Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nemultumiri... si neajunsuri!
Last Updated: Jan 26 2004 21:06, Started by
craiuVerde
, Jan 06 2004 14:25
·
0
#19
Posted 10 January 2004 - 18:13
"1. Daca doreai sa-ti faci un abonament (la orice serviciu), te duceai PERSONAL, pentru a fi sigur ca totul iese OK. Astfel evitai prima intamplare. "
Problema nu e ca am avut abonamentul de date ci ca nu am putut sa-l scot... Si la urma urmei de ce nu poate sa faca mama mea abonamentul pe numele ei? Adica ei i se pot intampla dar mie nu? "2. A doua problema o evitai si mai simplu... aveai grija de factura pana cand o achitai. Neglijenta costa!" Iar nu ai inteles ce vroiam sa apun E vina mea ca nu am avut grija de factura si am pierdut-o dar nu e normal ca ei sa nu poata afla cat le datorez... si am mai revenit dupa cateva zile sa intreb despre datorie si tot nu se aflase nimic. "3. "Picatura care a umplut paharul" putea fi evitata printr-o confirmare a primirii cererii transmise de tine prin fax, printr-un apel la 111. Simplu..." nu crezi ca sunt cam multe confirrmari peste confirmari peste faxuri & stuff ? am si zis: m-au sunat de la zapp sa le confirm datele din factura, deci a ajuns la ei. dupa care ai pierdut-o. "O fi Zapp cum o fi, dar "povestea ta horror" nu ar fi existat daca ai fi fost doar putin mai atent... sa nu zic responsabil. " cam multe obligatii am eu in plus fata de operator, nu crezi? ps: de cate luni lucrezi la zapp? |
#20
Posted 10 January 2004 - 18:21
Quote Originally posted by zuppy de cate luni lucrezi la zapp? Ei, si tu, nu "lucrez" numai la Zapp, mai am jumatate de norma la Cosmorom si am mai "lucrat" pentru Orange, Connex si alte companii. Serios acum, trebuie sa fii mult mai atent cu ceea ce semnezi. Cand vrei ceva neaparat, cere si o confirmare cu numar de inregistrare. Faxul ajunge, dar mai trebuie si inregistrat (asta daca nu ai bafta sa se imprime foarte rau si sa nu poata fi citit). Fii atent si nimeni nu te va putea pacali cu vreo "superoferta"! :cool: |
#21
Posted 10 January 2004 - 19:04
Quote Originally posted by zuppy ... ...deci FUCK Zapp, asta a fost picatura care a umplut paharul. Incompetenta asta e CRASA!!! Imi iau Orange. Vezi sa nu o iei de la capat |
#22
Posted 10 January 2004 - 19:12
Mi-ai luat-o înainte, Airboy ! :cya: Asta vroiam sa zic si eu !
|
#23
Posted 10 January 2004 - 20:37
Quote Originally posted by Allex Ei, si tu, nu "lucrez" numai la Zapp, mai am jumatate de norma la Cosmorom si am mai "lucrat" pentru Orange, Connex si alte companii. Serios acum, trebuie sa fii mult mai atent cu ceea ce semnezi. Cand vrei ceva neaparat, cere si o confirmare cu numar de inregistrare. Faxul ajunge, dar mai trebuie si inregistrat (asta daca nu ai bafta sa se imprime foarte rau si sa nu poata fi citit). Fii atent si nimeni nu te va putea pacali cu vreo "superoferta"! :cool: nu mi-a trecut prin cap ca daca las cererea in magazinul lor mai trebuie sa si verific daca ajunge ... oricum de acum inainte o sa fac numai asa, 10x for the tip. |
#24
Posted 10 January 2004 - 20:42
Quote Originally posted by AirBoy Vezi sa nu o iei de la capat pai cu connex am patit-o, cu zapp la fel... de ce sa nu o patesc si cu orange ? :cool: :cool: :cool: |
#25
Posted 12 January 2004 - 14:57
Quote Originally posted by craiuVerde 09.01.2004 10:57 CostControlul inca nu si-a revenit! sambata, 10.01.2004, CostControlul si-a revenit... dupa o saptamana de nefunctionare! Stiu ca in contractul cu connexul este specificat ca MobiFon nu raspunde pentru eventualele pierderi in cazul nefunctionarii serviciului... dar acorda reducere la abonament pe perioada cat acesta nu a functionat! stie cineva ceva??? |
#26
Posted 12 January 2004 - 15:05
Quote Originally posted by craiuVerde Stiu ca in contractul cu connexul este specificat ca MobiFon nu raspunde pentru eventualele pierderi in cazul nefunctionarii serviciului... dar acorda reducere la abonament pe perioada cat acesta nu a functionat! stie cineva ceva??? Ar fi si culmea sa acorde reducere la abonament pentru ca nu a functionat un serviciu care iti este oferit absolut GRATUIT. Daca ai fi patit acelasi lucru cu un serviciu pe care il plateai, ai fi stiut ca operatorul ofera reducere/compensare NUMAI daca clientul solicita expres asta. Contractul contine numai o parte din regulile care se aplica in relatia operator-client, pentru ca in afara contractului exista prevederi care se pot schimba ZILNIC. |
#27
Posted 12 January 2004 - 16:10
Zapp este o firma cu perspective mari de viitor (de a lua urma Cosmoromului) ...
Intru la ei pe site si aleg Smart Advisor si imi spune ca ies mai ieftin cu abonamentu lor de $7 decat cu Orange-u meu ($4 + $5(180min) + $6 (5Mb GPRS) ... dreq de prosti, aia cred ca daca imi schimb reteaua, implicit toti din agenda mea o sa faca la fel si sun doar in retea. |
#28
Posted 12 January 2004 - 16:39
Quote Originally posted by Allex Ar fi si culmea sa acorde reducere la abonament pentru ca nu a functionat un serviciu care iti este oferit absolut GRATUIT. ...man...de unde ai scos-o ca servicul e gratuit? Nu e gratuit...pt servicii de genul asta platim abonament....si de aia platim abonament ca sa beneficiem de servicii mai multe (si mai calitative) decit aia cu cartela....ceea ce nu se intimpla. |
|
#29
Posted 12 January 2004 - 16:50
serviciul CostControl (ca si multe altele: http://www.connex.ro...x.jsp?locale=ro) este inclus in abonament chiar daca este gratuit...
|
#30
Posted 12 January 2004 - 16:51
Quote Originally posted by onyx Pt servicii de genul asta platim abonament....si de aia platim abonament ca sa beneficiem de servicii mai multe (si mai calitative) decit aia cu cartela....ceea ce nu se intimpla. Este GRATUIT, asa figureaza in OFERTA. "Nu te costa nimic" pe tine, client, poate fi tradus, din pacate, si prin "nu ne obliga cu nimic" pe noi, operator. De unde aceasta discriminare intre utilizatorii de cartele si abonati?! Nu mi se pare normal ca serviciile sa fie diferite, din moment ce tarifele sunt calculate astfel incat utilizatorul de cartela sa plateasca si diferenta minutului de convorbire pana se recupereaza "abonamentul" pentru respectivul interval. Plus perioadele foarte scurte de valabilitate a creditului si alte "facilitati" pentru a-i determina pe acestia sa treaca la abonament. |
#31
Posted 12 January 2004 - 16:53
Quote Originally posted by Allex Contractul contine numai o parte din regulile care se aplica in relatia operator-client, pentru ca in afara contractului exista prevederi care se pot schimba ZILNIC. ...prevederi pe care, daca le schimba, trebuie sa le anunte si, daca se refera la costuri, poti chiar sa reziliezi abonamentul in cazul in care nu-ti convine... |
#32
Posted 12 January 2004 - 17:04
Quote Originally posted by craiuVerde serviciul CostControl (ca si multe altele: http://www.connex.ro...x.jsp?locale=ro) este inclus in abonament chiar daca este gratuit... Se pare ca nu sti cum era pana acum 3-4 ani cand nu era cost control, plateai taxa de conectare si nu era taxare la secunda(dar erau 3 secunde gratuite ). E o mana cereasca cost controlul , chiar asa cum functioneaza. Intr-adevar trebuie pus la punct fiindca de la o vreme mai mult nu merge decat merge. Nu platesti pentru el. Adica daca nu functioneaza nu poti sa- i acuzi ca si-au incalcat angajamentul fata de tine. Insa asta tine de multumirea ta ca si client, iar daca nemultumirile sunt multe, te pierd pe tine ca si client. Eu mai suport putin prostiile astea cu cost controlul si om vedea ce-o sa se intample. |
#33
Posted 12 January 2004 - 17:23
stiu... am avut abonament si pe atunci... oricum, nu mai conteaza!
am uitat sa va zic ca, dupa pauza asta de 7 zile in care nu a mers nea' CostControl-ul, m-am trezit cu 25 de centi cost apeluri... si nu-mi aduc aminte decat de un apel in afara orelor de varf de 9 centi... care a durat pana in doua minute... asa cum le-am zis si lor, nu ma deranjeaza valoarea asta (de cativa leisori) dar problema este ca serviciul nu functioneaza asa cum ar trebuie... |
|
#34
Posted 12 January 2004 - 18:53
Lasa-i ma ca-si pun la punct serviciul Ca doar n-o trecut decat 4 luni de cand au implementat noul sistem Sunt meseriasi, le trebuie timp sa-l faca.
|
#35
Posted 12 January 2004 - 20:28
Quote Originally posted by AirBoy Lasa-i ma ca-si pun la punct serviciul Ca doar n-o trecut decat 4 luni de cand au implementat noul sistem Sunt meseriasi, le trebuie timp sa-l faca. Ok, de acord, numai sa ma lase si pe mine sa-mi fac teste la portofel la plata abonamentului si sa nu platesc chiar toata suma pentru deficientele lor. |
#36
Posted 12 January 2004 - 20:42
Ei asa e cand vezi ironia in posturile altora, am vrut sa fiu putin cinic
Sunt de acord, a cam trecut perioada "de proba" si cea in care userii au "inteles" ca au de lucru.... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users