Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

Cum vă merg net-ul și telefonia fixă la Telekom România?

- - - - -
  • Please log in to reply
2160 replies to this topic

#2161
sarighiol

sarighiol

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 662
  • Înscris: 09.02.2007
Toate serviciile oferite de Orange prin fibra optică au fost nefuncționale în întregul oraș Măcin din județul Tulcea și în câteva localități din împrejurimi (poate că au fost localități mai multe, dar nu am avut cum să aflu):
- în luna ianuarie 2023 timp de 25 ore;
- din data de marți 21 martie 2023 orele 16,05 până a doua zi miercuri 22 martie orele 15,25;
- din data de ieri miercuri 17 mai 2023 orele 16,01 până... pe contul MyOrange îmi apare ca dată de rezolvare a deranjamentului deja înregistrat astăzi 18 mai la orele 16,12.

Ciudat și provocator de multe bănuieli este faptul că internetul s-a deconectat de fiecare dată imediat după orele 16,00.
La fel este și faptul că durează în jur de 24 ore și că se întâmplă mereu în cursul săptămânii și deloc în week-end.
Eu am două linii fixe la două adrese diferite din Măcin și durează doar 3 minute să aflu dacă deranjamentul este doar la una dintre linii sau la ambele... adică din nou în tot orașul...
Noi avem doar obligația să plătim; dreptul de a ști ce s-a întâmplat de am rămas fără serviciile plătite, nu-l avem! În cazul deranjamentului din luna martie, nici măcar angajații Orange de la low-level (dintre care sunt înjurați în mod direct de clienți), nu au fost informați cu detalii despre deranjament.

Mai poate scrie cineva aici că întreaga localitate sau zonă rămâne fără toate serviciile fixe oferite prin fibră, o dată la 1 - 2 luni, cel puțin câte 24 ore?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate