Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Conditii deschidere firma strict pe ticketing
Last Updated: Oct 13 2010 11:38, Started by
seaflower
, Oct 13 2010 11:38
·
0
#1
Posted 13 October 2010 - 11:38
Buna,
Va multumesc anticipat pentru orice tip de informatie legata de conditiile ce trebuiesc indeplinite pentru a desfasura activitatea de ticketing. Si ca sa fiu mai exacta am sa detaliez un pic situatia. SRL-ul este deja infintat din 2007, are ca activitate selectia si plasarea de personal. Biroul din romania este parte dintr-un grup mai mare cu sedii imprastiate prin cateva alte tari. Momentan, pentru toti oamenii trimisi in afara la munca zborurile sunt platite de catre noi si apoi decontate de catre clientul final. Ca si medie a zborurilor numai pe birourile din europa, am avea cam 200 pe luna. Momentan colaboram cu o agentie de ticketing care insa pe langa faptul ca da cotatii nu tocmai ieftine, propune numai conexiuni imposibile, cu si cate trei escale pentru un zbor din romania in barcelona etc, la ore nu tocmai ok. Asadar, ideea este de a adauga la codul caen si activitatea de turism, doar la biroul din romania, si ca acesta din urma sa preia responsabilitatea de ticketing pentru restul grupului. Acest lucru ne va permite controlul asupra orelor, rutelor dar si al costurilor, putand merge pe o taxa de serviciu mai mica decat cea practicata de agentiile de ticketing dedicate, adaos care am inteles ca este undeva intre 20-25 eur/ bilet de avion. Asa am oferi ca avantaj clientilor finali costuri reduse la zboruri si poate ajungem sa scoatem si ceva profit mai ales daca va creste numarul de zboruri. Nelamurirea mea este legata de conditiile de functionare, din cate m-am documentat, trebuie obtinuta licenta de turism de la minister, incheiata polita de asigurare, angajat cel putin un om cu brevet de turism, instalata platforma Amadeus. Costurile acestea le am clare. Totusi, legat de acreditarea IATA, este aceasta necesara pentru cazul nostru? Si asta tinand cont ca vrem sa fim total independenti, nu vrem colaborare cu alta agentie acreditata pentru ca atunci nu ar mai avea sens. Si daca raspunsul este afirmativ, credeti ca in conditiile date putem obtine acreditarea avand in vedere ca pe certificatul SRL-ului exista si alt cod caen? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users