Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CONSUM ULEI GOLF 3 TDI
Last Updated: Oct 07 2022 23:09, Started by
ionut_vacariu
, Feb 06 2015 16:17
·
0
#19
Posted 06 February 2015 - 18:57
200-500 ml intre schimburi e absolut neglijabil.
Oricum si fc de uleiu bagat poa' sa-l consume sau nu. Caz real 1.6 benzina Flocus2, cu Mobil 5W30 Fe (ulei ieftin) nu manca gram, sau cu LiquiMolly 5W30, cu Mobil1 5W30 a consumat 1,5 litri (joja la minim!!) in 10000 km, motor aproape nou (50000 km) . La utilaju meu (1.4 benzina) nu manca gram cu M1 5W30. AlexIP, on 06 februarie 2015 - 18:49, said:
..................... Hai că l-am și scos și subliniat. [ https://i.imgur.com/udmamD4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ai patit vreodata indiferent de stilul de mers sa consume atat? Sunt 100% sigur ca NU. Nici n-am vazut caz real (doar ca s-a stricat ceva) de asemenea consumuri. Cum spuneam, dupa capu lor ajungi la sapa de lemn, daca ei recomanda schimbarea la 2000 rpm (spune 2000-25000 rpm, deci poti alege ce vrei de aici). Te mai miri ca pica turbine si injectoare. |
#20
Posted 06 February 2015 - 19:04
Am editat și adăugat postul inițial. Consumul ăla de 1 litru la mie sunt sigur că îl ia și îl și depășește dacă mă duc să mă dau pe Autobahn de la Munchen la Hamburg cu talpa-n fund. În condițiile de la noi, nu e cazul decât dacă conduci mult prea sportiv și e motorul tot timpul în sarcină mare.
Edited by AlexIP, 06 February 2015 - 19:05. |
#21
Posted 06 February 2015 - 19:07
AlexIP, on 06 februarie 2015 - 18:49, said:
Și, sincer, depinde mult de motor. Și e o chestie tipică la grupul VAG, pur și simplu așa sunt făcute motoarele și nu e vreo problemă...Dacă vreți motoare care să nu consume ulei, luați-vă franțuzoaice. Cred ca am sa scriu un mail la Wolfsburg si ii si dau in judecata pentru inselaciune, din moment ce spui ca e normal sa consume atat de mult ulei, dupa cum scrie si in manual, iar al meu nu face asa. Cred ca am o defectiune ascunsa pe undeva. |
#22
Posted 06 February 2015 - 19:20
Înseamnă că n-ai mers mult cu motorul în turații mari, și oricum tu ai motor de generație mai nouă, nu PD-urile din generația Euro 3 și anterioare. Consumul ăsta nu îl obții la 2000 RPM, de la 4000 în sus.
|
#23
Posted 06 February 2015 - 19:33
La frantuzoaice consuma 1L/10 k km. Asta asa ca idee, nici alea nu-s fail safe pe partea asta.
|
#24
Posted 06 February 2015 - 20:12
Franțuzoaice = faimosul 1,5 dCi? Numa la benzinare mă refeream, am uitat să menționez.
|
#26
Posted 06 February 2015 - 20:32
Tyby, on 06 februarie 2015 - 20:17, said:
OT: Fordurile mele nu au mancat niciunul ulei pana acum, nici benzina, nici diesel. Ulei "ordinar", FoMoCo (Castrol la origine ... teoretic). Si daca nici eu nu m-am dat la ele?! Insa la VW este "oficiala" treaba! |
#27
Posted 06 February 2015 - 20:33
#28
Posted 06 February 2015 - 21:04
Uleiul a fost cumparat de la un magazin in care uleiul era depozitat intr-o canistra de cca 100 l, pe care scria CASTROL(vanzatorul mi-a zis ca acel ulei e mai bun decat cel de la bidon de 5l )
Schimbat acum 2 ani? Ai pus ulei care si-a pierdut propietatile, nu e de mirare ca-ti papa, cine stie cum l-a depozitat si ce vechime o fi avand el cand tu l-ai pus in motor. Intre timp ai schimbat si tu filtrul sau doar ai facut completare? Si al meu Audi benzinar papa ulei dar 1 litru la 3000 Km, adica mai bag 5 litri la un schimb de 15000 dar macar eu stiu ca pana acum 1 an masina aia n-a stat, a mers continuu. La mine stiu ca am segmentii dusi, bat tachetii dar nu-mi mai bat capul s-o fac ca am luat alta masina. Insa tu ar trebui sa mergi la o diagnosticare si chiar reparare, pacat de motorasul ala tdi. |
|
#29
Posted 06 February 2015 - 21:10
Nu mi-o luați in nume de rău mașina are 300 de mii de kilometri,eu zic totuși că ai ajunge.Dacă avea 150.000 hai că mai era cum era.
|
#30
Posted 06 February 2015 - 21:35
la fiecare schimb de ulei inlocuiesc inclusiv filtrul. si la fiecare 1000-2000 km trebuie sa completez cu 1l de ulei. Motorul functioneaza bine in rest, are putere, nu bate si nici nu scoate fum exagerat. Daca ar consuma motorul ulei, nu ar trebui sa il scoata pe toba si sa se observe ?
|
#31
Posted 06 February 2015 - 22:09
la pornire, putin fum albastru, in rest nu se simte, cel putin in cazul meu, in rest merge perfect normal masina. Doar la relanti se simt cum bat tachetii, dar la tine daca-i dizal....nu cred ca sesizezi zgomotul
Edited by xkos, 06 February 2015 - 22:09. |
#32
Posted 06 February 2015 - 22:28
#33
Posted 06 February 2015 - 22:37
Eu am folosit un Golf 3 cu vreo 350.000-400.000 km la bord cu motor benzinar. La mers normal, lejer, nu-mi lua mai mult de 0,4 l ulei la 15.000 km de ulei 5W40 (cica full syntetic).
Unele marci tind sa se consume mai repede decat altele. In cazul meu Castrol, pe care nu prea-l apreciez. Eu am folosit Valvoline si consumul era asa cum ti-am zis. Schimba marca si foloseste-l pentru 2-3 schimburi si vezi daca se modifica ceva Tyby, on 06 februarie 2015 - 20:17, said:
OT: Fordurile mele nu au mancat niciunul ulei pana acum, nici benzina, nici diesel. Ulei "ordinar", FoMoCo (Castrol la origine ... teoretic). Si daca nici eu nu m-am dat la ele?! Insa la VW este "oficiala" treaba! La majoritatea constructorilor un consum de 1l la 1000 km sau 1 qt la 1000 mile sunt date ca normale, fara obligatii legale. Ma indoiesc ca Ford face exceptie, Mai degraba n-ai citit tu cu atentie manualul Edited by valitudor, 06 February 2015 - 22:38. |
|
#34
Posted 06 February 2015 - 23:05
Tocmai, la TDI-uri NU schimbi marca, pentru că motoarele ăstea au uleiul lor, adică Castrol Edge TD.
Și referitor la fumul albastru, e normal după o vârstă. Din categoria toate face. Realu, dacă nu ți-l dădeau, nu aflai așa multe despre franțuzoaice. |
#35
Posted 07 February 2015 - 10:09
Au pe dracu uleiu lor, sa respecte specificatiile/normele date de uzina si e ok.
La tractor s-a bagat EDGE 5W40, Q8 5W40, Valvoline 5W40, n-a consumat cu nicicare. Pe departe sa fie EDGE tata lor. |
#36
Posted 07 February 2015 - 11:32
AlexIP, on 06 februarie 2015 - 23:05, said:
Tocmai, la TDI-uri NU schimbi marca, pentru că motoarele ăstea au uleiul lor, adică Castrol Edge TD. Și referitor la fumul albastru, e normal după o vârstă. Din categoria toate face. Realu, dacă nu ți-l dădeau, nu aflai așa multe despre franțuzoaice. Poate pune orice marca de ulei care are pe eticheta VW 505 00, VW 500 00, VW 507 001 sau VW 501 01. Avand in vedere consumul, cele subtiri cred ca ies din discutie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users