service Toyota Nord
Last Updated: Oct 30 2014 20:35, Started by
Mirela2012
, Oct 24 2014 07:45
·
0
#19
Posted 30 October 2014 - 10:04
Da, probabil ca motorul este la fel ca cel de pe Aygo.
Am fost ieri la un alt service care este al unui om foarte cinstit si de incredere. A confirmat diagnosticul celor de la Toyota, ambreiajul este dus, cauzele fiind urmatoarele: - masina este mare iar motorul mic, acest lucru ducand la o suprasolicitare a ambreiajului (nu am inteles exact detaliile tehnice dar asta era ideea) - majoritatea celor 27000 km sunt facuti in oras - o data demult, cand era noua, masina a fost fortata sa iasa din zapada (nu de mine, de o cunostinta), iar acest lucru a socat serios ambreiajul care de atunci a continuat sa se deterioreze. Parerea lui (si am toata increderea), este ca nu are sens sa ma cert cu cei de la Toyota, pt ca imi vor pune aceeasi placa, cum ca garantia nu acopera ambreiajul, iar daca ma voi ambitiona sa o repar la ei "in garantie", o vor deschide si vor concluziona ca "ambreiajul a cedat datorita utilizarii defectuoase", moment in care nu voi avea alta alternative decat sa platesc cei 5000 roni pe care ii pretend, masina fiind deja desfacuta. VLG, din variantele prezentate de tine, a doua corespunde (creste turatia motorului dar viteza nu). S-a dublat si consumul. Intra in viteza fara probleme. Concluzia ar fi ca a cedat discul de ambreiaj, nu placa de presiune, deci nu e vina celor de la Toyota? Yarisul meu e fabricat in 2009. P.S. Reparatia la al doilea service costa intre 1000 si 1400 roni in functie de piese. Cu garantie si tot tacamul. Deci, no comment vizavi de preturile celor de la Toyota... Oare oamenii astia cand au de gand sa se adapteze la realitatea romaneasca? Cum sa ceri peste 1000 euro sa repari un amarat de ambreiaj, cand masina noua a facut sub 10.000? Nu mai comentez faptul ca masina lor e prost gandita... |
#20
Posted 30 October 2014 - 10:13
In cazul asta incearca sa vezi ce kit de ambreiaj utilizeaza cei de la Toyota dupa ce s-au prins ca au dat cu bata-n balta, si schimba-l pe cel actual cu acel tip.
De la o singura iesire din zapada nu ai cum sa-l busesti in halul asta, la toate masinile am avut mai multe faze de genul si ambreiajul a dus linistit peste 100k km, se pare ca e vorba de o eroare de proiectare in cazul tau. Schimba-l si aia e. Ca idee, si la primele generatii de Civic dupa 2005 se ducea ambreiajul pana in 40 k km, deci nu-s singurii care au dat-o de gard. Edited by RealThing, 30 October 2014 - 10:14. |
#21
Posted 30 October 2014 - 10:30
Supararea mea provine din faptul ca nu vor sa-mi repare masina, care e in garantie. Faptul ca au gresit e omenesc. Faptul ca vor acum sa ma jupoaie e cu totul altceva.
Citesc acum pe net ca multa lume se plange de probleme cu ambreiajul la Yaris. Edited by Mirela2012, 30 October 2014 - 10:31. |
#22
Posted 30 October 2014 - 10:35
Am un Yaris 1.0 similar cu al tau. Ambreiajul a cedat la 50.000 Km, brusc, fara nici un simptom anterior. Ambreiajul original este fabricat de LUK, eu am schimbat tot kitul (rulment, placa de presiune, volanta) cu unul fabricat tot de LUK. Costurile au fost: 850 lei kitul ambreiaj (619 3093 00 LuK RepSet) + 400 lei manopera. Mai multe detalii poti citi in jurnalul masinii mele.
Daca mecanicul la care ai fost este de incredere, roaga-l sa demonteze ambreiajul si sa verifice exact care din cele 3 componente ale ambreiajului necesita inlocuire, le poti achizitiona separat la costuri mai mici. Recomandat este insa sa schimbi tot kitul. Recomandarea mea este sa folosesti kituri de la producatori consacrati (Luk, Sachs, Exedy), fereste-te de Nipparts, e fabricat in China Preturi orientative aici si aici Edited by nei-k, 30 October 2014 - 10:36. |
#24
Posted 30 October 2014 - 19:48
Mirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:
Da, probabil ca motorul este la fel ca cel de pe Aygo. Este, si din cate stiu la fel este si cutia. Mirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:
Am fost ieri la un alt service care este al unui om foarte cinstit si de incredere. A confirmat diagnosticul celor de la Toyota, ambreiajul este dus, cauzele fiind urmatoarele: - masina este mare iar motorul mic, acest lucru ducand la o suprasolicitare a ambreiajului (nu am inteles exact detaliile tehnice dar asta era ideea) Mirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:
- majoritatea celor 27000 km sunt facuti in oras Nici asta nu este un motiv. Din cei 110.000km pe care ii are masina mea, 40-50.000 probabil au fost facuti in oras. Dupa teoria de mai sus, ar trebui sa ma apropii de a II-a schimbare de ambreiaj si cand colo, pe masina este cel din fabrica. Mirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:
- o data demult, cand era noua, masina a fost fortata sa iasa din zapada (nu de mine, de o cunostinta), iar acest lucru a socat serios ambreiajul care de atunci a continuat sa se deterioreze. Nici asta nu este un motiv. Poate manevra respctiva a indus un oarecare grad de uzura, pe moment, ambreiajului insa nu avea cum sa genereze o uzura ulterioara care sa se desfasoare intr-un ritm accelerat. Mirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:
Parerea lui (si am toata increderea), este ca nu are sens sa ma cert cu cei de la Toyota, pt ca imi vor pune aceeasi placa, cum ca garantia nu acopera ambreiajul, iar daca ma voi ambitiona sa o repar la ei "in garantie", o vor deschide si vor concluziona ca "ambreiajul a cedat datorita utilizarii defectuoase", moment in care nu voi avea alta alternative decat sa platesc cei 5000 roni pe care ii pretend, masina fiind deja desfacuta. Nope. Vei plati manopera aferenta operatiunii de constatare pentru ca pot oricand sa monteze la loc piesele existe pe masina. Mirela2012, on 30 octombrie 2014 - 10:04, said:
VLG, din variantele prezentate de tine, a doua corespunde (creste turatia motorului dar viteza nu). S-a dublat si consumul. Intra in viteza fara probleme. Concluzia ar fi ca a cedat discul de ambreiaj, nu placa de presiune, deci nu e vina celor de la Toyota? Yarisul meu e fabricat in 2009. P.S. Reparatia la al doilea service costa intre 1000 si 1400 roni in functie de piese. Cu garantie si tot tacamul. Deci, no comment vizavi de preturile celor de la Toyota... Oare oamenii astia cand au de gand sa se adapteze la realitatea romaneasca? Cum sa ceri peste 1000 euro sa repari un amarat de ambreiaj, cand masina noua a facut sub 10.000? Nu mai comentez faptul ca masina lor e prost gandita... Cand a fost cumparata masina? La inceputul lui 2009? Ai idee cand a fost fabricata? Intreb pentru ca pentru Aygo (masina de unde a "imprumutat" motorul si cutia) exista un Service Bulletin emis in Dec. 2008 (cp-0067T-1208-T-EN-IR) referitor la uzura prematura a discului de ambreiaj datorita unei reglari defectuase a cablului de ambreiaj care practic permite ambreiajului sa stea "usor" patinat in permanenta (chestie patita de mine si la un matiz nou). Nu am reusit sa pun insa mana pe documentul efectiv si sa-l citesc si nici nu stiu sigur daca acopera si Yaris-ul cu aceasta motorizare insa poate ar merita pusa o intrebare baietilor de la Toyota (ce stiu despre acest TSB). Daca mai descopar detalii ti le voi transmite. Edited by closchkutza, 30 October 2014 - 19:49. |
#25
Posted 30 October 2014 - 20:35
Yarisul a fost cumparat in 2010, este fabricat in 2009.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users