Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
un workshop mai timpuriu
Last Updated: Apr 28 2010 13:31, Started by
glido
, Apr 08 2010 09:55
·
0
#1
Posted 08 April 2010 - 09:55
Avand in vedere lunga perioada de inactivitate din luna iunie m-am gandit sa intreb cine ar fi interesat de un workshop pe video
|
#4
Posted 08 April 2010 - 19:51
Ar fi o idee, dar vorba colegului cam la ce te-ai gandit ? Am citit cateva pagini din topicurile celorlalte workshop-uri si as fi curios de cateva detalii legate de acesta (care dupa socoteala mea ar fi al patru-lea :D).
|
#5
Posted 08 April 2010 - 23:55
Glido,
Si eu as subscrie ,la ultimul nu am mai ajuns! Numai bine! |
#6
Posted 09 April 2010 - 08:11
pai ar fi asa:
1. reeditarea celui de-al doilea (adica de incepator) cu imbunatatirile de rigoare rezultate in urma feedbackului de la participanti. 2. reeditarea cursului pt avansati (nr. 3) cu muuulte studii de caz, exercitii practice, trucuri (gen filmare la 2 camere dar la 1 camera...) 3. suntem deschisi la propunerile/ideile voastre Experienta de la nr 3 insa ne-a pus pe ganduri in sensul ca desi era pentru avansati majoritatea participantilor erau la prima participare la workshop si am avut destul de multe intreruperi pentru a da explicatii informatii despre notiuni care la workshopul pentru incepatori au fost discutate amanuntit. Deci ne puten gandi si la o combinatie intre astea doua doar ca asta ar insemna timp mai putin pentru practica, asta daca tinem cont ca la workshopul pentru incepatori GunX o zi intreaga a predat s'atunci sa mai povestim si despre lucruri mai avansate ar trebuii a ne bagam in timpul acordat practicului. p.s. daca ar fi dupa mine eu as reedita cursul pentru incepatori cu modificarile de rigoare pentru filmarea 16:9 si HD. Acesta este parerea mea dar felia mea tine de organizare/logistica. Partea de curs tine de GunX asa ca i-l las pe el sa intervina mai mult aici. |
#7
Posted 09 April 2010 - 08:40
Pentru mine suna tentant :thumbup: ; daca nu apare ceva intre timp incerc sa ajung si eu (banuind ca locatia este aceeasi).
|
#8
Posted 09 April 2010 - 09:32
Locatia este aceiasi, bineinteles, diplomele la fel :) Pretul, redus cu o treime fata de ultima data (detalii pe PM la mine/glido)
O propunere de data calendarsitica (weekend) ar fi 19 sau 26 Iunie. Sariti cu vot-uri, sa rezervam restaurant-ul :D Ca tematica, o sa ne axam pe ce "a mers" cel mai bine la ultimele workshopuri : notiuni de baza adaptate HD 16:9, partea de captura, procesare si render + alte info utile pentru cine vrea sa treaca la acest format (multi mai intai au facut efortul financiar si si-au luat camera, apoi ma intreaba acum ce fac cu ea). Apoi trecem la demonstratii si exercitii practice axate pe filmarea de eveniment (de la metode de defocalizarea fundalului la filmarea situatiilor cel mai des intalnite, exemplificari practice, greseli frecvente, simularea a doua camere cu una singura, tehnici si trucuri de montaj pe proiector samd). Duminica iesim la schimbarea de garda si facem practica TOATA LUMEA, se pare ca vara acolo e un intreg spectacol (calareti, salve de pusca/tun etc) - avem ce filma. Ultima data am avut surprize foarte placute cu cateva cadre cinematice excelente de la cativa participanti. Se va vorbi deci si despre nunta, dar nu vom mai insista atata pe analiza de film, ci chestii practice. Desi e ff importanta cultura vizuala, vizionarile se pot face si singuri acasa, acum o sa insistam pe fapte. Si nu mai sarim peste lucruri considerate "stiute" mai bine le mai auziti inca o data predate complet (unde puteti sa puneti intrebari despre o nelamurire a voastra veche de cand lumea) decat sa fie cineva care sa nu inteleaga limbajul tehnic si sa ii fie jena sa intrebe. Discutiile libere, caterinca si experiente personale la bere seara sunt incluse. Daca avem min 10 participanti (maxim 20) interesati, dam drumul la treaba, strangem avans, detaliez tematica. Deci incepeti si spuneti clar cine vrea si poate, eventual cereti oferta completa all inclusive la glido :) Timpul nu e foarte lung |
#9
Posted 10 April 2010 - 07:45
pentru ca in iunie este deja sesiune aproape sigur gasim sala si in timpul saptamanii, va puteti gandi deci si la 2 zile in timpul saptamanii nu numai in weekend. IN acest caz masa de pranz ar fi la cantina universitatii, mancare foarte buna, studente imbracate (dezbracate) ca pentru examen in luna iunie :wub:
|
#10
Posted 13 April 2010 - 15:08
ok am vorbit si cu sefi...pot sa mi iau liber cand o sa fie....deci eu unu sunt pentru indiferent de data :D
|
|
#11
Posted 14 April 2010 - 07:22
seby_p2007, on 13th April 2010, 16:08, said: ok am vorbit si cu sefi...pot sa mi iau liber cand o sa fie....deci eu unu sunt pentru indiferent de data :D OK deci ne mai trebuie ..9 doritori :naughty: . Nu vreau sa va stresez dar daca pana saptamana viitoare joi nu fac cerearea oficiala la social s-ar putea sa ramanem fara cazare situatie in care, probabil, nu se va mai tine cursul..... Edited by glido, 14 April 2010 - 07:23. |
#13
Posted 15 April 2010 - 11:46
Celor care au trimis PM-uri : puteti pune si aici intrebarile, ca de aia avem topicul. Tot aici puteti propune si votati intre 19 sau 26 iunie (data workshopului). Nu am stabilit inca ceva exact, asteptam sa spuneti si voi cand va convine mai mult.
Locataia este Alba-Iulia, Universitatea 1 Decembrie. De organizare se ocupa glido http://forum.softped...?showuser=33642 Si da, se dau diplome in continuare, da, va puteti face PFA cu ele, asta este si scopul lor principal, bineinteles. Topicurile despre editiile celelalte le gasiti aici : http://forum.softped...howtopic=309435 http://forum.softped...howtopic=437631 http://forum.softped...howtopic=540626 Edited by GunX, 15 April 2010 - 11:47. |
#14
Posted 17 April 2010 - 07:35
ca si la editiile anterioare, inscrierea "oficiala", sa zicem, se realizeaza in felul urmator:
un mesaj aici pe forum cu continutul ma inscriu sau vreau sa particip sau vin si eu sau ce va mai trece prin cap dar sa intelegem despre ce este vb si un mesaj privat la mine cu datele personale (Nume , prenume, adresa, tel, mail) Pana acum si-au exprimat dorinta 3 persoane. repet numarul minim este 10, respectiv ca sa fim siguri de cazare pana joi ar trebuii sa stim daca ne adunam ori ba. |
#16
Posted 18 April 2010 - 16:46
#17
Posted 19 April 2010 - 10:43
Vom insista pe formatele HD 16:9 (HDV, AVCHD) pentru cei care vor sa faca trecerea de la SD.
|
#18
Posted 20 April 2010 - 09:08
chiar nu se mai gasesc cateva persoane acolo...ar fi pacat sa nu se mai poata tine:(
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users