Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Escort 1.6 probleme
Last Updated: Feb 24 2015 01:00, Started by
vartolome_1
, Feb 01 2015 14:45
·
0
#1
Posted 01 February 2015 - 14:45
Salutare! Am si eu niste probleme cu un Ford escort 1.6 16v zetec din '98. Mai exact nu porneste deloc. Am verificat bobina, da scanteie; se pompa alimenteaza; injectoarele scuipa benzina; am verificat tabloul electric; senzorul de turatie; bujiile si fisele sunt noi... dar nu vrea neam sa porneasca. Invarte normal, dar parca invarte in gol, ca si cand nu ar avea compresie. I-am dat rampa cu injectoare jos, lasand sa scuipe putin inauntru sau chiar deloc, iar cand dau sa pornesc se simte ca si cum ar avea compresie, se aude compresia si aprinderea benzinei din cilindri. Am curatat corpul clapetei de acceleratie in care se tot strangea benzina. La fiecare incercare de pornire, cu injectoarele puse, se strange benzina acolo - este normal?
Daca imi poate spune cineva exact cum vin fisele pe bobina, ma gandesc sa nu fie o incurcatura la mine. Eu le am ca in desenul atasat! Attached Files |
#2
Posted 01 February 2015 - 15:03
Ordinea e 1-3-4-2, dar daca zici ca-nvarte ca si cum n-ar avea compresie, sa nu fie cureaua de distributie rupta, sarita.
|
#3
Posted 01 February 2015 - 15:18
Deci sunt bine puse.
Invarte ca si cum nu ar avea compresie cand este montata rampa. Cand o dau jos, parca ar vrea sa o ia, face compresie, arde benzina ramasa in motor. Am verificat ambele curele: distributie si transmisie, sunt la locul lor. |
#4
Posted 01 February 2015 - 15:28
Deci face compresie cu rampa scoasa, dar cu ea montata nu? Inseamna ca ai admisia obturata si nu poate trage aer. Cand scoti injectoarele, trage aer prin gaurile lor si apare compresia.
|
#5
Posted 01 February 2015 - 16:17
Da. Are uneori toane in care face compresie si cu rampa pusa... dar doar imediat ce o montez, apoi pare ca se invarte in gol.
Iar in cazul in care nu ar primi aer indeajuns, cum as putea remedia problema? Sa mentionez ca problema a aparut subit: seara am lasat masina mergand perfect, nu avea nici un simptom ca ar avea ceva, iar la 2 zile cand am vrut sa o pornesc m-am lovit de problema asta. |
#6
Posted 01 February 2015 - 16:52
Nu suntem pe un forum de ghicitoare sa vedem in globul de cristal. Un sobolan intrat in priza de aer, o carpa uitata pe filtrul de aer, clapeta blocata pe inchis. Desfa racordul de la galeria de admisie si vezi.
|
#8
Posted 01 February 2015 - 21:17
rumegus, on 01 februarie 2015 - 16:52, said:
Nu suntem pe un forum de ghicitoare sa vedem in globul de cristal. Un sobolan intrat in priza de aer, o carpa uitata pe filtrul de aer, clapeta blocata pe inchis. Desfa racordul de la galeria de admisie si vezi. Al3csutzul, on 01 februarie 2015 - 19:34, said:
Cipul de pe cheie ? Nu este din cauza cipului. Daca incerc sa pornesc cu cheia pentru usi, cea fara cip, se pune contactul dar nu invarte deloc. Multumesc pentru sfaturi! O sa revin cand o sa remediez situatia. Seara buna! |
#9
Posted 24 February 2015 - 01:00
Problem solve! A fost distributia sarita de la punct, mai exact arborele cotit. Norocul meu a fost ca nu foarte mult cat sa distruga supapele.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users