Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme audio la Ford Focus
Ultima postare: mar 21 2009 16:25, Inițiat de
Ierdna_a
, ian 29 2009 22:31
·
0
#1
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 22:31
Am o problema cu boxele din spate (ford focus 2003). Nu stiu ce au dar nu merg. Care poate fi cauza? HELP!
trebuie sa mentionez ca nu sunt setarile radio-casetofonului de vina (nici nu are macar functia balance). Radio casetofonul e traffic 3000 Editat de Ierdna_a, 29 ianuarie 2009 - 22:53. |
#2
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 22:56
Daca e modelul 1,5 DIN (mai lat putin fata de unul obisnuit dar nu dublu) are functie balans si fader , practic acel fader face trecerea de la auditia - totul pe fata la - totul pe spate . Functia balans face trecerea de la - totul pe stinga la - totul pe dreapta . Daca nu este de aici se poate sa fi sarit la o groapa mufa de conectare a difurilor in HU , este foarte rara defectiunea dar nu imposibila . Alta defectiune ar fi pur si simplu s-au ars difurile , se poate verifica usor cu un dif bun conectat pe fiecare din difuzoarele arse . Cea mai urita defectiune este scurtul care a ars amplificatorul din HU pe canalul spate , desi stiu ca fordul are protectie la scurt integrata in aparat inafara de siguranta principala , inclusiv tastatura detasabila are siguranta separat .
numai bine |
#3
Publicat: 26 februarie 2009 - 21:21
Neohori, on Jan 29 2009, 22:56, said: Daca e modelul 1,5 DIN (mai lat putin fata de unul obisnuit dar nu dublu) are functie balans si fader , practic acel fader face trecerea de la auditia - totul pe fata la - totul pe spate . Functia balans face trecerea de la - totul pe stinga la - totul pe dreapta . Daca nu este de aici se poate sa fi sarit la o groapa mufa de conectare a difurilor in HU , este foarte rara defectiunea dar nu imposibila . Alta defectiune ar fi pur si simplu s-au ars difurile , se poate verifica usor cu un dif bun conectat pe fiecare din difuzoarele arse . Cea mai urita defectiune este scurtul care a ars amplificatorul din HU pe canalul spate , desi stiu ca fordul are protectie la scurt integrata in aparat inafara de siguranta principala , inclusiv tastatura detasabila are siguranta separat . numai bine Am reusit sa fac niste fotografii acolo cu o camera prin torpedo, ca nu am reusit sa scot radioul, si este o eticheta pe care scrie> Made in portugal; CE 1997; MODEL 3000 TRAFFIC 2 CHANNEL; Serial NO: Part NO: |
#4
Publicat: 26 februarie 2009 - 21:38
Pina aici pare a fi un scurt la difurile din spate . Daca nici controlul de la volan nu merge inseamna ca s-a ars siguranta din aparat . Inainte de a demonta aparatul ATENTIE ! scoate codul de acces , sau daca e trecut in cartea tehnica nu mai trebuie sa fi atent
|
#5
Publicat: 16 martie 2009 - 22:46
Neohori, on Feb 26 2009, 21:38, said: Pina aici pare a fi un scurt la difurile din spate . Daca nici controlul de la volan nu merge inseamna ca s-a ars siguranta din aparat . Inainte de a demonta aparatul ATENTIE ! scoate codul de acces , sau daca e trecut in cartea tehnica nu mai trebuie sa fi atent Codu l-am scos cu un soft de pe net Ford X calc (sau ceva in genu). Am demontat odata casu si am vazut ca are 2 mufe late si una de alimentare. Am identificat mufa de la boxe, numai ca mufa are 8 pini, iar casu are 4 mai late, deci m-am gandit ca is cumva cuplate cate 2. Oricum m-am gandit ca poate firu ar fi intrerupt, deci stie cineva schema de culori de la mufa aia? sau numai culorile pt boxe spate? Sambata il mai demontez odata si ma uit la sigurante, sper sa fie numai atat... #:-S |
#6
Publicat: 21 martie 2009 - 16:25
Gata!!! Am reusit casetofonu nu avea decat 4 pini si cu un aparat de masura am vazut ca fiecare 2 pini duc la 1 boxa, deci
daca avea 4 pini => numai 2 boxe (din fatza); dar masina are si in spate deci mufa avea 8 pini, deci eu am legat pinul 1 de pinul 3; 2 de 4; 5 de 7 si 6 de 8 (vezi schema atasata). practic am cuplat boxele spate la canalul audio fatza , boxa fatza dreapta cu boxa spate dreapta si boxa fatza stanga cu boxa spate stanga, cu niste cabluri peste mufa (un fel de jumperi improvizati); si acuma merge suuuuper!! iar comenzile de pe volan nu merg deoarece radioul nu e original si nu suporta functia asta, pt ca este o mufa care nu e cuplata nicaieri si banuiesc ca ar fi de acolo. Mersi mult de ajutor!! Fișiere atașate |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi