Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

intrebare pfa sau srl ?

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
traiannnnnn

traiannnnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 03.02.2015
Salut, pe viitor as dori sa lucrez ca programator independent, de acasa.
As fi interesat de PFA sau SRL.
Cum se pot face acestea, cat este impozitul pe venit si care e mai bine sa imi fac PFA sau SRL.

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
La Registrul Comertului se infiinteaza.

La PFA platesti 16% impozit, 5.5% sanatate (% aplicate la venituri minus cheltueli deductibile adica in folosul activitatii), si 26.3% pensii aplicat la o suma contractata de tine (minim de plata lunar 222.3 lei / luna, daca mai ai si un contract de munca altundeva atunci poti sa nu platesti pensiile aici).

La SRL pana la o cifra de afaceri de 65000 Euro platesti 3% pe venit, un contabil si impozit pe dividende la final de exercitiu (daca iei banii acasa) de 16% (plus 5.5% sanatate daca nu mai ai alte venituri ca persoan fizica) din suma in cauza. De mentionat ca nefiind salariat nu beneficiezi de asigurarea de sanatate ori pensii, trebuie sa platesti individual (5.5% respectiv 26.3% ca mai sus).

Edited by neagu_laurentiu, 10 February 2015 - 20:35.


#3
SucreBolivar88

SucreBolivar88

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,263
  • Înscris: 03.03.2012