Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 

Consum "decent "

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#55
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,842
  • Înscris: 06.10.2008
Pai era si la vremea aia motorul de 1.8 16v de 139CP pus pe Jetta, Golf 2 gti, Scirocco. Apoi era  la Opel 2.0 16v 150CP C20XE, motorul asta pus pe Kadett gsi facea suta in 7.7.....in 1988. Cuplu aproape 200Nm. Asta cand ajungea la 150km/h ar fi lasat Skoda TSI la 30m in spate daca ar fi facut o intrecere oarecare....deci colegul sa nu mai zica ca o masina actuala de 1.0 are performante de 2.0 ca nu-i adevarat.

1.0TSI pus pe Skoda Octavia are performante de Logan 1.6 16v din 2006, sau performante de Fiat punto Sporting de 1.4 din anii 2004. Cu mentiunea ca "te face" fiatul de 1.4 16v de-ti "sare" vopseaua metalizata de pe Octavia.

#56
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,766
  • Înscris: 05.08.2007
1.8 GTI 16v avea putere de 139hp/6100rpm si cuplu 168Nm/4600rpm. De unde aproape 200Nm?

#57
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007

 sandu222, on 05 noiembrie 2021 - 20:42, said:

Un 2.0 benzina avea si atunci 140-150CP.
Alea sport aveau 140-150 CP, alea normale nu aveau.

 sandu222, on 05 noiembrie 2021 - 21:11, said:

Pai era si la vremea aia motorul de 1.8 16v de 139CP pus pe Jetta, Golf 2 gti, Scirocco.
Sigur, asa aveam in anii '80 si F1 de 1.5 litri si vreo 900 CP. Dar o Octavia 2.0 MPI de la inceputul anilor 2000 era mai lenta decat 1.0 TSI.

 sandu222, on 05 noiembrie 2021 - 21:11, said:

1.0TSI pus pe Skoda Octavia are performante de Logan 1.6 16v din 2006, sau performante de Fiat punto Sporting de 1.4 din anii 2004. Cu mentiunea ca "te face" fiatul de 1.4 16v de-ti "sare" vopseaua metalizata de pe Octavia.
Nope, Fiatul ala facea 0-100 tot in 9.9 secunde, dar mai sus lua bataie, ca v max e cu 25 km/h mai mica si intervalul de cuplu maxim nu il ajuta, nici cutia de viteze (plus ca era cu 200 de kg mai usor, la aceeasi clasa de masina nu avea nici o sansa contra Octaviei). Iar Logan 16V e mai lent si pe 0-100 si mai sus si din nou vorbim de o masina semnificativ mai usoara.

Plus ca uiti ca faci o comparatie intre niste variante sportive ale unor masini mici si usoare de atunci cu varianta entry-level de motor pe care o ofera Octavia acum.

Gandeste-te ca primul X5 de 3 litri diesel era mai lent decat 1.0 TSI si cu asta am zis tot ... vorbim de o marca care prin traditie e una orientata spre masini sportive si cu preturi pe masura ...

Edited by utopium, 05 November 2021 - 23:23.


#58
Clio1973

Clio1973

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,110
  • Înscris: 30.01.2017
Domnilor,conduc un Opel Insignia 1.8 cu 140 cp și 175 nm,(fabricat în 2009).
Consumul urban este undeva spre 10-11%( mers cam bară la bară).
N-am reușit să am sub 9,5% consum urban.
Extraurban este între de 7,3% și 9,5% în funcție de relief și de.. grabă.
Pentru mine este un consum ,,decent".
Cred că un motor turbo de este mai plăcut la condus, eu însă am căutat fiabilitate .
N-am avut nicio problemă.Dar este drept că deși are 12 ani mașina a ,,acumulat" doar 60 000 de km.


#59
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007

 Clio1973, on 05 noiembrie 2021 - 23:37, said:

Domnilor,conduc un Opel Insignia 1.8 cu 140 cp și 175 nm,(fabricat în 2009).
Consumul urban este undeva spre 10-11%( mers cam bară la bară).
N-am reușit să am sub 9,5% consum urban.
Eu nu scoteam prin oras sub 9 nici cu Logan 1.4 MPI de 75 CP (mult mai usor si mai slab), de obicei era pe la 9.5-10 prin oras ... dar extern scoteam pe la 5.5 de obicei.

#60
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,608
  • Înscris: 24.10.2015
Doamne fereste. Au blocat topicul ala si Utopium deja aici ridica in slavi Skoda si tot repeta intr-una ca primul BMW x5 3.0d era mai lent. Cat de copil sa fii :D

#61
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Consumul in oraș e determinat mult de statul la relanti, într-un oraș aglomerat unde mai mult stai start/stop face diferența la consum. In rest e vorba de modul de condus, cu cât conduci mai lin, mai fara frana, mai fara acceleratie cu atât ai consumul mai bun.
De exemplu vii cu 50, ai semaforul roșu, te asiguri în stânga, in dreapta și pe contrasens, și treci pe roșu realizând astfel o economie considerabilă de carburant, halucinant știu dar ajuți la salvarea planetei.
Cât despre consum decent, eu zic că un consum sub 15 e decent. Pt mine 15 e un prag psihologic la consum mediu.

#62
Numitorul_comun

Numitorul_comun

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 21.09.2021

 sandu222, on 04 noiembrie 2021 - 22:38, said:

1.6 din generatia aia are 10-11 oficial. Nu-i ca la diesel orice ai face, la diesel mic ai sanse de 6.5-7% daca calculezi ruta dinainte, daca mergi mult cu frana motor, daca nu prinzi pietoni, daca nu-i iarna etc, poti obtine 7. La benzina am incercat sa aplic asta si...minim 10.

Am Logan 1.6 mpi si imi ia 7 la suta ( consum mixt) facut mereu de la plin la plin.

#63
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,865
  • Înscris: 30.07.2006
Un consum realist pentru Bucuresti pentru Korando 1.5 benzina poate da cineva?

#64
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,842
  • Înscris: 06.10.2008

 Numitorul_comun, on 06 noiembrie 2021 - 16:43, said:

Am Logan 1.6 mpi si imi ia 7 la suta ( consum mixt) facut mereu de la plin la plin.
Era vorba de oras.

#65
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,842
  • Înscris: 06.10.2008

 utopium, on 05 noiembrie 2021 - 23:15, said:



Nope, Fiatul ala facea 0-100 tot in 9.9 secunde, dar mai sus lua bataie, ca v max e cu 25 km/h mai mica si intervalul de cuplu maxim nu il ajuta, nici cutia de viteze (plus ca era cu 200 de kg mai usor, la aceeasi clasa de masina nu avea nici o sansa contra Octaviei).

https://www.cars-dat...ing-specs/12369
9.6s nu 9.9s. Nu ca ar fi asa relevant. Dar am gasit o masina cu motor de 1368cmc cel putin la fel de rapida. Pana ajungi  la topspeed se termina 1km si nu mai este relevant.

 utopium, on 05 noiembrie 2021 - 23:15, said:

Iar Logan 16V e mai lent si pe 0-100 si mai sus si din nou vorbim de o masina semnificativ mai usoara.
Da, mai lent cu 0.3s dar ca greutate sunt aproximativ egale. Loganul ala, in practica, se tine ca un scai de tine. Deci performantele masinii tale sunt de masina 1.6 16v sau 1.4 16v mai usor cu 200kg.

#66
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007

 sandu222, on 06 noiembrie 2021 - 19:22, said:

Da, mai lent cu 0.3s dar ca greutate sunt aproximativ egale. Loganul ala, in practica, se tine ca un scai de tine. Deci performantele masinii tale sunt de masina 1.6 16v sau 1.4 16v mai usor cu 200kg.
Dar mai rapid decat un 2.0 MPI din aceeasi clasa (adica tot Octavia) ...

#67
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Inclusiv Octavia 2.0 cu injectie directa? (PS. Aspirat evident si in 6 trepte parca).
Asta ca sa fie cat mai putine diferente exceptand tipul admisiei.

Sau doar ti le asezi ca sa pice bine pt un scop care probabil iti scapa si tie. Sau poate nu. (Care ar fi?)

Edited by underb, 06 November 2021 - 21:54.


#68
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007

 underb, on 06 noiembrie 2021 - 21:52, said:

Inclusiv Octavia 2.0 cu injectie directa? (PS. Aspirat evident si in 6 trepte parca)
Doar ca nu exista acum 20 de ani o astfel de Octavia ci doar MPI-ul de care ziceam, care era cea mai sprintena dintre aspirate dar era sub 1.0 TSI meu Posted Image Modelul cu injectie directa a aparut doar in 2004.

Anyway, ideea e simpla: daca vrei o benzinara cu care sa poti consuma sub 8 in oras, solutia e un turbo mic. Ai consum bun fara sa faci compromisuri la performanta. Cu o aspirata pe benzina nu ai sanse prea mari sa scoti astfel de consumuri.

Sigur, din punctul meu de vedere un benzinar PHEV e solutia si mai buna, dar deja te duci la un pret semnificativ mai mare.

Edited by utopium, 06 November 2021 - 22:16.


#69
MBSL

MBSL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 16.11.2021

 petredraghici, on 04 noiembrie 2021 - 22:05, said:

Bună seara, as dori și eu sa știu ce mașini pe benzina cu motor de maxim 2000 cmc au un consum urban de maxim 6-8L/100km ? M-ar interesa totuși ca modelul de mașină sa fie una cât de cât spațioasă (2 adulți și 2 copii). Ca an de fabricație a mașinii începând din 2008.


Stimate coleg.
La fel ca mulți dintre cei care v-au răspuns vă confirm și eu că nu știu un model de mașină, cu motor pe benzină și cilindree 1.600 ... 2.000 cmc, care să consume în mod REAL sub 8 l/ 100 km în oraș. Poate doar mașini hibride.
Mai ales la mașinile hibrid, care consumă cu mult mai puțin decât estimările dvs. cele mai optimiste, faceți o verificare foarte atentă, într-un service specializat, a stării REALE a acumulatorilor (bateriilor). O uzură avansată sau o defecțiune a acestora, pentru a fi înlocuiți/reparată costă de obicei foarte mult (de ordinul miilor de euro).
Pornind de la aceste premize și datele sumare prezentate în cererea dvs. eu vă recomand un autoturism cu motor alimentat cu motorină, tip 1,5 dci, fabricat de Renault și montat pe modelele Renault Megane 2 sau Renault Clio în perioada anilor 2005 ... 2008 (nu sunt foarte sigur de acest interval de timp). Este un motor foarte fiabil, cu consum mic REAL (cca. 4% în afară și sub 6% în oraș). De câțiva ani motoarele respective se montează și pe Mercedes Benz clasa A. Echipează și gama Dacia. S-a dovedit în timp a fi un motor foarte reușit.
În plus există multe astfel de mașini în România și găsirea pieselor noi sau la mâna a doua nu va fi o problemă iar prețurile vor fi modice.
Nu vorbesc din auzite.
Dețin mai multe mașini printre care și un Renault Megane 2 Estate cumpărat de nou în anul 2007. Până în prezent nu au fost necesare niciun fel de intervenții cu excepția schimbării plăcuțelor de frână la 55.000 de km și a kit-ului de distribuție (înlocuit preventiv, deși la demontare, după 13 ani totul era impecabil, fără jocuri sau vreun fel de uzură). În rest am schimbat uleiul și filtrul de la motor la cca. 10.000 km, filtrul de habitaclu și aer la cca. 25.000 km și de 2 ori bateria. Practic, în 14 ani mașina nu a fost în service. Nu pentru că am evitat să cheltui bani, ci pentru că nu a fost nevoie. A funcționat mereu impecabil. De felul meu îmi păstrez și îngrijesc foarte bine lucrurile, deci și mașinile. În prezent are 65.000 km REALI și nu este de vânzare. Direcția, amortizoarele, motorul, cutia de viteze, ambreiajul, etc., de fapt absolut totul este așa cum a venit din fabrică. Mașina a fost utilizată majoritar în oraș, fără ca acest lucru să se răsfrângă asupra funcționării ei.
Vă recomand de asemenea să căutați vânzători persoane fizice proprietari reali de cât mai mult timp (de preferat unici proprietari) și să cumpărați o mașină care a fost vândută de nouă în România. Va fi mult mai simplu de verificat istoricul de service și km REALI parcurși decât în cazul celor de „afară” care de regulă au multe sute de mii de km parcurși (minim 3 ... 400.000 km REALI).
Din prețurile care le-am văzut pe internet cred că, fară a vă grăbi sau a părea prea entuziasmat când o evaluați, veți reuși să găsiți o mașină de acest tip, „în mințile ei”, în intervalul 1.000 ... 2.500 de euro.
Înainte de a merge să vedeți orice mașină solicitați seria de caroserie REALĂ (precizați acest lucru fiindcă sunt unii „samsa-șmecherași” care dau seria unei mașini impecabile în locul celei a mașinii pe care o au de vânzare). Ulterior dacă nu uitați să verificați seria pe care ați primit-o dacă corespunde cu cea a mașinii veți constata că nu sunt identice. (Atenție la verificarea seriei deoarece ar trebui să se regăsească și să fie identică în 2 ... 3 locuri diferite pe mașină.) În acel moment „samsa-șmecherașul” vă va spune senin că are mai multe mașini de vânzare și poate le-a încurcat. Puteți pleca acasă liniștit fiindcă tocmai ați reușit să evitați o „țeapă”.
Cei care nu vă vor transmite seria de caroserie înainte înseamnă că au ceva de ascuns sau sunt doar proști. Verificați-o pe site-ul rarom.ro (din păcate acum apar informațiile despre odometru doar de după anul 2014) și în cazul în care apare mențiunea de daune cereți vânzătorului să obțină raportul pe cheltuiala lui (nu este o sumă imensă, cca. 35 ... 40 lei, dar la dvs. se tot adună dacă verificați mai multe mașini). Dacă refuză atunci nu este transparent și corect. Renunțați la oferta respectivă.
Nu trebuie să vă impacientați dacă nu găsiți mașina visată în perioada de timp preconizată de dvs.. Continuați să căutați, făcând o selecție și o evaluare prealabile oricărei vizionări. Oferte bune și uneori chiar excepționale au fost, sunt și vor fi întotdeauna. Trebuie doar să aveți răbdare.
Sper să vă fie de folos aceste informații.

#70
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,162
  • Înscris: 29.01.2008
Ca o completare la ce a scris MBSL, 1.5dci a avut probleme cu pompa de injecție Delphi (făcea șpan și-l băga în injectoare). După 2005 (din câte știu) s-a înlocuit sistemul de injecție Delphi cu Siemens, întâi pe motoarele peste 100CP (puse de exemplu pe Megane, cu cutii cu 6 trepte), apoi și pe motoarele mai slabe. Deci dacă e esențial un consum urban sub 8%, o variantă diesel ar fi Megane 3 1.5 dci. Variante pe benzină cu consum urban sub 8% pot fi doar autoturisme din clasa mică, cu motorizări de bază, adică bune doar pentru oraș. Basme cu consumuri de 7-l/100 km urban și 5 extraurban la benzinare las pentru cei care vor să le creadă; nu că ar fi imposibile, dar vei putea nota în calendar ziua când reușești asemenea consum, pentru amintire. Cu Opel Vectra C 1.8 am avut odată consum sub 4% mergând în coloană constant cu 65-70 kn/h suficient timp pentru a-mi arăta în bord autonomie de 1280 km, dar consumul mediu pe termen lung era de 8,2-8,4%, iar în oraș între 9-10% vara și 11-12% iarna (drumuri scurte, oraș de provincie cu trafic de obicei lejer).
Dacă te interesează consumul în oraș, înseamnă că vei face mulți km în oraș, iar un motor diesel cu DPF ar fi de evitat, pentru că poți economisi la carburant și să dai mai mult pe reparații. Dar probabil de aceea ai specificat că vrei motor pe benzină.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate