DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Ultima postare: feb 27 2018 15:37, Inițiat de
schwaig
, ian 20 2011 15:23
·
0
#6176
Publicat: 25 mai 2016 - 13:00
Willrock, din ce spui tu acolo sus un singur lucru e real: amestec vechi. Intradevar, are cam o saptamana si 4 zile de cand l-am facut. Benzina e de la Petrom, amestecul e facut corect (la canistra de 500 ml benzina am pus 12.5 ml ulei, adica 25 ml la litru). Carburator dereglat ... e noua drujba si nu a umblat nimeni la ea. La fel referitor la distanta intre electrozi.
Pauza de palinca nu pot lua ... peste 15 minute plec la munca (sunt schimbul 2). O sa vad maine daca pleaca din prima. iuliandumitrescu, on 25 mai 2016 - 12:55, said:
alea peste 20 de ori au fost cu socul tras? LE o sa incerc sa schimb la toate utilajele bujiile cu NGK, insa mai intai trebuie sa gasesc echivalentul. Editat de roland_s, 25 mai 2016 - 13:02. |
#6177
Publicat: 25 mai 2016 - 14:50
Daca ai gasit bujia uda ai inecat-o cand ai vrut sa o pornesti.Se mai intampla.
Scoti bujia o arzi nu are nimic,cu bujia scoasa cu contactul pe off tragi de sfoara de vreo zece ori,poti sa si aprinzi bricheta la gaura bujiei ca sa aprizi benzina nearsa, o sa faca poc nu se intampla nimic. Montezi totul la loc pui contactul pe on tragi socul si il impingi la loc ca sa porneaca accelerata nu atingi acceleratia si tragi de sfoara. |
#6178
Publicat: 25 mai 2016 - 21:50
Si mie mi s-a intamplat sa inec motocoasa , nu am fost atent cand a dat sa porneasca ca sa ridic socul si s-a inecat, la fel am tras de demaror, pana nu am scos bujia si tras de demaror sa usuc cilindrul nu am reusit sa o pornesc. Eu imi facusem un obicei sa opresc prin a accelera si tragand socul (prin inecare) ma gandeam eu ca ramane o pelicula de amestec pe cilindru. Procedam bine sau nu? Va multumesc.
Editat de iuliandumitrescu, 25 mai 2016 - 21:51. |
#6179
Publicat: 26 mai 2016 - 06:45
Buna forumisti.un coleg are o drujba Stern 5800b cu probleme.A tăiat lemne si la un moment dat nu se accelerează ademomtat carburatorul,partea de sus si jos si l-a suflat dar tot nu merge(nu se accelerează).Eu am zis sa il demonteze tot inclusiv șuruburile de reglare L si H si sa dea cu spray de curatat carburator.Ce sa ii mai faca??Aveti un desen cu piesele din carburator?Cum se reglează?
Multumesc anticipat!!!! |
#6184
Publicat: 26 mai 2016 - 19:02
b34life, on 26 mai 2016 - 11:38, said: Imi poti spune te rog ce model de bujie NGK ai pus? Vreau sa imi schimb si eu bujia chinezeasca L7T cu o bujie NGK. |
|
#6185
Publicat: 26 mai 2016 - 19:17
b34life, on 26 mai 2016 - 11:38, said: Imi poti spune te rog ce model de bujie NGK ai pus? Vreau sa imi schimb si eu bujia chinezeasca L7T cu o bujie NGK. |
#6187
Publicat: 28 mai 2016 - 21:04
Va salut domnilor!
Astazi am facut o revizie la motofierastrau, e vorba de unul micut McCulloch 335, desfacut toba sa vad pistonul, cilindru, arata f. bine fara zgarieturi, lucios, putin afumat pistonul pe cap dar uscat, bujia destul de curata, putin aranjata, fitrul de burete spalat bine si uscat, filtrul benzina nou.Am scufundat toba in benzina, nu era mare depunere pe sita interioara, suflat aerul circula usor. Intrebarea e ca fantele de evacuare sunt doua crestaturi inalte de cativa mm. m-am gandit sa le mai ridic putin cu surubelnita (permite)am cam dublat distanta. Pana aici totul OK, ideea e ca dupa pornire se accelereaza bine in gol, e am taiat ceva lemne uscate, salcam, scandura de 8mm, de stejar din demolarea unui cotet, constatarea e ca parca da sa moara in sarcina cand ma las pe ea, am reglat L cat sa se tureze usor sa tina ralanti-ul constant. Nu am umblat la H deloc e asa cum am luat-o, oare marirea fantelor de evacuare sa influenteze reglajul de puterea in sarcina, trebuie neaparat sa umblu si la H ? Adevarul e ca acum scoate bine rau gazele, (mai are si tabla aia de aluminiu in fata). In rest porneste, se acceleseaza usor, totusi am sa-i pun o bujie, un lant de Huskvarna de calitate(asta e nou dar nu scrie nimic pe el, i-am dat o ascuteala la masina sa scap si de dilema asta. Ce sfat imi dati, pe unde sa mai ajustez ceva? Scuzati daca v-am plictisit cu povestile mele, sunt incepator in domeniu, ma pricep si imi place sa surubaresc. Editat de calinus68, 28 mai 2016 - 21:10. |
#6188
Publicat: 28 mai 2016 - 22:04
trebuie sa te acomodezi cu ideea ca atit poate motorul. e mica si usoara, dar daca nu o tii de coada, moare in lemn putred. daca are valoare sentimentala, pune-o pe un raft lacuit. daca nu vinde-o si ia una cu capacitare cilindrica mare. lemele de gatar pentu o saptamina le vei taia in gramada cu mina stinga in buzunar, dupa ce i-ai dat drumul in lemn. timpul cit vei sta cu acceleratia la maxim se va scurta foarte mult.
|
#6189
Publicat: 28 mai 2016 - 22:40
Multumesc pentru indrumare Bogdanb1!
Am luat-o pentru curatenie in curte, pomi primavara, mai tai un pop, o baba de gard, ceva lemne pana in 20 cm. 2 carute de tufan de fag, nu imi vine sa iau alta sa o tin degeaba, e cam veche dar nu e uzata, arata si merge bine, isi face treaba, e usoara,am sa o ajut cu un lant profi, cert e ca daca o sa cumpar ceva mai bun optez pentru o motocoasa mai de calitate decat chinezaria Stern(sunt multumit de puterea ei, taie tot cu usurinta,atat ca e cam mare), cel putin cu aia ard 8-10l de benzina pe an, cel putin 3 ture pe sezon. Cine sa cumpere asa ceva? Doar un novice ca mine! Trebuia sa ma orientez la o piesa spre 3cp. dar m-a bucurat marimea, e usoara, asa e nervoasa rau, o vad in ceva lemne verzi cum se descurca. Am doi arini de dat jos. Editat de calinus68, 28 mai 2016 - 22:48. |
|
#6190
Publicat: 29 mai 2016 - 08:54
Daca este lantul care a fost livrat odata cu drujba, acel lant este de rodaj. Are mai putini dinti taietori decat unul cumparat ulterior. Avand mai putini dinti de aceea o simti ca "aluneca" in lemn si da sa moara motorul. Cu un lant cumparat ulterior o simti cand se infinge in lemn si cat sa apesi pe ea.
Asa sunt livrate Partner si McCulloh. |
#6191
Publicat: 29 mai 2016 - 10:17
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi