VW Tiguan eHybrid (PHEV si HEV)
#1
Posted 02 October 2021 - 10:24
Am observat ca sa sunt destul de multi posesori si viitori posesori de Tiguan generatia a II-a, eHybrid, care misuna pe forum si nu au unde sa se desfasoare. Pana acum majoritatea discutiilor au avut loc pe un topic de jurnal de bord, https://forum.softpe...1-ehybrid-phev/, unde s-au strans deja destule informatii utile. Acestea fiind spuse m-am gandit ca ar fi util un topic dedicat discutiilor generale despre Tiguan II cu toate motorizarile si in special cu propulsie PHEV, eHybrid.
Incep prin a centraliza o parte din informatiile deja disponibile pe forum:
215/65 R17 99 V (latime 7", ET40 jante aliaj usor, latime 6.5 ET38 jante otel) 235/55 R18 100 V (7J ET40) 235/50 R19 99 V 235/50 R19 103 H XL M+S 235/45 R20 100 V XL
Tiguan eHybrid - Autogefuhl [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iXic3M6kEUI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tiguan 2 facelift vs Tucson 2021 - Autogefuhl [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QXlsVacjQAQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tiguan eHybrid - Marek Drives [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2bJtDTpHoxU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tiguan eHybrid - DriveK (italiana) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wvYcaSNt7bE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#3
Posted 03 October 2021 - 20:44
Mi-au zis sa ma aștept după ianuarie, comanda fiind dată în iulie.
Edited by Dany_Darke, 03 October 2021 - 21:48. |
#4
Posted 03 October 2021 - 23:14
Pare un termen realist la cum arata activitatea in Wolfsburg: https://www.reuters....ber-2021-09-29/
|
#5
Posted 04 October 2021 - 10:19
r_vlad, on 03 octombrie 2021 - 23:14, said:
Pare un termen realist la cum arata activitatea in Wolfsburg: https://www.reuters....ber-2021-09-29/ Nu sunt vesti grozave. Cred ca nu ma mai uit dupa anvelope de iarna ) |
#6
Posted 04 October 2021 - 14:27
exact asta am facut si eu. Saptamana trecuta eram hotarat sa comand jante si anvelope. Am hotarat sa mai astept
Conform presei, VW a produs pana in septembrie, in Wolfsburg, cu ~70k mai putine unitati decat planificasera la inceputul anului. Fabrica are mai multe linii de productie pentru Golf, Tiguan, Touran, Tarraco. Una dintre linii va functiona la capacitate redusa, un schimb in loc de doua, in urmatoarele 2 saptamani iar celelalte vor functiona intermitent (banuiesc ca tot intr-un schimb). Dealerul mi-a comunicat ca in momentul de fata VW (fabrica) nu mai comunica estimari de livrare. |
#8
Posted 05 October 2021 - 16:27
Da, un amic cu un iD3 si un eUP a primit termene de livrare la modul "undeva in 2022".
|
#10
Posted 07 October 2021 - 07:23
Se pare ca ne indreptam spre scenariul cel mai pesimist...saptamana 28 din 2022 pare sa nu mai fie atat de nerealista precum pretindea dealerul . Baiul e ca si daca renuntam la comanda nu prea avem ce altceva lua.
Partea plina a paharului. Exista sanse, minime dar exista, ca masinile livrate anul viitor sa primeasca un upgrade semnificativ la capacitate baterie. Din octombrie 2022 pragul minim de autonomie in mod EV pentru a primi subventie va fi de 60 km. Asta in Germania dar nu este exclus ca si alte tari din EU sa faca la fel. Toti producatorii care vor sa vanda PHEV in Germania vor trebui sa faca un upgrade. Necunoscuta este, insa, cand va face VW upgrade-ul asta pentru Tiguan PHEV. Logic ar fi sa se faca odata cu MY2023, adica de la 1 iulie 2022 dar poate fac miscarea asta mai repede... |
|
#11
Posted 07 October 2021 - 11:25
Nu ar fi rău ce zici. Și ar mai putea fi o parte bună. Configurația pe care o am , dacă as face-o azi, ar costa cu 4,5-5 mii euro mai mult. 😅
|
#12
Posted 14 October 2021 - 11:31
Am mai vorbit o data cu dealerul in legatura cu livrarea masinii. Sunt sanse mici sa ajunga anul acesta. In momentul de fata importatorul si dealerii au crescut pretul de lista, eliminat reducerile si au scos de la vanzare echiparile de baza pentru reducerea cererii (si pentru cresterea marjei de profit pe volumele mici pe care le vor face in perioada urmatoare, aici am adaugat eu).
|
#13
Posted 21 October 2021 - 20:05
Am avut azi un eveniment...neplacut. M-au sunat sa îmi spună ca în contract a fost o greșeală și mi-au calculat un ecobonus de 3000 lei care nu se da și e mai scumpa masina. Ca al lor coleg care a făcut dosarul a greșit și acum nu mai e în firma. Dar eu tot trebuie sa suport acel cost, după 4 luni de la semnarea contractului.
|
#14
Posted 21 October 2021 - 20:46
Ti-au dat reducerea Rabla+ de 20000 lei pentru PHEV si reducerea Rabla Clasic de 3000 lei pentru HEV ? Meseriaș colegu'
Despre livrare nimic, banuiesc... |
#15
Posted 22 October 2021 - 10:24
Pentru ca nu am bifat optiunea de cablu de incarcare suplimentar, tip 2, mod 3, am cumparat un cablu de BMW, monofazat, 32 A, 5 m. Este nou, nefolosit, foarte bine construit si pachetul include o husa pentru depozitare / transport. Alternativa era sa comand unul de la Aliexpress sau de pe cele cateva magazine online din Romania care comercializeaza asa ceva. Cred ca am facut o afacere buna pentru ca am dat pe el 500 lei cu livrare inclusa, OLX. Acum cred ca ma pot uita la el linistat pana la primavara cand estimez ca va fi livrata masina
Producator: Harting, fabricat in Romania. 1634890698119.jpg 242.12K 52 downloads |
|
#16
Posted 22 October 2021 - 14:00
r_vlad, on 22 octombrie 2021 - 10:24, said:
Pentru ca nu am bifat optiunea de cablu de incarcare suplimentar, tip 2, mod 3, am cumparat un cablu de BMW, monofazat, 32 A, 5 m. Este nou, nefolosit, foarte bine construit si pachetul include o husa pentru depozitare / transport. Alternativa era sa comand unul de la Aliexpress sau de pe cele cateva magazine online din Romania care comercializeaza asa ceva. Cred ca am facut o afacere buna pentru ca am dat pe el 500 lei cu livrare inclusa, OLX. Acum cred ca ma pot uita la el linistat pana la primavara cand estimez ca va fi livrata masina Producator: Harting, fabricat in Romania. 1634890698119.jpg Eu l-am cumparat pe acesta: https://polyfazer.ro...kw-design-slim/ . L-am ridicat personal, au magazin fizic in Bucurestii Noi. Este foarte ok, nu am avut probleme cu el, dar este cam scurt. Daca nu parchez masina cu botul langa priza, nu ajunge, cu spatele nu am sanse. Probabil daca ar fi sa cumpar altul acum, as lua unul mai lung. |
#17
Posted 25 October 2021 - 10:15
r_vlad, on 21 octombrie 2021 - 20:46, said: Nu, am primit RablaPlus ( 20000) + Rabla Clasic (7500) + Ecobonus( 3000 lei- inteleg ca se da doar la masinile care au sub 110g CO2/km) . Acesta din urma se pare ca nu ar trebui sa mi-l dea ca nu ma incadrez. Care livrare? ))) Edited by Dany_Darke, 25 October 2021 - 14:21. |
#18
Posted 25 October 2021 - 18:12
3000 lei se da la Rabla Clasic daca masina e hibrida (Mild-HEV sau Full-HEV). Pentru emisii de CO2 mai mici de 105 g/km se mai dau 1500 lei tot prin Rabla Clasic. Am vazut cat de usor pot pune discount-uri aiurea. Inainte sa dau comanda am primit de la dealer o oferta in care a aplicat discountul pentru EV de 45000 lei...pentru Tiguan PHEV.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users