Hyundai i20 din 2018, tremurat la demaraj doar cand motorul e cald
Last Updated: Apr 18 2024 09:00, Started by
anti77
, Feb 22 2024 14:15
·
3
#20
Posted 23 February 2024 - 09:07
#21
Posted 23 February 2024 - 10:40
anti77, on 23 februarie 2024 - 08:39, said:
... Daca lasi sa se raceasta cilindrul ambreiaj (nu stim care dintre cele doua master/slave), problema dispare. Hyundai inlocuieste ambele. ... gogosaru100, on 22 februarie 2024 - 20:53, said:
tot hyundai i20 doar ca 2017 tu ai i20 ? |
#22
Posted 23 February 2024 - 11:48
Am folosit un I20 din 2018 vreo 5 ani (masina de serviciu) si a facut asa de noua pana am schimbat-o. Cam toate din flota faceau la fel. Parca aveau din fabricatie o problema cu ambreajul subdimensionat sau ceva. Din ce am mai citit parca au fost unii care au schimbat ambreajul pe garantie din cauza asta.
|
#23
Posted 25 February 2024 - 10:50
Florin_Alex, on 22 februarie 2024 - 15:58, said:
Suzuki SX4, Florin_Alex, on 23 februarie 2024 - 09:07, said:
Benzina, 2008 Florin_Alex, on 23 februarie 2024 - 09:07, said:
N-am idee, |
#24
Posted 27 February 2024 - 08:27
Se confirma ipoteza, masina isi revine imediat udand cilindrul receptor ambreiaj cu apa.
Problema este ca piesa de schimba METELLI 54-0186 sugerata de mai multi cu probleme similare nu se gaseste pe stoc nicaieri in europa, presupun din cauza ca ii atat de mare cererea, iar original nu as vrea sa pun. |
#25
Posted 27 February 2024 - 09:04
Nu trebuie sa iei neaparat Metelli .
Poti pune si de la alt producator . https://targuldepies...06/leaf-100060/ |
#26
Posted 27 February 2024 - 19:35
ndor, on 27 februarie 2024 - 09:04, said: Nu se potriveste pana la urma Febest, la modelul din 2018 s-o schimbat cilindrul, ar fi compatibile:METELLI 54-0186 TRUSTING CZ186 A.B.S. 61340 CIFAM 404-186 MAXGEAR 61-5607 Nu am gasit nici un model pe stock in uniunea europeana. In ultimele zile am contactat si producatorii, cel mai repede pe 19 Mai, adica peste 2.5 luni soseste pe stoc. Ar fi in Turcia ieftin, dar nu stiu cum sa-l trimita in RO si in China scump "original" - unde de obicei sunt rebuturi de la piese originale (da fiindca I20 foloseste lichidul de frana si pt. acest cilindru, nu m-as risca). Codul original este 41710-02200, pare sa fie fabricate de TCIC. In India si Brazilia exista si kit pt. reparare: 41710-022kkfff sau 41710-022kkqqh. Edited by anti77, 27 February 2024 - 19:39. |
#27
Posted 05 March 2024 - 20:50
Tot nu am gasit nicaieri acest cilindru doar in original la 375RON, asa ca l-am desfacut complet.
Inafara de ceva ce semana cu un vierme alb mort din lichid (probabil vazelina siliconica de pe piston aplicat la montaj) inautru arata impecabil. Curatat, reasamblat, aerisit si nici o schimbare. Cred ca la udarea cu apa s-o racit si cutia de viteze/carcasa ambreiaj. Mai nou am observat o trepidatie in mers cand e cald motorul intre 1500-1800 rpm cam la orice viteza. M-as apuca de desfacut ambreiajul, poate si cutia sa vad ce-i acolo, as multumi daca cineva imi poate indica un manual de service, chiar daca nu e pt. modelul exact, sa nu ma iau numai dupa indienii de pe youtube. |
#29
Posted 06 March 2024 - 09:51
anti77, on 05 martie 2024 - 20:50, said:
Tot nu am gasit nicaieri acest cilindru doar in original la 375RON, asa ca l-am desfacut complet. ... Cred ca la udarea cu apa s-o racit si cutia de viteze/carcasa ambreiaj. Mai nou am observat o trepidatie in mers cand e cald motorul intre 1500-1800 rpm cam la orice viteza. M-as apuca de desfacut ambreiajul, poate si cutia sa vad ce-i acolo, as multumi daca cineva imi poate indica un manual de service, chiar daca nu e pt. modelul exact, sa nu ma iau numai dupa indienii de pe youtube. Daca gasesti pe undeva manual service sunt interesat si eu. Eu nu am gasit pe nicaieri . |
#31
Posted 18 April 2024 - 08:01
ndor, on 06 martie 2024 - 09:51, said:
Poti sa-l testezi incalzind cilindrul cu un feon si vezi daca mai culiseaza pistonul . Am incercat sa-l incing cu pistolul cu aer cald pana cand mirosea si iesea un pic de lichid pe supapa de aerisire. Din pacate nu se manifesta problema doar prin incalzirea cilindrului receptor ambreiaj. Deoarece o aparut METELLI 54-0186 pe stoc in westul europei, la numai 125 RON, totusi o sa incerc sa-l schimb. As incerca sa mai schimb inca odata si lichidul, poate cu unul mai bun (acuma 2 luni am folosit 1l TEXTAR dot4). De fiecare data cand se manifesta problema cu tremuratul/trepidatiile, lichidul in vasul de expansiune este peste limita MAX cu vreo 1cm si da, cilindrul receptor ambreiaj este foarte fierbinte. Ar ma fi si posibilitatea izolarii cu banda izolatoare termica a tubulaturii... |
#32
Posted 18 April 2024 - 09:00
Sa ne tii la curent dupa ce il schimbi cum e in continuare.
Nu cred ca izolarea tubulaturii rezolva ceva . PS. - vad ca il au si in tara pe la Targul de piese aka Epiesa Codul este compatibil si cu Kia , I10 ... Teil ist kompatibel mit 13 Fahrzeug(en) Marke Modell Baujahr Plattform Typ Motor Einschränkungen Hyundai i10 2019/09-2024/12 AC3, AI3 1.2 MPi 1248 ccm, 62 KW, 84 PS Hyundai i10 2019/09-2024/12 AC3, AI3 1.0 MPi 998 ccm, 49 KW, 67 PS Hyundai i20 2014/11-2024/12 GB, IB 1.2 1248 ccm, 55 KW, 75 PS Baujahr ab:01/2015 Hyundai i20 2014/11-2024/12 GB, IB 1.2 1248 ccm, 62 KW, 84 PS Baujahr ab:01/2015 Hyundai i20 2019/01-2024/12 GB, IB 1.2 LPG 1248 ccm, 55 KW, 75 PS Hyundai i20 2014/11-2024/12 GB, IB 1.2 LPGI 1248 ccm, 61 KW, 83 PS Hyundai i20 Coupe 2015/05-2024/12 GB 1.2 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Rio III 2014/11-2017/12 UB 1.2 CVVT 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Rio III 2011/09-2017/12 UB 1.25 CVVT 1248 ccm, 63 KW, 86 PS KIA Rio III Stufenheck 2014/11-2017/12 UB 1.2 CVVT 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Rio III Stufenheck 2011/10-2017/12 UB 1.25 CVVT 1248 ccm, 63 KW, 86 PS KIA Rio IV 2017/01-2024/12 FB, SC, YB 1.25 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Stonic 2017/07-2024/12 YB 1.2 CVVT 1248 ccm, 62 KW, 84 PS Edited by ndor, 18 April 2024 - 09:10. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users