Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Probleme reglaje generator ca nou dar cumparat sh

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
ionutfg

ionutfg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 22.02.2009
Salutare ! Am cumparat un generator marca Stager GG 1356, 1100 W cu motor up 156 (4 timpi,2,7cp chinezesc) si nu ii prea dau de cap.La modul mai mult ca sigur fostul proprietar si-a cam bagat nasul in reglaje..Problema este ca prea multe reglaje nu ar fi la el.La carburator exista un singur surub de aer(care nu stiu la cate ture sa il reglez) si al doilea reglaj ar fi la governor care n-am prea inteles ce face sau ar trebui sa faca.Ciudat este ca nici bujia nu este cea care se gaseste in specificatiile date de producator...pe net ar fi bujie cod E7TC (care este cu filet lung si practic loveste in piston) dar motorul functioneaza cu bujie cu filet scurt ca la dacia 1410...Tot generatorul este ca si scos din cutie..nu cred ca are mai mult de 15 ore de functionare.Ma intereseaza sa il reglez cat mai corect ca sa poata fi pornit lejer si de sotia mea.Momentan cam tragi la sfoara pana porneste...

#2
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Ai cautat ASA?
Posibil sa gasesti exact pentru ce ai tu sau sa se potriveasca metoda.

#3
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
Daca nu are pompita de amorsare mai tragi la sfoara si din cauza asta...

#4
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020
Eu as pune bujia recomandata de producator , nu cred ca are cum sa loveasca in piston . Se porneste generatorul , se lasa sa se incalzeasca motorul si se regleaza pana merge cel mai rotund . Apoi se regleaza turatia din regulator daca nu e electronic , conform turatiei recomandate de producator .
In general generatoarele nu au nevoie de pompita pentru ca au rezervorul deasupra !

Edited by Alltrack, 22 January 2023 - 20:44.


#5
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,818
  • Înscris: 30.08.2006
O bujie cu filet scurt, deja a distrus portiunea de filet expusa. Probabil ca din aceasta cauza nici nu a mai schimbat bujia si de asta nici nu mai merge corect.  Mai intai trebuie refacut filetul, pusa o bujie corecta si apoi se fac celelalte reglaje. Faptul ca a vrut sa scape de generator atat de repede inseamna ca defectul nu e acoperit de garantie si reparatia e prea costisitoare.

#6
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006

 GlCA_Contras, on 22 ianuarie 2023 - 20:27, said:

Daca nu are pompita de amorsare mai tragi la sfoara si din cauza asta...

Io n-am vazut pompita de amorsare la motoarele in 4 timpi.
Poate pentru ca nu au? Si pentru ca au alt mod de functionare fata de alea in 2 timpi?
Ne lamuresti si pe noi cum e cu pompita in cazul unui carburator cu camera de nivel constant?

#7
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020
Te lamuresc eu , am crezut ca nu am citit bine ! Am la motopompa , motocoasa , motosapa si la mai multe...dar nu stau acum sa le enumar ! Si cam la toate care nu au rezervorul deasupra !
Deci ?

#8
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Motor in 4 timpi cu carburator cu camera de nivel constant?
Reciteste datele problemei.
Pune o poza, un exemplu, ceva!

#9
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020

 viceroy56, on 22 ianuarie 2023 - 22:06, said:

Io n-am vazut pompita de amorsare la motoarele in 4 timpi.
Poate pentru ca nu au? Si pentru ca au alt mod de functionare fata de alea in 2 timpi?
Ne lamuresti si pe noi cum e cu pompita in cazul unui carburator cu camera de nivel constant?
https://global.honda...2-gx25-eng.html
Deci motor 4 timpi , OK !
Poza :

#10
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Acel carburator NU are camera de nivel constant.
E carburator cu pompa interna bazata pe depresiunea formata pe timpul de admisie. Ca sa functioneze corect, pompa interna trebuie sa nu aiba aer.
Identic cu carburatorul de la motoarele in 2 timpi.
Io am atomizor cu motor in 2 timpi cu carburator cu camera de nivel constant, fara pompa de amorsare. Da, are rezervorul de combustibil deasupra nivelului carburatorului, la fel cum au generatoarele.
Din motive de pornire cat mai rapida, generatoarele au rezervorul deasupra. Sa nu fie nevoie de amorsare inaintea tragerii de sfoara.
Si la drujba, cu rezervorul sub nivelul carburatorului, nu am pompa de amorsare. Si porneste la 2-3 sfori. Motor in 2 timpi.
Este important si ca aprinderea - bobina de inductie+electronica aferenta sa functioneze corect. Si bujie corespunzatoare, buna.

#11
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020
Reciteste ce am bolduit , acum o dai in laterale , m-ai facut sa ma duc in magazie sa fac si poza ! Am si atomizor in doi timpi cu pompita si la drujba . Nu-i problema noi sa fim sanatosi , nu ma cert cu nimeni , am si generatoare cu rezervor superior toate fara pompita , ca aia am zis in postarea #7 ca daca nu ai cadere trebuie amorsat manual cu pompita .
Deci problema e la amplasarea rezervorului nu la 4...2 timpi Posted Image !

Edited by Alltrack, 23 January 2023 - 00:09.


#12
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
De ce nu îl duci la un service pentru diagnoză completă?

#13
ionutfg

ionutfg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 22.02.2009
Nu am ce sa duc la service pentru ca este ca nou si nu a fost prea mult folosit.Doar si-a bagat nasul un dorel in el umblandu-i la reglaje si eventual bujia...La bujie nu este filetul atins deloc.Am luminat cu o lanterna si se vede perfect filetul.Conform specificatiilor ce se gasesc pe net s-ar potrivi bujie cu filet lung dar la mine loveste in piston(este prea lunga).Am masurat si cu un subler si cam asa este.Acum la cum au corcit chinezii motoarele astea nu ma surprinde nimic sincer... Prea multe informatii nu am gasit pe internet legat de motorul asta desi am cautat exact dupa codul poansonat pe bloc.Pot atasa si poze cu generatorul daca este nevoie

#14
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 12.01.2018
astea-s motoare greu pornitoare.cel mai ușor ai un spray de pornire și-i dai puțin în zona unde trage aerul o ia imediat fără să-ți rupi mâinile la trasul sforii

#15
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020

 viceroy56, on 22 ianuarie 2023 - 22:06, said:

Io n-am vazut pompita de amorsare la motoarele in 4 timpi.
Poate pentru ca nu au? Si pentru ca au alt mod de functionare fata de alea in 2 timpi?
Ne lamuresti si pe noi cum e cu pompita in cazul unui carburator cu camera de nivel constant?
Daca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu exista. Masina mea veche de tuns gazon avea pompita si rezervorul era deasupra carburatorului. Dadeam 3-4 pompite si pornea din prima. Asta noua nu are pompita (are insa soc- sic!), rezervorul tot deasupra si cand o pornesc prima oara (dupa o pauza de 3-4 sapt.) dau macar 3-4 sfori in gol inainte sa porneasca. Si normal ca e in 4 timpi daca nu pui ulei in benzina.
PS - Din camera de nivel constant nu se evapora benzina?

Edited by GlCA_Contras, 23 January 2023 - 10:36.


#16
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,403
  • Înscris: 08.02.2011

 ionutfg, on 23 ianuarie 2023 - 05:59, said:

Nu am ce sa duc la service pentru ca este ca nou si nu a fost prea mult folosit.Doar si-a bagat nasul un dorel in el umblandu-i la reglaje si eventual bujia...


Cum adica nu ai ce sa duci la service ? Pai ai o problema cu el, nu ?   Poate te referi la faptul ca trebuie sa platesti acolo, nu e gratis, asta-i problema de fapt, ca trebuie dati alti bani.

#17
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
o sa ajunga oricum la service... dupa ce isi baga el labutele in carburator pe baza indicatiilor pretioase de pe topic :P

#18
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020

 ionutfg, on 23 ianuarie 2023 - 05:59, said:

Nu am ce sa duc la service pentru ca este ca nou si nu a fost prea mult folosit.Doar si-a bagat nasul un dorel in el umblandu-i la reglaje si eventual bujia...La bujie nu este filetul atins deloc.
Teama mea e ca "Dorelu'' a lasat mult timp benzina in rezervor si pe circuit , a vrut sa-l porneasca , normal ca facea figuri si atunci s-a apucat de reglaje si schimbat bujia . Nu i-a dat de cap si l-a vandut la ''oferta'' Posted Image .
Cred ca tot la un service ajungi , sau la ''un baiat'' care stie foarte bine sa spele carburatorul !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate