Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
GPL accelereaza uzura motorului?
Last Updated: Oct 11 2018 12:22, Started by
mutulica_41
, Dec 11 2008 14:35
·
0
#109
Posted 27 December 2016 - 13:17
In zilele noastre e floare la ureche, chiar si la -20 grade, gpl-ul nu ingheata, merge masinuta fara probleme. Ma minunez cum mergea motorasul daciei 1300 cu acelasi debit de gaz fara sa tuseasca. La ralanti era amestecul prea bogat, iar la demaraje sau urcare pante, prea sarac. Oricum, multumiri pentru povestioara, sunt mandru de n-am aer cu secventiala mea de pe Logan, e "nepoata" instalatiei ce a fost pe 1300.
|
#110
Posted 09 January 2017 - 01:08
Salut! A-ti avut probleme in zilele astea friguroase cu functionarea pe GPL?
|
#112
Posted 17 April 2017 - 13:13
Prin faptul ca gpl arde mai curat decat benzina, la o reglare corecta nu exista funingine, arderea fiind completa rezulta doar co2 si vapori de apa. Astfel nici uleiul nu se contamineaza in functionare venind ( cu ar fi in cazul benzinei) deci un ulei corespunzator isi va mentine calitatile de lubrifiere mai bine in timp. Per total o masina cu gpl, (ideal ar fi CNG- dar la noi nu se poate, ca asa vrea muschiu unora) are viata la fel de lunga cu cazul in care merge cu benzina.
Ps: s-au facut incercari de a converti si motoare diesel pe gaz. |
#113
Posted 30 July 2017 - 00:18
calinjack, on 26 ianuarie 2017 - 06:15, said:
Am montat si eu de 2 saptamani gpl Landi renzo pe Mazda 3 1.6 16v.functionarea nu e in regula deoarece mi s-a aprins check engine pe tester sonda 1 amestec sarac,nu am putere,la deal tuseste, si la 2200rtpm si peste 3000 in vitezele 2 si 3 sughita. |
#114
Posted 30 July 2017 - 09:40
Este vorba de reglaj, bujiile nu o sa compenseze NICIODATA pentru amestec sarac.
In alta ordine de idei am pus gaz si pe noua achizitie. Ieri am terminat cu reglajele. Attached FilesEdited by i860, 30 July 2017 - 09:40. |
#115
Posted 30 July 2017 - 16:08
i860, on 30 iulie 2017 - 09:40, said:
Este vorba de reglaj, bujiile nu o sa compenseze NICIODATA pentru amestec sarac. In alta ordine de idei am pus gaz si pe noua achizitie. Ieri am terminat cu reglajele. |
#116
Posted 30 July 2017 - 16:54
Se fac de 2-3 ori reglaje--cu laptopul-- instalatiei de gpl,pana sa functioneze in parametri optimi
|
#117
Posted 30 July 2017 - 19:00
calinjack, on 26 ianuarie 2017 - 06:15, said:
Am montat si eu de 2 saptamani gpl Landi renzo pe Mazda 3 1.6 16v.functionarea nu e in regula deoarece mi s-a aprins check engine pe tester sonda 1 amestec sarac,nu am putere,la deal tuseste, si la 2200rtpm si peste 3000 in vitezele 2 si 3 sughita. Mie imi facea aceleasi treburi si pe benzina si pe gaz. |
#118
Posted 30 July 2017 - 20:10
|
#119
Posted 01 November 2017 - 22:23
Salutare, am un Fiat Albea din 2009. Am montat GPL imediat dupa ce l-am cumparat de nou. Am facut cam 180.000 km cu el pana anul acesta, timp in care am economisit cam 30.000 lei fata de pretul benzinei. Anul acesta am schimbat chiulasa deoarece scaunele supapelor erau foarte uzate, cu toate ca pe la 150.000 km am montat sistemul Flashlube pentru ungerea supapelor de evacuare si a scaunelor supapelor de evacuare.
Reparatia m-a costat cam 2000 RON materiala si manopera, deci un spanac fata de economia realizata din diferenta de pret gpl/benzina. La demontarea motorului am gasit o mazga neagra solidificata in capul cilindrilor, in zona cu supapele. Mecanicul a zis ca e posibil sa fie acolo de la acel sistem Flashlube. De la reparatie am mai facut inca 10.000 km si totul merge bine dar am oprit sistemul Flashlube de teama sa nu dauneze motorului. Intrebare - voi folositi acest sistem Flashlube sau ceva similar? ce ma sfatuiti - sa il folosesc in continuare sau nu? El are un reglaj manual astfel incat sa picure cam 2-3 picaturi pe minut pe furtunul care duce la admisie, insa uneori se mai deregleaza si cred ca a picurat mai mult ulei decat trebuia si poate de aceea s-a format mazga, nu stiu... Multumesc. Am uitat sa precizez - ce folosesc eu e un sistem valve saver, deci un bidon de plastic de 1 litru cu un capac cu picurator si un furtunas care merge si se mufeaza pe admisie. Nimic sofisticat. Flash lube am impresia ca e altceva, se pune direct in benzina, deci nu ce folosesc eu. In acel bidon de plastic se introduce un ulei special de tip valve saver... |
#120
Posted 18 July 2018 - 23:37
Salut! Nu am avut niciodata GPL pe masina, dar am un Vectra A SFI de 150CP pe care as vrea sa pun. Sunt inca nehotarat. De ce?
1. Vine un amic la mine si ma roaga sa-i citesc si lui compresia la o masina care are GPL montat imediat dupa cumparare. Chevrolet Cruze, 2010, 1.6, 40k km reali, o are de noua, a tinut-o in parcare, in 6 ani facuse 10k km, iar de vreo 2 ani a inceput si el s-o foloseasca normal, dupa ce a lasat cealalta masina sotiei (un Clio 2010 1.2 tot cu GPL de noua). Nu se indura sa mearga cu ea, o tinea de bibelou. Bun, ii citesc eu compresia, 7-7.2 pe toti cilindri. Las deoparte compresmetrul Draper, pe care il am din 2002, si imprumut unul Yato de la un amic, nesigur pe cel Draper. Ca doar e masina de 40k km, iar la Dacia mea 1310 aveam 12.5-13. Si cu Yato compresia era la fel. Omu' zice ca el nu simte nici o clipa cum ca masina n-ar avea putere, ca spera sa-l mai tina 8 ani, asa cum l-a tinut si pana acum. I-am spus ca ma indoiesc ca o sa-l mai tina 8 ani, ca el in 6 ani a facut doar 10k km. Poate, daca are noroc, sa mai tina 40k km. 2, Al amic, o balbaiala la motor la nu stiu ce turatii. Ma roaga sa-i citesc compresia, la unele motoare de Opel se ciupeste garnitura de chiuloasa si da compresia dintr-un cilindru in altul. Opel Zafira, 1.8 16V 125CP, 210k km. Si el vrea sa-si puna GPL. Compresia pe toate 17.5. Ce parere aveti? |
#121
Posted 22 August 2018 - 17:16
sall am un Opel astra j 2015.1,6..aspirat cod motor b16xer si vreau sa pun gpl insa mi a zis cineva sa am mare grija ca are scaune supape ceramice si se ard f. repede.Azi am vorbit cu alta persoana care are un j aspirat acelas cod motor si in 2 ani a facut 6k km fara nici o problema ...acum ufff nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac....se gasira cei de la opel sa puna la modelul asta scaune supape ceram.[nici nu stiu ce drak sunt astea nu ma pricep] si la celelante nu... dumneavoastra ce ziceti ...
|
#122
Posted 24 August 2018 - 08:27
belutudor, on 22 august 2018 - 17:16, said:
sall am un Opel astra j 2015.1,6..aspirat cod motor b16xer si vreau sa pun gpl insa mi a zis cineva sa am mare grija ca are scaune supape ceramice si se ard f. repede.Azi am vorbit cu alta persoana care are un j aspirat acelas cod motor si in 2 ani a facut 60k km fara nici o problema ...acum ufff nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac....se gasira cei de la opel sa puna la modelul asta scaune supape ceram.[nici nu stiu ce drak sunt astea nu ma pricep] si la celelante nu... dumneavoastra ce ziceti ... |
#123
Posted 11 October 2018 - 12:22
Nu stiu daca s-a mai postat, dar GPL nu face nici o probleme la motor - au dat pe post Loganul cu 1.000.000 Km pe GPL 1.4 benzina , care a facut taximetrie si l-au analizat cei de la Reno. Au spus ca motorul era Ok, fara probleme, cu compresia foare buna, fara segmentarea motorului.
https://www.4tuning....jore-30051.html Eu la majoritatea masinilor am avut GPL. Dupa reglajele de rigoare la AGR, am fost foarte multumit de consum si de comportamentul motorului - trage chiar mai bine ca pe benzina. In rest - mult "folclor"... Nimeni nu cred ca tine o masina mai mult de 200.000km - si astia sunt raritati... pana la milion , nu aveti de ce sa va faceti probleme . Gaz si talpa... |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users