Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 

Retea,disconect temporar.

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Aldust

Aldust

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 15.12.2009
Buna ziua,

Sunt client RDS de vreo 2 luni ,insa de 2 saptamani am probleme cu internetul in sensul ca imi tot i-au disconect la un anumit interval de timp ce variaza intre 5-20 min si ramane deconectat 1,2 min.Acest lucru se intampla in special seara intre orele 17-24.Am sunat la rds de nenumarate ori si de fiecare data am aceiasi problema (dactiveaza firewall,antivirus,pune conexiunea pe direct etc) de fiecare data orice telefon se termina politicos cu "...va mai pot ajuta cu ceva ?" problema nerezolvandu-se si ramane ca eu sa astept o echipa de interventie sa constate defectiunea .Binenteles ca aceasta echipa nu vine la fiecare programare sau nu ma suna sa-mi zica : nu mai vin, ca nu pot rezolva momentan sau sa imi zica sa ma duc dreaqu.
  
In fine... intrebarile mele ar fi :

1) Poate oricine altcineva sa se conecteze cu userul si parola mea si astfel sa imi ingreuneze mie traficul? am facut un "test" pe alt pc ce are net tot de la ei introducand datele mele in timp ce al meu era conectat ,binenteles ca nu a mers dandu-mi o eroare 691 care in reteaua rds inseamna ca userul si pass-ul introdus e deja folosit;

2) Ar putea exista in retea un client ce foloseste un echipament prost sau prost setat si astfel sa ingreuneze traficul celor care incep de la el pana la  userul final? Si daca da,chiar nu il poate depista rds-ul?

Cam asta e ,im cer scuze daca am postat unde nu trebuie iar despre intrebari sper sa fie "formulate" corect eu nefiind un cunoscator in retelistica ,dar daca ma mai tin astia mult cu netu praf probabil voi pune mana pe carte":P

Multumesc,o zi buna!

Edited by Aldust, 16 December 2009 - 16:27.


#2
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
În ce oraș vine asta?
Problema poate fi în multe locuri și poate avea multe cauze. Când suni la rc, dacă nu ți se dă un număr de înregistrare cere-l tu în mod expre. Pe mine de obicei mă întrebau un interval orar în care pot să vină. Specifică un interval după 17, când ai probleme. Probabil este ceva local, de la switch-ul pe care ești și tu, sau cine știe cine se joacă prin vecini cu cablurile și face scurt. Faptul că se întâmplă în special seara indică faptul că problema este cauzată de un aparat care intră în funcțiune atunci, probabil un router pe undeva sau o placă de rețea defectă.
P.S. Ar fi extraordinar dacă ați da un search înainte să postați. Poate găsiți topicuri care au deja răspunsul.

Edited by kineceler, 16 December 2009 - 16:44.


#3
Aldust

Aldust

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 15.12.2009
Am sunat de multe ori si am fost programat de 6,7 ori din care echipele au venit de 2 ori si au facut ce am facut si eu adica au dat ping in google si au vazut si ei acele "request time out-uri" dupa care au plecat spunandu-mi ca vor verifica echipamentele de afara, problema nerezolvandu-se nici pana azi.Cat despre programeaza dupa 17 nu prea se poate pentru ca toti operatorii mi-au spus ca ultimile programari se fac pana la 17:30 daca ei vin la 17:30 si netu merge bine binenteles ca vor pleca iar peste o ora,doua va aparea din nou aceiasi problema.
  Problema este in Bucuresti.
Am sa dau si un search sa vad daca gasesc si alte topicuri de genul asta.Oricum astazi deja am sunat la alta firma, eram foarte multumit de netul lor, dar cand nu poti rezolva o problema in doua saptamani sau macar sa spui ca mai dureza 1,2,10 zile dupa care va functiona corespunzator inseamna ca esti o firma mare si proasta, cel putin in departamentul relatii clienti.Mutumesc pentru raspuns.

Edited by Aldust, 16 December 2009 - 18:40.


#4
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View PostAldust, on 16th December 2009, 18:30, said:

Oricum astazi deja am sunat la alta firma, eram foarte multumit de netul lor, dar cand nu poti rezolva o problema in doua saptamani sau macar sa spui ca mai dureza 1,2,10 zile dupa care va functiona corespunzator inseamna ca esti o firma mare si proasta, cel putin in departamentul relatii clienti.Mutumesc pentru raspuns.
Norocul nostru că nu sunt la termen contractele. Multă baftă cu noul provider.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate