Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...
 Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale
 Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...
 "Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...
 

Refuz inregistrare cerere de reziliere

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
jeekxoo

jeekxoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,087
  • Înscris: 04.07.2005
O cunostinta a fost sa inregistreze o cerere de reziliere pentru un abonament de date care expira pe 5 dec.
A fost refuzata categoric de reprezentantul orange si trimisa la...411.
E normal asa ceva? Pentru ce mai exista aceste shopuri?
Iar la 411 doar iti comunica ca te vor suna ei ulterior. :puke:
Trebuie sa detii musai telefon ca sa poti rezilia un contract la Orange??
..si sa fii disponibil oricind pentru departament de retentie oranj?
Nesimtitilor...de la Orange :finger:

#2
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,964
  • Înscris: 14.08.2006
Asa a patit un prieten. S-o dus la Orange in Sibiu sa rezilieze, si l-o pus sa sune la serv. clienti. Acolo i-au spus ca-l suna in cateva zile. Dupa cateva zile i-au dat un beep, si dupaia i-au bagat motiv ca nu o raspuns :)

#3
darkangelo

darkangelo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,499
  • Înscris: 12.09.2006

View Postjeekxoo, on 22nd November 2010, 19:26, said:

O cunostinta a fost sa inregistreze o cerere de reziliere pentru un abonament de date care expira pe 5 dec.
A fost refuzata categoric de reprezentantul orange si trimisa la...411.
E normal asa ceva? Pentru ce mai exista aceste shopuri?
Iar la 411 doar iti comunica ca te vor suna ei ulterior. :puke:
Trebuie sa detii musai telefon ca sa poti rezilia un contract la Orange??
..si sa fii disponibil oricind pentru departament de retentie oranj?
Nesimtitilor...de la Orange :finger:

scrisoare cu confirmare de primire.

#4
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,624
  • Înscris: 12.02.2008
sopteste-le cuvantul magic : OPC(AJPC) :naughty:

#5
steg1985

steg1985

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.09.2009
Pe vremurile astea se pare ca portocala a devenit o portocala stricata.

#6
Florinbv

Florinbv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 28.05.2006
Un mail sau o scrisoare cu confirmare de primire si problema se rezolva.

#7
stuiberv

stuiberv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 10.08.2006
Te duci in shop cu cererea de reziliere si cu o reclamatie ca nu ti-au primti cererea de reziliere.
Daca nu iti primesc cererea de reziliere le depui reclamatia si te duci la OPC.

#8
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Din păcate nu merge să-i ameninți pe cei din shop cu ANPC din două motive: (1) li se spune de mai sus că dacă înregistrează vreo reziliere sînt dați afară, deci e evident de cine or să asculte, plus că nu-i interesează pentru că operatorul are probleme, nu ei personal; (2) chiar dacă suni pe loc la ANPC nu au ce face fără dovezi, numai cu declarația ta. Singura variantă ar fi să filmezi cu camera ascunsă.

Dar cum se spunea mai sus sînt și alte metode simple prin care se poate rezilia, nu are niciun rost să te cerți cu ei. E chiar mai bine să nu folosești formularele din shop pentru că acolo de obicei sînt băgate și niște clauze în favoarea lor.

Dacă îți place scandalul, poți să faci ce-a zis stuiberv: să depui o sesizare special împotriva celui care refuză să preia rezilierea, să chemi șefii de pe unde stau ascunși, să urli etc. Dar nu prea văd ce rost are cînd se poate rezolva cu 5 minute de scris pe-o foaie și 10 minute drum la poștă.

#9
staudegeaba

staudegeaba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.11.2010
eu termin ab pe 12/12 anu' asta dupa 2 ani de abonament daca dupa aceea data nu mai vb la telefon si nu mai platesc ab ce se intampla ( ma refer la o reziliere fortata) in cazul in care astia nu vor sa-mi accepte cererea???? Ce se intampla?

#10
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

View Poststaudegeaba, on 24th November 2010, 20:23, said:

eu termin ab pe 12/12 anu' asta dupa 2 ani de abonament daca dupa aceea data nu mai vb la telefon si nu mai platesc ab ce se intampla ( ma refer la o reziliere fortata) in cazul in care astia nu vor sa-mi accepte cererea???? Ce se intampla?

O să începi să aduni datorii în contul abonamentului cît timp or să vrea ei să se adune. De obicei cînd se fac cîteva luni de neplată opresc ei contractul și cesionează spre recuperatori. (Evident, ar putea opri imediat nu după cîteva luni, iar cesionarea e cu cîntec, dar să trecem peste astea...)

Ideea e că e o mare greșeală să lași un abonament în aer. Mai ales cînd oprirea lui este extrem de simplă. Chiar dacă ei nu vor, am dat mai sus metode prin care poți notifica oprirea. Dacă ai ieșit din perioada de retenție și faci notificarea cu minim 30 de zile înainte de data de facturare următoare (deci fiind 12 ianuarie în cazul tău, cel mai tîrziu pe 11 decembrie)... nu te doare capul. A, că ei pot face mutre, e treaba lor. Dar legal n-au ce să-ți facă dacă ai dovada că ai reziliat. Chiar dacă te mai taxează după 12 ianuarie îi privește, contractul nu mai e valabil, tot ce prestează e cadou.

Treaba se schimbă dacă lași contractul să înceteze prin neplată. Poate părea mai ușor acum dar după aceea te trezești cu recuperatori fomiști care vor o grămadă de bani. Și e greu să te lupți cu ei cînd datoria e reală. Plus alte probleme, cum ar fi ca operatorul pe viitor să nu vrea să te mai primească înapoi fără să depui o garanție etc. De ce să te legi la cap fără să te doară?

#11
staudegeaba

staudegeaba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.11.2010

View Postwirespot, on 24th November 2010, 20:49, said:

O să începi să aduni datorii în contul abonamentului cît timp or să vrea ei să se adune. De obicei cînd se fac cîteva luni de neplată opresc ei contractul și cesionează spre recuperatori. (Evident, ar putea opri imediat nu după cîteva luni, iar cesionarea e cu cîntec, dar să trecem peste astea...)

Ideea e că e o mare greșeală să lași un abonament în aer. Mai ales cînd oprirea lui este extrem de simplă. Chiar dacă ei nu vor, am dat mai sus metode prin care poți notifica oprirea. Dacă ai ieșit din perioada de retenție și faci notificarea cu minim 30 de zile înainte de data de facturare următoare (deci fiind 12 ianuarie în cazul tău, cel mai tîrziu pe 11 decembrie)... nu te doare capul. A, că ei pot face mutre, e treaba lor. Dar legal n-au ce să-ți facă dacă ai dovada că ai reziliat. Chiar dacă te mai taxează după 12 ianuarie îi privește, contractul nu mai e valabil, tot ce prestează e cadou.

Treaba se schimbă dacă lași contractul să înceteze prin neplată. Poate părea mai ușor acum dar după aceea te trezești cu recuperatori fomiști care vor o grămadă de bani. Și e greu să te lupți cu ei cînd datoria e reală. Plus alte probleme, cum ar fi ca operatorul pe viitor să nu vrea să te mai primească înapoi fără să depui o garanție etc. De ce să te legi la cap fără să te doară?



Multumesc mult !!!!        Nota 10...... :coolspeak: Ia zi-mi sa trec pe Vodafone? Tu ce stii Sunt mai buni sau macar mai seriosi??

Edited by staudegeaba, 24 November 2010 - 23:45.


#12
alexxah

alexxah

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 11.04.2010
si eu daca sunt iesit din perioada de retentie in noiembrie, si depun azi notificare de reziliere incepand cu 14 decembrie (14 e data de facturare) mai trebuie sa astept pana in 14 ianuarie?
sau incepand cu 14 decembrie sunt liber?

LE gata am citit postul tau de pe alt topic referitor la rezilieri. de pe 14 nu mai am treaba cu ei

totusi daca vreau sa pastrez un nr pe cartela... de ce au pretentia ca abia cu 14 ianuarie? mi-au servit-o pe aia cu 30 de zile.. cam nu e corect, insa nici eu nu mai am vechiul contract si nu cred ca sunt obligati sa-l treaca pe cartela... deci cam sunt la mana lor.

Edited by alexxah, 25 November 2010 - 12:03.


#13
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

alexxah said:

si eu daca sunt iesit din perioada de retentie in noiembrie, si depun azi notificare de reziliere incepand cu 14 decembrie (14 e data de facturare) mai trebuie sa astept pana in 14 ianuarie?
sau incepand cu 14 decembrie sunt liber?

Cel mai simplu este să faci notificare pe 13 decembrie (cel mai tîrziu să ajungă la ei pe 13, deci dacă o dai prin poștă vezi s-o dai mai dinainte! poți s-o dai și cu o săptămînă înainte, să fii sigur) pentru 14 ianuarie. Pe 14 decembrie vei plăti abonamentul pe decembrie-ianuarie și costul suplimentar (dacă e) pe noiembrie-decembrie, iar la ultima factură în ianuarie vei plăti doar costul suplimentar pe decembrie-ianuarie.

Atenție la ultima factură că accesul la WebCare se taie instant cînd reziliezi, deci va trebui să le reamintești să ți-o dea prin poștă, că mai "uită" săracii. Păstrează acea ultimă factură pe viitor (la fel și copia după notificarea de reziliere).

Există și alte variante, cu facturare parțială a ultimei luni și chiar fără respectarea preavizului de 30 de zile. Dar ar fi incredibil de milogi și oricum te vor fura cît se poate, deci dacă nu vrei să ți se facă scîrbă și să te complici, e mai simplu cum am zis mai sus. Plus că după cum spuneai, nu-s obligați să te treacă pe prepay deci dacă par dispuși s-o facă lasă-i în plata Domnului și fă-le hatîrul ăsta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate