Numărul nu se află în serviciu
Last Updated: Aug 02 2019 18:51, Started by
dobrotescunicol
, Feb 04 2011 01:01
·
0
#37
Posted 10 July 2015 - 12:40
vor ramane cu reclamele... clientii portand catre alte retele
|
#38
Posted 11 December 2015 - 10:23
Help! Voi ati rezolvati ceva? De un an intreg, dupa portare, nu sunt accesabil din retea Cosmote (acum Telekom Mobile). Telekom da vina pe Vodafone, Vodafone pe Telekom, nimeni nu rezolva nimica. Am pierdut clienti de la firma.
|
#40
Posted 14 January 2016 - 19:50
Aceeas problema am si eu nu pot fi apelat din reteaua UPC pe Vodafone portat din cosmote ,in schimb pot sa apelez in upc
|
#41
Posted 01 February 2016 - 23:05
hegyenlak, on 11 decembrie 2015 - 10:23, said:
Help! Voi ati rezolvati ceva? De un an intreg, dupa portare, nu sunt accesabil din retea Cosmote (acum Telekom Mobile). Telekom da vina pe Vodafone, Vodafone pe Telekom, nimeni nu rezolva nimica. Am pierdut clienti de la firma. |
#42
Posted 08 February 2016 - 23:28
Problema este ca mai apare cifra 4 pe langa numar si de asta spune ca numarul nu este in serviciu, exemplu 40766666666 si când suni da eroare.Ca sa functioneze trebuie sa stergeti numarul 4 dinaintea numarului exemplu 0766666666.
|
#43
Posted 09 February 2016 - 20:24
Nu este nici o cifra in fata numarul este corect ,eu am numarul de la firma si pe toate telefoanele firmei acelas mesaj cand sunt apelate de pe UPC "numarul nu este in serviciu" (toate numerele sunt portate din Telekom)
|
#44
Posted 14 February 2016 - 15:55
Erori peste erori.Intradevar după ce mi-a dezactivat sau ars cartela ca nu mai e recunoscuta de telefoane si nici sa vad contacte si mesaje de pe ea , vreo 10 minute îmi spunea numărul nu este in serviciu atunci cand am sunat de pe Orange pe telekom.
|
#45
Posted 14 February 2016 - 16:45
Dacă nu mai e recunoscută, înseamnă că s-a ars și trebuie schimbată.
|
#46
Posted 11 July 2019 - 21:42
După portarea din Orange in Telekom nu pot fi sunat. Cine încearcă i se pune că numărul nu este in serviciu. A fost cineva care a rezolvat problema?
|
|
#47
Posted 16 July 2019 - 21:07
Cat scris degeaba ,insa daca nu sa rezolvat problema iti dau solutia.
Cand te portezi din X in Y nr tau se probaga in sistemele celor de la Y in cazul tau Telekom. Insa in spate raman cateva blacklisturi pe NoC adica le network, si doar inginerii de la radio frecventa le pot rezolva cu aia de la Vodafone Solutia este sa suni in Call Center sa cer reclamatie de retea cu nr de inregistrare si sa dai 3 exemple cu 3 apeluri Deobicei e eroarea : numar incorect , te rugam reincearca. Cand lucram acum 5 ani pe tehnic si retea , luam legatura cu aia de la care s-au portat adica in cazul tau Vodafone. Insa trebuia sa ajunga ticketul la mine. Deci sunii in call center aia dau ticket la Telekom Radio Frecventa si aia de la RF Telekom ridic ticket spre Vodafone |
#48
Posted 17 July 2019 - 07:16
S-a rezolvat problema. Doar ca a durat 7 zile pana a ajuns sesizarea de la call center la tehnic Multumesc de ajutor!
|
#49
Posted 01 August 2019 - 21:21
#50
Posted 02 August 2019 - 18:51
gigiman, on 17 iulie 2019 - 07:16, said:
S-a rezolvat problema. Doar ca a durat 7 zile pana a ajuns sesizarea de la call center la tehnic Multumesc de ajutor! Este si normal, pentru ca aia de la tehnic au un termen de preluare de la retea si in timpul ala si aia din Telekom comunica cu partenerii Vodafone si se sincronizeaza pe retea cu profilele. Au ramas anumite ``ramasite nepreluate`` |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users