Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
TAXA DE IMATRICULARE
Ultima postare: ian 21 2008 19:34, Inițiat de
DANMARCO2007
, ian 30 2007 19:02
·
0
#487
Publicat: 06 octombrie 2007 - 13:57
1. Stie cineva daca a fost aprobat noul calculator de taxe de prima inmatriculare? Unul este pe www.automobiletv.ro Si daca da oare sa va aplica de la 1 ianuarie pt ca era vorba sa se mai astepte putin...
2. Cat se poate circula in Romania cu numerele rosii ( pe noul calculator e mai ieftin de inmatriculat un motor euro4 > 1600cc asa ca trebuie sa astept pana la anul ) |
#488
Publicat: 08 octombrie 2007 - 12:13
recent mi-am cumparat un VW T4;am platit 4500 euro(asta am cautat asta mi-am luat).taxa de prima inmatriculare e 6000-7000 euro.astept sa-mi vina o idee cum sa ocolesc taxa....pana tuni merg cu Dacia fabricata in 1981.DA merg incet si zgomotos.Pt eventuale intrebari masina e in extraordinara stare de functionare cu TUV PANA IN 2009.acum m-am ales cu dosar penal ot ca mi-au expirat numerele si nici bani sa platesc prelungirea.Cu ce am gresit eu in fata primului ministru,ca l-am votat?!!ca nu il omor(asa ar merita)?!!Era un Zvon cum ca nevinovat la puscarie....e bine ii cititi postu'.in scurt timp o sa ma dea afara de la servici,mi-a fost luat permisu care era o o parte vitala in serviciul meu.Astept procesul.....
|
#490
Publicat: 16 octombrie 2007 - 23:36
pentru TAXA de INMATRICULARE SECOND trimiteti cat mai multe mailuri pe adresa:
[email protected] in limba romana ... culmea!!! am fost primul care am scris si iata fragmente din raspuns: ....Stimate Domnule xxxx, Va scriu in legatura cu plangerea pe care ati adresat-o Ombudsmanului european pe 8 octombrie 2007 si care a primit numarul de inregistrare 2543/2007/RT. Am incercat sa va contactez la numarul de telefon pe care l-ati mentionat in formularul de plangere, dar fara succes. As dori sa va informez ca eu sunt juristul care se ocupa de plangerea dumneavoastra. Din aceasta plangere, nu reiese in mod clar carei institutii comunitare sau nationale v-ati adresat in legatura cu taxa de prima inmatriculare (raspunsul la intrebarea 4 din formularul de plangere). V-as fi recunoscatoare daca ati putea sa-mi raspundeti pe e-mail sau sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos .... Am contactat telefonic si se pare ca va pica taxa, dar, mai trebuie insistat. A fost o d-na super draguta ... si i-am spus ca reau sa atac MEF-ul (ministerul vosganian) in instanta ... scrieti si voi si dati pe toate forumurile .... succes. arr |
#491
Publicat: 17 octombrie 2007 - 08:46
Nu stiu daca am voie (sa ma scuze moderatorii) , Se pare ca sunt si romani mai curajosi
http://www.masini.ro...showtopic=17936 |
#492
Publicat: 20 octombrie 2007 - 02:16
1. PARCUL AUTO TREBUIE PROTEJAT. Orasele trebuie protejate.
Masinile vechi straine taxate la sange. FARA POLUARE!!!! Cele de 2-3 ani lasate la liber. NU VREM SA FIM GROAPA DE GUNOI A EUROPEI. Vrem SH, dar de 2-3 ani! 2. Ce facem pt. noi?! Ce facem pt. muncitorii romani, pt. industria auto romaneasca? Noi vrem sa producem la noi, sa ramana banul la noi, NU SA DAM BANII LA GERMANI! Ne dau noua germanii ceva? Interesul nostru este no.1. Nu dau nici o ceapa pe industria auto germana. Iubesc enorm FORD!!! Renault. Dau de munca, fac investitii, aduc capital. Germanii decat il iau! Editat de Basarab, 20 octombrie 2007 - 02:20. |
#493
Publicat: 20 octombrie 2007 - 09:17
Basarab, on Oct 20 2007, 03:16, said: 1. PARCUL AUTO TREBUIE PROTEJAT. Orasele trebuie protejate. Masinile vechi straine taxate la sange. FARA POLUARE!!!! Cele de 2-3 ani lasate la liber. NU VREM SA FIM GROAPA DE GUNOI A EUROPEI. Vrem SH, dar de 2-3 ani! 2. Ce facem pt. noi?! Ce facem pt. muncitorii romani, pt. industria auto romaneasca? Noi vrem sa producem la noi, sa ramana banul la noi, NU SA DAM BANII LA GERMANI! Ne dau noua germanii ceva? Interesul nostru este no.1. Nu dau nici o ceapa pe industria auto germana. Iubesc enorm FORD!!! Renault. Dau de munca, fac investitii, aduc capital. Germanii decat il iau! 1. parcul auto autohton este unul dintre cele mai vechi din Europa. deci n-ai ce sa protejezi. nu masinile straine trebuie taxate la sange ci masinile poluante. si sunt foarte multe masini romanesti vechi pe soselele noastre, care polueaza la greu. 2. industria auto romaneasca nu exista. a fost vanduta. muncitorii romani nu vor fi protejati prin impunerea de bariere comerciale artificiale. ci prin concurenta neingradita. in momentul cand astfel de bariere pica atunci muncitorii sunt complet descoperiti pt ca e o falsa protectie. 3. aici e vorba de interesul a milioane de oameni din tara versus interesele meschine a unor pruducatori de automobile care au cointeresat politicieni corupti de la guvernare. orb sa fii sa nu vezi asta. nu se poate cladi nimic solid prin masuri protectioniste. iar firmele care vin sa investeasca doar cu conditia unor avantaje care evita concurenta directa nu ajuta tara sa progreseze. dimpotriva. tariceanu va pierde alegerile (si) din cauza taxei auto. stie asta. dar macar a facut-o pe bani. |
#496
Publicat: 20 octombrie 2007 - 21:30
eu m-am cam saturat de romani cu pretentia ca-s mai tari decat americanii,englezii...voi chiar nu va vedeti lungul nasului?!!!mai baieti noi ramanii trebui sa ne punem pe picioare incet incet,dintr-o data e imposibil.vorbiti de niste lucruri care va depasesc.basarab te plateste cineva sa postezi(iti spun eu ca nu),eu platesc sa te abtii;lasa adresa,asta daca chiar esti labil
|
|
#497
Publicat: 21 octombrie 2007 - 07:04
1. NU VREM SA FIM GROAPA DE GUNOI A EUROPEI. Vrem SH, dar de 2-3 ani!
2. Ce facem pt. noi?! Ce facem pt. muncitorii romani, pt. industria auto romaneasca? Noi vrem sa producem la noi, sa ramana banul la noi, NU SA DAM BANII LA GERMANI! Ne dau noua germanii ceva? Interesul nostru este no.1. Nu dau nici o ceapa pe industria auto germana. Iubesc enorm FORD!!! Renault. Dau de munca, fac investitii, aduc capital. Germanii decat il iau! ACUM BLOCHEZA FORD?! De ce?! |
#499
Publicat: 21 octombrie 2007 - 09:10
Basarab, daca tu chiar crezi ca tariceanu nu va pierde alegerile da-mi voie sa ma amuz !
Treaba asta cu taxa de inmatriculare e de fapt o politica economica antiliberala! E complet opusa principiilor liberalismului economic! Problema romaniei e ca nu are o clasa politica in stare ca prin masuri economice sa puna tara asta pe picioare, adica sa ridice nivelul de trai al poporului! Noi avem o gramada de parveniti, imbogatiti ai tranzitiei a caror singura preocupare e binele lor personal! Restul nu exista! Din punctul lor de vedere poporul nu exista ca entitate inteligenta si capabila sa se exprime coerent! Din punctul lor de vedere suntem o turma de oi de la care se poate obtine lina, brinza, lapte si carne! Taxa e pusa sa aduca bani la buget, bani care cu cit sunt mai multi cu atit pot fi furati mai usor fara sa se observe! Asta-i tot! Este naiv sa spui ca noi avem o industrie auto! Noi nu avem nimic de fapt, guvernul nu protejeaza interesele noastre ca cetateni ci interesele unor corporatii care au venit aici sa cistige bani. Atit. Si protejeaza interesele acelora penru ca sunt platiti. Intr-un post prin primavara am spus ca treaba asta cu privatizarea de la Craiova va ajunge sa nu se termine anul acesta! Se pare ca am avut dreptate, desi nu im face nici o placere! |
#500
Publicat: 21 octombrie 2007 - 14:06
Basarab, on Oct 21 2007, 08:04, said: 1. NU VREM SA FIM GROAPA DE GUNOI A EUROPEI. Vrem SH, dar de 2-3 ani! 2. Ce facem pt. noi?! Ce facem pt. muncitorii romani, pt. industria auto romaneasca? Noi vrem sa producem la noi, sa ramana banul la noi, NU SA DAM BANII LA GERMANI! Ne dau noua germanii ceva? Interesul nostru este no.1. Nu dau nici o ceapa pe industria auto germana. Iubesc enorm FORD!!! Renault. Dau de munca, fac investitii, aduc capital. Germanii decat il iau! ACUM BLOCHEZA FORD?! De ce?! |
#501
Publicat: 21 octombrie 2007 - 16:01
cabina, on Oct 8 2007, 13:13, said: recent mi-am cumparat un VW T4;am platit 4500 euro(asta am cautat asta mi-am luat).taxa de prima inmatriculare e 6000-7000 euro.astept sa-mi vina o idee cum sa ocolesc taxa....pana tuni merg cu Dacia fabricata in 1981.DA merg incet si zgomotos.Pt eventuale intrebari masina e in extraordinara stare de functionare cu TUV PANA IN 2009.acum m-am ales cu dosar penal ot ca mi-au expirat numerele si nici bani sa platesc prelungirea.Cu ce am gresit eu in fata primului ministru,ca l-am votat?!!ca nu il omor(asa ar merita)?!!Era un Zvon cum ca nevinovat la puscarie....e bine ii cititi postu'.in scurt timp o sa ma dea afara de la servici,mi-a fost luat permisu care era o o parte vitala in serviciul meu.Astept procesul..... Nu sunt de acord cu taxa asta, cel putin nu in forma asta. Dar tu... ti-ai facut-o singur. Stiai la ce risc te supui conducand o masina neinmatriculata. Sau poate nu... |
|
#502
Publicat: 22 octombrie 2007 - 19:38
Basarab, on Oct 20 2007, 03:16, said: 1. PARCUL AUTO TREBUIE PROTEJAT. Orasele trebuie protejate. Masinile vechi straine taxate la sange. FARA POLUARE!!!! Cele de 2-3 ani lasate la liber. NU VREM SA FIM GROAPA DE GUNOI A EUROPEI. Vrem SH, dar de 2-3 ani! Fara poluare zici? Atunci nu mai circula cu masina! O masina noua azi, poate deveni peste 2-3 ani o adevarata pacoste dpv fiscal. Nici nu o sa terminati ratele la ea macar. Aveti grija ce va doriti si cind cereti taxe peste taxe |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi