Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme reglaje generator ca nou dar cumparat sh
Last Updated: Jan 23 2023 16:04, Started by
ionutfg
, Jan 22 2023 19:57
·
0
#1
Posted 22 January 2023 - 19:57
Salutare ! Am cumparat un generator marca Stager GG 1356, 1100 W cu motor up 156 (4 timpi,2,7cp chinezesc) si nu ii prea dau de cap.La modul mai mult ca sigur fostul proprietar si-a cam bagat nasul in reglaje..Problema este ca prea multe reglaje nu ar fi la el.La carburator exista un singur surub de aer(care nu stiu la cate ture sa il reglez) si al doilea reglaj ar fi la governor care n-am prea inteles ce face sau ar trebui sa faca.Ciudat este ca nici bujia nu este cea care se gaseste in specificatiile date de producator...pe net ar fi bujie cod E7TC (care este cu filet lung si practic loveste in piston) dar motorul functioneaza cu bujie cu filet scurt ca la dacia 1410...Tot generatorul este ca si scos din cutie..nu cred ca are mai mult de 15 ore de functionare.Ma intereseaza sa il reglez cat mai corect ca sa poata fi pornit lejer si de sotia mea.Momentan cam tragi la sfoara pana porneste...
|
#2
Posted 22 January 2023 - 20:20
#3
Posted 22 January 2023 - 20:27
Daca nu are pompita de amorsare mai tragi la sfoara si din cauza asta...
|
#4
Posted 22 January 2023 - 20:44
Eu as pune bujia recomandata de producator , nu cred ca are cum sa loveasca in piston . Se porneste generatorul , se lasa sa se incalzeasca motorul si se regleaza pana merge cel mai rotund . Apoi se regleaza turatia din regulator daca nu e electronic , conform turatiei recomandate de producator .
In general generatoarele nu au nevoie de pompita pentru ca au rezervorul deasupra ! Edited by Alltrack, 22 January 2023 - 20:44. |
#5
Posted 22 January 2023 - 21:15
O bujie cu filet scurt, deja a distrus portiunea de filet expusa. Probabil ca din aceasta cauza nici nu a mai schimbat bujia si de asta nici nu mai merge corect. Mai intai trebuie refacut filetul, pusa o bujie corecta si apoi se fac celelalte reglaje. Faptul ca a vrut sa scape de generator atat de repede inseamna ca defectul nu e acoperit de garantie si reparatia e prea costisitoare.
|
#6
Posted 22 January 2023 - 22:06
GlCA_Contras, on 22 ianuarie 2023 - 20:27, said:
Daca nu are pompita de amorsare mai tragi la sfoara si din cauza asta... Io n-am vazut pompita de amorsare la motoarele in 4 timpi. Poate pentru ca nu au? Si pentru ca au alt mod de functionare fata de alea in 2 timpi? Ne lamuresti si pe noi cum e cu pompita in cazul unui carburator cu camera de nivel constant? |
#7
Posted 22 January 2023 - 22:29
Te lamuresc eu , am crezut ca nu am citit bine ! Am la motopompa , motocoasa , motosapa si la mai multe...dar nu stau acum sa le enumar ! Si cam la toate care nu au rezervorul deasupra !
Deci ? |
#8
Posted 22 January 2023 - 22:40
Motor in 4 timpi cu carburator cu camera de nivel constant?
Reciteste datele problemei. Pune o poza, un exemplu, ceva! |
#9
Posted 22 January 2023 - 22:55
viceroy56, on 22 ianuarie 2023 - 22:06, said:
Io n-am vazut pompita de amorsare la motoarele in 4 timpi. Poate pentru ca nu au? Si pentru ca au alt mod de functionare fata de alea in 2 timpi? Ne lamuresti si pe noi cum e cu pompita in cazul unui carburator cu camera de nivel constant? Deci motor 4 timpi , OK ! Poza : |
#10
Posted 22 January 2023 - 23:45
Acel carburator NU are camera de nivel constant.
E carburator cu pompa interna bazata pe depresiunea formata pe timpul de admisie. Ca sa functioneze corect, pompa interna trebuie sa nu aiba aer. Identic cu carburatorul de la motoarele in 2 timpi. Io am atomizor cu motor in 2 timpi cu carburator cu camera de nivel constant, fara pompa de amorsare. Da, are rezervorul de combustibil deasupra nivelului carburatorului, la fel cum au generatoarele. Din motive de pornire cat mai rapida, generatoarele au rezervorul deasupra. Sa nu fie nevoie de amorsare inaintea tragerii de sfoara. Si la drujba, cu rezervorul sub nivelul carburatorului, nu am pompa de amorsare. Si porneste la 2-3 sfori. Motor in 2 timpi. Este important si ca aprinderea - bobina de inductie+electronica aferenta sa functioneze corect. Si bujie corespunzatoare, buna. |
|
#11
Posted 23 January 2023 - 00:04
Reciteste ce am bolduit , acum o dai in laterale , m-ai facut sa ma duc in magazie sa fac si poza ! Am si atomizor in doi timpi cu pompita si la drujba . Nu-i problema noi sa fim sanatosi , nu ma cert cu nimeni , am si generatoare cu rezervor superior toate fara pompita , ca aia am zis in postarea #7 ca daca nu ai cadere trebuie amorsat manual cu pompita .
Deci problema e la amplasarea rezervorului nu la 4...2 timpi ! Edited by Alltrack, 23 January 2023 - 00:09. |
#12
Posted 23 January 2023 - 01:45
De ce nu îl duci la un service pentru diagnoză completă?
|
#13
Posted 23 January 2023 - 05:59
Nu am ce sa duc la service pentru ca este ca nou si nu a fost prea mult folosit.Doar si-a bagat nasul un dorel in el umblandu-i la reglaje si eventual bujia...La bujie nu este filetul atins deloc.Am luminat cu o lanterna si se vede perfect filetul.Conform specificatiilor ce se gasesc pe net s-ar potrivi bujie cu filet lung dar la mine loveste in piston(este prea lunga).Am masurat si cu un subler si cam asa este.Acum la cum au corcit chinezii motoarele astea nu ma surprinde nimic sincer... Prea multe informatii nu am gasit pe internet legat de motorul asta desi am cautat exact dupa codul poansonat pe bloc.Pot atasa si poze cu generatorul daca este nevoie
|
#14
Posted 23 January 2023 - 09:13
astea-s motoare greu pornitoare.cel mai ușor ai un spray de pornire și-i dai puțin în zona unde trage aerul o ia imediat fără să-ți rupi mâinile la trasul sforii
|
#15
Posted 23 January 2023 - 10:31
viceroy56, on 22 ianuarie 2023 - 22:06, said:
Io n-am vazut pompita de amorsare la motoarele in 4 timpi. Poate pentru ca nu au? Si pentru ca au alt mod de functionare fata de alea in 2 timpi? Ne lamuresti si pe noi cum e cu pompita in cazul unui carburator cu camera de nivel constant? PS - Din camera de nivel constant nu se evapora benzina? Edited by GlCA_Contras, 23 January 2023 - 10:36. |
|
#16
Posted 23 January 2023 - 11:18
ionutfg, on 23 ianuarie 2023 - 05:59, said:
Nu am ce sa duc la service pentru ca este ca nou si nu a fost prea mult folosit.Doar si-a bagat nasul un dorel in el umblandu-i la reglaje si eventual bujia... Cum adica nu ai ce sa duci la service ? Pai ai o problema cu el, nu ? Poate te referi la faptul ca trebuie sa platesti acolo, nu e gratis, asta-i problema de fapt, ca trebuie dati alti bani. |
#17
Posted 23 January 2023 - 11:20
o sa ajunga oricum la service... dupa ce isi baga el labutele in carburator pe baza indicatiilor pretioase de pe topic
|
#18
Posted 23 January 2023 - 16:04
ionutfg, on 23 ianuarie 2023 - 05:59, said:
Nu am ce sa duc la service pentru ca este ca nou si nu a fost prea mult folosit.Doar si-a bagat nasul un dorel in el umblandu-i la reglaje si eventual bujia...La bujie nu este filetul atins deloc. Cred ca tot la un service ajungi , sau la ''un baiat'' care stie foarte bine sa spele carburatorul ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users