Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consum "decent "
#37
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 03:26
Eu ziceam că vorbim de consum la mers normal...
Așa, am avut și eu o dambla odată, am mers la consum și am scos pe vreo 50 de km consum mediu de 3.6 la sută. Dar e relevant ăla ? Poate scoteam și mai puțin, a reușit unul cu o Skoda Fabia un consum de 2,87 pe traseul Constanta-Arad. Așa, și ? |
#38
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 08:14
Consum de astazi, pana in centru si inapoi, cu motorul rece, ploaie, la ora teoretic aglomerata (doar ca acum e vacanta si se circula bine si la 8 dimineata pe ploaie).
PSX_20211105_080925.jpg 315,3K 53 download-uri |
#40
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 08:21
utopium, on 04 noiembrie 2021 - 23:20, said:
In clipul meu era 9:45, intr-o zi lucratoare, mers fix prin centrul orasului Cred ca esti din Cluj-Napoca, nu-i asa? L.E.: am uitat ca au vacanta elevii, iar studentii fac si ore online acum. Editat de Hider141, 05 noiembrie 2021 - 08:22. |
#41
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 08:26
MiG29, on 05 noiembrie 2021 - 01:03, said:
Era sa adorm uitandu-ma la filmarea aia. Am vazut taximetristi constanteni care schimba mai sus decat tine. DSG-ul meu pus pe ECO schimba mai sus decat tine. Mai bine merg pe jos decat sa conduc asa. Nu am filmat tot acolo ci doar mici bucati, de obicei filmam cand deja eram in franare/oprire la un semafor, deci rpm-ul de multe ori nu era relevant pentru ca deja franam. Dar e un clip despre ce se poate scoate la condus eco, nu despre ce scot eu de obicei. |
#42
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 08:29
utopium, on 04 noiembrie 2021 - 23:08, said:
Pai 1.0 TSI se misca la fel ca destule 2.0 aspirate ... deci poti avea si consum mic, si performante de motor de 1.8-2 litri aspirat Acele performante ale motorului mic sunt limitate.Eventual la pornirea de pe loc sa fie mai fasneata,in rest nu prea. utopium, on 04 noiembrie 2021 - 23:29, said:
Primii 3-4 ani de soferie i-am petrecut la volanul unei benzinare 2.0 aspirata germane ... lua bataie din toate pozitiile de la 1.0 TSI-ul actual (evident, vorbim de o masina pe care o conduceam acum 20+ ani). Deci daca vorbim de masini mai vechi, diferenta era in defavoarea aspiratei cu motor mai mare Acu 20+ ani motorul 1.0 TSI inca NU era inventat,deci discutia este inutila |
#43
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 08:40
Hider141, on 05 noiembrie 2021 - 08:21, said:
Daca ai fi testat intre 7:30-9:00 sigur ai fi avut consum dublu Cred ca esti din Cluj-Napoca, nu-i asa? L.E.: am uitat ca au vacanta elevii, iar studentii fac si ore online acum. La un trafic foarte aglomerat, cu viteze medii de 12 km/h, evident ca vei consuma 11-12. adisz, on 05 noiembrie 2021 - 08:29, said:
Acu 20+ ani motorul 1.0 TSI inca NU era inventat,deci discutia este inutila adisz, on 05 noiembrie 2021 - 08:29, said:
Acele performante ale motorului mic sunt limitate.Eventual la pornirea de pe loc sa fie mai fasneata,in rest nu prea. Editat de utopium, 05 noiembrie 2021 - 08:41. |
#46
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 08:57
DarthBane, on 05 noiembrie 2021 - 03:26, said:
Așa, am avut și eu o dambla odată, am mers la consum și am scos pe vreo 50 de km consum mediu de 3.6 la sută. Dar e relevant ăla ? Dar, cum te invata orice profesor bun la scoala de soferi, condusul agresiv vine la pachet doar cu dezavantaje: uzura extra a pieselor, consum mare, risc mai mare de accident, disconfort pentru pasageri. Sigur ca la 20 de ani ti-e greu sa pricepi/accepti asta (asa am fost si eu), dar cu timpul de obicei o faci. |
|
#50
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 10:26
Pacolino7, on 05 noiembrie 2021 - 09:54, said:
initiatorul vrea masina spatioasa, adica vor mai fi si alte persoane in afara de conducator, ca atare nu are cum sa obtina acel consum decat cu un hibrid . danvlas, on 05 noiembrie 2021 - 09:09, said:
1.8 i-VTEC de pe Honda Civic imi papa cam 9-9.5 l% in localitate, in mod obisnuit. Utopium ar scoate 7-7.5 la acelasi motor, cu stilul lui de condus, dar i-ar confisca aia de la Honda masina mintenas Editat de utopium, 05 noiembrie 2021 - 10:27. |
#51
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 11:20
petredraghici, on 04 noiembrie 2021 - 22:05, said:
Bună seara, as dori și eu sa știu ce mașini pe benzina cu motor de maxim 2000 cmc au un consum urban de maxim 6-8L/100km ? M-ar interesa totuși ca modelul de mașină sa fie una cât de cât spațioasă (2 adulți și 2 copii). Ca an de fabricație a mașinii începând din 2008. Editat de d-ardeleanu, 05 noiembrie 2021 - 11:21. |
|
#52
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 13:56
#53
Publicat: 05 noiembrie 2021 - 20:42
utopium, on 04 noiembrie 2021 - 23:29, said:
Primii 3-4 ani de soferie i-am petrecut la volanul unei benzinare 2.0 aspirata germane ... lua bataie din toate pozitiile de la 1.0 TSI-ul actual (evident, vorbim de o masina pe care o conduceam acum 20+ ani). Deci daca vorbim de masini mai vechi, diferenta era in defavoarea aspiratei cu motor mai mare Despre ce masina era vorba? Un 2.0 benzina avea si atunci 140-150CP. Tu spui ca la 110CP ai tai ai performanta de 140-150CP. Nu ti se pare ca e gresit? Cuplul masinii tale nu suplineste cei 30-40CP in minus. Esti la aproximativ 1.5s "in spate" pe 0-100km/h fata de o masina de 150CP, nu ma pricep, nu vorbim de "liniute" dar cred ca la un start de pe loc ai ramane vreo 10-15m in spatele unei masini de 2.0 pana sa ajungi la 150km/h. Chiar si 1.8 e greu de intrecut. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi