Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cu masina spre Grecia prin Bulgaria
Last Updated: Apr 26 2024 11:31, Started by
Adm
, Feb 16 2015 13:02
·
109
#109
Posted 05 April 2015 - 22:49
#110
Posted 05 April 2015 - 23:04
nikolas, on 05 aprilie 2015 - 22:42, said:
Pai traseele nu sunt chiar la fel. Pe varianta Here maps, nu mergi pe autostrada pana la Bucuresti, treci cu bacul pe la Silistra, iar portiunea Shumen - Yambol este mai virajata fata de portiunea Veliko Tarnovo - Nova Zagora. De aici, zic eu, si diferenta de 3 ore La Here Maps nu se pastreaza selectiile din pacate., daca dai click pe a 2-a varianta de traseu, ar trebui totusi sa se fi pastrat evitarea bacului, si sa arate ruta prin Bucuresti pe autostrada. Cel care scrie 18:31 minute cu 1333.5km. Edited by afterdarkgl, 05 April 2015 - 23:05. |
#111
Posted 05 April 2015 - 23:52
afterdark iata cateva calcule pentru trasee in discutie;
1.Galati -Autostrada- Bucuresti- Ruse -Sofia -Kulata -Thessaloniki pe -here map 925 km cu 13h41 minute deci o medie orara de 70 km/h -google map 930 km cu 12 ore medie orara 78km/h 2.Thessaloniki -Agios Nikita Lefkada - here map 388km cu 5h 01 minute deci o medie de 78km/h -google map 389 km cu 4 h 16 minute deci o medie de 89/km ora Banuiesc ca diferenta de timp total dintre ele ,dupa cum reiese din calcule, vine din apreciera diferita a densitatii traficului si a vitezei medii de deplasare estimata de fiecare ca fiind cea mai apropiata de adevar pentru ca traseele sunt identice. O parere. |
#112
Posted 06 April 2015 - 08:04
uitati de sofia kulata.
treceti cat mai repede in Gr si rupeti autostrada in doua. povesti cu munti, curbe si aglomeratie nu aduc nimic bun. folositi vamile in ore de " noapte " . Treceti granitele inainte de ora 8 am si dupa 6 pm pentru a nu sta la cozi aiurea ( daca e sezon). atentie la podul de la Giurgiu ca 2 ani e in reparatie si e calvar cu tiruri.etc. Odata ajusi pe autostradata mergeti voiniceste ca aveti unde / cu ce. ca idee, se paote face corfu - bucuresti , folosind la maxim autostrazile ( si in Bg si in Gr ), cu o medie aproapiata de sutar . ( mers cu masina micuta, 90 CP ) . nu o lalaiti , o pauza de alimentare de 15 min si una de un pipi ( 5 minute ) sunt suficiente . |
#113
Posted 06 April 2015 - 08:35
Venind din Galati, se merita trecerea prin Silistra cu bacul, apoi spre Makaza?
Sau ma complic? Eu as tinde sa merg prin Bucuresti/Ruse/Makaza in loc de Silistra. Edited by afterdarkgl, 06 April 2015 - 08:36. |
#114
Posted 06 April 2015 - 09:35
@afterdarkgl - drumul cel mai scurt e cel pe care-l stii !
Daca pleci in asa fel incat sa ajungi la Giurgiu noaptea ( sau dimineata devreme) - mergi pe aceasta varianta. Drumul este mai bun si mai rapid. In cca. 5 - 5:30 ore ajungi de la Giurgiu la Komotini, "urci" pe autostrada si-i dai flacari ! Ca fapt divers, anul trecut am plecat pe la 4:30 din Bucuresti si la 11:15 - 11:30 eram in Keramoti, la ferryboat ! Cu tot cu stat vre-o 40 de minute in granita, la Makaza. Mers normal, cu o singura pauza in Bulgaria, la OMV in Kardjali. |
#115
Posted 06 April 2015 - 12:44
Dupa un weekend la Veliko Tarnovo as vrea sa va spun urmatoarele:
Ddrumul s-a deteriorat destul de raul anul acesta si a fost fff aglomerat cu tiruri. Nu stiu daca pasul Republika sau alte motive au facut sa creasca traficul in asemenea hal dar asfaltul s-a spart destul de rau si unde nu e spart este in valuri devenind chiar periculos pentru ca la o franare mai brusca m-am pomentit ca masina incepe sa topaie pe acel asfalt valurit. Deci mare grija! Tot ieri am observat o camera fixa (nu stiu sa spun acum pozitia exacta) pe la jumatatea drumului de intoarcere spre Ruse care nu era in localitate dar era o zona populata si care a facut poza unor masini cu cativa metri in fata mea. Din ce am mai citit pe Softpedia inteleg ca trimit amenzile si in Ro de ceva timp. Am observat de asemenea ca la intrare in Bg in dreapta din multimea de tonete cu exchange si vignete a ramas numai una si construiesc de zor in zona. |
#116
Posted 06 April 2015 - 16:38
afterdarkgl, on 06 aprilie 2015 - 08:35, said:
Venind din Galati, se merita trecerea prin Silistra cu bacul, apoi spre Makaza? Sau ma complic? Eu as tinde sa merg prin Bucuresti/Ruse/Makaza in loc de Silistra. cat stai la bac si scurtezi prin Bg , ii tragi o talpa serioara pe A2. insa tot pe centura si apoi pe nationala in Ro o sa pierzi vreme. da cu banu' eu ardeam cu motorul prin Bg pe Silistra , ruse, dobrici cu niste medii orare exceptionale avand grija de mici detalii ( ti le-am scris mai sus). tine cont de postul meu cu sfaturi , daca pleci vineri dupa amiaza sau sambata dimineata..o sa iti blestemi zilele.. ca idee, anul trecut cand era omor la Giurgiu, coada incepea..la iNTRAREA IN ORAS. CAM 5 km de coada ..pe ambele benzi..cosmar noi eram cu motocicleta. colegii cu care am plecat din Bucuresti au ajuns ( Avand acceasi ruta ) la 7 ( sapte ) ore dupa noi. diazepame, nervi, alea alea. |
#117
Posted 06 April 2015 - 18:01
Daca se incumeta cineva sa alimenteze si sa cumpere vigneta (dar mai ales sa plateasca cu cardul) la Gazprom-ul de pe Lipnik (fost OMV), este rugat sa posteze impresii.
Multumim. |
#118
Posted 06 April 2015 - 18:03
valiman, on 06 aprilie 2015 - 18:01, said:
Daca se incumeta cineva sa alimenteze si sa cumpere vigneta (dar mai ales sa plateasca cu cardul) la Gazprom-ul de pe Lipnik (fost OMV), este rugat sa posteze impresii. Multumim. este ok, vigneta pe 1 an, motorina buna. ca si impresii, vanzatoarea are o alunita iar barbats'u un cal |
|
#119
Posted 06 April 2015 - 20:58
erdarkgl, on 06 aprilie 2015 - 08:35, said:
Venind din Galati, se merita trecerea prin Silistra cu bacul, apoi spre Makaza? Sau ma complic? Eu as tinde sa merg prin Bucuresti/Ruse/Makaza in loc de Silistra. Anul acesta eram setat sa merg prin Ruse dar când am auzit de pod în lucru voi merge tot prin Silistra unde voi încerca să ajung la bacul de la orele 4.00 am! Anul trecut am întrebat la ce ora este bacul dinainte de 6.00 am și ne-a spus ca unul din bacuri a plecat la 4.00! noaptea merg mai rar (defapt din 4 bacuri merge unul cel mult doua și pe fiecare intra cel mult 10 mașini mici și ceva mai mari! Eu aș pleca pe la orele 2.00 din GL! Cred ca este mai scurt prin Calarasi-Silistra dacă "te lipești" cu bacul și mai ales în condițiile podului de la Giurgiu! Dar socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg! |
#120
Posted 06 April 2015 - 21:41
@foxbat - apreciez sfaturile, nu prea o sa-i dau talpa, sunt cat de cat incepator asa ca o sa merg in limitele legale
@giovi_buru - mersi frumos pentru detalii, bagat la cap! Noi o sa plecam pe 31 august din Galati, intentia fiind sa ajungem pe la 12 in Agios Nikitas in Lefkada. O sa fim 2 soferi, mai facem cu schimbul, dar e prima oara cand iesim din tara cu masina proprie. Cred ca pe la 21:00 o sa plecam din Galati, deci luni seara. In Giurgiu am ajunge pe la 1:00 (~4h cu indulgenta maxima), sau in Calarasi pe la pe la 23:30 (2h30, la fel, cu indulgenta.) Bine, pana atunci mai e, mai vedem cu ce impresii de drum vor veni si precursorii mei din aceasta vara. Asa la prima vedere ca timp pare mai bine prin Calarasi, mai ales tinand cont de ora. Per total, imi iese cam asa: Attached FilesEdited by afterdarkgl, 06 April 2015 - 21:51. |
#121
Posted 06 April 2015 - 22:31
Daca e prima oara cand iesiti din tara cu masina de ce nu mergeti si voi civilizat si confortabil, cu o noapte intermediara undeva prin Bulgaria? Ajungeti la cazare, luati o cina, va plimbati eventual putin si dimineata, odihniti, plecati in continuare? Ce mare avantaj aveti sa ajungeti la ora 12 la cazare, chiauni si ametiti dupa o noapte nedormita?
Noi avem multe concedii cu masina in strainatate si nu mergem mai mult de 8-10 ore pe zi. Cat o zi de lucru. Dupa 8-10 ore se instaleaza oboseala si pentru sofer si pentru pasageri. Ne oprim, luam o cina civilizata, ne plimbam, daca avem timp vizitam putin localitatea de cazare intermediara si a doua zi pornim odihniti pana la destinatie. Parca e o intrecere aici, care pleaca mai "de cu seara" si care face mai multi km legati, cat mai fara pauze. |
#123
Posted 07 April 2015 - 10:26
Un info cu ce s-a întâmplat prin Bulgaria în luna martie 2015.
A0(16.5km)- în luna martie a continuat construcția centurii de nord a Sofiei, se lucreaza monentan la decopertări și forare piloți. Se lucreaza pe zonele libere fără procese, între timp API (CNADR-ul lor) negociază cu proprietarii nemulțumiți, urmând ca până la sfârșitul lui mai să termine negocierile. [ http://media.snimka.bg/s1/4455/035153426-big.jpg?r=0 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://media.snimka.bg/s1/4422/035087657-big.jpg?r=0 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] A1 Trakia(Sofia-Burgas 360km)-în luna martie a fost lansată licitația pentru reabilitarea tronsonului cuprins între Sofia și Plovdiv, cale de rulare și tuneluri. A2 Hemus (Sofia-Yablanitsa, Panait Volovo-Varna, 418km, 161km construiți, 5km în construcție)-se lucrează la cei 5km dintre Panai Volovo și Belokopitovo, dar slăbuț, lucrarea este cu bani de la buget, probleme ca la noi. În martie s-a lansat licitația pentru reabilitare tronsonului Sofia-Yablanitsa, cale de rulare și tuneluri, parte ce nu este inclusă în reabilitarea actuală de la viaductul cel mare. Durata reabilitarii este de doi ani de la semnarea contractului. Licitația pentru tronsoanele Yablanitsa-Lovech/Plevna si Lovech/Plevna-Veliko Tarnovo este încă în faza întâia, adica precalificarea firmelor din punct de vedere tehnic. Tot în martie s-a lansat licitația pentru supervizarea lucrarilor la primul tronson Yablanitsa-Lovech/Plevna. [ http://prikachi.com/images/274/8007274l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm8.staticflickr.com/7407/16315470557_2d24674534_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] A3 Struma (Pernik-Kulata, 150km, 35km construiți, 52km în construcție)-lucrările au fost reluate pe lot 4 Sandarsky-Kulata, pe lot 2 Dupnitsa-Blagoevgrad lucrarile continuă și evoluțiile sunt considerabile. Pe zona Blagoevgrad-Sandarsky, lot 3.1 și 3.3 sunt în etapa a doua a licitației, partea financiară. În martie s-a lansat licitația de supervizare a lucrărilor pentru loturile 3.1 și 3.3. Pentru lot 3.2 încă se poarta discuții privind varianta tehnico-financiară cea mai avantajoasă. Pe partea construita din A3(Pernic-Dupnitsa)au aparut crăpături în carosabil, asemănătoare cu cele de la Aciliu, dar de amploare mai mare. [ http://static2.novatv.bg/public/pics/gallery/50968546215f372350dae5a3562d40f1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://static2.novatv.bg/public/pics/gallery/726470a05831ca872215d91da4973ef9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Lucrări la lot 2: Pod provizoriu peste râul Struma: [ https://farm9.staticflickr.com/8719/16769526440_2b7f7feb38_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm9.staticflickr.com/8735/16955168352_34a9ec1597_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm8.staticflickr.com/7650/16938460582_814fdf4550_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] În poza de mai sus, plan îndepărtat se vede lot 1, din care cam 4km sunt nefolosiţi. Lot 4 zona Melnik-Petrich [ http://s3.postimg.org/nw75ecc5f/000_0006.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] A8 Veliko Tarnovo-Ruse (circa 118km)- s-a lansat licitația pentru stabilirea traseului, este de fapt actualizare vechiului studiu ce prevedea DX și adaptara lui la nivel de A. Centura Sofiei - se lucrează pe ambele zone, centura de sud și pe centura de vest, pe aceasta zonă, lucrările avanseaza considerabil. [ http://clubs1.bg/forums/uploads/1426358503/gallery_5399_528_1797240.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://clubs1.bg/forums/uploads/1426358503/gallery_5399_528_3230300.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://clubs1.bg/forums/uploads/1426358503/gallery_5399_528_4739944.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://clubs1.bg/forums/uploads/1426358503/gallery_5399_528_2972474.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Poze și informații preluate de pe forum peundemerg.ro si SSC-ul Bulgaresc Va tin la curent cu noutatile ! Edited by neaguionutu, 07 April 2015 - 10:43. |
|
#124
Posted 07 April 2015 - 11:36
bravo domnule, parca este de la CNADR ! sa fie cu folos si felicitari
|
#125
Posted 07 April 2015 - 16:54
@neaguionutu, super documentat, multumim pt update!
Sper ca pana in iulie 2016 cand intentionam sa mergem din nou in Grecia sa fie gata diametrala de nord a Sofiei si macar Sandanski-Kulata, frumos ar fi. |
#126
Posted 07 April 2015 - 17:10
ok, deci nimeni nu a fost interesat de cei 88 Gb . Sau ma rog, interesati au fost dar cam atat. Nefiind director la UPC sau RDS am decis ca ssd-ul meu de 120 Gb merita o soarta mai buna.
PAna marti vor fi disponibili, dupa...erase. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users