Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Urgent CARGUS - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
247 replies to this topic

#1
Shambala

Shambala

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.12.2005
CARGUS - Servicii mizerabile, nesimtire dusa la extrem si marlanie injurioasa la adresa celui mai elementar bun simt - cam asa presteaza ei in aceasta perioada.

Am trimis un colet ramburs de la Iasi la Bucuresti pe data de 20 decembrie, coletul a fost livrat si rambursul (+ taxele) incasate de CARGUS pe 21 decembrie iar banii vor ajunge inapoi in Iasi "candva dupa Anul Nou".

Obisnuit sa primesc banii a doua zi dupa ce a fost achitat rambursul, am fost surprins cand acestia nu au sosit.
Dupa inca o zi, intreb iarasi si mi se raspunde la fel - 'Nu aveti nimic!".

"Pai luati legatura cu cei din Bucuresti si vedeti de ce nu i-au trimis", solicit cu un inceput [nemanifestat] de iritare. Ei bine, nici vorba !
Personalul statiei din Iasi a refuzat sa intrebe la Bucuresti de ce nu a fost trimis plicul cu bani (pentru care au avut grija sa isi incaseze taxa deloc mica) pe motiv ca cei de la Bucuresti "nu-i asculta" .
Deci daca nu vine un colet sau orice altceva, trebuie sa te interesezi singur, pe banii tai.

La Bucuresti raspund pe rand, 5 zile la rand, 5 'domnisoare' diferite care promit ca vor reveni cu un telefon dupa ce vor afla detalii despre situatie - doar una singura a revenit, la celelalte trebuind sa revin tot eu cu un nou apel interurban.
Si ce spun ? - ca "AWB-ul exista dar nu figureaza" [operat] - adica "Da, banii sunt la noi, nu au fost trimisi la Iasi".
Fiecare promite ca banii vor pleca in acea seara, in fiecare din zilele urmatoare intreb la Iasi si raspunsul este invariabil acelasi - "Nu a sosit nimic! "

A treia zi [lucratoare] intreb si eu "de ce" si mi se raspunde cu aberatia ca "agentul a fost in concediu medical" !!
De parca ar pleca omul acasa sau la spital cu zecile sau sutele de milioane de la ramburs asupra lui. La orice serviciu se predau sarcinile unui inlocuitor, nu ?

Zilele urmatoare mi se raspunde ca "transportul banilor se face cu o masina speciala, blindata", si ca "aceasta nu a avut drum la Iasi".
Si tot asa, de 9 (noua) zile - la care trebuie adaugate de acum si urmatoarele 5 pina pe 4 ianuarie...

Deci, in cel mai bun caz, acel ramburs va veni dupa 15 zile, desi a fost taxat la curierat rapid !

Apropo - conform angajamentului/contract al firmei, rambursurile trebuiesc livrate - legal - in 5 zile lucratoare!
Deci nu va faceti iluzii ca vor veni de pe o zi pe alta, caci daca vin este doar o intamplare.

#2
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,115
  • Înscris: 29.06.2005
Mai, nu stiu ce sa spun, eu cu Cargus am avut doar experiente placute.Ma rog, poate si pentru ca curierul din Roman este foarte de treaba si isi face treaba bine.Coletele expediate din Bucuresti seara la 7-8 dimineata la 9 erau la mine la usa... rambursul la fel.
Fa si tu o reclamatie prin care soliciti despagubiri; in caz contrar te adresezi la OPC...

#3
clicu

clicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 16.11.2006
Nasoală fază; mă miră un pic, și eu am lucrat cu Cargus intens prin 2002-2004 și n-am avut niciodată probleme cu ei, mereu au fost punctuali.

#4
car

car

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 09.01.2006
Din pacate este o practica obisnuita la Cargus-provincie! Se pare ca ritmul de Bucuresti le prieste iar cel de provincie - Timisoara 2006 luna iulie trimis colet si aflat in septembrie de la beneficia ca nu a fost livrat (ixulescu fost in c/o iar cand cerut plata, el a spus ca nu a primit coletul, care facea panze de paianjeni bine merci in magazia Cargus Tm) - cu care am avut probleme, este DISTRUS!  Problema banuiesc  este la seful local (Tm, Is,..) care o fi angajat pe relatii nu pe capacitate si nu are habar ce se intampla la el in suscursala!

#5
simbad

simbad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.01.2007
la orice firma unde este mult de lucru apar si neajunsuri, trebuie tinut cont ca firma cargus este in plina dezvoltare care invata pe parcurs ce are de facut,nu e ca industria...de masini sau mai stiu eu ce unde ai un plan si construiesti.  sa sti ca nu e o meserie usoara mai ales ca e un domeniu relatiiv nou pe piata, nu au inca experienta 100 % cum au ups sau alte firme de curierat internationale care au o experienta si un buget de zeci de ori mai mare . si mai fac si ei greseli !
este greu sa gasesti angajati in acest domeniu deoarece nu exista scoala cu aceasta specialitate ... crezi ca e usor sa formezi personalul la locul de munca  ??? pai tu sti cate trebuie sa invete ? este o materie acumulata in 15 ani ...deci nu e usor.
deeci nu-i putem judeca prea aspru , este si greseala noastra de a trimete ceva prin cargus si nu verificam daca a ajuns la destinatie lucru pe care-l putem face pe www.cargus.ro sau cu un simplu telefon.

#6
viktoras

viktoras

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 31.08.2005

View Postsimbad, on Jan 20 2007, 18:33, said:

la orice firma unde este mult de lucru apar si neajunsuri, trebuie tinut cont ca firma cargus este in plina dezvoltare care invata pe parcurs ce are de facut,nu e ca industria...de masini sau mai stiu eu ce unde ai un plan si construiesti.  sa sti ca nu e o meserie usoara mai ales ca e un domeniu relatiiv nou pe piata, nu au inca experienta 100 % cum au ups sau alte firme de curierat internationale care au o experienta si un buget de zeci de ori mai mare . si mai fac si ei greseli !
este greu sa gasesti angajati in acest domeniu deoarece nu exista scoala cu aceasta specialitate ... crezi ca e usor sa formezi personalul la locul de munca  ??? pai tu sti cate trebuie sa invete ? este o materie acumulata in 15 ani ...deci nu e usor.
deeci nu-i putem judeca prea aspru , este si greseala noastra de a trimete ceva prin cargus si nu verificam daca a ajuns la destinatie lucru pe care-l putem face pe www.cargus.ro sau cu un simplu telefon.



simbad,cred ca te tii de glume cand postezi aici.pai tu doresti ca noi,clientii,sa platim pentru faptul ca nu sunt in stare sa-si gaseasca oameni potriviti activitatii lor??? probabil ca au oameni pe masura platii care le-o fac.

#7
simbad

simbad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.01.2007

View Postviktoras, on Jan 20 2007, 19:30, said:

simbad,cred ca te tii de glume cand postezi aici.pai tu doresti ca noi,clientii,sa platim pentru faptul ca nu sunt in stare sa-si gaseasca oameni potriviti activitatii lor??? probabil ca au oameni pe masura platii care le-o fac.

E asta este, e greu sa gasesti oameni carora sa le pese de munca lor indiferent de salar . nu e vorba de cargus e vorba de tot romanul care spune ...de ce sa ma agit ca tot atat iau salar.
nu am vrut sa iau apararea cargusului cu care am relatii foarte bune chiar in timisoara , am vrut sa atrag atentia romanilor asupra calitatii care va fi obligatorie acuum ca suntem in europa.
multumesc.

#8
max97

max97

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 31.03.2006
Sunt din Iasi, am trimis prin Cargus un colet la Bucuresti pe 10 ianuarie. Nu am primit rambursul nici pana astazi.
In plus colete livrate din Cluj, Tg. Mures ajung la mine in 48 ore in timp ce prin alte firme de curierat le primesc in 24.

I-am contactat pe cei de la Cargus Iasi.
Am primit aceleasi raspunsuri ca si Shambala.

Nesimtire maxima si neseriozitate totala la CARGUS !!!.

#9
rodyca5sep

rodyca5sep

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.03.2007
Te cred ce spui despre Cargus pentru ca este adevarat.Astia cred ca s-au saturat de bani si de clienti si pot sa spun ca nu au nici o scuza ptr cele intamplate sau pentru neseriozitatea lor.Ca sa fii serios nu iti trebuie multi ani de experienta pe piata.Cargus sunt cei mai nesimtiti transportatori mai ales ca ne ia o gramada de bani ptr transport

#10
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,981
  • Înscris: 06.09.2004
Tocmai ne-au pierdut un colet pe care il trimisesem de la firma.

#11
cristina_cluj

cristina_cluj

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.09.2006
simbad e cea mai mare tampenie ce spui tu acolo, eu zic ca trebuie 3 facultati sa iei in mana un colet sa il citesti si sa il duci la adresa care o scrie pe cutie, eu zic ca iti trebuie 4 clase si o scoala de soferi, oricum eu colaborez cu e firma care si ea trimite produsele prin Cargus, de ajuns nu ma plang ca ajung in 2 zile mereu, da cu bani ajung dupa o sapt, poate e o conventie de al lor nu pot sa zic sigur pt ca e o firma care trimite sute de colete zilnic prin ei, dar totusi depinde de zonele Clujului, unde stau eu daca nu esti acasa iti lasa un bilet ca a fost si un nr de tel unde sa suni, in alte zone sunt niste nesimtiti ca nici nu vin si zic ca au fost, depinde de oameni. Oricum eu zic ca Cargus e deja destul de mare si crede ca daca are destui clienti poate face ce vrea, eu am mai colaborat cu o alta firma micuta, Spint Curier, aia aduceau intr-o zi, daca doream imi aduceau si dimineata la 8 sau dupamasa cum doream, la Cargus il aduce cand vor ei daca ii rogi sa ti-l aduca la alta ora ca nu esti acasa nici vb. Mie mi-a ajuns de Cargus da  nu am ce face cam 1 data pe saptamana am de afacere cu ei

#12
jak59

jak59

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 23.03.2007

View Postcristina_cluj, on Mar 23 2007, 09:00, said:

simbad e cea mai mare tampenie ce spui tu acolo, eu zic ca trebuie 3 facultati sa iei in mana un colet sa il citesti si sa il duci la adresa care o scrie pe cutie, eu zic ca iti trebuie 4 clase si o scoala de soferi,

Urmaresc acest topic de mult timp, dar asta chiar e prea de tot.Dvs. probabil va ganditi ca intreaga divizie de curierat a unei firme incepand de la agent,sortatori,dispeceri,curieri  lucreaza doar pentru un client .Chiar credeti ca aceasta activitate se rezuma doar la a citi pe un colet si al duce la destinatie!?Daca  ati citi pe un colet la rubrica Destinatar  X-ulescu  adresa: Brasov , Str. Principala , unde ati duce respectivul colet? Stimata doamna sa stiti ca intre un curier cu facultate si unul cu 4 clase diferenta nu este chiar asa mare,referitor la activitatea de curierat binenteles.Am intalnit cazuri in care un curier ,care se lauda cu diploma de licenta , abia facea 15 livrari pe zi ,in timp ce altii  doar cu "scoala de soferi "ajungeau si la 40-60 livrari/zi.E adevarat ca nu trebuie sa ai facultate ca sa livrezi un plic sau un colet dar ca sa livrezi 100 iti trebuie un pic mai mult.


Quote

eu am mai colaborat cu o alta firma micuta, Spint Curier, aia aduceau intr-o zi, daca doream imi aduceau si dimineata la 8 sau dupamasa cum doream, la Cargus il aduce cand vor ei daca ii rogi sa ti-l aduca la alta ora ca nu esti acasa nici vb.


Eh,nici chiar asa, dimineata la 8!!!!De unde venea  respectivul curier cu coletul ,direct de acasa?Sau intra la servici la ora 5.Mie nu prea imi vine sa  cred asta.Cat despre Cargus ,eu cred ca este cea mai mare firma de curierat privata din Romania .Ca au si cativa nemultumiti este ceva inevitabil in tara noastra unde totul merge cum merge,dar va-ti gandit cati sunt cei multumiti de serviciile lor.Ma indoiesc!

Cu respect ,Jak

#13
jak59

jak59

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 23.03.2007

View PostShambala, on Dec 30 2006, 15:21, said:

CARGUS - Servicii mizerabile, nesimtire dusa la extrem si marlanie injurioasa la adresa celui mai elementar bun simt - cam asa presteaza ei in aceasta perioada.

Am trimis un colet ramburs de la Iasi la Bucuresti pe data de 20 decembrie, coletul a fost livrat si rambursul (+ taxele) incasate de CARGUS pe 21 decembrie iar banii vor ajunge inapoi in Iasi "candva dupa Anul Nou".

Obisnuit sa primesc banii a doua zi dupa ce a fost achitat rambursul, am fost surprins cand acestia nu au sosit.
Dupa inca o zi, intreb iarasi si mi se raspunde la fel - 'Nu aveti nimic!".


La Bucuresti raspund pe rand, 5 zile la rand, 5 'domnisoare'

Nu va contrazic ,insa eram doar curios sa vad daca v-au raspuns si de Craciun din moment ce 21 +5 =26!   :D

Edited by jak59, 23 March 2007 - 23:24.


#14
aviator

aviator

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 24.07.2005
Servicii idioate. Dupa ce  a sunt mai scumpi ca toti sunt si cei mai neseriosi.
Am trimis 15 pachete cu ei si la 11 am avut probleme legate de livrare (intarzieri de 2-3 zile).
Probabil ca Cargus are prea multe contracte cu firmele ca sa mai aiba chef sa mai fie seriosi.
Am avut pachet pe care scria cu litere MARI DE TOT "FRAGIL" si asta pe toate partile. |Si evident a sosit zdrobit...

#15
SisterRay

SisterRay

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 10.09.2005
Imi pare rău să îngroș rândurile nemulțumiților, dar trebuie să-mi povestesc și eu experiența.

Am cumpărat, nu demult, ceva cu plata ramburs de la cineva din Timișoara. Produsul era 70 RON, taxele la Cargus 28.5 RON. Produs pus la curier joi după-amiaza, ar fi trebuit să fie livrat vineri. Vineri nimic. Mai spre seară, asta pe la 18.30 parcă, mă întreabă vânzătorul daca am primit. I-am zis că nu, mi-a dat un număr de telefon și numărul trimiterii să sun și să văd ce se întâmplă.

Sun eu la Cargus, sunt lăsată un pic în așteptare să se verifice, se verifică și mi se spune că va fi livrat a doua zi între 10 și 13. A doua zi, stau acasă, nimic. Pe la vreo 12.20 așa văd la colțul blocului o mașină de Cargus și pe cineva coborând din ea. Culmea, nu cu mine a avut treabă. Iar telefon, întreb de ce nu au venit, nu primesc nici măcar scuze, iar când am menționat mașina de Cargus care trecuse pe la blocul meu (adresa e ușor de găsit, sunt plăcuțe la fiecare scară), mi se spune că probabil livrase altă comandă. Serios? Și a mea ce avea? Când am întrebat de ce plătesc taxele lor ca să primesc servicii de Poșta Română, nu mi s-a răspuns. Le-am cerut să-mi livreze la serviciu, spunându-le că nu mai stau ca proasta să-i aștept acasă.

Luni, pățită deja, dau telefon de cum ajung la serviciu să-i întreb ce au de gând și aduc, bineînțeles vorba despre faptul că livrarea trebuia să se facă de vineri și că nu s-a făcut nici măcar sâmbătă. La care primesc răspuns că "sâmbăta nu garantăm livrările." Serios? Atunci înseamnă că mă mințiseră vineri seară ca să scape de mine. Întreb când vine curierul, mi se spune că în maxim o oră și așa a și fost. Inutil să spun că i-am numărat curierului până la ultimul bănuț, un leu nu am lăsat de la mine.

Concluzie: firmă nesimțită, sper să nu mai am neplăcerea de a lucra cu cineva de pe-acolo.

#16
aricipufos

aricipufos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.04.2007
Si mie imi pare rau ca ingrosi randurile nemultumitorilor, am lucrat si eu destul cu cargusul si stiu cum merge treaba...
    Produsul care l-ai comandat tu probabil a fost depus prea tarziu .. "dupamiaza" si nu a mai prins transportul din acea zi poate din cauza comenzii date f tarziu de vanzator. Un curier de la cargus aduna cam 15 comenzi in interval de 2 ore pt ca "dupamiaza" se trezesc foarte multi ca au uitat sa trimita sau pur si simplu nu aveau marfa gata. Este necesar sa precizez ca mai sunt unii vanzatori  care se trezesc f tarziu si vin la sediu, expediaza marfa dupa ce a plecat transportul din ziua respectiva si comunica clientului ca trebuie sa primeasca a doua zi. Evident, a doua zi abia pleaca spre destinatie... si, este vina cargusului ca doar ei sunt "nesimtiti si neseriosi".
     Daca produsul tau a plecat vineri ar fi trebuit sa aiba bifata casuta "livrare sambata", ceea ce nu s-a intamplat pt ca expeditorul nu a cerut asta, sau poate spera totusi ca printr-o minune ajunge in aceeasi zi in care pleaca (este imposibil). Coletul tau a ajuns sambata in centrul cargus destinatar dar nu a fost scos pe livrare din motivul mentionat mai sus.
     Vineri seara cand sunat tu la cargus probabil ti-a raspuns un operator ramas peste program la calculator si ti-a zis ca expeditia este in tranzit si in mod normal ajunge in sediu a doua zi.. bineinteles ca nu avea sa ti-o livreze el personal.
      Ia sa mergi tu frumusel la posta romana si sa comanzi ceva, apoi sa le zici ca vrei la alta adresa (respectiv la servici), si sa iti ajunga si intr-o ora sa vedem ce se intamla. Acel curier probabil avea de dimineatza un traseu cat de cat stabilit si l-a dat peste cap si a rupt masina in doua ca sa ajunga sa iti dea tie cel colet care il asteptai asa urgent. Bine ca i-ai numarat si ultimu' banut pt ca nu merita nesimtitu' nimic in plus, ca doar vorba aia - "astia sunt mizerabili si neseriosi".  S-o fi descurcat el fraieru sa duca restul de vreo 40 de plicuri si colete pe care trebuia sa le termine pana la ora 12, pt ca apoi sa inceapa sa adune comenzile cat mai repede sa nu il apuce dupamiaza. Tin sa precizez ca majoitatea curierilor de la cargus sunt angajati cu masinile lor personale  si sunt facute praf pt ca trebuie sa ajunga urgent sa multumeasca si cel mai mic client care a platit 28.56 ca sa i se aduca un colet de 10 kg direct in brate tocmai din capatul celalalt al tarii.
      In concluzie.. mai bine lucrati cu posta roamana sau cu alte firme mai mici la care trimiti coletul si iti dispare in tranzit in mod miraculos. Nu zic ca ar fi PERFECT cargusul.. mai calca si ei stramb ca doar tot oameni sunt pana la urma dar tinand cont de rata de esec de la cargus de 0.002% eu o sa lucrez cu ei in continuare.
     Ultimul lucru care vi-l zic... un curier apreciaza cand un client ii da banii exact la banutz pt ca ei nu tin case de marcat in buzunar sa dea rest si nu sunt cu foamea dupa bacsisuri. De fapt nici nu merita.. da-i in colo de mizerabili !

#17
SisterRay

SisterRay

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 595
  • Înscris: 10.09.2005
Am a-ti spune urmatoarele:

1. Pachetul meu, care era un flecustet ca greutate (un joc de PSP ca sa-ti faci o idee), a fost expediat joi, de catre un om care mai facuse asta si care stia cand trebuie sa-l puna la curier si cat dureaza.

2. Operatorul nu mi-a spus ca pachetul n-ar fi ajuns in Bucuresti.

3. Pe banii mei, nu ma intereseaza problemele firmei de curierat.

4. Las intotdeauna ceva la cei care-mi fac livrari, la chelneri, la taximetristi si la alti prestatori de servicii si nu ma caut in buzunar dupa ultimul banut. Cand serviciul insa este jalnic, nu mi se pare normal sa mai platesc in plus, pentru ca eu muncesc pentru banii mei, nu mi-i da nimeni pentru simplul motiv ca exist.

#18
aricipufos

aricipufos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.04.2007
Nu ti-a reprosat nimeni ca nu ai lasat bacsis.. doamne fereste am vrut doar sa evidentiez ca ei lucreaza mai bine decat altii atata tot nu sunt servicii perfecte dar nici tarifele nu sunt exagerate (consider eu)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate