Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masini Electrice - Dezbatere realista
Ultima postare: nov 27 2019 14:07, Inițiat de
danX
, ian 31 2015 12:33
·
0
#110
Publicat: 12 iulie 2017 - 18:43
Mai realist probabil ar fi de cate 3 ori cate o ora sau fără economie chiar de 4 ori.
Apropo,a făcut cineva test cu vreo minunatie de asta la viteze de croaziera de autostrada, adică 130-140 km/h ? Care e atunci consumul real ? Ca vad ca s au postat numai liniute pe alte topicuri. |
#111
Publicat: 12 iulie 2017 - 19:25
E greu tare sa faci niste calcule sau sa verifici pe vreo pagina de planificare a deplasarilor cu masina electrica.
Omul zicea mai sus de o masina cu autonomie reala de 380km. Daca pleci full de acasa, cu 380km autonomie real-life, in 1000km de cate ori trebuie sa incarci? |
#112
Publicat: 12 iulie 2017 - 20:00
Omul manipula, asa cum faci si tu sau tu doar pui botul la manipularea lui.
Autonomia declarata pt Chevrolet bolt e de 383 km. Autonomia reala e de 272 km. Astea pt o masina noua. Acu fa tu restul de calcule. Am inteles ca esti fan electrice, dar nu mai inghiti toate prostiile pe nemestecate pt ca esti considerat, in cel mai bun caz, naiv. |
#113
Publicat: 12 iulie 2017 - 20:56
hummin, on 12 iulie 2017 - 20:00, said:
Omul manipula, asa cum faci si tu sau tu doar pui botul la manipularea lui. Autonomia declarata pt Chevrolet bolt e de 383 km. Autonomia reala e de 272 km. Astea pt o masina noua. Acu fa tu restul de calcule. Am inteles ca esti fan electrice, dar nu mai inghiti toate prostiile pe nemestecate pt ca esti considerat, in cel mai bun caz, naiv. E treaba ta cum voi fi considerat eu? |
#115
Publicat: 12 iulie 2017 - 21:26
hummin, on 12 iulie 2017 - 21:23, said:
Si cu ce e mai valabila părerea ta de posesor de bicicleta fata de părerea mea de neposesor de Chevrolet Bolt ? Sau internetul tau e mai smecher si da reviewuri mai detaliate ? Nu e treaba mea,poti bate câmpii in continuare. Am demonstrat cine bate campii. |
#117
Publicat: 12 iulie 2017 - 21:56
Pai mai omule,tu nu esti posesor,eu nu sunt posesor.
Declarat de producător e 383 km. In teste si reviewuri oamenii au obtinut 270 km real. Ia mia aia de km despre care vorbeam si vezi cum iese si cine bate câmpii... E vb pe aici de dezbatere realista omul lui dumnezeu ..., nu de cifre optimiste avansate de producător... |
#120
Publicat: 16 iulie 2017 - 22:37
Am înţeles că John Goodenough lucrează acum la un nou tip de baterie. Dacă va trece toate testele putem spune adio maşinilor convenţionale.
Câteva caracteristici ale noii baterii: - va fi de cel puţin 3 ori mai eficientă (aşadar lejer maşinile vor trece de 1000 km autonomie) - se va încărca în câteva minute - suportă mult mai multe cicluri de încărcare decât cele actuale - mult mai ieftine de produs - nu mai explodează https://news.utexas....tery-technology Editat de alexalex1989, 16 iulie 2017 - 22:38. |
#121
Publicat: 17 iulie 2017 - 23:13
E,asta da, ar fi o revolutie in domeniul acumulatorilor si ar rezolva problema masinilor electrice.
In primul rand ca autonomie,ca asta ar fi prima problema. Momentan si Tesla par niste glume proaste. Apoi ca timp de încărcare. Nu pleci cu masina doar in concediu ca sa planifici încărcări si stationari si draci. Restul de probleme legate de capacitatea de transport a retelei electrice pot fi rezolvate,oricum distribuitorii au profituri nesimtite. Personal sunt sceptic vis a vis de baterii de astea minune, dar speranta exista |
#122
Publicat: 18 iulie 2017 - 05:37
Chiar daca intradevar performantele reale sunt cele promise, o sa mai dureze cel putin 5 ani pana sa ajunga in masini electrice. Nu cred ca are nimeni curajul sa faca 10 000 de masini ca apoi sa constate ca bateria are cine stie ce probleme ascunse.
Si Toyota au avut curajul sa puna baterii cu litiu abia anul trecut in Prius. Si sunt pe piata cred ca mai bine de 10 ani |
#124
Publicat: 18 iulie 2017 - 21:23
alexalex1989, on 16 iulie 2017 - 22:37, said:
Am înţeles că John Goodenough lucrează acum la un nou tip de baterie. Dacă va trece toate testele putem spune adio maşinilor convenţionale. Câteva caracteristici ale noii baterii: - va fi de cel puţin 3 ori mai eficientă (aşadar lejer maşinile vor trece de 1000 km autonomie) - se va încărca în câteva minute - suportă mult mai multe cicluri de încărcare decât cele actuale - mult mai ieftine de produs - nu mai explodează https://news.utexas....tery-technology Nu mai credeti toate tampeniile. Oricine poate face un calcul simplu. Daca Leaf face in jur de 150Km cu 24KWh, pt 1000 de km iti trebuie peste 150KWh. Sa bagi 150KWh in baterie in 6 minute de exemplu ai nevoie de o putere instalata de 1500KW. Asta ignorand pierderile. Vreau sa vad si eu priza si cablul de 1500 KW in conditiile in care un bransament normal de apartament la bloc are vreo 6KW iar la case f rar depaseste 30KW, de cele mai multe ori fiind sub 15KW. Cred ca oricine isi da seama ce inseamna 100-150 de case sau vreo 25 de blocuri cu 4 etaje. Toate astea doar pt a incarca o masina odata. Totul este o minciuna pt a atrage prostii care vor sa investeasca in asa zise tehnologii noi. Editat de underb, 18 iulie 2017 - 21:29. |
#125
Publicat: 20 iulie 2017 - 15:50
underb, on 18 iulie 2017 - 21:23, said:
Nu mai credeti toate tampeniile. Oricine poate face un calcul simplu. Daca Leaf face in jur de 150Km cu 24KWh, pt 1000 de km iti trebuie peste 150KWh. Sa bagi 150KWh in baterie in 6 minute de exemplu ai nevoie de o putere instalata de 1500KW. Asta ignorand pierderile. Vreau sa vad si eu priza si cablul de 1500 KW in conditiile in care un bransament normal de apartament la bloc are vreo 6KW iar la case f rar depaseste 30KW, de cele mai multe ori fiind sub 15KW. Cred ca oricine isi da seama ce inseamna 100-150 de case sau vreo 25 de blocuri cu 4 etaje. Toate astea doar pt a incarca o masina odata. Totul este o minciuna pt a atrage prostii care vor sa investeasca in asa zise tehnologii noi. Păi din ce am citit ar mai dura vreo 2-3 ani până ce vor ajunge pe piaţă. Au timp să rezolve toate problemele până atunci. Acum... fiecare e liber să facă cum crede, mai aşteaptă sau cumpără ce e acum pe piaţă. Sunt riscuri în ambele variante, dacă aştepţi, poţi aştepta mult şi bine că poate nu se mai face nicio baterie sau cumperi acum, dar dacă apare noul tip de baterie maşinile astea care sunt acum pe piaţă şi costă foarte mult, nu vor mai valora poate nici 10 la sută. Personal, dacă nu era vorba despre nenea ăsta care a inventat deja bateriile pe care le folosim mai toţi în viaţa de zi cu zi, aş fi crezut că sunt slabe şanse să apară ceva atât de eficient în materie de baterii. Editat de alexalex1989, 20 iulie 2017 - 15:58. |
#126
Publicat: 20 iulie 2017 - 16:38
Eu zic ca cu cat astepti mai mult, cu ata scad preturile si iti ei o masina mai performanta, dar nu neaparat cu costuri mai mici. Acum la inceput incarcarea e gratuita, peste 2 ani nu o sa mai fie. Plus ca probabil o sa dispara si ajutorul de 10 000 de euro de la stat si poate apar so cine stie ce accize si impozite pe curent. Si eu as mai fi asteptat, dar am avut nevoie de inca o masina pentru deplasari in oras. Nu imi pare rau nici o secunda de decizia de a lua o electrica in loc de o masina clasica depasita tehnologic si moral.
Sunt la Amara la baie la lac, pe drum de la mare. De data asta vantul nu mi-a mai fost potrivnic si am pornit si aerul conditionat(la minim desigur). Problema e ca nevasta-mea a prins gustul calatoriilor gratuite si mai vrea sa mai mergem si prin alte locuri prin tara. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi