Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bicicleta MTB DHS Silver
Last Updated: Aug 21 2012 23:56, Started by
director_x
, Jun 16 2007 14:50
·
0
#1
Posted 16 June 2007 - 14:50
Am dat 500 Ron pe ea . Din Cora.
Am luat-o pentru oras nici n-am stiut ca e MTB cand am luat-o. Pur si simplu asta mi-a placut din ce aveau pe acolo. Si n-am stat pe ganduri ca nu stiu cand o mai prind pe nevasta-mea in asa toane bune. Barbatii insurati stiu de ce .... SPECIFICATION Part Details Producer Frame Alloy DHS Fork Chainwheel Index AL HAO MEN Front der. 21 viteze TY31 SHIMANO Rear der. Shifter Front brake V-AL QUILONG Rear brake V-AL QUILONG Brake lever Free wheel Index SHIMANO Saddle ABI Chain KMC Tire DURO Intrebarea mea de biciclist aproape incepator, este cum se intretine o astfel de bicicleta. Am vazut ca are furca cu suspensie. E de bine, e de rau? Trebuie sa-i bag ceva vaselina pe acolo? Voi ce scule aveti ptr. bicicleta? Cu ce o intretineti? Exista ceva spray-uri speciale pentru curatare, etc ? Si mai am o intrebare. VA ROG din suflet spuneti-mi saua trebuie sa fia ASA TARE ? M-a spart la .... Ma intelegeti. Sa o schimb? Attached Files |
#2
Posted 16 June 2007 - 14:51
Am sa postez si niste poze facute de mine. Asta e de pe net de la ei.
|
#3
Posted 16 June 2007 - 23:14
Ti-ai cam luat teapa cu bicicleta asta. Cu furca cam e de rau, sa te astepti sa se strice repede, oricum nu-i face nimic. Spray poti folosi wd-40 pt curatat lant si angrenaj. Cadru si ghidonul poti sa il cureti cu o carpa umeda si o stergi dupa aceea repede sa nu rugineasca. Daca te deranjaza seaua ia una cu arcuri. In curand o sa se deregleze schimbatoarele dar nu stiu cum sa-ti explic exact ca eu le fac mai mult "la ochi".
|
#4
Posted 17 June 2007 - 00:42
Mersi pentru raspuns. Chiar asa de rau e ? Nu face fata nici in oras pe drum drept? Mai bine imi luam un Pegas...
|
#5
Posted 17 June 2007 - 01:11
Teapa nu ti'ai luat numa' la pret eventual, o sa ma uit sa vad cat e una ca a ta pe aici (fabrica unde le asambleaza e aici). Daca nu o bagi pe off-road s'ar putea sa te tina destul de mult.
|
#6
Posted 17 June 2007 - 01:18
Cu placere. Daca o folosesti din an in paste o sa tina mai mult da zi de zi nu rezista mult. O fi ea mtb da incearca sa o menajezi cat mai mult, schimba vitezele cat mai rar si nu lua gropi/borduri...
|
#7
Posted 17 June 2007 - 09:13
Ar fi interesant de vazut cat e acolo. Aici am luat-o cu 505 RON. Mie mi-a placut design-ul nici nu m-am gandit ca e MTB, vreau sa merg cu ea prin oras. O sa am grija la borduri mersi mult.
|
#8
Posted 17 June 2007 - 13:18
Nu gasesc modelul asta in oferta.
Tre sa trec pe la reprezentata... ceva asemanator vazusem la 4,7 milioane deci tot cam pe acolo, dar sigur nu ii zicea Silver. |
#9
Posted 17 June 2007 - 15:43
Eu m-am referit la faptul ca ai luat-o la suprapret ci ca piesele sunt de o calitate indoielnica si nu merita 5 mil.
|
#11
Posted 20 June 2007 - 11:26
Un altrix rigid, erau la 3,6 mil in carrefour, nu stiu daca mai sunt acum...
|
#12
Posted 24 June 2007 - 05:03
Are saua foarte rigida, si ma deranjeaza foarte tare . Aveti idee ce model de sa e mai comoda si cam cat costa o sa ? multumesc...
|
#13
Posted 03 July 2007 - 00:31
Ca sa te tina cat mai mult furca incearca sa faci asa: sterge dupa FIECARE plimbare bratele alecea argintii. Se curata foarte bine cu o carpa, dar stergele bine sa nu intre in furca praful sau ce altceva se mai aseaza pe brate. Astfel incetinesti rigidizarea furcii.
Lantul, foile, pinioanele si rotitele schimbatorului spate poti sa le cureti cu alcool. Apoi le lasi la uscat 10-15 minute si le poti unge cu ulei de masina. Asta ar fi o metoda eficienta si ieftina. Inceraca sa cureti transmisia cat mai des, sa nu lasi praful sa se acumuleze. NU exagera cu uleiul. Pui cate o picatura mica pe fiecare za a lantului. Cat despre sa... ar fi buni niste pantaloni cu burete, dar te costa cat jumatate din bikla. Nu e usor de recomandat o sa. Ai putea sa cumperi una care ti se pare mai moale iar daca nu te obisnuiesti cu ea cumperi alta pana gasesti una buna, sau (metoda mai ieftina) astepti sa ti se tabaceasca fundul. Bineinteles mai exista si sei din piele care se muleaza in timp dupa forma fundului dar nu cred ca merita invetitia pt. ca sunt scumpe. O sa cu gel am inteles ca este pe la 1 milion si cica ar fi buna. Eu nu am incerca nici una pana cuma. Spor la pedalat. |
#14
Posted 04 July 2007 - 23:36
Salut . In primul rand s`o stapanesti cu placere . Am avut destule biciclete , le`am schimbat destul de des , faza cu scaunul este normala pentru cineva care nu s`a plimbat foarte mult , se obisnuieste fundul cu forma si dupa un timp nu o sa te mai doara . Aici intra in calcul si gropile , bordurile pe care le iei , ai spus ca te plimbi prin oras , te sfatuiesc sa mergi pe sosele cu asfalt neted . Acuma nu mai am sa la bicicleta , dar deja intru peste alt sport .
Bicicleta e buna , nu necesita mare ingrijire din partea ta , ci de o anumita grija . Cum a spus cineva mai sus in legatura cu furca aceea , din cunostinta as crede ca este o furca pe arcuri ( pentru ca o furca pe aer e de la 3 mil. in sus ) , poti sa o stergi dar nu dupa fiecare cursa pentru ca se usuca uleiul ( care se ataseaza pe bratele furcii prin culisare) , odata la 3 sapt e deajuns sa le stergi dar dupa ce faci asta , cu o seringa pui niste ulei de masina in brate , pe brate si elimini excesul ca sa nu cada pe roti , jante . Franele , v-brake`uri , sunt reglate din fabrica , asigura`te ca sabotii calca cu toata suprafata pe janta , ca sa le modifici pozitia sau sa desfaci frana sa o reglezi , sa`i reglezi cursa la manete (mai scurta mai lunga) se face cu un imbus simplu de 5mm. Schimbatoarele (cele de pe ghidon) sa nu le lovesti pentru ca sunt din plastic si se sparg , nu forta schimbarea vitezelor , trebuie sa ai rabdare sa se cupleze alta viteza. Daca se strica unu , il desfaci cu o surubelnita si inauntru scoti sufa (cablul) si il schimbi , dar sugerez sa faci asta la service . Deraioarele (cele care misca lantul pe pinioane si foi) ar trebui picurate cu ulei de masina la partile rotative , si lantul la fel , da nu in exces cum a mai spus colegu mai sus . Cam atat ar fii , mai am decat sa`ti spun distractie placuta si cati mai multi km cu ea . Edited by foca28, 04 July 2007 - 23:37. |
#15
Posted 30 May 2009 - 00:15
Detin asa ceva si vreau sa va zic ca sar la borduri si damburi cu ea de parca as avea jeep. O am de 1 an si nu i-am schimbat nimic. Furca nu merge xD nici nu se chinuie sa se coboare 50 de mm
|
|
#16
Posted 08 November 2009 - 09:18
am si yo bicicleta din asta , furca mi-am facut-o singur si e super... furca trebuie unsa cu ulei pentru mecanisme foarte fine( masina de cusut industriala)
apoi i-am dat drumul la suspensie de la "acele doua suruburi" , iara cum e super , eu unul o folosesc pentru sarituri si plimbari , si ma tine , o am de un an jumate... . Alt ceva nu stiu ce sa mia iti spun. apropo daca faci cele spuse de mine furca iti va merge super( inainte nici mie nu imi mergea) |
#17
Posted 08 November 2009 - 11:40
Am si eu o bicicleta ca asta - o tin pentru borduri in B (pentru munte am un CUBE analog de care-s foarte mandru ).
Revenint la silver - cand am cumparat-o am customizat-o putin: - schimbat pedalele cu unele de aluminiu - bilele de blocul pedalier - l-am schimbat cu o caseta SHIMANO (nu's cum se numeste - am uitat) - schimbat saua cu una pe gel - ventura (ieftina si buna - am 105 kg si nu a facut pb) Dupa o perioada am schimbat rotile cu unele capsate - remerx. Le-am schimbat nu ca as fi avut probleme ci pentru ca am avut nevoie de jante pe o bicicleta cre o tin la tara si am preferat sa iau unele mai bune pentru DHS. Urmeaza sa schimb franele si manetele de la frana - promax (nu-s cine stie ce dar pentru hartoapele din B sunt OK). Per ansamblu daca-i faci modificarile de mai sus si o reglezi cum trebuie bicicleta este super Ok pentru banii dati. Cadru este OK, geometria buna insa nu te sfatuiesc sa te dai cu ea la munte - sa cobri de la babele spre ex. Pentru oras - repet, este excelenta. Edited by ncristi, 08 November 2009 - 11:42. |
#18
Posted 06 April 2010 - 22:22
fbm95, on 8th November 2009, 10:18, said: am si yo bicicleta din asta , furca mi-am facut-o singur si e super... furca trebuie unsa cu ulei pentru mecanisme foarte fine( masina de cusut industriala) apoi i-am dat drumul la suspensie de la "acele doua suruburi" , iara cum e super , eu unul o folosesc pentru sarituri si plimbari , si ma tine , o am de un an jumate... . Alt ceva nu stiu ce sa mia iti spun. apropo daca faci cele spuse de mine furca iti va merge super( inainte nici mie nu imi mergea) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users