Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW
Last Updated: Jun 25 2017 09:39, Started by
tytel
, Jan 08 2012 18:55
·
0
#127
Posted 05 March 2013 - 21:06
Nu era incarcata cu absolut nimic, masina era si este gol goluta
|
#128
Posted 05 March 2013 - 22:57
Roata dreapta spate sta pe un teren mai jos decat stanga spate, de asta pare sa fie incarcata masina cred . Apropo, e superba, am mai vazut Exeo pe alte culori, dar pe alb mi se pare ca arata cel mai bine. Multi km fara probleme.
Edited by Galacticul, 05 March 2013 - 22:57. |
#129
Posted 07 March 2013 - 18:57
Ai dreptate, in pozele 4 si 5 se vede cel mai bine
Si un consum recent : Marghita - Straja, trei adulti, portbagajul plin (schiuri,clapari...) plus cateva opriri pe traseu Distanta=767 km Consum=6.3% Vit.med. = 64 km/h Galacticul, on 05 martie 2013 - 22:57, said:
...... Apropo, e superba, am mai vazut Exeo pe alte culori, dar pe alb mi se pare ca arata cel mai bine. Multi km fara probleme. Merci frumos, la fel iti urez si tie Edited by tytel, 07 March 2013 - 18:57. |
#130
Posted 07 March 2013 - 23:02
Consum bun,chiar azi am fost prin marghita si ma uitai daca nu iti vad masina,si motorul meu de 1.8 are aceste valori de consum.Cat mai multe drumuri fara incidente.
|
#131
Posted 30 August 2016 - 21:09
Am ajuns la 104.000 km la bord , masina merge foarte bine, nu bate nimic, nu scartaie nimic.
Am schimbat uleiul cu Liqui Moly Top Tec 4200 5w30, papa cam 1L/2000 km, depinde de talpa, nu ma deranjeaza acest consum, daca as sti ca nu duce inspre alte probleme. Am observat ca ii place mai mult benzina de 99/100 , daca am in ea de 95, dimineata la pornire fluctueaza la ralanti, cu cea de 99/100 , deloc.O sa ii schimb si bujiile, inca nu le-am schimbat Consum mediu, undeva pe la 7.1 in ultimii 8000 km, oras plus exterior. Stergatoarele le-am mai schimbat la 90000 de km cu niste SWF-uri, de care sunt foarte multumit. |
#132
Posted 31 August 2016 - 08:07
Salut !
Ce bine ca mi-ai reamintit de masina ta, imi amintesc cu ce placere o urmaream... o masina care si acum imi place si mai ales interiorul de Audi care mi se pare mult mai calitativ ca si la actuala Leon ST... Insa sunt foarte mirat de consumul de ulei astronomic... si vad ca la 40 000km afirmai ca iti consuma circa 1 litru la 15 000... stiam de aceasta problema la varianta de 160 CP...interesant la 1.4TSI CAXA nu imi consuma aproape deloc in 15 000 km am avut aproape identic kilometrii tai cand l-am vandut... In rest o masina intretinuta cum o fac putine persoane. Numai bine si bine ai revenit Edited by andrew1980, 31 August 2016 - 08:07. |
#133
Posted 01 September 2016 - 10:40
UN litru de ulei la 2000km?
Știu că prin cărți scrie că ar fi încă normal consumul ăsta, dar parcă e cam mult. Sigur nu pierzi pe undeva? Mișto mașinuța, s-o folosești cu plăcere și în continuare! |
#134
Posted 03 September 2016 - 07:50
andrew1980, on 31 august 2016 - 08:07, said:
Salut ! Ce bine ca mi-ai reamintit de masina ta, imi amintesc cu ce placere o urmaream... o masina care si acum imi place si mai ales interiorul de Audi care mi se pare mult mai calitativ ca si la actuala Leon ST... Insa sunt foarte mirat de consumul de ulei astronomic... si vad ca la 40 000km afirmai ca iti consuma circa 1 litru la 15 000... stiam de aceasta problema la varianta de 160 CP...interesant la 1.4TSI CAXA nu imi consuma aproape deloc in 15 000 km am avut aproape identic kilometrii tai cand l-am vandut... In rest o masina intretinuta cum o fac putine persoane. Numai bine si bine ai revenit Salut, ai dreptate cu consumul, e mare, dar nu am ce sa fac, vom vedea pe parcurs ce v-a fi. Daca ar fi sa imi schimb masina cu una noua, tot Leon ST as lua si eu, e superb, atat la interior cat si la exterior, Sa ai noroc si sa te bucuri de ea , numa bine. buntzi - merci de urari. Da, 1L/2000 km si in carte scrie ca poate sa consume pana la 1L/1000 km ) super tehnologie noua |
#135
Posted 03 September 2016 - 10:26
Treaba cu consumul normal de ulei trebuie pusa in context.
E normal consumul de 1l la 1000km dar in ce conditii? Mers la 90% din v max pe autostrada sau mers pe DN, chiar si cu depasiri? Prima varianta, chiar si in lipsa regimurilor tranzitorii fiind clar mai solicitanta pt motor. La injectia directa consumul de ulei poate avea mai multe cauze decat la restul motoarelor dar atata timp cat compresia e in regula, nu e mare problema. Am mai scris despre treaba asta cu alte ocazii. E vb de situatia cand motorul porneste greu dar nu numai. In astfel de sit benzina injectata cu presiune, neluand foc, spala pelicula de ulei de pe cilindru (de unde si pierderea de ulei) crescand mult uzura. Uzura asta duce la pierderea compresiei (primul semn ca se intampla treaba asta) si in cele din urma la distrugerea motorului. Au fost documentate asfel de cazuri la motoarele cu injectie directa, de multe ori lasandu-se cu motor distrus chiar si pana in 100k km. In rest, daca masina porneste usor si compresia e ok (o poti verifica cand schimbi bujiile), nu e problema. Vad ca scrii mai sus si de bujii. Neaparat schimbate la timp la asfel de motoare, ca tot vb de pornire. Edited by underb, 03 September 2016 - 10:27. |
#137
Posted 02 November 2016 - 22:56
Schimbat bujiiile si verificat compresia, am asa : 8, 9, 10, 11 , de fabrica e dat 9.6.Va las pe voi sa trageti concluzii
|
#139
Posted 22 June 2017 - 16:58
Poti sa ne dai mai multe detalii, pret, opinii, daca ai fost sau nu multumit de masina si cu ce a fost inlocuita.
|
#140
Posted 23 June 2017 - 07:57
Motivul vânzări este consumul mare de ulei, 1L la 700 km, in rest am fost extrem de multumit de mașină.Am cumpărat un Golf 7 variant 1.6 diesel, o să fac un topic și pt el.Am dat seatul plus 1500€ pt golf care e din 2014.
|
#142
Posted 23 June 2017 - 13:59
Ținând cont ca reparația motorului bătea spre 2000e, ai scăpat ok de el.
|
#143
Posted 23 June 2017 - 15:41
Eu stiam ca "asa face toate" si nu prea se repara, te impaci cu gandul ca bagi ulei si asta e.
|
#144
Posted 23 June 2017 - 16:26
Nope. Au pus niște o ringuri de metal mai mici și pistoane prost dimensionate care după un x număr de km se Sfarma, rup etc și nu mai etanșeizăm cum trebuie. Pe 2.0tsi e din prima cu schimb de pistoane și se rezolv problema la cele ieșite din garanție, la cele in garantie in funcție de cum te înțelegi cu dealerul și cum pui problema fie plătești tu, fie plătești o parte, fie îți schimba Short-Block-îl cu totul pe garanție. După ce îți pune versiunea revizuita, de după 2011 nu mai ai probleme:). Sunt și in ro care au dat 13.000 de lei la reprezentanta sa le repare mașina...
Motivul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/G-WrxAOaWDs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Reparația in sine: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oiysSiZdeIE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users