Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nemultumiri... si neajunsuri!
Last Updated: Jan 26 2004 21:06, Started by
craiuVerde
, Jan 06 2004 14:25
·
0
#55
Posted 22 January 2004 - 14:14
Unui prieten i-au oprit telefonul cei de la CONNEX (Tu faci viitorul) :-)))pentru ca vorbise prea mult (cam 2 milioane). data de facturare este pe 27 ianuarie iar cea de ultima zi a platii undeva prin februarie. Ei l-au sunat alaltaieri si i-au zis ca daca nu plateste in 24 de ore ii inchid telefonul...ceea ce au si facut. Avea toate facturile platite la zi.
|
#56
Posted 22 January 2004 - 14:31
mda este tipic connex....si eu am avut probleme dinastea...pe mine m-au inchis cand eram in franta in roaming fara sa ma mai sune...
|
#57
Posted 22 January 2004 - 14:41
Pe chestia ii poate da in tribunal si sa ceara despagubire.
Nu cred (cel putin in contractul meu cu Orange) ca se specificat undeva faza aia seaca. A vorbi de 2 milioane ii mult ??? Mie Orange nu mi-a facut niciodata faze seci. Odata parca am exagerat si m-au sunat doar sa verifice ca totul este OK : Adica : Buna ziua, Orange : Va sunam sa va anuntam ca s-a vorbit in valoare de 1.000.000 in ultimele 24 de ore. Este totul in regula? Eu : Da Orange : Va dorim o zi buna. Prin vara am avut o factura de 6 milioane si scadenta era prin 6. Era deja 10 si eu nu platisem inca (eram plecat la mare si am uitat de ea). M-a sunat tanti de la Orange si i-am spus ca dau o fuga daca ii urgent, daca nu, platesc in 15. Mi-a zis ca in 15 este OK si mi-a dorit o zi buna. In ultimele 12 luni am platit facturi Orange in valoare de 27.000.000 Recunosc ca foarte rar am avut nemultumiri, si acelea find chestii tehnice minore. Dupa parerea mea ... isi merita banii. Niciodata nu m-au sunat cu rahaturi si amenintari sa imi platesc factura. De multe ori mai intarziam cu plata facturi (eram ocupat,plecat,etc) ... si tot nu ma amenintau. Tin sa mentionez ca in prima luna de abonament Orange din viata mea am avut o factura de 3 milioane, deci nu puteau sa cunoasca ce fel de client sunt ... si tot nu m-au sunat cu amenintari. The future is bright ... the future is Orange. |
#58
Posted 22 January 2004 - 14:48
Da...dar la tine este verificat...adica intr-o luna ai vorbit de 150 $ sa zicem...asta se inregistreaza la ei si iti creste user ratingu la ei acolo....adica iti creste limita lunara pentru cat poti vorbi....dart pentru un abonat nou sau un abonat vechi dar care a avut tot timpul facturi mici, pentru ei este suspect sa salte la 3- 4 milioane....si atunci se declanseaza o alarma la plati si te suna sa platesti in avans....deci daca ai vorbit de bani aia insemana ca ii si ai si nu ii mare branza sa mergi sa platesti in avans....dar daca vrei sa le tragi o teapa atunci e numai bine ca te inchid...
|
#59
Posted 22 January 2004 - 14:54
Am vorbit de 3 milioane in prima luna ... de unde sa am rating in prima luna? ...
|
#62
Posted 22 January 2004 - 19:51
oare v-ati pus urmatoarea intrebare ??? procentual cati din utilizatori au avut cu adevarat probleme cu platile,relatiile cu operatorii de la customer ?
eu nu.singura mea problema care pot sa o reprosez pana acum la toti operatorii (inafara de cosmorom pe care l=am testat doar ca acoperire teoretica cu search-ul manual de retea) este tocmai acoperirea si network busy in ultimul timp(cam din decembrie) in orasele mari.atat.nu vreau super calitate hi-fi , imi este suficient ca sa mai refac din semnalul audio cu ajutorul dsp-ului meu propriu , dar vreau acoperire terestra maxima.am avut deseori nevoie de semnal datorita jobului meu si acum stau si ma bucur ca am 3 telefoane (desi este cam greu sa le car dupa mine) , 3 abonamente , toate 3 super avantajoase (si daca sa o iau asa, nici nu dau bani multi 2 centi zapp cu toti zapperii, 2,5 centi orange cu cine ma intereseaza , 10 centi connex cu toti connexii ), si usurel, usurel acoperirea mea devine nationala. respect ?? da , atat timp cat platesti banii si esti utilizator fidel ,il ai.. calitate , aici este o problema discutabila.... |
#63
Posted 22 January 2004 - 21:00
Nu cred ca undeva pe planeta asta este cineva cine ofera servicii perfect (in orice domeniu).
Stiu eu ... am o mica firma de gamedevelopment. In fiecare zi ma gandesc ce sa fac ca sa am servicii mai bune. Inca nu am ajuns a zic ca totul este perfect ... si nici nu am sa ajung vreodata. Fiecare tindem spre cel mai bun raport pret / calitate. Adica ... daca as plati $1 pentru un abonament cu 1000 de minute nationale ... nu m-as plange daca nu as avea semnal clar. Daca as da $1 pentru un minut national, i-as spanzura cu mana mea daca nu ar fi perfect. |
#64
Posted 25 January 2004 - 14:39
Sunt nemultumit de faptul ca firmele respective nu vor sa deschida ochii,si sa vada ca clientii lor sunt nemultumiti!
Orice ai cauta legat de gsm sau telefonie sau mai stiu eu ce,imposibil ca google sa nu-ti dea un raspuns din partea softpedia,the number one.Chiar si asa,in cateva e-mailuri trimise catre ei,am pus si un link catre acest forum. Iar pe acest forum se vede clar ca lumea este nemultumita de ei.Nu fac si ei un sondaj ceva,o REVOLUTIE,asa cum scrie pe site-ul Ornage UK,cand in Anglia,era nevoie de o revolutie in domeniu,pentru confortul clientului.La noi nimic.Sunt astupati la ochii,si la urechi,mai rau decat credeam.De fapt dau impresia ca sunt chiori,surzi si muti,ca de fapt ei stiu ce vrem noi,clientii.Macar daca ne-ar oferi ce vrem noi,TREPTAT,dar sa faca o schimbare.Numai concurenta nu este pe piata de telecomunicatii. Tac ca mormolocii pe uscat si stau cu mainile in san,fara sa faca ceva. Ei cred ca ne multumesc pe noi cu o umbreluta,un ghiozdanel,un cd cu muzica,sau mai stiue eu ce le trece prin minte?Oameni noi cumparam servicii de comunicatie nu maculatura.Ce naibii le luati painea de la gura,librariilor? |
|
#65
Posted 25 January 2004 - 14:57
Atata timp cat fiecare castiga clienti si nu pierde ... de ce ar schimba ceva?
Se numeste marketing. Aici ii vina romanilor. 10.000.000 de romani se plang de Romtelecom si nici macar 1 nu isi reziliaza contractul cu ei. Atunci ei de ce ar asculta plangerile? Daca maine 1.000.000 de abonati ar trece de la ONG/CNX la CSR (exemplu) ... fi convins ca ceva s-ar intampla. Atata timp cat romanul judeca : Pai am 2 prieteni in retea ... cum sa trec? ... nimic nu se va schimba. Eu am schimbat 3 operatori la viata mea, si contrar unor aberatii pe care le-am auzit ... cel putin am avut mereu cel mai bun raport pret/calitate. Si va rog ... nu incepeti sa imi dati argumente ca de ce nu va parisiti operatorul. Nu vreau sa aud un om care se plange de propriul lui operator ... dar pentru aia le plateste lunar o factura. |
#66
Posted 25 January 2004 - 16:04
mai "exosyphen" la mine situatia arata asa: am in familie 4 (patru) abonamente cent500 (din care unu al meu +2 de 2 ani si unu de 4) la asta se adauga fratele mic care are o cartela si el pe connex, zi-mi mie pot eu sa renunt si sa trec pe oringi, (facand abstractie de cei 80% din insii din agenda care sunt pe connex)
mi-ar conveni un free ceva... dar asta e deocamdata, daca ma mut imi iau toata familia si gata! asta nu inseamna ca imi place cum ma trateaza connex si ce imi ofera ca client "vechi" |
#67
Posted 25 January 2004 - 16:08
Quote Originally posted by exosyphen Eu am schimbat 3 operatori la viata mea, si contrar unor aberatii pe care le-am auzit ... cel putin am avut mereu cel mai bun raport pret/calitate. Si va rog ... nu incepeti sa imi dati argumente ca de ce nu va parisiti operatorul. Nu vreau sa aud un om care se plange de propriul lui operator ... dar pentru aia le plateste lunar o factura. Un rationament corect! Nu-ti mai convin serviciile, renunti, indiferent de programul de fidelizare. Fidelizarea ar trebui sa neutralizeze tentatia de a profita de oferta concurentei, nu de a inchide ochii la infinit pentru serviciile proaste care iti sint oferite! :cool: |
#68
Posted 25 January 2004 - 16:12
in romania e chestie de MONOPOL, chiar daca connexu nu e singura companie de telefonie mobila, se aplica altfel de monoplol, au cei mai multi clienti si nu se prea indura lumea sa plece... Ce-ar fi sa ne strangem 100-2 de mii de abonati de peste un an sa trecem toti pe orange? asta ar fi o lovitura!
|
#69
Posted 25 January 2004 - 16:13
Ma bucur ca mai sunt oameni rationalit printre noi (Allex).
90% din posturile de aici sunt plangeri ... va pune cineva arma la cap si va obliga? Poti sa iti iei un SIM GSM din afara de la o firma specializata si sa il folosesti in roaming pe toate 3 retelele din .ro Platesti $0.80 per minute primit si $0.40 pe minutul national. Este prepay .... daca as vorbi 20 de minute pe luna ... mi-as lua. Ii mai ieftin decat GO. |
|
#70
Posted 25 January 2004 - 16:17
add : cine va opreste? Pe mine nu m-a oprit nimeni cand am parasit Orange.
Ma tenta sa sun de ONG pe CNX cu 24 de centi (favorit in afara retelei) ... decit cu 35 de pe kamarad. |
#71
Posted 25 January 2004 - 16:20
ma opreste un calcul simplu: cati bani imi ies din buzunar pentru aceleasi telefoane date intr-o luna... mie mi se rupe de cul il cheama pe operator! ca-i zice connex, orange, cosmorom sau zapp...
eu ma uit la care din ei ies mai ieftin! SUNT UN EGOIST! MA GANDESC NUMAI LA MINE! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users