Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Black Diamond - Mitsubishi Lancer Clasic
Last Updated: Aug 07 2017 10:31, Started by
Barboso
, Jun 17 2012 15:38
·
0
#1063
Posted 03 December 2016 - 23:30
Barboso, on 03 decembrie 2016 - 17:34, said:
In linii mari, prefer sa consum benzina decat altele (sa stau cu muzica / avariile "pe baterie", sa frec ambrejaiul si aprinderea cu porniri multiple). Adica: - Am de setat navigatia / dat un telefon inaintea plecarii - intai pornesc motorul si pe urma fac astea. - Am de curatat zapada (ca vine acum sezonul) sau geamurile - idem. - Am de asteptat in masina pe cineva sau ceva ("pe traseu" cum ar veni) - nu mai opresc motorul. Ora de saptamana asta, de exemplu: - M-a rugat un prieten sa-i dau o cana de curent, ca l-a lasat bacteria. Am pornit si masina lui, apoi am mai stat vreo 10 minute de vorba, intre masini... n-am mai oprit motorul. In cele 10 minute ne-am hotarat sa mergem chiar atunci sa-si ia bacterie; el coborase fara acte si bani, asa ca l-am mai asteptat vreo 10 minute sa-si ia actele si sa scoata si niste bani "din perete", tot cu motorul pornit. - A trebui sa ma vad cu cineva intr-o zona necunoscuta pt mine, si nici respectivul nu stia adresa exacta, stia doar s-ajunga acolo. M-am urcat in masina si-am pornit motorul, apoi l-am sunat sa-l anunt ca plec si sa-mi spuna unde tre' s-ajung. Cred c-a durat vreo 5 minute discutia, intai incercand sa-mi dea indicatii, apoi cautand (el) pe net adresa exacta, s-o bag in navigatie ca sa nu bajbai. Apoi l-am mai asteptat vreo 5 minute, cand am ajuns, si-am mai stat de vorba vreo 10 minute, in masina. - Am ajuns cu cineva (o cunostinta, nu un apropiat, da' nu-l puteam lasa sa crape langa mine) la Urgenta. Am intrat direct la UPU, explica-le alora care-i problema, asteapta s-aduca un scaun (nu prea se tinea pe picioare omu') cu rotile, negociaza cu paza sa-ti gaseasca un loc de parcare - au mai trecut vreo 15 minute. - Sedinta (text) pe WhatsApp, vreo 10 minute - am tras doar pe dreapta, n-am mai oprit motorul. - Mers undeva cu sora-mea - o sun sa iasa, cand ajung, si-o astept tot cu motorul pornit, 5 minute. - Inca vreo 5 minute am mutat masina pt a face loc altora de niste manevre, asteptat sa termine si parcat la loc... Multam.! parca ai diesel, asa o conduci:) stiu ca stiidar..vezi ca intervalul de revizii scade cu cat ai consmul " pe ora" in loc de " pe 100 km " Eu sunt super incantat de Mitsu meu. 3 ani si 70.000 km . Europa la greu. Oras vede doar cand merge la mecanic la revizie. deci orele de motor pornit dau o medie de ~ 70 km / h . in vacante media ..sare:) |
#1064
Posted 03 December 2016 - 23:49
Ei... scoteam pistoanele prin capota, la diesel, la turele pe care le vede Mitsu.
Cred c-am reusit intr-o dimineata (nu ca mi-as fi propus vreodata sa fac asta, da' am vrut sa ies dintr-un pluton de mormoloci, ca nu-i mai suportam) s-o duc si-n limitare, in treapta I. Imi pare rau ca nu stiu turele (cred ca vreo 8.000) si viteza, da' eram atent la drum, nu la astea. |
#1065
Posted 04 January 2017 - 19:07
Deci...
1. Mos Nicolae mi-a adus cadou o bara spate. De polishat... O saptamana mai tarziu, exact peste argintiul de la Mos, a mai aparut si-un pic de rosu. Ambele in parcare, masina parcata. Bag picioru', cred c-asa o las pana-n primavara. Mai nasol e c-a facut si-un pic de luft. Din cate stiu eu, sunt niste capse de cativa lei bucata, se poate pune bara la loc. 2. Pierdut B8-ul de la RCA. Nu, n-am pocnit-o... schimbare, in acte, de proprietar / titular asigurare. B0 acum, 450 lei pt 6 luni. Si 300 rata CASCO - si asta a crescut putin, din aceleasi motive - pt trei luni. 3. Am ajuns sa pun si benzina de la Socar. Nu se remarca prin nimic, dar cu ocazia prilejului am constatat punctul 4... 4. Am bec la benzina si chiar beculeste. Era sa fac plinu', cand mi-a picat fisa ca a doua zi am drum pe la Socar, asa c-am renuntat, cu dedicatie. Cu ce m-am mai invartit in seara aia, am ajuns acasa beculind intermitent. Vreo 38 - 39 de litri parc-au mai intrat, ceea ce-ar insemna ca-n cel mai pesimist scenariu, bazat pe consumul maxim de pana acum, as mai avea macar 70 - 75 km autonomie in oras, dupa ce se-aprinde becul. 5. Ma lasa becurile (leduri ?) de prin masina, mai exact, cele care-mi lumineaza comenzile climatizarii. Se mai aprind (in general) doua din trei (cateodata se aprinde si-al treilea), si alea cam la jumatea intensitatii de pana acum. Adevaru-i ca-mi plac asa, cu lumina mai difuza, dar ma enerveaza ca nu merg toate. Le rezolv in curand, la pachet cu punctul 6. 6. Ma pregatesc sa schimb unitatea multimedia. Cred c-am mai zis, pt actualul Pioneer nu exista harti cu Europa de Est. Asa c-am primit cado' de la un vechi prieten ce-a mai ramas din fosta lui masina - unitatea multimedia. Cu DVD, TV, BT, GPS (IGO), micro (sau mini, n-am fost atent) USB, AUX, SD, ecran rabatabil... fiţe. Se prezenta ea sub forma de puzzle (a desfacut-o amicul in vreo noua bucati) si fara vreo schema, dar, mare boier si mare meserias, dupa ce alti doi specialisti m-au refuzat, Wzzz a reusit "reconstituirea". Mestere, raman dator vandut... Tre' sa vad cum ma revansez. 7. Parca s-ar cere schimbat ambreiajul. Nu urgent, da' anu' asta... 8. Au aparut ceva greierasi prin bord. Ori sunt ledurile de la pct 5, ori faptu' c-am facut recent ordine in torpedo... tre' sa mai fac inca o data. 9. Mansonul de piele de pe maciulia schimbatorului, desi arata inca bine (lustruite cifrele, da' alea oricum nu ma intereseaza) a inceput sa se roteasca. 10. Farurile mele, de care eram extrem de multumit, s-au cam dus. S-a ars becul pe stanga, l-am schimbat de urgenta (maxim 5 minute, imi vine sa ma pup singur ca am Mitsu si nu Renault) cu un Bosch (altceva n-am gasit), intr-o benzinarie, da' nu-s multumit de el. Avand in vedere cat sunt de talentat si faptul ca pare a fi, totusi, la fel de luminos ca si celalalt, e foarte posibil ca, desi el nu se misca, sa nu-l fi pus eu chiar bine. Parca bate cam in pamant si-n dreapta. 11. Nu mai am mult pana la "revizia mare" - distributie + toate fluidele si filtrele. Poate si ambreiajul tot atunci... sa vedem. Acum am 118.204 (sau ceva de genul asta), la 120.000 fac revizia. Am uitat sa notez km la schimbarea anului... probabil erau cam 118.170, ca dupa revelion n-am umblat mai deloc. Edited by Barboso, 04 January 2017 - 19:51. |
#1066
Posted 04 January 2017 - 19:39
Ai ceva treaba la ea. Cu farul tre sa ma vad cu arogantu saptamana asta, sa rezolv si la mine, asa ce ne putem vedea toti 3 . La ambreiaj o sa te coste kitul cat manopera . In rest nu-i nimic de speriat .
|
#1067
Posted 04 January 2017 - 19:55
Mai mult ma sperie distributia decat ambreiajul.
Da' o duc la Mitsu, ar trebui sa nu fie probleme. |
#1068
Posted 05 January 2017 - 21:18
M-am suparat azi si-am scos becul ala nou ca sa-l pun la loc. Nici o imbunatatire.
Oare ar putea fi becul cu ceva defect de fabricatie ? Nu stiu... filamentele intr-o pozitie aiurea, astfel incat oglinda sa preia si sa concentreze lumina aiurea ? |
#1069
Posted 05 January 2017 - 21:26
N-am avut Bosch-uri, dar la Valeo, am prins si rebuturi. Asa ca, zic ca e posibil...
La partea cu luminile din bord, esti fericit, la tine se pot schimba La mine la bus, trebuie schimbata complet masca de la comenzile climatizarii, ca nu se poate scoate becul. Ma rog, se poate si masacra si baga un led acolo... Edited by calinkgb, 05 January 2017 - 21:28. |
#1070
Posted 05 January 2017 - 21:26
Trebuie pus in o anumita pozitie, ai si ghidaje, si te uiti prin sticla farului sa fi intrat cum trebuie. Nu prea are ce sa fie busit la bec. Ne uitam la ea daca vrei, numai ca zilele astea se pare ca o sa fie distractiv
|
#1071
Posted 05 January 2017 - 21:37
calinkgb, on 05 ianuarie 2017 - 21:26, said:
N-am avut Bosch-uri, dar la Valeo, am prins si rebuturi. Asa ca, zic ca e posibil... Posibil sa fie ce-am pus acum opt ani, ultima data cand mi s-a ars. RealThing, on 05 ianuarie 2017 - 21:26, said:
Trebuie pus in o anumita pozitie, ai si ghidaje, si te uiti prin sticla farului sa fi intrat cum trebuie. RealThing, on 05 ianuarie 2017 - 21:26, said:
zilele astea se pare ca o sa fie distractiv |
#1072
Posted 05 January 2017 - 22:29
Si eu care m-as dedulci la japoneza gazata, cind citesc de-astea ma ia ameteala.....
Edited by Evergreen, 05 January 2017 - 22:30. |
|
#1073
Posted 05 January 2017 - 22:35
Pai de aia ti-am zis sa te uiti prin sticla farului daca intra soclul becului cum trebuie bre!
|
#1075
Posted 05 January 2017 - 23:15
Prima dată când am schimbat un bec la Loganu' nou de acasă, tot aşa l-am pus şi eu: strâmb! Bătea foarte jos.
|
#1076
Posted 05 January 2017 - 23:17
Totusi cam multa treaba la ea pt doar 120k km.si fiindca ma mananca limba n-am inteles aluzia la Renault de mai sus la becuri.eu am un Clio si se schimba f usor un bec.si am 164000km si inca ambreiajul original, n-am schimbat nici un bec din consola centrala de cand a fost fabricata masina, de 14 ani si merg toate.
|
#1077
Posted 05 January 2017 - 23:22
Hmm, am avut eu Clio pe mana, 6 ani parca, 1.5 DCI. Becurile au reusit sa le schimbe aia de la reprezentanta numai cu dat bara + faruri jos ultima data (eu le-m zis, da' ei nu, batman batman), si pe la 120k mi s-a ars unul din becurile din consola centrala - de la comenzile climatizare (care sunt si multe, adica doua ), le-am schimbat cu manutele mele pe amandoua, ambreiajul a fost la revedere pe la 130k, poate tu ai benzinar, la ala ai si spatiu de schimbat becuri far.
Edited by RealThing, 05 January 2017 - 23:23. |
|
#1078
Posted 05 January 2017 - 23:30
Quote eu am un Clio si se schimba f usor un bec Quote am 164000km si inca ambreiajul original Ambreiajul este un fel de consumabil, si viata lui e influentata de stilul de conducere. Al meu nu-i cel mai "pasnic", iar masina a mai avut un proprietar. Quote n-am schimbat nici un bec din consola centrala P.S. Iar becurile alea, la mine, stau aprinse permanent - eu merg doar cu farurile aprinse. Posibil sa aiba mai multe ore de functionare decat la masina ta. |
#1079
Posted 12 January 2017 - 14:25
#1080
Posted 13 January 2017 - 06:05
Ei, Shef, azi sau maine poate-ti arat cum se schimba la Mitsu. Vreau sa dau jos Bosch-ul ala, ca n-am apucat inca.
Altfel... B - TM 6:46 h, din care vreo 40 de minute pauze, ars un rezervor si ceva, da' tare mi-a placut. Si drumul, si cum se-aseaza si se-ntinde Mitsu la el. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users