Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar
 Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day
 Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale
 Finala Eurovision 2024

De ce nu mai sunt proteste?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?
 

Ajutor in CSS

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
joker7777

joker7777

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.11.2010
Buna! Am creat un site, si asa cum sunt incepator nu stiu unele lucruri, deci am nevoie de ajutor:
Am o diviziune in interiorul alteia
  
<div id="diviziunea1">
		<div id="diviziunea2">
		 text text
		</div>
</div>
astfel cind marimea diviziunei2 este mai mare ca cea a diviziunei1, ea merge peste border-ul diviziunei1.
Spuneti-mi va rog ce trebuie sa fac ca diviziune1 sa-si modifice marimea in dependenta de diviziunea2.

Multumesc anticipat!

#2
CuteGuy

CuteGuy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,870
  • Înscris: 11.09.2005
Sa folosesti style="width:auto" ? sau daca nu, folsoesti fixed size la fiecare si nu vei mai avea problema asta.

#3
joker7777

joker7777

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.11.2010

View PostCuteGuy, on 19th November 2010, 19:07, said:

Sa folosesti style="width:auto" ? sau daca nu, folsoesti fixed size la fiecare si nu vei mai avea problema asta.
problema este ca folosesc cod php, care scoate textul din baza de date si-l pune pe pagina, astfel in cazul dat fixed height nu este optim de folosit
iar ceea ce tine de height=auto; tot nu ajuta

Edited by joker7777, 19 November 2010 - 23:09.


#4
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,889
  • Înscris: 06.10.2003