Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Router TP-Link
Ultima postare: nov 19 2023 18:16, Inițiat de
ammazon
, nov 18 2023 18:01
·
3
#3
Publicat: 18 noiembrie 2023 - 18:26
E ceva de capul lui, merită banii?
Problema e ceva mai amplă, mi-am cumpărat această cameră de supreveghere pentru a o monta la țară. În București folosesc un router TP-Link AX53. Pe acest router am reușit să configurez fără nicio problemă camera. Când am ajuns la țară surpriză, nu reușesc nicicum s-o fac să vadă rețeaua, așa că m-am hotărât să schimb routerul. La țară am așa ceva (așa știe Digi să lucreze profesional): IMG-20231118-WA0004.jpg 98,85K 59 download-uri IMG-20231118-WA0005.jpg 75,22K 58 download-uri Înțeleg că pentru montarea unui alt router trebuie să sun la Digi și să cer modificarea conexiunii în bridge, apoi din acel router să vin cu un cablu în routerul nou. Am foarte multe camere conectate în prezent în acea locație și nu am posibilitate de a le demonta, reseta și reconecta la noua rețea. Dacă pe noul router denumesc rețeaua WI-Fi cu același nume și pun aceeași parolă ca pe routerul de la Digi, acestea se vor conecta? Nu știu dacă m-am făcut înțeles prea bine, mă simt rău și ideile se cam fugăresc prin cap... |
#5
Publicat: 18 noiembrie 2023 - 18:41
Quote Când am ajuns la țară surpriză, nu reușesc nicicum s-o fac să vadă rețeaua, EU10 Manual de utilizare User manual EU10 Link 1. Install the ICSee application by accessing Google Play or the App Store or by scanning the QR code below: Android iOS 2. Create an account in the application or log in if you already have one. 3. Activate the GPS Location function in your phone. 4. Power the camera with the power supply adapter in the package. You will immediately hear the message “System starting up. Wait to be configured”. If you do not hear this message, reset the camera by long pressing the Reset button on the motherboard, next to the micro SD card slot. 5. In the application, press the + icon to add your camera. 6. Select “WiFi Camera”. 7. Select the WiFi network you want to connect the camera to and add the network password. Note: For the first setup, position the camera and phone as close as possible to the WiFi router. Both devices must be connected to the same WiFi network. 8. Press “Confirm”, then “Next”. 9. A QR code appears on the phone screen. Position the phone in front of the camera lens. Wait for the connection. At the end, you will hear the connection confirmation message. 10. Choose a password for the camera. 11. Press “Confirm”. 12. Choose a name for your camera. 13. Choose the recording mode: continuous or only in case of an alarm. 14. Press “Next” and “Done” to complete the procedure. Note: If the procedure fails, reset the camera and repeat the steps above. |
#6
Publicat: 18 noiembrie 2023 - 18:44
@Zacopati, da. Asta după ce i-am dat revenire la setările de fabrică.
@crocko.dilul, Am urmat absolut toți pașii iar totul se oprește la faza cu codul QR în fața lentilei. Stă așa până expiră timpul și nu o vede. În București, pe routerul AX53 totul durează 20 de secunde. Editat de ammazon, 18 noiembrie 2023 - 18:42. |
#8
Publicat: 18 noiembrie 2023 - 19:22
Foloseste acasa credentialele de la tara. Asta ar simplifica tot procesul de diagnoza retea. Probabil ca vei cumpara routerul degeaba. Macar temporar trebuie sa ai aceleasi credentiale ca la tara. Cu retea guest e posibil sa se blocheze pentru ca nu mai permite conectarea si vizualizarea retelei lan.
Editat de Leo2006, 18 noiembrie 2023 - 19:34. |
#9
Publicat: 18 noiembrie 2023 - 19:38
@crocko.dilul, Da, telefonul era conectat la aceeași rețea wi-fi și avea datele mobile oprite.
@Leo2006, Bună idee, am să încerc, mulțumesc! Este oare posibil ca la țară să am închise anumite porturi de către Digi, iar acestea să fie chiar cele pe care camera le folosește? În general parcă portul 80 se folosește, nu? Editat de ammazon, 18 noiembrie 2023 - 19:43. |
#10
Publicat: 18 noiembrie 2023 - 20:21
Daca nu gresesc, aplicatia camerei se conecteaza la un server chinezesc si prin el se conecteaza si aplicatia client. Acel server releu chinezesc simplifica configurarea si accesul la camera.
Digi are inchise doar cateva porturi. "BLOCAREA PORTULUI 25 (SMTP) BLOCAREA PORTULUI 53 (DNS) BLOCAREA PORTULUI 123 (NTP) BLOCAREA PORTULUI 135-139 (NETBIOS) BLOCAREA PORTULUI 161 (SNMP) BLOCAREA PORTULUI 445 (SMB) BLOCAREA PORTULUI 1900 (SSDP) BLOCAREA PORTULUI 23 (TELNET)" P.S. E un copy-paste de pe site-ul Digi si asa le place lor sa scrie cu litere mari. Editat de Leo2006, 18 noiembrie 2023 - 20:28. |
|
#11
Publicat: 18 noiembrie 2023 - 21:49
@Leo2006, am creat o rețea guest cu credențialele de la țară, am conectat telefonul la ea apoi și camera și totul s-a sincronizat imediat. Am acces la cameră de pe ambele telefoane.
Mâine merg la țară să văd dacă se conectează. O să revin aici cu rezultatul. Poate scap și nu mai trebuie să cumpăr alt router. Mulțumesc mult pentru ajutor! Editat de ammazon, 18 noiembrie 2023 - 21:56. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi