Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Probleme audio la Ford Focus

  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
5 răspunsuri în acest subiect

#1
Ierdna_a

Ierdna_a

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 15.01.2009
Am o problema cu boxele din spate (ford focus 2003). Nu stiu ce au dar nu merg. Care poate fi cauza? HELP!
trebuie sa mentionez ca nu sunt setarile radio-casetofonului de vina (nici nu are macar functia balance).
Radio casetofonul e traffic 3000

Editat de Ierdna_a, 29 ianuarie 2009 - 22:53.


#2
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.977
  • Înscris: 19.08.2007
Daca e modelul 1,5 DIN (mai lat putin fata de unul obisnuit dar nu dublu) are functie balans si fader , practic acel fader face trecerea de la auditia - totul pe fata la - totul pe spate . Functia balans face trecerea de la - totul pe stinga la - totul pe dreapta . Daca nu este de aici se poate sa fi sarit la o groapa mufa de conectare a difurilor in HU , este foarte rara defectiunea dar nu imposibila . Alta defectiune ar fi pur si simplu s-au ars difurile , se poate verifica usor cu un dif bun conectat pe fiecare din difuzoarele arse . Cea mai urita defectiune este scurtul care a ars amplificatorul din HU pe canalul spate , desi stiu ca fordul are protectie la scurt integrata in aparat inafara de siguranta principala , inclusiv tastatura detasabila are siguranta separat .
numai bine

#3
Ierdna_a

Ierdna_a

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 15.01.2009

 Neohori, on Jan 29 2009, 22:56, said:

Daca e modelul 1,5 DIN (mai lat putin fata de unul obisnuit dar nu dublu) are functie balans si fader , practic acel fader face trecerea de la auditia - totul pe fata la - totul pe spate . Functia balans face trecerea de la - totul pe stinga la - totul pe dreapta . Daca nu este de aici se poate sa fi sarit la o groapa mufa de conectare a difurilor in HU , este foarte rara defectiunea dar nu imposibila . Alta defectiune ar fi pur si simplu s-au ars difurile , se poate verifica usor cu un dif bun conectat pe fiecare din difuzoarele arse . Cea mai urita defectiune este scurtul care a ars amplificatorul din HU pe canalul spate , desi stiu ca fordul are protectie la scurt integrata in aparat inafara de siguranta principala , inclusiv tastatura detasabila are siguranta separat .
numai bine
Am aflat ca nu imi merg nici comenzile de pe volan, au ele vreo legatura cu boxele din spate (un cablu sarit, intrerupt)?
Am reusit sa fac niste fotografii acolo cu o camera prin torpedo, ca nu am reusit sa scot radioul, si este o eticheta pe care scrie>
Made in portugal;
CE 1997;
MODEL 3000 TRAFFIC 2 CHANNEL;
Serial NO:
Part NO:

#4
Neohori

Neohori

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.977
  • Înscris: 19.08.2007
Pina aici pare a fi un scurt la difurile din spate . Daca nici controlul de la volan nu merge inseamna ca s-a ars siguranta din aparat . Inainte de a demonta aparatul ATENTIE ! scoate codul de acces , sau daca e trecut in cartea tehnica nu mai trebuie sa fi atent  :D

#5
Ierdna_a

Ierdna_a

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 15.01.2009

 Neohori, on Feb 26 2009, 21:38, said:

Pina aici pare a fi un scurt la difurile din spate . Daca nici controlul de la volan nu merge inseamna ca s-a ars siguranta din aparat . Inainte de a demonta aparatul ATENTIE ! scoate codul de acces , sau daca e trecut in cartea tehnica nu mai trebuie sa fi atent  :D

Codu l-am scos cu un soft de pe net Ford X calc (sau ceva in genu).
Am demontat odata casu si am vazut ca are 2 mufe late si una de alimentare. Am identificat mufa de la boxe, numai ca mufa are 8 pini, iar casu are 4 mai late, deci m-am gandit ca is cumva cuplate cate 2. Oricum m-am gandit ca poate firu ar fi intrerupt, deci stie cineva schema de culori de la mufa aia? sau numai culorile pt boxe spate?

Sambata il mai demontez odata si ma uit la sigurante, sper sa fie numai atat... #:-S

#6
Ierdna_a

Ierdna_a

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 15.01.2009
Gata!!! Am reusit  :coolspeak: casetofonu nu avea decat 4 pini si cu un aparat de masura am vazut ca fiecare 2 pini duc la 1 boxa, deci
daca avea 4 pini => numai 2 boxe (din fatza); dar masina are si in spate deci mufa avea 8 pini, deci eu am legat pinul 1 de pinul 3; 2 de 4; 5 de 7 si 6 de 8 (vezi schema atasata). practic am cuplat boxele spate la canalul audio fatza , boxa fatza dreapta cu boxa spate dreapta si boxa fatza stanga cu boxa spate stanga, cu niste cabluri peste mufa (un fel de jumperi improvizati); si acuma merge suuuuper!! iar comenzile de pe volan nu merg deoarece radioul nu e original si nu suporta functia asta, pt ca este o mufa care nu e cuplata nicaieri si banuiesc ca ar fi de acolo.  Mersi mult de ajutor!! :thumbup:

Fișiere atașate



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate