Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Transfer
Last Updated: Jul 17 2010 16:23, Started by
nica.mihai
, Feb 23 2010 14:18
·
0
#1
Posted 23 February 2010 - 14:18
Am un numar pe abonament Cosmote si vreau sa-l trec pe o cartela prepay, tot in reteaua Cosmote.
Stie cineva daca se poate ? Daca da, ce trebuie facut pentru asta ? Multumesc |
#2
Posted 23 February 2010 - 14:21
Trebuie sa te duci intr-un magazin COSMOTE sau Germanos si sa completezi o cerere de trecere pe cartela.
|
#3
Posted 23 February 2010 - 14:29
sau poti suna la relatii clienti sa le spui ca vrei sa renunti la abonament. Daca inca mai este in perioada contractuala este posibil sa trebuiasca sa platesti o taxa...
|
#4
Posted 23 February 2010 - 14:46
Eu am sunat la ei si m-au trimis la un magazin COSMOTE sa semnez hartiile. Dar poate s-a mai schimbat 'procedura' intre timp.
|
#5
Posted 23 February 2010 - 16:58
Am fost la un magazin Cosmote si am semnat o cerere de reziliat contractul si de trecere a numarului pe cartela.
Perioada contractuala fiind depasita cu multe luni, totul se face fara costuri. O sa dureze cam 30 de zile. Multumesc tuturor. Thread inchis. |
#6
Posted 13 July 2010 - 12:31
Si eu am facut aceasta cerere pe la acum o saptamana... contractul imi expira de la 01.08.2010.. mi-a spus la magazin ca voi trece pe cartela de la inceputul lui august..
De la RC nu am primit nici o notificare.. nu m-au sunat.. nici sms nimic.. de unde stiu eu daca mi-au acceptat cererea? |
#7
Posted 13 July 2010 - 13:47
eu pe 17/06 am depus cererea iar pe 22/06 m-au sunat (sa-mi faca fel si fel de "oferte" dar am refuzat), cel putin asa s-a intamplat la mine
abonamentul imi expira pe 15/07 Edited by beavis03, 13 July 2010 - 13:49. |
#8
Posted 13 July 2010 - 15:03
mike77, on 13th July 2010, 13:31, said: Si eu am facut aceasta cerere pe la acum o saptamana... contractul imi expira de la 01.08.2010.. mi-a spus la magazin ca voi trece pe cartela de la inceputul lui august.. De la RC nu am primit nici o notificare.. nu m-au sunat.. nici sms nimic.. de unde stiu eu daca mi-au acceptat cererea? Mie personal de doua ori mi-au pierdut cererile , cereri stampilate cu numele operatorului din magazin, i-am sunat si i-am intrebat de ele, le-am dat data , nume operator, numar inregistrare, tot....NU E DOMNE NICIO CERERE LA NOI INREGISTRATA, VA RUGAM SA O RETRIMITETI LA NR.DE FAX xxx. Sfatul meu, da un telefon la 1234 si intreaba-i de cerere, daca chiar au primit-o si inregistrat-o. Daca nu este inregistrata, sa nu te mire, au patit-o multi si inca o vor mai pati. |
#9
Posted 14 July 2010 - 18:09
Mare grija si la Cererile de Transfer de Responsabilitate, se misca cu viteza melcului, o zi doua joaca ping-pong cu ele, la magazin iti zic ca au trimis la 1234 iti zic ca la ei n-a ajuns, suna la magazin (si vbesc de magazin propriu, nu dealer sau Germanos!), dupa lupte seculare dupa ce insfarsit esti transferat te suna de la RC intrebi daca ti-au ramas toate optiunile la fel active, ei iti confirma, intrebi expres de roaming (pe care il aveam activ de 6 ani neintrerupt) si te trezesti cu el dezactivat si ti se mai si percepe un depozit de 500 RON!, desi sunt aceeasi persoana care le platesc sume frumoase inca din 2001!, doar ca acum de pe firma (tot a mea) l-am trecut pe pers. fizica! Deci is varza rau de tot!
Edited by martonz, 14 July 2010 - 18:10. |
#10
Posted 15 July 2010 - 00:35
martonz, on 14th July 2010, 19:09, said: Mare grija si la Cererile de Transfer de Responsabilitate, se misca cu viteza melcului, o zi doua joaca ping-pong cu ele, la magazin iti zic ca au trimis la 1234 iti zic ca la ei n-a ajuns, suna la magazin (si vbesc de magazin propriu, nu dealer sau Germanos!), dupa lupte seculare dupa ce insfarsit esti transferat te suna de la RC intrebi daca ti-au ramas toate optiunile la fel active, ei iti confirma, intrebi expres de roaming (pe care il aveam activ de 6 ani neintrerupt) si te trezesti cu el dezactivat si ti se mai si percepe un depozit de 500 RON!, desi sunt aceeasi persoana care le platesc sume frumoase inca din 2001!, doar ca acum de pe firma (tot a mea) l-am trecut pe pers. fizica! Deci is varza rau de tot! La transferul de responsabilitate sunt alte proceduri drept urmare cei de la RC nu au cum sa "vada" daca s-a facut transferul timp de 24-48 ore! La roaming... ei bine, cei din magazin ar fi trebuit sa-ti spuna de la inceput ca o sa-ti ceara depozit pentru roaming daca nu mai ai alte contracte (mai vechi) si esti client nou (nu conteaza cine plateste facturile)! Dupa 5-6 luni il poti activa gratis oricum (poti incerca si mai devreme)! Edited by d1ab0l33k, 15 July 2010 - 00:37. |
|
#11
Posted 15 July 2010 - 16:41
stie cineva cat dureaza pana se transfera abonamentul in prepay ?
incompetentii de la COSMOTE nu stiu sa-mi raspunda, am sunat de pe un alt mobil de 2 ori si habar n-au pe ce lume traiesc momentan imi spune "inregistrare nereusita" |
#13
Posted 17 July 2010 - 13:59
beavis03, on 15th July 2010, 17:41, said: stie cineva cat dureaza pana se transfera abonamentul in prepay ? incompetentii de la COSMOTE nu stiu sa-mi raspunda, am sunat de pe un alt mobil de 2 ori si habar n-au pe ce lume traiesc momentan imi spune "inregistrare nereusita" |
#14
Posted 17 July 2010 - 16:23
da, ieri la pranz s-a produs "minunea"
asa e, 1 euro credit, dar probabil voi activa ceva optiuni |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users