Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#55
Posted 07 November 2007 - 11:02
Nu vreau sa iau partea niciunuia, dar,
...si cel de la tejghea/telefon( in cazul siteurilor online ) e om. Chiar daca n-are studii superioare. E om, si merita si el un Buna Ziua!, Multumesc! si La Revedere!, macar atunci cand nu sunteti nervosi pe firma de la care cumparati. ...depinde si de politica firmei, de cerintele sefului. De multe ori, magariile vin de la patron/sef, si nu de la astia executanti ...Regula "Clientul nostru, stapanul nostru" trebuie sa fie "enforced" de la patron in jos, pe scara ierarhica ...si pe mine ma inerveaza cand stocurile prezentate pe siteuri nu reflecta realitatea din depozit si asta iara vine de la conducatori, si nu de la micii negri de pe plantatie. Am vazut intr-o zi, pe siteul Diverta( DOL.ro ), un cooler pe care-l cautam de ceva vreme si care era trecut ca-i in stoc. Le-am trimis mail imediat pentru detalii si raspunsul a fost ca nu il au in stoc si nici nu o sa mai primeasca modelul respectiv si ca o sa-l scoata si de pe site,ceea ce au si facut in urmatoarele 10 minute ... |
#56
Posted 07 November 2007 - 15:15
SINEKT said: MihaiC, daca tu nu verifici un sistem dupa ce iti vine ansamblat de niste indivizi pe care nu ii cunosti, nu stiu cum sa iti zic dar, vina e numai a ta :D Primu lucru cand iei ceva desfaci (daca este cazul), te uiti dintr-o mie de unghiuri, testezi, ... MihaiC said: Pana la urma livrarea ajunge ceva dupa ora 23:00. Eu deja putin nervos, ca a doua zi trebuia sa fiu devreme si fresh la birou. MihaiC said: Cand am cerut sa imi fie livrat gata asamblat, era evident ca trebuie sa scoata piesele din ambalajele originale, dar nu m-am gandit ca sursa trebuia sa aiba totusi un sigiliu. Sigiliu rupt = fara garantie. SINEKT said: In plus, mi se pare si logic ca ti-au dat teapa. |
#57
Posted 07 November 2007 - 16:32
#58
Posted 07 November 2007 - 22:11
shiva, on Nov 7 2007, 11:02, said: Nu vreau sa iau partea niciunuia, dar, ...si cel de la tejghea/telefon( in cazul siteurilor online ) e om. Chiar daca n-are studii superioare. E om, si merita si el un Buna Ziua!, Multumesc! si La Revedere!, macar atunci cand nu sunteti nervosi pe firma de la care cumparati. ...depinde si de politica firmei, de cerintele sefului. De multe ori, magariile vin de la patron/sef, si nu de la astia executanti ...Regula "Clientul nostru, stapanul nostru" trebuie sa fie "enforced" de la patron in jos, pe scara ierarhica ... Când am strigat că vreau să vorbesc cu șefii lor, a devenit posibil tot ceea ce mi-au spus că e imposibil. :D |
#59
Posted 08 November 2007 - 00:02
Sinekt, nu mi se pare normal ca daca toata lumea din domeniul IT este neserioasa (asa cum afirmi tu) trebuie si cei de la Pc Garage sa faca la fel.
Nu inteleg mentalitatea ta, daca toti fac la fel, hai sa facem si noi, chiar daca nu este corect. O firma serioasa nu se preteaza la asa ceva. |
#60
Posted 08 November 2007 - 06:27
intel_p, on Nov 8 2007, 00:02, said: Sinekt, nu mi se pare normal ca daca toata lumea din domeniul IT este neserioasa (asa cum afirmi tu) trebuie si cei de la Pc Garage sa faca la fel. Nu inteleg mentalitatea ta, daca toti fac la fel, hai sa facem si noi, chiar daca nu este corect. O firma serioasa nu se preteaza la asa ceva. Apoi e mai bine sa fii naiv si sa "mergi pe incredere" (doamne ma pufneste rasul cand aud faza asta, auzi tu, in Romania mergi pe incredere... pfoahaha... :lol: ), sau sa fii precaut si sa faci tot ce e posibil ca sa nu te tepuiasca, astfel scapand de nervi, drumuri, bani cheltuiti de pomana ? Edited by SINEKT, 08 November 2007 - 06:28. |
#61
Posted 08 November 2007 - 08:04
Si tu crezi ca daca taci si zici "Asta e!" totul se rezolva de la sine la noi?
|
#62
Posted 08 November 2007 - 08:45
#63
Posted 08 November 2007 - 11:38
O firmă serioasă și-ar fi cerut scuze și ar fi plătit despăgubiri omului.
Ăștia nu numai că nu au procedat așa dar au vrut să-l oblige la cheltuieli suplimentare. Ca să-i pui cu botul pe labe ar trebui să-i dai în judecată pentru paguba creată. Vor fi obligați să plătească și se vor alege și cu o "reclamă" proastă. Pe viitor s-ar gândi de două ori înainte de a debita inepții gen "nu putem face cum vreți dvs.". Toți dau vina pe distribuitor, dar clientul nu are nici-o vină clientul că și-au ales ei prost partenerul de afaceri. Trebuie reglementată legal activitatea magazinelor online. Unul din articole ar trebui să fie amendă pentru fiecare produs prezentat pe site, dar care nu este disponibil. Emag au măcar meritul de a te informa dacă au sau nu produsul respectiv. (în stoc, disponibil la comenzile online, stoc limitat). |
#64
Posted 08 November 2007 - 21:36
Maresalul, on Nov 8 2007, 11:38, said: Emag au măcar meritul de a te informa dacă au sau nu produsul respectiv. (în stoc, disponibil la comenzile online, stoc limitat). Nu tata, mersi, eu prefer Pc Garage, unde totul vine la timp, unde MA INFORMEAZA IN CATEVA MINUTE DE LA LANSAREA COMENZII DACA NU AU CEVA PE STOC (nu stiu cum de pe voi nu va informeaza - si credeti-ma au fost foarte multe situatii in care nu aveau produsul pe stoc si in cateva minute am fost apelat de catre un operator care ma informa ca nu au produsul pe stoc), unde nu mi se dau produsele altuia etc. etc. kappa man84 said: Poate nu ai auzit de ITDIRECT, Senorg sau Intend Bai frate, de unde le scoateti mai frate ca ma doare burta de ras !!!!! :roflmaofast: :roflmaofast: :roflmaofast: INtradevar, intend-ul pare cat de cat serios. Dar restu, duca-se cu tot cu IT-ul lor :roflmaofast: Edited by SINEKT, 08 November 2007 - 21:46. |
|
#65
Posted 08 November 2007 - 22:43
o experienta neplacuta am avut si eu cu pcfun. am comandat o carcasa si o placa video cu plata la curier fara ramburs. am facut greseala sa platesc fara sa mai deschid coletele. carcasa era alt model decat cel comandat de mine iar placa video avea urme vizibile de praf si grasime ea, unde mai pui ca nu mergea de nici un fel si era bulk, fapt nespecificat in momentul comenzii.
in fine doua cateva telefoane nu tocmai amicale mi s-a transmis pe mail ca pot returna produsele si apoi voi primi banii inapoi prin politica de money back a firmei. nu inteleg cum poate fi vorba de asa ceva cand ei mi-au livrat alte produse si care macar nu functioneaza? ar fi fost normal sa-si ceara scuze si sa-mi spuna imediat sa trimit produsele inapoi pe cheltuiala lor fara a fi nevoit sa dau eu 20 de telefoane si sa ma enervez inutil. adica eu trebuia sa trimit pe banii mei inapoi produsele pt ca ei sunt niste incopetenti... ma rog asta insemna pt ei politica de money back. ulterior dand cateva clickuri pe site am aflat ca acest magazin apartine domnului Marius Ghenea, domn care impreuna cu alti intreprinzatori apare intr-o emsiune pe TVR2 despre inceperea unei afaceri. si-a facut averea din afaceri in domeniul IT si pare un om foarte inteligent si corect. aceasta imagine insa nu se regaseste si la angajatii dansului care au atitudine de toata jena si care nu au minimul de respect pt client si pt acest business. in concluzie: o mare bila neagra pt domnii de acolo. |
#66
Posted 09 November 2007 - 00:20
SINEKT, on Nov 8 2007, 21:36, said: Emag au macar meritul ca mi-au vandut o placa video altuia, PLACA FIIND DEJA COMANDATA SI REZERVATA MIE, si AU MAI AVUT SI TUPEUL INCREDIBIL SA MA PUNA SA MAI ASTEPT INCA 2 SAPTAMANI PANA VINE UNA NOUA. In acel moment m-am c*c*t instantaneu pe Emag si nu mai vreau sa mai aud in viata vietilor mele de ei. Nu tata, mersi, eu prefer Pc Garage, unde totul vine la timp, unde MA INFORMEAZA IN CATEVA MINUTE DE LA LANSAREA COMENZII DACA NU AU CEVA PE STOC (nu stiu cum de pe voi nu va informeaza - si credeti-ma au fost foarte multe situatii in care nu aveau produsul pe stoc si in cateva minute am fost apelat de catre un operator care ma informa ca nu au produsul pe stoc), unde nu mi se dau produsele altuia etc. etc. ... Treaba ta ce preferi! Eu m-am referit strict la cea pățit omul cu pcgarajul tău. Sunt serioși??? Atunci de ce nu a despăgubit omul, plătindu-i comisioanele bancare și chiar banii de benzină? |
#67
Posted 09 November 2007 - 06:23
#68
Posted 09 November 2007 - 08:53
SINEKT, on Nov 8 2007, 21:36, said: Ai dreptate, cum ar putea fi neserioasa o firma care are la placi video disponibili ca producatori numai BFG si Gainward (ITDIRECT), din care de BFG nu a auzit nici draq, si am multi cunoscuti care lucreaza in domeniul IT si nici unul din ei nu a auzit de BFG. Cum sa nu fie SENORG serioasa care nu are nici un procesor Intel pe LGA 775 disponibil (cel putin asta arata site-ul lor, la filtrare Intel, socket 775 pagina e goala). Bai frate, de unde le scoateti mai frate ca ma doare burta de ras !!!!! :roflmaofast: :roflmaofast: :roflmaofast: INtradevar, intend-ul pare cat de cat serios. Dar restu, duca-se cu tot cu IT-ul lor :roflmaofast: unu la mana nu sunt frate-tau! :puke: doi la mana: ce cunoscuti ai tu in domeniul IT care nu au auzit de BFG?angajati Flamingo nu?sigur vei spune ca o placa video Asus e mai buna decat BFG....la recomandarile "expertilor" tai.. :death: Era vorba aici nu de ce e pe stoc, ci despre seriozitatea lor... Inainte sa te bagi intr-o discutie intr-un domeniu in care esti habarnist gandeste-te de 2 ori...habar n-ai ce vorbesti. <_< |
#69
Posted 09 November 2007 - 09:15
kappa_man84, on Nov 9 2007, 08:53, said: unu la mana nu sunt frate-tau! :puke: doi la mana: ce cunoscuti ai tu in domeniul IT care nu au auzit de BFG?angajati Flamingo nu?sigur vei spune ca o placa video Asus e mai buna decat BFG....la recomandarile "expertilor" tai.. :death: Era vorba aici nu de ce e pe stoc, ci despre seriozitatea lor... Inainte sa te bagi intr-o discutie intr-un domeniu in care esti habarnist gandeste-te de 2 ori...habar n-ai ce vorbesti. <_< Si crede-ma, pentru mine, ceea ce are pe stoc conteaza cel putin 50%. Da dom'le, firma e serioasa. Nu vinde decat juma' de procesor si o placa video, da macar sunt seriosi.... sa fim seriosi :lol: Si, o da, crede-ma ca nu sunt habarnist in domeniu si am habar despre tot ceea ce vorbesc. Pana una alta sfatul meu este sa cumparati fara frica tot ce vreti de la Pc Garage in orice mod de plata si livrare, din 3 magazine online incercate pana acum ei au fost cei mai seriosi si punctuali. ;) |
|
#70
Posted 09 November 2007 - 16:43
Nestiinta te impinge sa crezi ca o livrare prompta a unui produs si o voce binevoitoare care-ti comunica cum se face o plata inseamna ca un comerciant este "serios".
Orice vanzator este binevoitor atunci cand vrea banii tai. Cand vrei TU banii inapoi, sau serviciile conexe platite odata cu produsul (aka service, garantie), nici un vanzator nu mai este "placut" si deschis catre discutii. Daca refuzi sa accepti "NU" ca raspuns, atunci o sa iasa la iveala si nesimtirea din cel cu care discuti. Evident ca n-ai trecut mai departe de faza cu comanda-livrare, asa ca te avertizez doar: daca-ti crapa ceva cumparat de la PC Garage, du-te mai intai la Farmacie, cumpara Extraveral, dupa aceea incearca sa discuti cu ei si in final...noi te asteptam pe forum, sa ne spui povestea ta. :bigwhitegrin: :drac: Daca te-ai sinchisi sa vezi ce alte "situatii" s-au mai raportat pe forumul asta (numai) legate de aceasta "firma serioasa", iar sinapsele tale ar avea si sens de intrare, nu numai de iesire, nu ai mai fi atat de sigur de ceea ce afirmi. Nu mai recomanda altora sa "cumpere fara frica", multi s-au parlit (mult mai mult decat cei 1% speculati aici, pe forum). Iti asumi tu responsabilitatea pentru viitoarele tepe trase de PC Garage? Sau doar faci reclama? |
#71
Posted 11 November 2007 - 00:33
pripici, on Oct 13 2007, 18:36, said: nu imi aduc aminte sa fi avut probleme cu pcgarage, insa daca omului i s-a spus ca o sa fie sunat si nu l-a sunat nimeni , a revenit si i s-a promis iar acelasi lucru si iar nu s-a intimplat , nu e normal ca om sa te enervezi? daca omul iese in pierdere , nu e normal sa ceara despagubiri ? si nici macar nu a cerut despagubiri. a cerut doar banii cheltuiti. putea sa ceara bani si pe timpul pierdut din cauza pcgarage. daca spune pcgarage ca vina o poarta furnizorul eu nu vad in asta decit o scuza neinteresanta pentru client. el a cerut un produs , i s-au luat banii si in schimb i se da o scuza si rstul de bani. trebuia ca domnisoara alina sa ofere o alta varianta si sa incerce sa rezolve intr-un fel problema. altfel a dat dovada de incompetenta in aceasta situatie , nereusind sa remedieze o situatie . pai asta inseamna neprofesionalism, si tot asa bine putea sa lucreze in locul ei gigel de la aprozar ca tot om e si el. ca si om care lucreaza cu clientii trebuie sa stii sa ii tii in friu si sa stii sa rezolvi problema. dar in topicul asta nu mi-a placut atitudinea sefului care trebuia sa rezolve conflictul, ca de aia e sef si se presupune ca se pricepe mai bine altfel putea sa fie sef tot gigel de la aprozar. legal insa pcgarage are dreptate. mie personal mi s-a intimplat o faza cu depozitu de calculatoare unde patronul mi-a spus ca daca vreau pot sa-l dau in judecata ca pe el nu-l doare nicaieri, are bani de stat in proces. de atunci nu mai cumpar nimic de la depozitul de rebuturi de calculatoare tot ce am scris e o opinie si atit. Cea mai corecta observatie! |
#72
Posted 11 November 2007 - 00:58
Pai de ce trebuie sa platesti un produs pe care firma nu il are pe stoc ?
Dai marfa primesti banul, de ce sa platesti pentru promisiuni ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users