Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford inventează cablul care poate încărca mașinile electrice în aproximativ 5 minute
Last Updated: Jan 01 2022 01:04, Started by
Atreides
, Nov 15 2021 21:07
·
0
#1
Posted 15 November 2021 - 21:07
https://universul.ne...imativ-5-minute
Cred ca asta e marea stire pe care o asteptam, chiar daca mai dureaza, sa zicem 5 ani, pana la implementare. Diferenta intre o adoptare a electricelor in ritm slab sau o explozie rapida a industriei mondiale si a vanzarilor. Sau exagerez eu si ceva imi scapa. Ce ziceti? |
#2
Posted 15 November 2021 - 21:15
Ceva imi spune ca nu cablul e de vina pentru incarcarea rapida a bateriilor. Dar cine stie ...
|
#7
Posted 15 November 2021 - 21:29
Ala ce-o scris articolu' are impresia ca bateriile alea se incarca turnand curent in ele ca benzina din damigeana, si problema era damigeana. Acuma o gasit ei o damigeana mai mare si pot turna curent mai mult.
Edited by edy_wheazel, 15 November 2021 - 21:29. |
#8
Posted 15 November 2021 - 21:34
Daca chiar s-ar putea realiza asa chestie SF, intr-adevar masina electrica ar deveni viabila. Dar, cum au zis si colegii mai sus, cablul nu e singura problema. Cea mai mare problema e bateria insasi. Daca ea poate primi un curent asa mare fara sa se termine dupa 10 incarcari, atunci we're in business.
|
#10
Posted 15 November 2021 - 21:43
articolul original pare sa aiba mai mult sens decat traducerea in romana:
Quote
Right now, the best you can hope for is around 20 minutes when connected to a DC fast charger..... .....The cables connected to the Tesla Supercharger—currently the industry’s best charger—can handle a maximum of 520 amps of current. .....the new cable could handle up to 2,400 amps of current deocamdata inventia nu e foarte utila, dar Ford are grija sa o patenteze, si peste 5-10-15 ani or sa inceapa picure banutii. |
|
#11
Posted 15 November 2021 - 21:45
edy_wheazel, on 15 noiembrie 2021 - 21:29, said:
Ala ce-o scris articolu' are impresia ca bateriile alea se incarca turnand curent in ele ca benzina din damigeana, si problema era damigeana. Acuma o gasit ei o damigeana mai mare si pot turna curent mai mult. Mai degraba gura damigenei. Daca are diametrul cat damigeana transferul se face instantaneu. Asta mi-aduce aminte de norma de la muncile agricole. Aveam de facut 40 de galeti de ardei kapia pe zi. Adica 20 de drumuri a 2 galeti. Urmand logica, teoretic o poti rezolva din 2 drumuri a 20 galeti sau chiar dintr-unul cu 40 de galeti. |
#12
Posted 15 November 2021 - 21:45
#13
Posted 15 November 2021 - 21:48
_Smiley_, on 15 noiembrie 2021 - 21:43, said:
articolul original pare sa aiba mai mult sens decat traducerea in romana: daca e sa apara pe piata tiruri cu motoare electrice, atunci cu siguranta o sa fie nevoie si de astfel de cabluri. deocamdata inventia nu e foarte utila, dar Ford are grija sa o patenteze, si peste 5-10-15 ani or sa inceapa picure banutii. E mai practic sistemul cu inlocuirea bateriei, la camioane se poate implementa. Se gandisera si pentru autoturisme, dar au renuntat. |
#14
Posted 15 November 2021 - 21:48
_Smiley_, on 15 noiembrie 2021 - 21:43, said:
articolul original pare sa aiba mai mult sens decat traducerea in romana: daca e sa apara pe piata tiruri cu motoare electrice, atunci cu siguranta o sa fie nevoie si de astfel de cabluri. deocamdata inventia nu e foarte utila, dar Ford are grija sa o patenteze, si peste 5-10-15 ani or sa inceapa picure banutii. |
#16
Posted 15 November 2021 - 21:55
#17
Posted 15 November 2021 - 22:03
Bai ce cretini, toti!
Uite asa ajungi la fake news, pentru ca niste idioti atehnici sunt in cautare de senzational. Orice cablu poate fi facut cu conductori mai grosi, care suporta amperaje uriase. Alternativ, pui un cablu mai subtire, racit (ce fac astia), care costa imens si se va strica usor. Problema este DE UNDE iei acei amperi si daca nu face kabum bateria. In acest moment problema este reteaua electrica. |
#18
Posted 15 November 2021 - 22:05
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users