Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda E
Last Updated: Oct 31 2021 15:30, Started by
floraur
, Sep 29 2021 19:00
·
0
#1
Posted 29 September 2021 - 19:00
Cateva chestii vizavi de Honda e, versiunea Advanced.
O versiune foarte bine echipata, in oferta de astazi - 26.000e dupa toate discount-urile, rabla si ecobonus. Am facut astazi un test drive, de vreo cateva ore, concluzia e ca nu m-a convins. Sunt multe lucruri bune de spus despre aceasta draguta, in primul rand design-ul. E o chestiune de gust, dar mie imi place, fara niciun fel de rezerve. Conduc masini mici, exclusiv pentru oras, acum am un Golf cu 150cp benzina. Pentru exterior am altceva. Mi-a placut acceleratia si putearea la Honda e, dar toata lumea stie ca electricele se comporta intr-un mare fel, insa nu toate au 155cp. Cu toate astea este foarte grea si o simti. Poate am forjat-o eu, nu spun nu, insa cand m-am oprit, mirosea a ferodou ars ca naiba. Sigur nu am tras de ea atat de tare, la o masina obisnuita, n-ar fi aparut problema asta. Deci e cam grea si discurile nu prea cred ca fac fata asa cum trebuie, in regim de condus sportiv. Portbagajul este foarte mic, dar cum spuneam... nu prea ma intereseaza aspectul, ma lasa rece. Sistemul de sunet este senzational, iar conversatiile telefonice se aud HD, nu am avut niciodata asa ceva intr-o masina. CarPlay pe BT devine standard, dar se conecteaza mereu instantaneu, fara sincope. Camerele de luat vederi pentru oglinzi sunt un castig, insa cred ca nu ofera aceeasi acoperire ca o oglinda clasica. Ma rog, poate am eu nevoie de mai mult timp sa ma obisnuiesc. Camera pentru oglinda retrovizoare este foarte misto, cred ca e un plus. Mi-ar fi placut ca luminatorul sa fie trapa adevarata si sa o poti deschide vara... uite ca nu e, dar tot mai bine decat nimic. Scaunele sunt foarte simple si deloc confortabile, nu mi-a placut cel al soferului. Pacat, caci sunt incalzite, la fel si volanul. Era misto sa existe ceva mai bun, nu sunt deloc in ton cu intregul. Totusi autonomia reala este o suta si ceva de km, adica o zi de condus fara griji, in oras. Incarc zilnic telefonul, ceasul, acum si masina? Bai, chiar in fiecare zi? Da-o naibii de treaba, nu sunt de acord cu asta. Daca as fi avut 300km pe bune, cred ca as fi dat banii pe ea, fara sa clipesc. Poate data viitoare, cand va aparea urmatorul model. Deci una peste alta o masina vesela - fun car, asa cum zic unii si bine fac. Cei care o iau se vor distra cu ea, e o chestie misto. Am impresia ca cei de la Honda au vrut sa faca ceva hip, pentru tineri, cu multe atuu-uri pentru ei. De ex. poti sa pui un Google Chromecast in HDMI si sa arunci pe un display continut de pe Youtube sau Netflix, excelent. Poti sa legi si o consola prin acel HDMI, chiar e o optiune misto. Nu vreau eu sa fac review complet, caci nu asta am avut in cap. Doar sa las aici ceva impresii la cald. Imi caut o electrica si sunt curios si eu, la care o sa ma opresc deocamdata nu stiu. Faza e ca Honda a ridicat stacheta foarte sus. Cine stie, poate ma razgandesc si incep un jurnal de bord cu Honda e, totul e posibil! WhatsApp Image 2021-09-29 at 13.08.27.jpeg 443.69K 160 downloads WhatsApp Image 2021-09-29 at 14.50.22.jpeg 427.74K 148 downloads |
#3
Posted 29 September 2021 - 19:43
Esteticul e o problema personala.
Fiecare are propria lui opinie despre frumos. De exemplu eu gasesc postul tau ca fiind o marlanie! Tu poate ca ai impresia ca ai lasat o capodopera pe forum! |
#4
Posted 29 September 2021 - 19:44
Autonomia e un mare minus la acel preț oricum o dai 😐
Păcat de banii cheltuiți pentru dezvoltare .. |
#5
Posted 29 September 2021 - 19:45
Si o problema mare la revanzare... cu toate ca garantia e mare.
|
#6
Posted 29 September 2021 - 20:05
As mai pune niste bani si as lua model 3 in loc de uratenia aia.
|
#7
Posted 29 September 2021 - 20:06
Aceasta masina a fost din start outdated. Si nu ma refer doar la autonomia mica ci si tehnologia bateriilor.
O masina lansata de curand care incarca pe DC cu 50 kw doar intre 0 si 20% apoi incarca cu 40 kw intre 20 si 40% apoi se duce la 30kw pana la 70% unde iar scade...Pe AC suporta doar 6,6kw ca Spring dar Sping din start a vizat limita de jos a tehnologiei pentru un pret cat mai mic. Preferam mai putine ecrane pe bord si mai multa tehnologie pe dedesubt iar in ziua de azi la 26000 de euro gasesti muuulte variante cu autonomie intre 250-400 km Edited by raven75, 29 September 2021 - 20:08. |
#10
Posted 29 September 2021 - 21:22
richi_e, on 29 septembrie 2021 - 19:32, said:
cred ca in anii 80 erau borduri mai frumoase! Bordul arata interesant dar nu pentru sofer ci pentru ala din dreapta. Zici ca esti acasa in dormitor si stai la biroul cu PFL maroniu langa calculator, poti juca si un joc daca vrei in timp ce soferul isi vede de treaba lui Edited by sandu222, 29 September 2021 - 21:25. |
|
#11
Posted 29 September 2021 - 21:25
Sa facem o masina cu o mie de ecrane pe care soferul nu le poate privi, pentru ca trebuie sa se uite la drum.
Eu zic ca se exagereaza exact unde nu trebuie, din dorinta de a iesi in evidenta. Totusi, toate frumoase, pana la autonomie. O suta Km este exagerat de putin. Nu zic un plin de benzina, dar nici 100Km. Despre aspect, nu ma pronunt, as fi subiectiv. Inca ceva: cat mananca cele doua oglinzi din autonomie (prin rezistenta la inaintare), de i-au pus doua camere si doua ecrane ce la un loc, ar trebui sa compenseze. Sau este tot chestie de moda? Vor sa le faca usoare, dar sunt scumpe si arata iefftin. Adica, da, sunt eco si protejez natura, dar ce e cu bordul ala de tractor de Brasov?!?! |
#12
Posted 29 September 2021 - 21:30
Foarte frumoasă, chic aș spune, foarte tehnologizată dar foarte scumpă. Oricât ar fi de simpatică, trebuie să fii prea ahtiat după așa ceva ca să o cumperi. Mașina ideală pentru pițipoance.
|
#13
Posted 29 September 2021 - 21:42
Mie imi place mult cum arata. As avea mari probleme in a ma decide intre asta si un Mini electric
Apropos, mini-ul e mai ieftin .. daca pui si Rabla plus iesi pe la 25K cu ceva dotari. |
#16
Posted 29 September 2021 - 22:23
Designul masinii imi place mult. Chiar si bordul cu aer retro (vb de ce e sub ecrane, evident) dar de ce naiba ai pune displayul "oblinzii" din dreapta tocmai in capatul bordului? Nu are niciun sens.
De ce sa ti-l scoata complet din campul vizual daca nu era necesar sa faca asta? Macar in zona periferica a campului vizual sa-l fi pus sa vezi macar ca e ceva in dreapta masinii tale chiar si cand nu te uiti direct la display. |
#17
Posted 29 September 2021 - 22:28
underb, on 29 septembrie 2021 - 22:23, said:
de ce naiba ai pune displayul "oblinzii" din dreapta tocmai in capatul bordului? Nu are niciun sens. Acelasi sistem este si la E-Tron, versiunea cu camere in loc de oglinzi. Ecranele sunt puse acolo unde te-ai uita in mod normal. La Model 3 de exemplu, pot pune camerele stanga-dreapta pe ecran ul central ... dar imi vine extrem de greu sa apreciez cum se misca masina in spatiu folosind aceste imagini pentru simplul fapt ca in creierul meu pozitionarea 3D este facuta avand ca referinta pozitia oglinzilor originale, asadar toate reperele mi se dau peste cap uitandu-ma in mijlocul ecranului. |
#18
Posted 29 September 2021 - 22:28
ro_explorer, on 29 septembrie 2021 - 22:23, said:
E masina de oras, este facuta cu autonomie mica. Platesti costul dar mai platesti si valoarea. Si oricum o intorci, o masina de oras n-are cine stie ce valoare ca nu e mare branza sa te invarti pe o raza pe care o poti cuprinde cu privirea de pe o cladire inalta intr-o zi senina. Edited by underb, 29 September 2021 - 22:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users