Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Acte cumparare auto Germania + how-to + dealeri problematici
Last Updated: Aug 31 2021 16:13, Started by
Mr_Woppit
, Jan 15 2015 13:21
·
0
#379
Posted 24 March 2017 - 00:36
Salutare. A mai avut cine experienta de a cumpăra mașini din saarlouis? Am găsit o mașină la un dealer de acolo numit City Cars roden și as vrea sa știu dacă a mai trecut cineva pe acolo. Și încă o întrebare valabilitatea tuv durează 4 ani de zile ? AU ce înseamnă? Mulțumesc.
|
#380
Posted 24 March 2017 - 20:32
Gasesti fix pe prima pagina a acestui topic.
Quote
- TÜV (inspectia tehnica) valabil. Sunt 2 hartii, una e HU (Hauptuntersuchung) si cealalta AU (Abgasuntersuchung). Auzisem la un moment dat ca mai nou si AU e trecut pe hartia cu HU, dar nu stiu sigur. Eu la masina mea am 2 hartii. Fara TÜV valabil nu primesti numere rosii, deci atentie cand cumperi |
#381
Posted 24 March 2017 - 21:55
#382
Posted 24 March 2017 - 22:48
Mavet, on 24 martie 2017 - 21:55, said:
Se pare că este un subiect tabu... Poate să fie cel mai mare și mai bun dealer și după ce mergi 1 km să crape cutia sau turbina |
#384
Posted 30 March 2017 - 11:39
Vreau sa multumesc tuturor membrilor care au contribuit cu informatii pretioase la acest topic si care m-au ajutat in achizitia unei masini din Germania.
Weekendul trecut am fost in Berlin pentru a cauta o masina. Bineinteles ca am dat si de dealeri sa spunem "problematici" care nu au vrut sa accepte niciun test sau masinile aveau mucegai, dar in descrierea din anunt masina era perfecta. In final am reusit sa gasesc o masina intr-un sat la vreo 50 km de Berlin un dealer polonez dar care vorbea vreo 10 limbi , a acceptat orice test, am fost la Dekra pentru inspectie, insa cei de acolo nu au avut posibilitatea de a masura vopseaua (au spus ca nu toate centrele Dekra fac acest test). Si tot la Dekra am aflat ca acel clasic Service Check este de fapt doar test HU si mai bine faci un TUV nou pentru ca contine HU + AU. In final am vrut sa verific vopseaua asa ca am mers cu dealer-ul la o reprezentanta Opel, iar acestia se uitau mirati si nu intelegeau cum adica vreau sa verific masina, deoarece dealer-ul cumparase masina de la Opel si in cartea de Service era scris ca e verificata de ei deja, si proprietarul, unul la numar, mentinuse un istoric complet tot la Opel. Pana la urma am decis sa cumpar masina si sunt foarte incantat de decizie (Opel Insignia 2009, 2.0 Turbo). In final apelez la voi cu o intrebare in legatura cu actele de inmatriculare in Romania. Am luat placute temporare pentru 1 luna printr-o firma intermediara care a facut toate demersurile in locul meu si am primit Zulassungsbescheinigung Teil I si II (talonul mic si mare) cu numele meu, si Zulassungsbescheinigung Teil II cu numele fostului propietar, asigurare si placute. Intrebarea mea este: am nevoie si de Zulassungsbescheinigung Teil I pe numele fostului propietar sau acesta este oprit la Oficiul de Inmatriculari atunci cand se emit placute temporare pe numele noului proprietar? Multumesc mult pentru raspuns. |
#385
Posted 30 March 2017 - 14:13
001nu00, on 30 martie 2017 - 11:39, said:
Weekendul trecut am fost in Berlin pentru a cauta o masina. Cat te-au costat actele si asigurarea? dar drumul cu toate cheltuielile aferente? Poate ne dai mai multe detalii si mai in amanunt vizavi de achizitia facuta. Si eu as vrea sa merg intr-o luna sau doua sa iau o Octavia si ti-ar fi recunoscator pentru orice amnanunt. Multumesc anticipat. |
#386
Posted 30 March 2017 - 15:01
001nu00, on 30 martie 2017 - 11:39, said: In final apelez la voi cu o intrebare in legatura cu actele de inmatriculare in Romania. Am luat placute temporare pentru 1 luna printr-o firma intermediara care a facut toate demersurile in locul meu si am primit Zulassungsbescheinigung Teil I si II (talonul mic si mare) cu numele meu, si Zulassungsbescheinigung Teil II cu numele fostului propietar, asigurare si placute. Intrebarea mea este: am nevoie si de Zulassungsbescheinigung Teil I pe numele fostului propietar sau acesta este oprit la Oficiul de Inmatriculari atunci cand se emit placute temporare pe numele noului proprietar? Multumesc mult pentru raspuns. Nu ai nevoie de vechiul Brief al propietarului. Kaufvertrag- ul sa il ai .si Brief-urile noi din cate stiu. |
#387
Posted 30 March 2017 - 20:29
001nu00, on 30 martie 2017 - 11:39, said: Bineinteles ca am dat si de dealeri sa spunem "problematici" care nu au vrut sa accepte niciun test sau masinile aveau mucegai, dar in descrierea din anunt masina era perfecta. Edited by Mavet, 30 March 2017 - 20:29. |
#388
Posted 31 March 2017 - 00:27
Intenționez sa fac un drum spre Germania pentru a-mi cumpăra o mașină (având un buget de 4000_5000 euro), dar as vrea sa îmi spuneți un oraș /două unde pot găsi niște autohausuri mai serioase... Adică sa încerc pe cât posibil sa evit albanezi, polonezi, rusi și alte naționalități cu sânge albastru. ma gândeam la zonele wolsburg, Berlin... Are sens sa ma duc prea mult spre nord sau am șanse sa găsesc autohausuri bune și prin părțile astea mai de mijlocul Germaniei? Și dacă da.. Prin ce zone... Am citit ca și prin nurnberg sunt o mulțime de autohausuri, dar și acolo din câte vorbește lumea sunt toate adunaturile și cu greu îți faci loc sa dai într un autohaus mai ok... Asa este? Aștept cu interes un răspuns dacă suntem amabili!
Intenționez sa fac un drum spre Germania pentru a-mi cumpăra o mașină (având un buget de 4000_5000 euro), dar as vrea sa îmi spuneți un oraș /două unde pot găsi niște autohausuri mai serioase... Adică sa încerc pe cât posibil sa evit albanezi, polonezi, rusi și alte naționalități cu sânge albastru. ma gândeam la zonele wolsburg, Berlin... Are sens sa ma duc prea mult spre nord sau am șanse sa găsesc autohausuri bune și prin părțile astea mai de mijlocul Germaniei? Și dacă da.. Prin ce zone... Am citit ca și prin nurnberg sunt o mulțime de autohausuri, dar și acolo din câte vorbește lumea sunt toate adunaturile și cu greu îți faci loc sa dai într un autohaus mai ok... Asa este? Aștept cu interes un răspuns dacă suntem amabili! |
|
#389
Posted 31 March 2017 - 10:04
Eu tocmai ce m-am intors din Germania. Am plecat de marti cu avionul in Frankfurt si dupa cu trenul pana in Saarlouis unde ma astepta masina. Am luat un Peugeot 308 1.6 174CP. Proprietari erau niste libanezi, au 2 auto-hausuri acolo si au fost foarte ok din toate punctele de vedere. In jumatate de ora am reusit sa inmatriculez masina cu ajutorul lor. Actele si asigurarea + inmatriculare pe 30 zile au costat aproape de 200 Euro. Nu toti proprietari de autohausuri sunt jeguri, eu cel putin am avut noroc. Acum depinde de cine dati. Masina nu are probleme, 2000km pana in tara si a mers brici. Ieri am facut revizia si am verificato amanuntit la service si totul este ok.
|
#390
Posted 31 March 2017 - 10:21
001nu00, on 30 martie 2017 - 11:39, said: Vreau sa multumesc tuturor membrilor care au contribuit cu informatii pretioase la acest topic si care m-au ajutat in achizitia unei masini din Germania. Weekendul trecut am fost in Berlin pentru a cauta o masina. Bineinteles ca am dat si de dealeri sa spunem "problematici" care nu au vrut sa accepte niciun test sau masinile aveau mucegai, dar in descrierea din anunt masina era perfecta. In final am reusit sa gasesc o masina intr-un sat la vreo 50 km de Berlin un dealer polonez dar care vorbea vreo 10 limbi , a acceptat orice test, am fost la Dekra pentru inspectie, insa cei de acolo nu au avut posibilitatea de a masura vopseaua (au spus ca nu toate centrele Dekra fac acest test). Si tot la Dekra am aflat ca acel clasic Service Check este de fapt doar test HU si mai bine faci un TUV nou pentru ca contine HU + AU. In final am vrut sa verific vopseaua asa ca am mers cu dealer-ul la o reprezentanta Opel, iar acestia se uitau mirati si nu intelegeau cum adica vreau sa verific masina, deoarece dealer-ul cumparase masina de la Opel si in cartea de Service era scris ca e verificata de ei deja, si proprietarul, unul la numar, mentinuse un istoric complet tot la Opel. Pana la urma am decis sa cumpar masina si sunt foarte incantat de decizie (Opel Insignia 2009, 2.0 Turbo). In final apelez la voi cu o intrebare in legatura cu actele de inmatriculare in Romania. Am luat placute temporare pentru 1 luna printr-o firma intermediara care a facut toate demersurile in locul meu si am primit Zulassungsbescheinigung Teil I si II (talonul mic si mare) cu numele meu, si Zulassungsbescheinigung Teil II cu numele fostului propietar, asigurare si placute. Intrebarea mea este: am nevoie si de Zulassungsbescheinigung Teil I pe numele fostului propietar sau acesta este oprit la Oficiul de Inmatriculari atunci cand se emit placute temporare pe numele noului proprietar? Multumesc mult pentru raspuns. Daca cititi pe cartea noua de Germania (cu numele Dvs) scrie undeva jos: nu este valabila decat impreuna cu cartea (ab123456) adica seria veche a cartii (aia de care spuneti ca este numele fostului proprietar). Mai nou se opresc dar in carte scrie: cartea AB 123456 A FOST ANULATA. Dar daca o aveti inseamna ca nu este anulata. |
#391
Posted 31 March 2017 - 11:49
jonnie007, on 30 martie 2017 - 14:13, said:
Cat te-au costat actele si asigurarea? dar drumul cu toate cheltuielile aferente? Poate ne dai mai multe detalii si mai in amanunt vizavi de achizitia facuta. Si eu as vrea sa merg intr-o luna sau doua sa iau o Octavia si ti-ar fi recunoscator pentru orice amnanunt. Multumesc anticipat. Gpoint, on 30 martie 2017 - 15:01, said:
Nu ai nevoie de vechiul Brief al propietarului. Kaufvertrag- ul sa il ai .si Brief-urile noi din cate stiu. Mavet, on 30 martie 2017 - 20:29, said:
Ne poți spune și numele dealerilor cu probleme? Sunt de pe mobile? Asta ca să ne păzim pe viitor... Unde ți-ai căutat mașina inițial? Tot pe mobile? Mulțumesc. Dealerii problematici pe care i-am intampinat sunt: Airport Berlin Automobile (adresa: Am Flutgraben 2 Grüner Weg 1, Berlin) - cred ca era un dealer ucrainian. Cand am cerut sa ma conduca la masina (Audi A4 B6), mi-a recomandat sa ma uit la alta masina. In final cand am deschis portierele masinii in cauza, am descoperit ca banchetele erau pline de mucegai. Airport Schönefeld Cars (adresa: Kirchstrasse 20 - 28, Berlin) - erau niste turci. Nu au vrut sa accepte niciun test la service pe motivul ca nu au timp. Masina (Vw Passat B7) avea martori aprinsi in bord si spuneau ca nu e nimic grav ca trebuie condusa si dispar singure ) erdgas, on 31 martie 2017 - 10:21, said:
Aveti nevoie de toate actele (indiferent ce nume este trecut acolo). Daca cititi pe cartea noua de Germania (cu numele Dvs) scrie undeva jos: nu este valabila decat impreuna cu cartea (ab123456) adica seria veche a cartii (aia de care spuneti ca este numele fostului proprietar). Mai nou se opresc dar in carte scrie: cartea AB 123456 A FOST ANULATA. Dar daca o aveti inseamna ca nu este anulata. |
#392
Posted 31 March 2017 - 15:00
Cum se merge pe ruta Ucraina Polonia? Sunt taxe speciale în vamă? merita sa merg pe ruta asta sau mai bine merg pe ruta Ungaria Austria Germania.... Eu intenționez sa ajung în nordul Germaniei și ma bate gândul sa merg pe ruta Ucraina Polonia, dar nu prea știu nimic despre ce taxe trebuie plătite sau cum este traseul.. Aștept cu interes un răspuns!
|
#393
Posted 31 March 2017 - 15:19
portocala142002, on 31 martie 2017 - 00:27, said:
Intenționez sa fac un drum spre Germania pentru a-mi cumpăra o mașină (având un buget de 4000_5000 euro), dar as vrea sa îmi spuneți un oraș /două unde pot găsi niște autohausuri mai serioase... Adică sa încerc pe cât posibil sa evit albanezi, polonezi, rusi și alte naționalități cu sânge albastru. ma gândeam la zonele wolsburg, Berlin... Are sens sa ma duc prea mult spre nord sau am șanse sa găsesc autohausuri bune și prin părțile astea mai de mijlocul Germaniei? Și dacă da.. Prin ce zone... Am citit ca și prin nurnberg sunt o mulțime de autohausuri, dar și acolo din câte vorbește lumea sunt toate adunaturile și cu greu îți faci loc sa dai într un autohaus mai ok... Asa este? Aștept cu interes un răspuns dacă suntem amabili! Referitor la intrebarea ta: nu asa se face Oricum la valoarea masinii pe care o vrei, vei avea parte numai de albanezi, polonezi, rusi si alte naționalități cu sânge albastru. Acum asculta la samsarul forumului: te asezi frumos la masa si deschizi mobile.de si autoscout24.de. Cauti masina dupa criteriile tale si le notezi pe toate intr-un tabel, de preferat in excel si le sortezi dupa codul postal (PLZ). In felul asta vezi masinile grupate in functie de zona. Nu are rost sa te duci, la Berlin daca ai 10 masini de vazut in Frankfurt, 5 in Stutgart. Deci le grupezi frumos pe zone si mergi acolo unde ai cele mai mari sanse sa gasesti o masina buna. Nu te du la pescuit masini, fara sa stii unde mergi. O sa pierzi o gramda de timp, bani si o sa ai nervi cat carul. Daca ai posibilitatea suna inainte la autohaus sa intrebi daca anuntul e valabil. Nu are rost sa mergi acolo si sa vezi ca masina a fost cumparata sau ca a uitat sa scoata anuntul de pe site. Da, la Nurnberg sunt multe autohaus-uri. Cauta pe mobile masina ta si pune sa caute pe o raza de maxim 20 km dupa codul postal 90419. Vei vedea multe oferte care vin de pe aceeasi strada. Acolo e posibil sa fie mai multe autohaus-uri la un loc. Cel putin cand am fost acum 4 ani erau o gramada intr-un loc dar nu mai stiu unde si nici pe google maps nu mai reusesc sa imi dau seama unde este Sorry! Succes! P.S. oricum nu mai e ce-a fost, romanii si bulgarii au curatat destul de mult. De exemplu in Munchen pe Bodenseestraße sunt destul de multe autohaus-uri, dar nu mai sunt asa multe ca in trecut. Edited by Bursul, 31 March 2017 - 15:23. |
|
#394
Posted 31 March 2017 - 15:52
Deci care ar fi sfatul dvs?! In ce buget ar renta sa se mearga dupa o masina in Germania ca sa nu fie o tzeapa bine ascutita?
Sau care ar fi sfatul la modul general? Multumesc. |
#395
Posted 31 March 2017 - 16:03
Nu cred ca merge dupa buget. Eu am cautat o masina de 15.000 euro sa fie maxim 4 ani. Cele mai multe oferte erau de la autohaus-uri care erau si reprezentanta, deci toti nemti, basca iti da si un 1 garantie, in cazul meu.
Dar daca vrei un BMW seria 5 de 15.000 euro s-ar putea sa-l gasesti numai la turci. O idee ar fi ca atunci cand cauti pe net masina, scrie undeva ce limba se vorbeste la acel autohaus. Daca e numai germana si engleza, e cam clara situatia. Daca scrie ca vorbesc si turca e si mai clara situatia. |
#396
Posted 31 March 2017 - 16:49
D-le bursul... Sfaturile dvs la nivel de principiu sunt utile, dar mai greu de aplicat... Pe mobile și pe autoscout se baga o data la 2-3 zile o mașină de care caut eu... De multe ori am încercat sa găsesc doua trei mașini și sa le grupez, dar pana așteptăm să se bage o a treia mașină după tiparul meu, prima deja era vândută când eram pe picior de plecare... Se baga la distanta de câteva zile și dacă sunteți mai experimentat în domeniu știți foarte bine ca o mașină se poate vinde și în câteva ore de la publicarea anunțului... Nu ma așteaptă nimeni pe mine sa grupez eu mașini după placul meu... De asta m-am gândit sa merg prin niște autohausuri sa încerc sa găsesc o mașină acolo pe loc... Ma gândesc ca nu toate autohausurile baga mașini pe mobile și pe autoscout (sau poate greșesc) și poate dacă merg în niște autohausuri mai mari îmi pot găsi și eu o mașină. Eu tocmai din cauza ca m am saturat sa stau acasă pe mobile și pe autoscout vreau sa plec... Din ce citesc pe acest forum îmi dau seama ca foarte mulți sunteți oameni umblați și de aia am cerut un sfat în legătură cu cu niște autohausuri mai serioase unde pot găsi niște mașini în zona asta 4000-5000 EUR. Cu respect!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users