Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Roata dintata "home made"

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
bobyca2003

bobyca2003

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 04.02.2006
I-mi cer scuze daca vin cu o problema mai putin comuna cu topicul, dar gandind ca aici sunt multi mecanici care au vazut sau care sunt in "ritm" cu tehnica actuala, vreu sa va cer o informatie!
Exista o unealta care prin presare sa creeze "dinti" la un tub (de aluminiu ,plastic ...sa zicem) , practic ma refer la un tub de plastic ,aluminiu de 8 mm diametru extern(intern va fi de grosimea necesara), de lungime aproximativ 1-2 cm ...
daca exista o unealta care prin presare sa creeze "dinti"...
Am facut acest cnc , din plastic, si toate componentele care intra in constructia lui sunt foarte ieftine, si ma gandeam daca exista o varianta sa fac si o roata dintata ieftina, compatibila cu o curea dintata care se vand la metru si sunt ieftine(ca alea de la imprimante), 1-2 euro /metru.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aIowblAp84w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
va multumesc anticipat... si daca nu e binevenita intrebarea in acest topic... sunt de acord, fara nici o problema , cu stergerea lui...
Numai bine!

Edited by bobyca2003, 12 February 2015 - 13:17.


#2
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,337
  • Înscris: 24.05.2010
imi.