Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

CONSUM ULEI GOLF 3 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
200-500 ml intre schimburi e absolut neglijabil.

Oricum si fc de uleiu bagat poa' sa-l consume sau nu.
Caz real 1.6 benzina Flocus2, cu Mobil 5W30 Fe (ulei ieftin) nu manca gram, sau cu LiquiMolly 5W30, cu Mobil1 5W30 a consumat 1,5 litri (joja la minim!!) in 10000 km, motor aproape nou (50000 km) .
La utilaju meu (1.4 benzina) nu manca gram cu M1 5W30.

View PostAlexIP, on 06 februarie 2015 - 18:49, said:

.....................

Hai că l-am și scos și subliniat.

[ https://i.imgur.com/udmamD4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
A tau mananca 1litru la 1000 km?
Ai patit vreodata indiferent de stilul de mers sa consume atat? Sunt 100% sigur ca NU.
Nici n-am vazut caz real (doar ca s-a stricat ceva) de asemenea consumuri.

Cum spuneam, dupa capu lor ajungi la sapa de lemn, daca ei recomanda schimbarea la 2000 rpm (spune 2000-25000 rpm, deci poti alege ce vrei de aici).
Te mai miri ca pica turbine si injectoare.

#20
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Am editat și adăugat postul inițial. Consumul ăla de 1 litru la mie sunt sigur că îl ia și îl și depășește dacă mă duc să mă dau pe Autobahn de la Munchen la Hamburg cu talpa-n fund. În condițiile de la noi, nu e cazul decât dacă conduci mult prea sportiv și e motorul tot timpul în sarcină mare.

Edited by AlexIP, 06 February 2015 - 19:05.


#21
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007

View PostAlexIP, on 06 februarie 2015 - 18:49, said:

Și, sincer, depinde mult de motor.
Și e o chestie tipică la grupul VAG, pur și simplu așa sunt făcute motoarele și nu e vreo problemă...Dacă vreți motoare care să nu consume ulei, luați-vă franțuzoaice. Posted Image
Sorry si eu am VAG 1,9 TDI 105 Cp rulaj 155.000 km, dar nu am asemenea coeficienti.
Cred ca am sa scriu un mail la Wolfsburg si ii si dau in judecata pentru inselaciune, din moment ce spui ca e normal sa consume atat de mult ulei, dupa cum scrie si in manual, iar al meu nu face asa. Cred ca am o defectiune ascunsa pe undeva.

#22
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Înseamnă că n-ai mers mult cu motorul în turații mari, și oricum tu ai motor de generație mai nouă, nu PD-urile din generația Euro 3 și anterioare. Consumul ăsta nu îl obții la 2000 RPM, de la 4000 în sus.

#23
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
La frantuzoaice consuma 1L/10 k km. Asta asa ca idee, nici alea nu-s fail safe pe partea asta.

#24
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Franțuzoaice = faimosul 1,5 dCi? Numa la benzinare mă refeream, am uitat să menționez. :P

#25
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
OT: Fordurile mele nu au mancat niciunul ulei pana acum, nici benzina, nici diesel. Ulei "ordinar", FoMoCo (Castrol la origine ... teoretic). Si daca nici eu nu m-am dat la ele?! :w00t: Insa la VW este "oficiala" treaba! :peacefingers:

#26
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View PostTyby, on 06 februarie 2015 - 20:17, said:

OT: Fordurile mele nu au mancat niciunul ulei pana acum, nici benzina, nici diesel. Ulei "ordinar", FoMoCo (Castrol la origine ... teoretic). Si daca nici eu nu m-am dat la ele?! :w00t: Insa la VW este "oficiala" treaba! :peacefingers:
Confirm:nici 1.6-le diesel de 109 hp,origine PSA nu consuma mai mult de 200-300 ml intre schimburi(18.000 km).

#27
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View PostAlexIP, on 06 februarie 2015 - 20:12, said:

Franțuzoaice = faimosul 1,5 dCi? Numa la benzinare mă refeream, am uitat să menționez. :P

Nu fi porcule si magarule, stii ca aia mi-au dat baietii in dotare :))))

#28
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
Uleiul a fost cumparat de la un magazin in care uleiul era depozitat intr-o canistra de cca 100 l, pe care scria CASTROL(vanzatorul mi-a zis ca acel ulei e mai bun decat cel de la bidon de 5l )


Schimbat acum 2 ani?

Ai pus ulei care si-a pierdut propietatile, nu e de mirare ca-ti papa, cine stie cum l-a depozitat si ce vechime o fi avand el cand tu l-ai pus in motor. Intre timp ai schimbat si tu filtrul sau doar ai facut completare? Si al meu Audi benzinar papa ulei dar 1 litru la 3000 Km, adica mai bag 5 litri la un schimb de 15000 dar macar eu stiu ca pana acum 1 an masina aia n-a stat, a mers continuu. La mine stiu ca am segmentii dusi, bat tachetii dar nu-mi mai bat capul s-o fac ca am luat alta masina. Insa tu ar trebui sa mergi la o diagnosticare si chiar reparare, pacat de motorasul ala tdi.

#29
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Nu mi-o luați in nume de rău mașina are 300 de mii de kilometri,eu zic totuși că ai ajunge.Dacă avea 150.000 hai că mai era cum era.

#30
ionut_vacariu

ionut_vacariu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 06.02.2015
la fiecare schimb de ulei inlocuiesc inclusiv filtrul. si la fiecare 1000-2000 km trebuie sa completez cu 1l de ulei.  Motorul functioneaza bine in rest, are putere, nu bate si nici nu scoate fum exagerat. Daca ar consuma motorul ulei, nu ar trebui sa il scoata pe toba  si sa se observe ?

#31
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
la pornire, putin fum albastru, in rest nu se simte, cel putin in cazul meu, in rest merge perfect normal masina. Doar la relanti se simt cum bat tachetii, dar la tine daca-i dizal....nu cred ca sesizezi zgomotul

Edited by xkos, 06 February 2015 - 22:09.


#32
ionut_vacariu

ionut_vacariu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 06.02.2015

View Postxkos, on 06 februarie 2015 - 22:09, said:

la pornire, putin fum albastru, in rest nu se simte, cel putin in cazul meu, in rest merge perfect normal masina. Doar la relanti se simt cum bat tachetii, dar la tine daca-i dizal....nu cred ca sesizezi zgomotul
si tu ai consum de ulei ?

#33
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Eu am folosit un Golf 3 cu vreo 350.000-400.000 km la bord cu motor benzinar. La mers normal, lejer, nu-mi lua mai mult de 0,4 l ulei la 15.000 km de ulei 5W40 (cica full syntetic).
Unele marci tind sa se consume mai repede decat altele. In cazul meu Castrol, pe care nu prea-l apreciez. Eu am folosit Valvoline si consumul era asa cum ti-am zis. Schimba marca si foloseste-l pentru 2-3 schimburi si vezi daca se modifica ceva


View PostTyby, on 06 februarie 2015 - 20:17, said:

OT: Fordurile mele nu au mancat niciunul ulei pana acum, nici benzina, nici diesel. Ulei "ordinar", FoMoCo (Castrol la origine ... teoretic). Si daca nici eu nu m-am dat la ele?! Posted Image Insa la VW este "oficiala" treaba! Posted Image

La majoritatea constructorilor un consum de 1l la 1000 km sau 1 qt la 1000 mile sunt date ca normale, fara obligatii legale. Ma indoiesc ca Ford face exceptie, Mai degraba n-ai citit tu cu atentie manualul

Edited by valitudor, 06 February 2015 - 22:38.


#34
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Tocmai, la TDI-uri NU schimbi marca, pentru că motoarele ăstea au uleiul lor, adică Castrol Edge TD.

Și referitor la fumul albastru, e normal după o vârstă. Din categoria toate face.

Realu, dacă nu ți-l dădeau, nu aflai așa multe despre franțuzoaice.

#35
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Au pe dracu uleiu lor, sa respecte specificatiile/normele date de uzina si e ok.
La tractor s-a bagat EDGE 5W40, Q8 5W40, Valvoline 5W40, n-a consumat cu nicicare. Pe departe sa fie EDGE tata lor.

#36
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostAlexIP, on 06 februarie 2015 - 23:05, said:

Tocmai, la TDI-uri NU schimbi marca, pentru că motoarele ăstea au uleiul lor, adică Castrol Edge TD.

Și referitor la fumul albastru, e normal după o vârstă. Din categoria toate face.

Realu, dacă nu ți-l dădeau, nu aflai așa multe despre franțuzoaice.
Scuza-ma, dar EDGE e cel mai prost ulei pe care l-a vazut tractorul meu. Din fericire l-a vazut doar putin, n-o sa-l mai vada...

Poate pune orice marca de ulei care are pe eticheta VW 505 00, VW 500 00, VW 507 001 sau VW 501 01. Avand in vedere consumul, cele subtiri cred ca ies din discutie.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate