Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fratii Wright = impostorii cu care se mindresc Statele Unite
#19
Posted 18 March 2014 - 22:28
theMisuser, on 13 martie 2014 - 20:31, said:
Vad ca mataluta esti incrancenat prin definitie, impostorii fiind numa' un pretext. Daca cineva zice "Buffy, spaima vampirilor !" tu crezi ca zice ceva rau de Buffy ? Compara asta cu "Roaca, spaima impostorilor" Vampirilor, pazea ca vine Buffy ! Impostorilor, pazea ca vine.. roaca Era de bine mai omule. Demascarea impostorilor e un lucru bun. Pe ei si pe mama lor ! Prien, on 13 martie 2014 - 21:41, said:
theMisuser Ti-am dat like pt postarea cu nr. 15. Il meriti cu prisosinta. |
#20
Posted 20 March 2014 - 18:25
Doua documente, unul francez din Aprilie 1908 si celalalt american din Mai 1908, dovedesc ca fratii Wright au folosit motoare frantuzesti de 40 CP pentru primele lor zboruri despre care exista unele informatii ca s-ar fi desfasurat in prezenta unor martori (ziaristi).
"Aviatia in Statele Unite. Sapte motoare frantuzesti pentru fratii Wright", L'Aérophile, 1 Apr 1908, pag. 127, textul citeaza un articol anterior, aparut in revista l'Auto, potrivit caruia firma Barriquaud-Mare tocmai expediase fratilor Wright sapte motoare cu urmatoarele caracteristici: 40 CP, 4 cilindri de fonta cu camase de aluminiu,... pompa care trimite combustibilul direct in cilindri ca la motoarele frantuzesti (de avion) Antoinette. Ca o remarca, autorului articolului i se pare curios ca fratii echipeaza avioanele lor cu motoare frantuzesti. (Trebuie remarcat ca ultimul zbor pretins de fratii Wright data de la sfirsitul lui 1905 iar pina in Mai 1908 acestia nu au mai pretins realizarea altor decolari.) Wright Brothers in L Aerophile 1 Apr 1908 pag 127.pdf 234.2K 4 downloads "Progresul experimentelor aeroplanului Wright", Scientific American, 23 Mai 1908, un articol american care vorbeste de niste zboruri efectuate in Mai 1908 de fratii Wright. In text se precizeaza ca fratii refuza reporterii sa asiste la teste si nici nu vor sa le arate macar avionul. In consecinta ziaristii se ascund la distanta mare de unde pindesc decolarile. Despre aeroplan, Scientific American precizeaza ca "ar fi" (nu sunt siguri) modelul din 1905 echipat cu motor asemanator dar mai puternic si fabricat in Franta. De remarcat ca nu se citeaza numele martorilor (reporterilor) ce au spionat zborurile, folosindu-se formulari ca "se spune ca". Concluzia pare a fi insa categorica, citez: "In lumina acestor demonstratii semi publice nu mai poate exista nici o indoiala in legatra cu pretentiile emise de frati referitor la capacitatea lor de a zbura". Wright Brothers Scientific American Mai 1908.jpg 70.53K 12 downloads Edited by roaca, 20 March 2014 - 18:32. |
#21
Posted 24 March 2014 - 11:05
Fratii Wright, pe 17 Dec. 1903, au planat cu motorul pornit, de-al lungul unei pante, folosind si un vind frontal avind o componenta verticala semnificativa ce ajuta avionul sa stea in aer.
In articolul "Masina zburatoare a fratilor Wright", L'Aérophile, Ian 1904, pag. 16-18 la pagina 18, revista vorbeste de unele puncte obscure din scrisoarea primita de la fratii Wright din care nu mentioneaza decit unul singur, citez: "Dl. Orville Wright nu se spune diferenta de nivel dintre punctul de plecare si cel de aterizare". Se pare ca stia revista L'Aérophile ce stia pentru ca doua fotografii, despre care Biblioteca Congresului American sustine ca sunt facute pe 17 Dec. 1903, contin detalii clare ce indica o planare, asistata de motor, a avionului Flyer I dinspre o duna inalta de nisip catre baza acesteia. Prima poza, infatisindu-l pe Orville Wright tocmai decolind intr-un zbor ce avea sa aiba lungimea de 120 picioare (36.6 m), este arhicunoscuta si apare in mai toate lucrarile si paginile de internet despre fratii Wright, aparent aratind avionul zburind deasupra unui teren nisipos aproximativ orizontal. Wright Brothers plane takeoff first flight 120 feet 17 Dec 1903 full.jpg 196.76K 19 downloads Totusi daca imaginea este marita (la adresa http://www.loc.gov/p.../item/00652085/ gasindu-se un fisier TIFF de 17.2 mb) devine evident ca in fata aparatului este o panta considerabila iar acesta, dupa parcurgerea celor 36.6 m, a aterizat mai jos decit nivelul punctului din care a decolat. Ca urmare, putem vorbi, in cel mai bun caz, doar de o planare cu motorul pornit, in nici un caz de un zbor motorizat propriuzis. Wright Brothers plane takeoff first flight 120 feet 17 Dec 1903 detail.jpg 477.6K 21 downloads Detaliu care merita studiat cu atentie O alta fotografie (a se vedea: http://www.loc.gov/p...tem/2001696495/), realizata dupa ultimul zbor, cel de 59 secunde din 17 Dec. 1903, arata avionul Flyer I la baza unei mari dune de nisip ca si cum ar fi venit dinspre aceasta. Wright Brothers plane after last flight 59 sec 17 Dec 1903.jpg 143.85K 20 downloads Pe linga inclinarea naturala a terenului in lungul careia avionul a coborit, acesta a mai beneficiat si de un vint frontal de 9.2 - 9.72 m/s masurat de frati la inaltimea de 1.2 m de sol, asa cum acestia singuri o spun la pagina 17 a articolului "Masina zburatoare a fratilor Wright", L'Aérophile, Ian 1904, pag. 16-18 fara insa a zice ceva de vreo panta si de faptul ca vintul sufla de-a lungul acesteia si deci avea o componenta verticala ce ajuta aparatul sa stea in aer. Nota: Comentariile din postarea curenta sunt valabile in ipoteza cind intr-adevar cele doua imagini sunt realizate pe 17 Dec. 1903 (ele nu au fost prezentate publicului pina dupa 1908, autenticitatea lor fiind dubioasa) si de asemenea reprezinta ceea ce Biblioteca Congresului American pretinde ca infatiseaza adica momentul imediat urmator decolarii pentru un zbor de 120 picioare, respectiv avionul Flyer I aterizat la finalul efectuarii unei curse de 59 secunde. Ca o remarca, testele realizate de pilotul Kevin Kochersberger pe 20 Nov. 2003 (100 picioare) si 3 Dec. 2003 (115 picioare) desi arata ca o mentinere in aer a lui Flyer I pe 120 picioare nu era imposibila nu confirma in nici un fel capacitatea avionului din 1903 de a-si mentine echilibrul pe durata a 59 secunde si 852 picioare (260 m). Edited by roaca, 24 March 2014 - 11:24. |
#22
Posted 14 April 2014 - 10:16
Este foarte trist că românii nu ştiu să-şi apere conaţionalii, care au realizat ceva în viaţa lor şi au lăsat ceva în urmă umanităţii !! Istoria ne arată, că pentru a se putea realiza mari personalităţi de origine română au trebuit să emigreze în ţări mai dezvoltate, pentru a putea fi apreciaţi cum se cuvine, şi acest fapt continuă si se constată şi în zilele noastre,
când tineretul pleacă in "bejenie" unde văd cu ochii. Şi asta mulţumită "minunaţilor" noştri conducători politici, care îşi sar reciproc la beregată, se înjură, se scuipă şi se porcăiesc mai abitir ca ţaţele din piaţă ! Istoria noastra este din păcate plină de trădări, începând cu Decebal, Mihai Viteazul, Vlad Ţepeş, Tudor Vladimirescu, Avram Iancu, Alex.I.Cuza, mareşalul Antonescu, regele Mihai I, Nicolae Ceauşescu, etc.,etc.,etc. Oamenii noştrii de stiinţă care au realizat ceva notabil fie nu au fost recunoscuţi (vezi Dr.Paulescu; ing.Traian Vuia,etc), fie au trebuit "musai" să emigreze ca să poată spune ceva notabil, dar în calitate de cetăţeni ai altor ţări (vezi ing.Dr.Coandă; medic Dr.Palade; etc), ca să nu mai amintesc despre un mare chimist român (al cărui nume din păcate acum îmi scapă) care a descoperit elementul chimic din tabela lui Mendeleev, care azi se numeşte "FRANCIU", dar pe care el a vrut să-l denumească "MOLDAVIU", însă din cauza faptului că descoperirea sa s-a produs în Franţa la Paris, mai marii Institutului unde acesta lucra i-au contestat acest drept, motivându-şi hotărârea prin faptul că Franţa constituia teritoriul în care el a realizat această descoperire, cu mijloace tehnice puse la dispoziţie de Institutele Ştiinţifice de profil. ("Quod erat demonstrandum" !!). Tristă Românie, nu vi se pare aşa ??!! Oare însă până când vom merge în aceasta direcţie ??!! În altă ordine de idei eu, vă doresc numai bine tuturor "forumiştilor". |
#23
Posted 16 May 2014 - 23:40
Fratii Wright au zburat prima data pe 6 Mai 1908, la 2 ani si ceva dupa Traian Vuia !
"Primul zbor real al fraților Wright a avut loc pe 6 Mai 1908", Alpheus W. Drinkwater, operator telegraf "Wilbur si Orville Wright sunt creditați cu primul lor zbor, într-o mașinărie mai grea decât aerul, pe 17 Dec. 1903. Dar Alpheus W. Drinkwater, în vârsta de 76 ani, care a trimis mesajul telegrafic ce ne-a introdus în epoca avionului, a zis ca frații doar au "planat" de pe dealul Kill Devil in acea zi. Primul lor zbor real a avut loc pe 6 Mai 1908, a spus el". Originalul in engleza: "Wilbur and Orville Wright are credited with making their first powered flight in a heavier-than-air machine on Dec. 17, 1903. But Alpheus W. Drinkwater, 76 years old, who sent the telegraph message ushering in the air age, said the brothers only “glided” off Kill Devil Hill that day. Their first real flight came on May 6, 1908, he said." Sursa: New York Times, Dec. 17, 1951. Vezi si situl: http://wright-brothers.wikidot.com pentru mai multe lamuriri. Veti gasi acolo un link catre un articol din 1908 in care fratii Wright pomenesc despre un zbor efectuat pe 6 Mai 1908, in varianta celor doi, dat ca primul dupa ce la sfirsitul lui 1905 fratii au intrerupt pretinsele decolari de frica sa nu le fie furata inventia pe care doreau sa o vinda cu 1 milion franci guvernului de la Paris. Alpheus Drinkwater - The Wright Brothers did not fly in 1903.jpg 131.67K 10 downloads Edited by roaca, 17 May 2014 - 00:05. |
#24
Posted 14 May 2016 - 09:05
Lista de articole vechi (1903-1907), integral accesibile, despre frații Wright și avioanele lor. Circ total!
Unul din cele mai ridicole texte este: "Zborul unei mașini de zburat" (6 octombrie 1905, Dayton Daily News) care vorbește de mulțimi de oameni, incluzând autorități din diverse orașe, toți martori zilnici la zborurile de zeci de minute ale fraților Wright, lângă orașul Dayton în apropierea unei stații de tramvai. Edited by energizer777, 14 May 2016 - 09:33. |
#25
Posted 17 May 2016 - 23:54
Fratii Wright: On December 14, 1903, they felt ready for their first attempt at powered flight. With the help of men from the nearby government life-saving station, the Wrights moved the Flyer and its launching rail to the incline of a nearby sand dune, Big Kill Devil Hill, intending to make a gravity-assisted takeoff.
Traian Vuia: Pe 18 martie 1906 la Montesson, lângă Paris, aparatul Vuia I a zburat pentru prima dată. După o acceleraţie pe o distanţă de 50 de metri, aparatul s-a ridicat la o înălţime de aproape un metru, pe o distanţă de 12 m, după care paletele elicei s-au oprit, iar avionul a aterizat. Multe ziare din Franţa, Statele Unite şi Marea Britanie au scris despre primul om care a zburat cu un aparat mai greu decât aerul, echipat cu sisteme proprii de decolare, propulsie şi aterizare. De atunci a fost scoasă în evidenţă şi propagată ideea că Vuia a reuşit cu aparatul său să decoleze de pe o suprafaţă plată, folosind numai mijloace proprii, "la bord", fără "ajutor extern" (pantă, cale ferată, catapultă, etc.). surse:wiki --- Pentru mine este evident ca avioanele de acum functioneaza ca avionul Vuia I: decoleaza si aterizeaza fara asistenta (impinse de la spate de oameni pe o sina - (rail) ca avionul fratilor americani). Nu imi dau seama cum inventatorii americani nu s-au gandit sa "inventeze" si roata in 1903 (obiectul ala rotund inventat cu mii de ani in urma): foloseau sine pentru impins la vale obiectul inaripat, pentru decolare. Traian Vuia a inventat si trenul de aterizare/decolare cu roti (Vuia I) folosit in prezent de toate avioanele. --- Despre inventatori romani, nerecunoscuti la nivel mondial, puteti citi si pe topicul deschis de mine in anul 2011 (excludeti informatia din link despre "turnul Eiffel a fost facut cu otel de la Resita" - m-am documentat incorect in 2011). Edited by gabicen, 18 May 2016 - 00:08. |
#26
Posted 18 May 2016 - 00:00
Mã, cam incep sa se adune. Pe Luna n-au fost, Pamantul e plat si ne-au mintit ca e rotund, n-au zburat primii si au luat meritele. Fir-ar a dracu' de imperialisti )
|
#27
Posted 20 May 2016 - 21:53
caiuscorneliu, on 18 mai 2016 - 00:00, said:
Mã, cam incep sa se adune. Pe Luna n-au fost, Pamantul e plat si ne-au mintit ca e rotund, n-au zburat primii si au luat meritele. Fir-ar a dracu' de imperialisti ) Sa nu exageram: pe Luna au ajuns si au adus si roci de acolo analizate chiar si de sovietici. De fapt primii care au vazut pamantul de sus, au fost fratii Montgolfier: in 1783 au urcat pana la inaltimea de 1500m (!) cu un balon. https://ro.m.wikiped... |
#29
Posted 20 May 2016 - 22:14
#30
Posted 20 May 2016 - 22:22
Au ajuns şi sovieticii pe Lună chiar dacă fără echipaj uman, Lunokhod 1 a analizat solul lunar începând cu 10 noiembrie 1970 timp de zece luni.
|
#31
Posted 20 May 2016 - 22:53
Sidorin, on 20 mai 2016 - 22:22, said:
Au ajuns şi sovieticii pe Lună chiar dacă fără echipaj uman, Lunokhod 1 a analizat solul lunar începând cu 10 noiembrie 1970 timp de zece luni. da, incep sa se lege lucrurile probele aduse de apollo 11 in 1969 au fost confirmate ulterior , in 1970, de probele aduse de Lunokhod 1 iar daca au stat pe Luna timp de zece luni, a fost pentru ca apollo 13 a ratat ! a ratat , tocmai ca nu cumva sa se intalneasca ! ce ti-e si cu karma asta ! Edited by LORELYAN, 20 May 2016 - 22:59. |
#32
Posted 23 May 2016 - 19:45
#33
Posted 28 May 2016 - 06:26
De cate ori zici, aducand dovezi, ca fratii Wright au mintit in legatura cu toate zborurile lor din perioada 1903 - 1905, imediat apare cineva (nu vreau sa zic ce etnie are) care intr-un limbaj ironic iti da replica: "Da, teorii ale conspiratiei, si nici pe Luna nu au fost americanii.".
Doar pentru ca americanii au fost pe Luna in 1969 - 1972 nu inseamna ca fratii Wright au zburat cu motor in 1903. Lumea i-a vazut decolind deabia in 1908, pe 8 august. In rest cei doi infractori din Dayton au umplut ziarele de comunicate ridicole neprobate prin absolut nimic. Mare atentie, Fratii Wright pretind ca au decolat de pe o suprafata plana prin propiile mijloace de bord in 1903, fara ajutorul vreunei catapulte sau pante. Intreaga poveste a zborurilor din 17 decembrie 1903 are in spate doar un comunicat al celor doi (parca desprins dintr-un roman de Joules Verne) publicat pe 6 ianuarie 1904, in care spun ca experimentele au fost private, nu mentioneaza nici un martor si precizeaza ca nu vor publica fotografii sau descrieri detaliate ale aparatului. Citez textul in intregime: 1904-01-06, “Wright Flyer”, Dayton Press, Ohio, US, January 6, 1904, Scrapbook - Library of Congress, US. Wright Flyer It had not been our intention to make any detailed public statement concerning the private trails of our power “Flyer” on the 17th of December last; but since the contents of a private telegram, announcing to our folks at home the success of our trials, was dishonestly communicated to newspaper men at the Norfolk office, and led to the imposition upon the public by persons who never saw the “Flyer” or its flights, of a fictitious story incorrect in almost every detail; and since this story, together with several pretended interviews or statements, which were fakes pure and simple, have been very widely disseminated, we feel impelled to make some corrections. The real facts were as follows: On the morning of December 17, between the hours of 10:30 o’clock and noon, four flights were made, two by Orville Wright and two by Wilbur Wright. The starts were all made from a point on the level sand about 200 feet west of our champ, which is located a quarter of a mile north of the Kill Devil sand hill, in Dare county, North Carolina. The wind at the time of the flights had a velocity of 21 miles an hour at 10 o’clock and 24 miles an hour at noon, as recorded by the anemometer at the Kitty Hawk weather bureau station. This anemometer is 30 feet from the ground. Our own measurements, made with a hand anemometer at a height of four feet from the ground, showed a velocity of about 22 miles when the first flight was made, and 20½ miles at the time of the last one. The flights were directly against the wind. Each time the machine started from the level ground by its own power alone with no assistance from gravity, or any other sources whatever. After a run of about 40 feet along a mono-rail track, which held the machine eight inches from the ground, it rose front the track and under the direction of the operator climbed upward on an inclined course till a height of eight or ten feet from the ground was reached, after which the course was kept as near horizontal as the wind gusts and the limited skill of the operator would permit. Into the teeth of a December gale the “Flyer” made its way forward with a speed of ten miles an hour over the ground and 30 to 35 miles an hour through the air. It had previously been decided that for reasons of personal safety these first trials should be made as close to the ground as possible. The height chosen was scarcely sufficient for maneuvering in so gusty a wind and with no previous acquaintance with the conduct of the machine and its controlling mechanisms. Consequently the first flight was short. The succeeding flights rapidly increased in length and at the fourth trial a flight of 59 seconds was made, in which time the machine flew a little more than a half mile through the air, and a distance of 852 feet over the ground. The landing was due to a slight error of judgment on the part of the operator. After passing over a little hummock of sand, in attempting to bring the machine down to the desired height, the operator turned the rudder too far, and the machine turned downward more la quickly than had been expected. The reverse movement of the rudder was a fraction of a second too late to prevent the machine from touching the ground and thus ending the flight. The whole occurrence occupied little, if any more, than one second of time. Only those who are acquainted with practical aeronautics can appreciate the difficulties of attempting the first trials of a flying machine in a 21 mile gale. As winter was already well set in, we should have postponed our trails to a more favorable season, but for the fact that we were determined, before returning home, to know whether the machine possessed sufficient power to fly, sufficient strength to withstand the shock of landings, and sufficient capacity of control to make flight safe in boisterous winds, as well as in calm air. When these points had been definitely established, we at once packed our goods and returned home, knowing that the age of the flying machine had come at last. From the beginning we have employed entirely new principles of control; and as all the experiments have been conducted at our own expense, without assistance from any individual or institution, we do not feel ready at present to give out any pictures or detailed description of the machine. ————————— Fratii s-au tinut de cuvint si, pina in august 1908 moment la care in Franta se ajunsese deja la 19 minute de zbor, nu au publicat nici o fotografie sau desen tehnic al pretinselor avioane zburatoare din 1903, 1904 sau 1905, aviatia aparind in 1906 fara ajutorul lor. Edited by energizer777, 28 May 2016 - 06:41. |
|
#34
Posted 06 June 2016 - 11:07
Eu vfreu un topic d-asta cu motorul cu reactie al lui Coanda despre care nu exista nici o dovada ca ar fi existat. Se ofera cineva?
|
#35
Posted 06 June 2016 - 11:18
aparatul ala era de fapt un aeroplan, dar nah, propaganda a facut sa fie
recunoscuta ca avion care a burat cateva... secunde si eu eram nemultumit de Vuia care saracu a fost primul care a construit avion nu aeroplan |
#36
Posted 10 June 2016 - 11:38
wizardofoz, on 06 iunie 2016 - 11:07, said:
Eu vfreu un topic d-asta cu motorul cu reactie al lui Coanda despre care nu exista nici o dovada ca ar fi existat. Se ofera cineva? Fotografie din 1910 a turbopropulsorului: https://fr.wikipedia...ulseur_1910.jpg |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users