in 300 lei. Filmeaza FHD. E buna chiar si pt momentele frumoase de pe traseu (sate traditionale, paduri de pin , sosele marginite de leandri ....) sau eventoal capcanele pe care trebuie sa le evitam .

#6837
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,746
  • Înscris: 26.08.2008

Vizualizare mesajPSC, pe 16 septembrie 2018 - 19:01, a scris:

Din câte observ, e tot mai riscant să mergi regulamentar pe centura Salonicului, de la an la an sunt mai imprudenți.
Sa fim seriosi!
Concluzia ar fi ca e mai safe sa mergi neregulamentar.

La urma urmei, centura aia cu 3 benzi e ca o autostrada. Ori... pe orice autostrada la intrari / iesiri exista / se creeaza un moment de risc. Si cum acolo sunt multe intrari / iesiri...
Putina atentie si eviti cam tot ce inseamna pericol.

Accidente (chiar si cu decedati Posted image ) se petrec si pe minunata si unica noastra centura a Bucurestiului, la regimul de viteza care se egzista pe aici (melc stand in coloana).

__________________

Esti prea afectat de drum si trafic, baga detalii cu Sarti in septembrie!

Edited by BlueKing-69, 16 September 2018 - 20:44.


#6838
Miky20

Miky20

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 01.08.2013
PSC, am uitat sa zic...si noi era sa o patim pe centura Salonicului. Ne bagasem pe banda 1 sa depasasca un crizat si din partea dreapta a venit un alt crizat sa intre pe centura. Era sa ne facem sandvis. Astia nu dau prioritate cand intra pe un drum principal...

In alta ordine de idei. Aveti idee daca cu o masina imprumutata poti pleca pe traseul Romania-Bulgaria-Grecia? Trebuie ceva procura? Am inteles ca s-au mai schimbat regulile si nu gasesc nimic concret pe Google.

#6839
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
BlueKing:
Evident că nu se poate să fie sigur mersul neregulamentar, nicăieri. Nu îndemn pe nimeni la prostii din astea. Eu am spus-o ca o constatare ironică față de ceea ce am pățit.
Centura Salonicului nu este nicidecum autostradă, are porțiuni cu limitare la 90 și altele la 110. Un drum expres îl putem considera. Dar șoseaua n-are nicio vină, este chiar foarte bine făcută. Păcat că e circulată. :)
Eu rămân la părerea că nenorocitul ăla nu era grec. Am întâlnit vitezomani, am întâlnit destule cazuri în care să nu dea prioritate, dar n-am văzut greci care să se bage între mașini în așa hal.
Mă rog, a fost o experiență neplăcută, încă una adăugată în palmares. Și, după cum știi, ceea ce nu te omoară te face mai puternic. :)

Cât despre centura Bucureștiului... e o glumă proastă, pe banii noștri. După cum, tot o glumă proastă este introducerea taxei pe autostrada Ploiești-Brașov care nu există. Nici pe hârtie nu știu cât mai există din ea.

Vizualizare mesajMiky20, pe 16 septembrie 2018 - 22:48, a scris:

Aveti idee daca cu o masina imprumutata poti pleca pe traseul Romania-Bulgaria-Grecia? Trebuie ceva procura? Am inteles ca s-au mai schimbat regulile si nu gasesc nimic concret pe Google.
N-am idee, însă știu că poți circula legal cu o mașină oriunde, atât timp cât ai cu tine toate actele ei.
N-ai dat detalii. Dacă mașina e în leasing, de exemplu, s-ar putea să fie nevoie de ceva de la bancă.

#6840
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Acu, să fim cinstiți, PSC: regulamentar e să mergi pe banda 1. Poate chiar mersul tău pe banda 2 a provocat autocarul să te depășească pe banda 3 și pe celălalt să te depășească prin dreapta.
Cel mai în siguranță pentru toată lumea e să circuli cu traficul, nici mai repede, nici mai încet.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate